kermit 6 998 Opublikowano 16 marca 2017 Opublikowano 16 marca 2017 gierka skonczona, fajna przygoda - dobrze ze sie przyłożyli do watku głównego bo bez tego zostala by tylko fajna walka, grafa i design a dam 9/10 na zachętę tylko jako sequel wolałbym akcje dziejaca sie przed wydarzeniami z jedynki niz ojeju znowu zle roboty nas biją Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 marca 2017 Autor Opublikowano 16 marca 2017 A w jakich czasach byś chciał ten prequel? Spoilery z fabuły: Czasy przed projektem Zero Dawn odpadają, bo wtedy te roboty były naprawdę złe ;) Później przez 1000 lat nic się nie działo, nawet jak ludzie już zostali wypuszczeni to żyli w zgodzie z maszynami, bo Gaja je kontrolowała. Dopiero 20 lat przed obecnymi wydarzeniami maszyny zaczęły świrować i Aloy została stworzona by to zatrzymać. Prequel więc odpada, bo muszą być walki z maszynami a te są możliwe tylko w kontynuacji. No i musi być też Aloy, w końcu GG stworzyli ją by była nową ikoną PlayStation Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 16 marca 2017 Opublikowano 16 marca 2017 no to ciezko mi wymyslec cos ciekawego w sequelu jak znow bedzie hades, ludzkosc na etapie kamienia lupanego itp (no chyba ze dokopali by sie do Apolla no ale wiemy ze to niemożliwe), chcialem by akcja dziala sie w czasach gdy dopiero powstawala ta technologia i maszyny wyrwaly sie spod kontroli ale wtedy tak jak mowisz, bylo by bez Aloy Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 16 marca 2017 Opublikowano 16 marca 2017 Wpadła platyna. Bawiłem się bardzo dobrze przez te 50h co jest niesamowitym wyczynem bo ostatnie sandboxy bardzo szybko mnie nudzily (mad maxa odpuscilem po chyba 6h). Gierke moge polecic z czystym sumieniem kazdemu nie tylko ze wzgledu na podziwianie fenomemalnej oprawy wyczarowanej przez magikow z guerilla ale tez dla poznania historii Alloy bo to bardzo fajna dziewczyna. Porzucenie killzone'a bylo strzalem w dziesiatke i licze na kolejne projekty GG chociaz teraz pewnie beda trzaskac sequel do horizona. Oby tylko nie poszli drogą dajmy to samo tylko w dwa razy większej ilości. Co chciałbym zobaczyć w sequelu? Na pewno popracowania nad fizyka bo tutaj byla znikoma, walki z jeszcze wiekszymi dinoboty a co za tym idzie skopiowanie pomyslow z monster huntera w kwestii wymagajacych starc i przygotowan do nich. Przydaloby sie tez jeszcze popracowanie nad zadaniami pobocznymi. Nie bylo zle, ale fajnie jak by bylo troszke wiecej szarosci. Tutaj bylo jednak glownie czarno-bialo. Tak czy inaczej baza do sequela jest bardzo solidna i licze na to ze nastepna czesc zaora juz po calosci 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 sequel z pewnoscia bedzie odarty z tego co bylo tu bardzo mocne - kim jesteśmy i czemu jest jak jest ale liczę ze goryle dadza rade - baze maja bardzo solidną Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 Może nie prequel ale w dlc chętnie zobaczyłbym Rosta ścigającego morderców swojej córki na tereny forbidden west, chociaż nikłe szanse że odejdą od tak świetnie wykreowanej postaci jaką jest Aloy. Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 Granie na easy w pewnym momencie zakrawa na zbrodnię, zwłaszcza jak mamy tą zbroję z ruin. Przełączyłem sobie na to easy (grając na hardzie w zasadzie od początku) i w kanionach wdałem się w walkę z ok dziesięcioma przeciwnikami- uśmierczacze, długonogi, trafiły się też jastrząbłyski i te takie podobne do behemothów tylko mniejsze. I co? I to nie była walka tylko systematyczna eksterminacja, bo zbroja absorbowała wszystkie ataki. Dobry sposób na chwilowe wbicie xp albo surowców, ale rozgrywka staje się bezsensowna. Ciekawe jaka będzie różnica w walce z takim gromoszczękiem. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 (edytowane) Grać na easy, z zbroją OP i narzekać, że za łatwo - to dopiero zakrawa na zbrodnię... Edytowane 17 marca 2017 przez MBeniek 2 Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 Na moje to w ogóle powinno być tylko very hard, a nie tam easy albo normal dla pizd i później ci taki jeden z drugim narzeka, że nudno czy coś. 1 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 Jak ma się szybkostrzelny łuk, to Thunderjaw i pozostałe duże maszyny padają bardzo szybko. Do tej pory strzelałem do nich normalnie (pełny naciąg), ale ostatnio stosuje właśnie metodę szybkich strzałów. Jak jeszcze zamrozimy przeciwnika to już w ogóle jest pogrom. I to wszystko na hardzie. Cytuj
