Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej chodzi o to, że walki z robotami są trudne i wymagają nieustannej koncentracji, przez co są nieco przydługawe (dla Yana jako fana MH pewnie to spory plus :D ) Styl gry oparty na kombinowaniu i skradaniu jest więc preferowany, bo wiązanie się w niepotrzebne starcia to strata czasu 

Opublikowano

Raczej chodzi o to, że walki z robotami są trudne i wymagają nieustannej koncentracji, przez co są nieco przydługawe (dla Yana jako fana MH pewnie to spory plus :D ) Styl gry oparty na kombinowaniu i skradaniu jest więc preferowany, bo wiązanie się w niepotrzebne starcia to strata czasu 

 

To chyba dobrze, że podczas walki jesteśmy aktywni intelektualnie a nie jak te tępe dzidy pruć przed siebie bez jakiegokolwiek wyzwania, wy casuale

Opublikowano

Jasne, że dobrze. Chodzi o to, że czasami potrafią być męczące, gdy np. gra w linii fabularnej wrzuca Cię do bardzo długiej walki 

Opublikowano

Yano czy fan monster hunter bedzie usatysfakcjonowany z walki?

Pozwole sobie odpowiedziec :)

 

Mysle, ze tak. Wiadomo, ze na początku jest trudniej i z czasem, gdy juz sie zalapie ten system, dopakuje postac itp moze bedzie troche latwiej, ale wrogowie rowniez sie zmieniaja i mamy doczynienia z coraz trudniejszymi. Rowniez gram na normalnym poziomie (jest jeszcze do wyboru trudny i bardzo trudny), a juz teraz wrogowie zadaja czasem naprawde duzo dmg, odbierajac jednym atakiem np pol paska zycia. Trzeba tez uwazac, bo robiac zadanie glowne mozna przez przypadek wpasc na stado i wtedy trzeba glowkowac czy sprobowac walczyc czy jednak sprytnie uciec.

Opublikowano (edytowane)

Plusem jest brak trofek za poziom trudności, więc można zacząć na very hard i obniżyć w każdym momencie jeśli będzie dla kogoś "za trudno".

@Ficuś
Tak, większość osób odpowiedzialnych za FOX Engine jest obecnie w Kojima Productions.
 

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

Koles od fox engine poszedl z kojima czy zostal w konami? Bo ciekawi mnie co ekipa hideo w kooperacji z Holendrami jeszcze z tego silnika wycisnie

 

Wycisną inny rodzaj grafiki bo celują w bardziej fotorealistyczną, a nie bajkową jak tutaj.

Kojima mówił też o natywnym 4K przy 30fps, ale skończy się pewnie na check boarding tak jak tutaj bo jak prawie że nie widać różnicy to i po co.

 

Opublikowano

Plusem jest brak trofek za poziom trudności, więc można zacząć na very hard i obniżyć w każdym momencie jeśli będzie dla kogoś "za trudno".

To mi się bardzo podoba. Jeśli można dynamicznie zmieniać poziom trudności, to zacznę właśnie na hard i w razie potrzeby będę sobie obniżać.

Opublikowano

 

Plusem jest brak trofek za poziom trudności, więc można zacząć na very hard i obniżyć w każdym momencie jeśli będzie dla kogoś "za trudno".

To mi się bardzo podoba. Jeśli można dynamicznie zmieniać poziom trudności, to zacznę właśnie na hard i w razie potrzeby będę sobie obniżać.

 

 

Nie mówcie, że robicie tak w grach :morning1:

Opublikowano

Zależy od gry, ale szkoda mi życia na męczenie się z wku,rwiającymi poziomami trudności. Jak grałem w Uncharted 2 czy 3 i na Normalu mnie wkur,wiali to fśśśt na Easy i jazda dalej. Haters gonna hate.

Jak gierka jest zaje,bista i sprawiedliwa jak np. The Binding of Isaac to sam z siebie sobie podnoszę poziom z Normala na Hard wraz ze wzrostem skilla albo cisnę New Game+ i później New Game++ jak w Rogue Legacy.

Takie Halo czy Gearsy we współpracy to można cisnąć na najwyższym bądź jeden pod najwyższym też (co już robiłem, pozdro blubi), wszystko zależy.

Opublikowano

Okej, w takim Unchartedzie też bym to pewnie zrobił. Ale jak gra jest faktycznie grą video, a nie filmowym eksperiensem, to nie ma mowy bo wiem, że po zmianie na Easy od razu odechce mi się grać bo poczuję, że oszukałem grę i satysfakcja została spuszczona w toalecie. "O nie, mam problem z tym levelem. Zmieniam na Easy. Teraz jestem super mocny, a przeciwnicy głupi". Trochę jakby likwidowało to sens grania. To tak jakbym przegrywał w Warcaby i dodał sobie dwa pionki w ramach easy. Wtedy dopiero mam wrażenie, że tracę czas.

Opublikowano

Poziom mozna zmienic kiedy sie chce. Niestety nie widze opcji zmiany jezyka czy napisow, po wyborze na poczatku gry. Chyba, ze cos przeoczylem i ktos mnie poprawi.

