Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Pograłem pierwsze 2,5h i chyba od czasu Wiedźmina 3 żadna gierka tak mnie nie wciągnęła. Sam początek nokautuje. Nie dość że graficznie prawdziwa bestia to jeszcze rozgrywka świetnie dopracowana. Za takie tytuły aż się chce płacić tyle kasy. Nie sądziłem, że Guerillasów stać na takie coś.

 

Wykonałem dwie misje poboczne i upolowałem już chyba ze 20 maszynek. Tereny są w miarę rozległe a mapka wielkością przypomina Velen. Gra nie nudzi nawet na moment. Wziąłem na Hardzie od razu ale i tak jest w miarę łatwo albo jeszcze nie spotkałem prawdziwie dzikiego mecha.

Odnośnik do komentarza

Gra ukończona. Fabuła bardzo dobra, wciągająca, poruszająca temat naszego szybkiego rozwoju technologicznego i sztucznej inteligencji. Zakończenie kończy naszą podróż ale zaczyna kolejną przy okazji zmusza do zadania kilku pytań. Sequel bankowy.

 

Nadal nie moge przestać szlajać sie po tym świecie. Czas na platyne

Odnośnik do komentarza

W tej grze normalnie aż szkoda robić misję główne, bo wiem, że jak je skończę to już nie będzie motywacji do dalszego eksplorowania świata. Z drugiej strony tam jest tyle rzeczy na mapie (ubistyle po kupnie map na znajdżki), że aż mnie to przeraża. Na razie staram się robić wszystko ale po malu mnie to nudzi bo po prostu za dużo zbieractwa jest, za którym nie przepadam.

A i wczoraj z koles88 stwierdzilismy, że powinien być perk jak w tomb raider, że po cichym zabójstwie automatycznie by zbierała zasoby, bo po jakiejś wiekszej rzezi jest 5 minut zbierania śmieci.

Edytowane przez creatinfreak
Odnośnik do komentarza

Mam 16 level i 9 misji głównych zrobionych.

Grafa jest bezkonkurencyjna, rozwala wszystko, ale sama gra, no niestety, ale nie zostałem powalony.

Być może dalej będzie lepiej.

 

Miałem tak samo, dopiero po 10-12h się wkręciłem jak pojechałem z fabułą i rozwinełem postać.

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

Odnośnie sequela, prawdopodobnie będzie ale na pewno nie szybko, będą chcieli przebudować gre tak aby nie była podobna do części pierwszej. Nowe maszyny i zachowanie, mają jeszcze troche pomysłów, których nie zdąrzyli użyć i wykorzystają je w przyszłości:
 

“The team has a lot of faith in the character and the world we’ve created and there’s a lot of srol that we have that people haven’t seen yet. But we haven’t really sat down and decided what to do next. There are different machines that we have seen certain behaviours of, that we know have other behaviours that they can exhibit. There are different tribes we’ve seen, and facets to those tribes we haven’t discovered. There are bits of the srol that we know are there, but they’re not in the game, because we didn’t think they suited all the themes yet.”

http://www.wtfgamersonly.com/anyone-want-a-horizon-zero-dawn-sequel/
--------------------------

Horizon Zero Dawn nie wykorzystał w pełni mocy PS4 PRO, devkity dostali za późny by tworzyć gre od podstaw pod PRO. Po prostu wykorzystali moc do 4K i supersampling:

Sharma noted that the PS4-exclusive open-world adventure game was not designed from the ground-up for Sony’s high-end system, although the Amsterdam-based studio nonetheless managed to squeeze an impressive amount of juice out of the PS4 Pro all the same.

 

The machine has a lot of power, so we understand what it can do, but the game was already in place when we learnt about the Pro and got the dev kit. So what we’ve done is taken the power and tried to make the best improvements we think for our existing game. We didn’t design the game from the ground up for the Pro, but we tried to use that processing power to do the best things we could to make the experience look or feel better for you.

In nitty gritty detail, this is a question for our tech director, but I think my two favourite improvements are the anti-aliasing and supersampling even on 1080p televisions so it just looks smooth and beautiful, and if you’ve got a proper HDR TV, the colours, especially in the lush forest regions, they just pop. Those are my favourite improvements that we’ve been able to squeeze in.”



Myśle, że God of War będzie pierwszą grą która w pełni wykorzysta moc nowej konsoli.