walek 96 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 Ja pie@&ol€! Czy tu gimbusy nie rozumieja, ze niektorzy z racji obowiazkow, nie maja zbyt duzo czasu na granie. Ja gram na normalu, mam 29 lvl, okolo 29 godz., i jest wymagajaco. No ale dla gimby to nic, skoro ma do dyspozycji tysiace godzin wolnego czasu. 1 Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 (edytowane) Jak ma się szybkostrzelny łuk, to Thunderjaw i pozostałe duże maszyny padają bardzo szybko. Do tej pory strzelałem do nich normalnie (pełny naciąg), ale ostatnio stosuje właśnie metodę szybkich strzałów. Jak jeszcze zamrozimy przeciwnika to już w ogóle jest pogrom. I to wszystko na hardzie. Bawiłeś się może procą shadow blast? To jest dopiero OP, jak jeszcze wcześniej właśnie freeze wskoczy na dino to nie ma czego zbierać, poza shardami :) BTW co do szmatek, myślałem że to raczej różnice są kosmetyczne nie dające zbyt wielkich bonusów do statów, całą grę przeleciałem w nora silent medium bo spasował mi z wyglądu najbardziej, oczywiście na koniec wskoczyłem w ancient armor i jak wcześniej śmigałem praktycznie bez aggrowania maszynek jeśli nie chciałem z nimi walczyć tak w tym to zazwyczaj widzą mnie wcześniej niż ja ich dojrzę. Edytowane 17 marca 2017 przez messer88 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 Bawiłem się na tyle, że wykorzystałem prawie cały zapas Blaze, potem nie korzystałem za wiele i teraz mam 700 sztuk ponad, to może znowu pobiegam. 90k Shardów i nie ma na co wydawać. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 Sporo wydałem na skrzynki, ale trafić w nich coś dobrego to się nie zdarzyło. Podobnie nagrody za znajdźki dość marne, jedynie z mysterious boxa dało bdb coila +50% dmg i dodatkowo + handling. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 Mi najlepsze wypadały z największych maszyn właśnie. Tej skrzyni jeszcze nie otwierałem. Ogólnie największy dps jest z łuku jak dobrze dopakujemy Handling (ja mam jakoś 168). Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 17 marca 2017 Opublikowano 17 marca 2017 55h i jest platynka :D Bawiłem się świetnie. Grałem na hardzie i było tak w sam raz. T-rex, kret czy dwa behemoty czy burzowyptasior były lekkim wyzwaniem, przynajmniej przy pierwszych razach. Starożytna zbroja to jest jakieś nieporozumienie, w zasadzie to jakbym przyłączył na easy. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 18 marca 2017 Opublikowano 18 marca 2017 Nagrałem krótki filmik z eksterminacji dużych przeciwników, Thunderjaw i Stormbird przy spamowaniu z łuku. Do zamrażania tego drugiego polecam War Bow gdy jest w powietrzu. 2 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 18 marca 2017 Opublikowano 18 marca 2017 Ja na te z ziemi rozciagałem linki z wybuchającymi i biegałem obok, sami się wykończyli Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 18 marca 2017 Opublikowano 18 marca 2017 To jest w tej grze właśnie piękne. Na wiele sposobów można podejść w walce bezpośredniej. A do szybkiego rozważania dobra jest jeszcze hukoproca chociaż ja preferuję łuki wyborowe. Nie ma mocnych jak mamy dobrego cela. Że zbroi to ubieram się tylko w pozeraczke chorób Banuk i obecnie mam średni rynsztunek. Jeszcze parę h i wskocze w ciężki i tak już pozostanie do końca gry. Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 18 marca 2017 Opublikowano 18 marca 2017 34 godziny i pierwszy poważniejszy glitch Cytuj
Wredny 9 577 Opublikowano 18 marca 2017 Opublikowano 18 marca 2017 Ale jaki on "poważniejszy"? Raczej z tych bekowych. Tańczące zwłoki maszyn to u mnie norma, z 4 czy 5 razy miałem takie przypadki. Raz za to trafiła mi się rozmowa z niejaką Vanashą (dostajemy od niej sidequesta) i tak jak ogólnie broniłem mimiki twarzy, tak w tym przypadku ewidentnie coś poszło nie tak - zupełny brak synchronizacji dźwięku z ruchem ust, a sam ruch... no jakby krowa coś przeżuwała, jakby jej się zawiasy poluzowały i żuchwa latała jak u Jima Carreya :P Ale to pierdoły - dawno (nigdy?) nie widziałem sandboxa tak dopracowanego technicznie, z tak znikomą ilością nawet pomniejszych bugów i glitchy. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 18 marca 2017 Opublikowano 18 marca 2017 Jakoś 20h za mną. Gierka bardzo dopracowana. Co do walki z maszynami to jak na sandbox jest mega dobrze. Co tam jest patentów na te potyczki to moje. Gram na normalu i czasami muszę się pomęczyć. Misje poboczne ciekawe, gówny wątek mega, graficzka wiadomo wypala oczy (gram pro + tv uhd), szok że przy takiej płynności. Wiem jedno. Gierka zostaje w kolekcji dla moich potomnych. Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 18 marca 2017 Opublikowano 18 marca 2017 (edytowane) Raz za to trafiła mi się rozmowa z niejaką Vanashą (dostajemy od niej sidequesta) i tak jak ogólnie broniłem mimiki twarzy, tak w tym przypadku ewidentnie coś poszło nie tak - zupełny brak synchronizacji dźwięku z ruchem ust, a sam ruch... no jakby krowa coś przeżuwała, jakby jej się zawiasy poluzowały i żuchwa latała jak u Jima Carreya :P . W nowym Mass gorsze rzeczy jakoś Ci nie przeszkadzają Edytowane 18 marca 2017 przez Kyokushinman 3 Cytuj
Wredny 9 577 Opublikowano 18 marca 2017 Opublikowano 18 marca 2017 No jakbyś czytał moje wpisy uważnie, to wiedziałbyś, że i owszem (ogólnie cała ta otoczka gry robionej w pośpiechu) - przeszkadzają do tego stopnia, że waham się, czy kupić day one. No i tutaj raczej mojego narzekania też nie uświadczysz, chyba że nie umiesz czytać ze zrozumieniem. 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 18 marca 2017 Opublikowano 18 marca 2017 Do tej pory zero błędów i zero dropów. Techniczne cudo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.