 

Dodam tylko, ze ta gierka w wielu aspektach przypomina mi... Cien Mordoru.

Opublikowano

Trochę jakby likwidowało to sens grania. To tak jakbym przegrywał w Warcaby i dodał sobie dwa pionki w ramach easy. Wtedy dopiero mam wrażenie, że tracę czas.

No ale to Ci tłumaczę, że jak męczę się z grą i irytuje mnie z moim zdaniem niesprawiedliwych powodów to wyje,bane, nie będę się bawił w point'n'click z przeciwnikami którzy strzelają od razu jak Cię widzą ze 100% skutecznością itd. Jak gierka premiuje skilla i mam na to ochotę to sobie pogram na wyższym poziomie dla satysfakcji, ot cała tajemnica. Nie wiem jeszcze tylko do której kategorii zaliczy się Horizon.

Opublikowano

Jeszcze do tego nie doszedlem, moze jakis skill trzeba odblokowac. Dopiero po 3h gry skumalem, ze do odblokowania (oczywiscie trzeba miec odpowiednie materialy) jest szybka podroz :) trzeba pozbierac troche materialow, ale szybko mozna to ogarnac.

Opublikowano

Dołączam się do pytania o zadania poboczne. Są li tylko "fedexowo-kostkocukrowe" czy jest tam jakaś powiedzmy głębia znana chociażby z Wiesława, jakieś wybory, rozgałęzienia itp itd...

Opublikowano

 

sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety

Rozwiń termin "różne bronie".

 

 

no tak to zdaniemogło być wieloznaczne

 

chodzi o to że myślałem że będzie jak w tomb riderze nowym że mamy przedefiniowane bronie w ekwipunku które z czasem odblokowoujemy i ulepszamy - tymczasem jest to troche bardziej rpgowo bo można znajdować i kupować w sklepach różne warianty broni - przykładowo nie mamy jednego łuku. można kupić wiele różnych łuków i każdy ma inne statystyki, rózne specjalizacje i inne możliwości ulepszeń i używanej amunicji (np łuk "snajperkowy" albo łuk strzelający strzałami narzucającymi jakieś statusy)

(to samo dotyczy ubrań które mają różne statystyki - np odporności, lepszą obrone, lepsze skradanie i inne)

 

dodatkowo są inne bronie "taktyczne" związane z pułapkami, statusami i innymi zadaniami niekoniecznie związanymi z zadawaniem DMG (nie chce mówić zbyt wprost żeby nie spilerować)

 

plus jeszcze można podnośić bronie tymczasowe (kawałki które odpadają z maszyn, ale nie tylko) podobnie jak w lost planet 2

 

 

Niech ktoś napiszę jak wyglądają zadania poboczne, ciekawe, czy raczej na jedno kopyto?

 

 

jak narazie miałem okazje zrobić tylko 2-3 na tym etapie fabuły - myśle że są zbliżone do tych z wiedżmina 3 - czyli w sumie polegają na znalezieniu czegoś lub kogoś ale są okraszone dialogami i scenkami, na początku oraz w trakcie ich trwanie więc nie ma sie wrażenia takiego jak w skyrimie "idź przynieś widelec z drugiego końca mapy"

 

 

Yano czy fan monster hunter bedzie usatysfakcjonowany z walki?

i tak i nie -ogolnie tak jak mowilem gra sie raczej nastawia na skradanie (może potem będzie inaczej) i osobiście głównie grałem skradankowo

 

ale jak już sie zacznie walka to napewno trzeba korzystać z uników i atakować w odpowiednim momencie czyli podobnie jak w MH, jednak osobiście nie jestem zachwycony z wachlarza ciosów jaki możemy robić dzidą - jest dosyć taki zwykły (jedna z niewielu rzeczy która jest jedynie ok ale bez szału) - chociaż może to kwestia przyzwyczajenia i nabrania umiejętności żeby ten system lepiej wykorzystywać. to jest kwestia rozwojowa ;)

 

 

aha no jednen drobiazg - życie sie nie odnawia samo, zbieramy rośliny leczące którymi możemy sie podleczyć albo zrobić potiony - ale samo z siebie sie nic nie odnawia

tak samo wszelka amunicja jest robiona ze zbieranych elementów (albo kupowana w sklepie) - zbieranych rzeczy jest dużo, jak ktoś nie olewa na chama roślinek to nie bedzie miał kłopotu z amunicją

 

 

i jeszcze coś - każda walka (nawet z małymi robocikami) do której podszedłem poprostu nawalając atak kończyła sie tym że zostawałem z resztką życia

i jeszcze - różne roboty mają różne ataki "poboczne", np jeden wali wielkim błyskiem światła i oślepia co powoduje że postać łazi oszołomiona i prawie nie można nic robić - taka akcja przy kilku wrogach to prawie pewna śmierć, zapewne tego typu utrudniaczy będzie o wiele więcej (zbroje mogą dać nam częściową odporność na te efekty)

 

 

dobra spadam do pracy bo sie rpzez to pisanie już spóźniłem niemiłośiernie xD

  • Plusik 8

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...