Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn

Featured Replies

Opublikowano

Ja dostałem dzis info, ze gra prawdopodobnie dojdzie do mnie przed premiera. Ciesze sie niezmiernie, bo przywita mnie kolekcjonerskie wydanie, ktore prezentuje sie wyśmienicie i zaraz po Wieśku, będą to moje najlepiej zainwestowane pieniążki w gaming. Ten oryginalny steelbook jest prze kozacki. 

 

@Yeti - dzieki, za cynk. 

Edytowane przez MEVEK

  • Odpowiedzi 4,6 tys.
  • Wyświetleń 532,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Ech, unikam pisania o tym tytule tutaj, bo nie można normalnie o nim rozmawiać (co jest absurdalne do kwadratu). Niestety tak jest od samej zapowiedzi, jak nie "obrona Częstochowy", to trolling, jak n

  • MaiorZero
    MaiorZero

    CDP Red klasa  

  • Pierwszy ex w tym roku, ktorego chyba nawet nie dam rady skonczyc i nie chodzi tu wcale o slaby poczatek gry, kiepskie dialogi, polski dubbing (z angielskim wcale nie jest lepiej - choc roznica dzwiek

Opublikowano

dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie

 

wiadomo grafa cudowna

 

ale co mnei zaskoczyło

- sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety itp

- o wiele więcej fabuły niż sie spodziewałem! myślałem że to bedzie "masz duży świat, idź pobiegaj i zabij pare robotów" z jakimś głupim dialogiem raz na pare godzin- tymczasem fabuły jest dużo, jest cierkawa, łącznie z dialogami i scenkami - wszystko zapowiada sie ciekawie

- walka jest trudna, byle najmniejszy robot zabiera ponad połowe życia jednym ciosem, jest mocne nastawienie na skradanie albo strzelanie, bo walka w zwarciu gdy już robot sie wkurzy potrafi sie szybko skończyć, uniki i szukanie okazji niezbędne, nie da sie walić na pałe (gram na normalu)

 

plus masa pomniejszych detali i plusów

 

ogolnie jest super po tej całej nocy grania, nie wiem czy gra utrzyma taki poziom ale na tą chwile jestem zajarany

Opublikowano

 

sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety

Rozwiń termin "różne bronie".

Opublikowano

dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie

No i to jest gracz, a nie, pogra jeden z drugim 3h i idzie spać bo zaraz 24 :(

Opublikowano

Dzięki za wrażenia Yano ;)'

 

Niektóre screeny "robią"

33027120931_c6e4241889_o.png

32776561370_c0e8de52b7_o.png

i44qMYC.jpg

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Taka jakość oprawy na sprzęcie za tysiaka, heh. Szkoda, że wszyscy devi nie mają takiego skilla.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie

 

wiadomo grafa cudowna

 

ale co mnei zaskoczyło

- sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety itp

- o wiele więcej fabuły niż sie spodziewałem! myślałem że to bedzie "masz duży świat, idź pobiegaj i zabij pare robotów" z jakimś głupim dialogiem raz na pare godzin- tymczasem fabuły jest dużo, jest cierkawa, łącznie z dialogami i scenkami - wszystko zapowiada sie ciekawie

- walka jest trudna, byle najmniejszy robot zabiera ponad połowe życia jednym ciosem, jest mocne nastawienie na skradanie albo strzelanie, bo walka w zwarciu gdy już robot sie wkurzy potrafi sie szybko skończyć, uniki i szukanie okazji niezbędne, nie da sie walić na pałe (gram na normalu)

 

plus masa pomniejszych detali i plusów

 

ogolnie jest super po tej całej nocy grania, nie wiem czy gra utrzyma taki poziom ale na tą chwile jestem zajarany

 

 

Wreszcie ktoś normalny w tym temacie i zamiast wrzucania milionowego filmiku z youtube, screenshota albo dywagacji o grafice napisał o tym, co najważniejsze, czyli gameplayu. Jak dobrze, że są jeszcze takie osoby na tym forum :usmiech:.

Opublikowano

mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal :obama: szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli:

Opublikowano

Yano jaki poziom trudności ustawiłeś?

Opublikowano

Ciezko bys czytal same opinie o gameplayu jak gierka jeszcze premiery nie miala

Opublikowano
  • Autor

Yano jaki poziom trudności ustawiłeś?

