Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dostałem dzis info, ze gra prawdopodobnie dojdzie do mnie przed premiera. Ciesze sie niezmiernie, bo przywita mnie kolekcjonerskie wydanie, ktore prezentuje sie wyśmienicie i zaraz po Wieśku, będą to moje najlepiej zainwestowane pieniążki w gaming. Ten oryginalny steelbook jest prze kozacki. 

 

@Yeti - dzieki, za cynk. 

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie

 

wiadomo grafa cudowna

 

ale co mnei zaskoczyło

- sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety itp

- o wiele więcej fabuły niż sie spodziewałem! myślałem że to bedzie "masz duży świat, idź pobiegaj i zabij pare robotów" z jakimś głupim dialogiem raz na pare godzin- tymczasem fabuły jest dużo, jest cierkawa, łącznie z dialogami i scenkami - wszystko zapowiada sie ciekawie

- walka jest trudna, byle najmniejszy robot zabiera ponad połowe życia jednym ciosem, jest mocne nastawienie na skradanie albo strzelanie, bo walka w zwarciu gdy już robot sie wkurzy potrafi sie szybko skończyć, uniki i szukanie okazji niezbędne, nie da sie walić na pałe (gram na normalu)

 

plus masa pomniejszych detali i plusów

 

ogolnie jest super po tej całej nocy grania, nie wiem czy gra utrzyma taki poziom ale na tą chwile jestem zajarany

  • Plusik 7
Odnośnik do komentarza

dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie

 

wiadomo grafa cudowna

 

ale co mnei zaskoczyło

- sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety itp

- o wiele więcej fabuły niż sie spodziewałem! myślałem że to bedzie "masz duży świat, idź pobiegaj i zabij pare robotów" z jakimś głupim dialogiem raz na pare godzin- tymczasem fabuły jest dużo, jest cierkawa, łącznie z dialogami i scenkami - wszystko zapowiada sie ciekawie

- walka jest trudna, byle najmniejszy robot zabiera ponad połowe życia jednym ciosem, jest mocne nastawienie na skradanie albo strzelanie, bo walka w zwarciu gdy już robot sie wkurzy potrafi sie szybko skończyć, uniki i szukanie okazji niezbędne, nie da sie walić na pałe (gram na normalu)

 

plus masa pomniejszych detali i plusów

 

ogolnie jest super po tej całej nocy grania, nie wiem czy gra utrzyma taki poziom ale na tą chwile jestem zajarany

 

 

Wreszcie ktoś normalny w tym temacie i zamiast wrzucania milionowego filmiku z youtube, screenshota albo dywagacji o grafice napisał o tym, co najważniejsze, czyli gameplayu. Jak dobrze, że są jeszcze takie osoby na tym forum :usmiech:.

  • Plusik 10
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Yano jaki poziom trudności ustawiłeś?

Napisał, że normal.

 

mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal :obama: szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli:

Silnik to tylko połowa sukcesu, jeszcze skill jest potrzebny. Until Dawn chodzi na tym silniku i wygląda świetnie, ale optymalizacja leży.

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

 

Yano jaki poziom trudności ustawiłeś?

Napisał, że normal.

 

 

ano faktycznie. Nie zauważyłem na ekranie kom. No to fajnie. Pewno jak się ogarnie mechanikę i ekwipunek będzie jak zawsze łatwiej ale dużo gierek z open worldem już na początku ma banalne walki, więc i tak duży plus.

Odnośnik do komentarza

 

dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie

 

wiadomo grafa cudowna

 

ale co mnei zaskoczyło

- sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety itp

- o wiele więcej fabuły niż sie spodziewałem! myślałem że to bedzie "masz duży świat, idź pobiegaj i zabij pare robotów" z jakimś głupim dialogiem raz na pare godzin- tymczasem fabuły jest dużo, jest cierkawa, łącznie z dialogami i scenkami - wszystko zapowiada sie ciekawie

- walka jest trudna, byle najmniejszy robot zabiera ponad połowe życia jednym ciosem, jest mocne nastawienie na skradanie albo strzelanie, bo walka w zwarciu gdy już robot sie wkurzy potrafi sie szybko skończyć, uniki i szukanie okazji niezbędne, nie da sie walić na pałe (gram na normalu)

 

plus masa pomniejszych detali i plusów

 

ogolnie jest super po tej całej nocy grania, nie wiem czy gra utrzyma taki poziom ale na tą chwile jestem zajarany

 

 

Wreszcie ktoś normalny w tym temacie i zamiast wrzucania milionowego filmiku z youtube, screenshota albo dywagacji o grafice napisał o tym, co najważniejsze, czyli gameplayu. Jak dobrze, że są jeszcze takie osoby na tym forum :usmiech:.

 

Trudno aby inni coś napisali nie mając swojej kopi.

Odnośnik do komentarza

Ciezko bys czytal same opinie o gameplayu jak gierka jeszcze premiery nie miala

 

 

Mało osób już ją ma w swoich łapach? To skąd niby Yano (i parę innych osób) ma swoją kopię, od wczoraj żyjesz na tym świecie i to taka niespodzianka, że spod lady niektórzy mają parę dni wcześniej przed oficjalną premierą?

Trudno aby inni coś napisali nie mając swojej kopi.

No więc jak się nie ma nic ciekawego do powiedzenia to można nie pisać nic, ale lepiej pielnęgnować tradycję tematów, które mają 90% postów naje,bane przed premierą :usmiech:. No ja tych konsolowych zwyczajów nie znam, wybaczcie, że się tak dziwuję.

Odnośnik do komentarza

mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal :obama: szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli:

Horizon pracuje na silniku Decima Engine. Hideo Kojima po tournee po studiach wewnętrznych Sony wybrał ten silnik aby stworzyć na nim Death Stranding :)

Edytowane przez Heavy Deszcz
Odnośnik do komentarza

 

mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal :obama: szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli:

Horizon pracuje na silniku Decima Engine. Hideo Kojima po tournee po studiach wewnętrznych Sony wybrał ten silnik aby stworzyć na nim Dead Stranding :)

 

 

wiem, mialem na mysli przehandlowanie jeszcze innym ;) 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...