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

niech w sequelu poprawia zdecydowanie AI, daja z dwa razy wiecej stworow, popracuja nad balansem rozgrywki (zbyt szybko stajemy sie niesmiertelni w krzakach przy malych stworach i troche zbyt szybko stajemy sie przekokszeni w starciach z wiekszymi gdzie focucem, slow-mo, dobrymi bronmi dopakowanymi zwojami ladujemy jak wsciekli w weak pointy i dinusie nie maja szans, tym bardziej ze AI im nie pomaga), fajnie jakby wprowadzili tez nieliniowe questy

Odnośnik do komentarza

niech w sequelu poprawia zdecydowanie AI, daja z dwa razy wiecej stworow, popracuja nad balansem rozgrywki (zbyt szybko stajemy sie niesmiertelni w krzakach przy malych stworach i troche zbyt szybko stajemy sie przekokszeni w starciach z wiekszymi gdzie focucem, slow-mo, dobrymi bronmi dopakowanymi zwojami ladujemy jak wsciekli w weak pointy i dinusie nie maja szans, tym bardziej ze AI im nie pomaga), fajnie jakby wprowadzili tez nieliniowe questy

 

 

Widzisz ja posłuchałem ludzi i gram na najwyższym poziomie trudności i uwierz mi jakoś nie pasuje mi to wszystko z twojego opisu, każda walka jest trudna i trzeba wpierw pomyśleć jak wszystko rozwiążemy, gdzie położymy pułapki, z której strony wykonamy ruch. Wyskoczenie na hip hip hura szybko zakończy nasz żywot. Z mojej perspektywy gra jest idealnie zbilansowana.

Myślę, że wielu ludzi psuje sobie zabawę grając na normalnym, lub łatwym poziomie. 

Fabuła jest wciągająca, misje poboczne nie sprawiają wrażenia wrzuconych na siłę, dają mnóstwo radości, czasem i frustracji (zadania łowieckie), ale nie są monotonne tak jak np. w infamous czy mad max-sie.

Nie wiem czy inni czują to samo walcząc z jakąś większą bestią, ten dreszczyk emocji biegając a w międzyczasie narzucając efekty np. odpornościowe, zwiększające nasze życie, celując łukiem, rozkładając pułapki, a po zakończeniu pojedynku ta satysfakcja, że nasza taktyka przyniosła spodziewany rezultat. Zapewne nigdy bym tego nie poczuł grając jako Rambo na poziomie normalnym.

Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że długo już nie czułem takiej chęci poznawania świata, gra jest po prostu świetna. Możemy zarzucić, iż ma zapożyczone elementy z innych produkcji, jednakże co z tego? Ważny jest efekt, a chłopaki z Guerrilla Games zrobili to tak, że mamy chęć zjeść to wszystko i nie potrzebujemy już do tego "magi", idealna równowaga.

Polecam wszystkim, którzy jeszcze się zastanawiają, dla mnie 10/10.

  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza

po 10h zmienilem na hard z normala i tak gram do teraz

 

ja jestem absolutnie zakochany w tej gierce ale serio AI nie pomaga, wg mnie najwieksza wada tej gierki, szczegolnie widac to w starciach z ludzmi

 

poziomy trudnosci tez nic tu nie zmieniaja bo nawet GG samo przyznalo, ze tylko ilosc obrazen sie zmienia, nagle te dinusie i ludzie madrzejsi sie nie robia

 

szybkie odblokowanie stealth killi, gwizdania, kamienie i w krzakach przy malych dinobotach jestesmy niesmiertelni

Odnośnik do komentarza

Nie no co do poziomu trudności to very hard poza jakimiś momentami z samego początku grania i pierwszymi spotkaniami z nowymi typami dużych robodinusiów (do momentu zeskanowania ich) to nie jest żadnym wyzwaniem, cała trudność polega na tym że Aloy jest na 2-3 hity max od tych większych maszynek. Bardzo szybko postać się robi OP i nie ma żadnego balansu, aż się prosi żeby wprowadzili coś w stylu TVHM z Borderlands. Ale nie narzekam bo mimo tego to mając na liczniku z 40+h dalej mi starcia z maszynami dają sporo funu, wczoraj natknąłem się na corrupted zone z dwoma 

krecikami

i była zabawa:)

 

A AI w przypadku robotów mi nie wadzi jakoś, tak starcia z ludzikami to dramat, dobrze że nie jest ich dużo. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...