Napisał, że normal.

 

mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal :obama: szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli:

Silnik to tylko połowa sukcesu, jeszcze skill jest potrzebny. Until Dawn chodzi na tym silniku i wygląda świetnie, ale optymalizacja leży.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Na hardzie ponoc soulslike jest w tej gierce

Opublikowano

 

Yano jaki poziom trudności ustawiłeś?

Napisał, że normal.

 

 

ano faktycznie. Nie zauważyłem na ekranie kom. No to fajnie. Pewno jak się ogarnie mechanikę i ekwipunek będzie jak zawsze łatwiej ale dużo gierek z open worldem już na początku ma banalne walki, więc i tak duży plus.

Opublikowano

 

dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie

 

wiadomo grafa cudowna

 

ale co mnei zaskoczyło

- sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety itp

- o wiele więcej fabuły niż sie spodziewałem! myślałem że to bedzie "masz duży świat, idź pobiegaj i zabij pare robotów" z jakimś głupim dialogiem raz na pare godzin- tymczasem fabuły jest dużo, jest cierkawa, łącznie z dialogami i scenkami - wszystko zapowiada sie ciekawie

- walka jest trudna, byle najmniejszy robot zabiera ponad połowe życia jednym ciosem, jest mocne nastawienie na skradanie albo strzelanie, bo walka w zwarciu gdy już robot sie wkurzy potrafi sie szybko skończyć, uniki i szukanie okazji niezbędne, nie da sie walić na pałe (gram na normalu)

 

plus masa pomniejszych detali i plusów

 

ogolnie jest super po tej całej nocy grania, nie wiem czy gra utrzyma taki poziom ale na tą chwile jestem zajarany

 

 

Wreszcie ktoś normalny w tym temacie i zamiast wrzucania milionowego filmiku z youtube, screenshota albo dywagacji o grafice napisał o tym, co najważniejsze, czyli gameplayu. Jak dobrze, że są jeszcze takie osoby na tym forum :usmiech:.

 

Trudno aby inni coś napisali nie mając swojej kopi.

Opublikowano

Koles od fox engine poszedl z kojima czy zostal w konami? Bo ciekawi mnie co ekipa hideo w kooperacji z Holendrami jeszcze z tego silnika wycisnie

Opublikowano

Ciezko bys czytal same opinie o gameplayu jak gierka jeszcze premiery nie miala

 

 

Mało osób już ją ma w swoich łapach? To skąd niby Yano (i parę innych osób) ma swoją kopię, od wczoraj żyjesz na tym świecie i to taka niespodzianka, że spod lady niektórzy mają parę dni wcześniej przed oficjalną premierą?

Trudno aby inni coś napisali nie mając swojej kopi.

No więc jak się nie ma nic ciekawego do powiedzenia to można nie pisać nic, ale lepiej pielnęgnować tradycję tematów, które mają 90% postów naje,bane przed premierą :usmiech:. No ja tych konsolowych zwyczajów nie znam, wybaczcie, że się tak dziwuję.

Opublikowano

mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal :obama: szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli:

Horizon pracuje na silniku Decima Engine. Hideo Kojima po tournee po studiach wewnętrznych Sony wybrał ten silnik aby stworzyć na nim Death Stranding :)

Edytowane przez Heavy Deszcz

Opublikowano

Yano czy fan monster hunter bedzie usatysfakcjonowany z walki?

Opublikowano

 

mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal :obama: szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli:

Horizon pracuje na silniku Decima Engine. Hideo Kojima po tournee po studiach wewnętrznych Sony wybrał ten silnik aby stworzyć na nim Dead Stranding :)

 

 

wiem, mialem na mysli przehandlowanie jeszcze innym ;) 

Opublikowano

No malo - w temacie chwalily sie ze graja cale trzy. Ciezko tez pisac konkretnie po 2h o gierce, ktora jest sandboxem

 

Bedzie premiera, dorwie tlum i bede opinie inne niz tylko grafa wow

Opublikowano

Niech ktoś napiszę jak wyglądają zadania poboczne, ciekawe, czy raczej na jedno kopyto?

 

PS. Sporo osób narzeka na poziom trudność, tzn. gra jest zbyt trudna :)

Opublikowano

I super bo od pierwszego pokazu mowili ze trzeba kombinowac, skradac sie itp i dobrze ze tepy rambo style jest karany

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.