Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gierka skonczona, fajna przygoda - dobrze ze sie przyłożyli do watku głównego bo bez tego zostala by tylko fajna walka, grafa i design

 

a dam 9/10 na zachętę

 

tylko jako sequel wolałbym akcje dziejaca sie przed wydarzeniami z jedynki niz ojeju znowu zle roboty nas biją

Opublikowano

A w jakich czasach byś chciał ten prequel?

 

Spoilery z fabuły:

 

 

Czasy przed projektem Zero Dawn odpadają, bo wtedy te roboty były naprawdę złe ;) Później przez 1000 lat nic się nie działo, nawet jak ludzie już zostali wypuszczeni to żyli w zgodzie z maszynami, bo Gaja je kontrolowała. Dopiero 20 lat przed obecnymi wydarzeniami maszyny zaczęły świrować i Aloy została stworzona by to zatrzymać.

 

Prequel więc odpada, bo muszą być walki z maszynami a te są możliwe tylko w kontynuacji. No i musi być też Aloy, w końcu GG stworzyli ją by była nową ikoną PlayStation

 

Opublikowano

 

 

no to ciezko mi wymyslec cos ciekawego w sequelu jak znow bedzie hades, ludzkosc na etapie kamienia lupanego itp (no chyba ze dokopali by sie do Apolla no ale wiemy ze to niemożliwe),

 

chcialem by akcja dziala sie w czasach gdy dopiero powstawala ta technologia i maszyny wyrwaly sie spod kontroli ale wtedy tak jak mowisz, bylo by bez Aloy

 

Opublikowano

Wpadła platyna. Bawiłem się bardzo dobrze przez te 50h co jest niesamowitym wyczynem bo ostatnie sandboxy bardzo szybko mnie nudzily (mad maxa odpuscilem po chyba 6h). Gierke moge polecic z czystym sumieniem kazdemu nie tylko ze wzgledu na podziwianie fenomemalnej oprawy wyczarowanej przez magikow z guerilla ale tez dla poznania historii Alloy bo to bardzo fajna dziewczyna.

 

Porzucenie killzone'a bylo strzalem w dziesiatke i licze na kolejne projekty GG chociaz teraz pewnie beda trzaskac sequel do horizona. Oby tylko nie poszli drogą dajmy to samo tylko w dwa razy większej ilości. Co chciałbym zobaczyć w sequelu? Na pewno popracowania nad fizyka bo tutaj byla znikoma, walki z jeszcze wiekszymi dinoboty a co za tym idzie skopiowanie pomyslow z monster huntera w kwestii wymagajacych starc i przygotowan do nich. Przydaloby sie tez jeszcze popracowanie nad zadaniami pobocznymi. Nie bylo zle, ale fajnie jak by bylo troszke wiecej szarosci. Tutaj bylo jednak glownie czarno-bialo.

 

Tak czy inaczej baza do sequela jest bardzo solidna i licze na to ze nastepna czesc zaora juz po calosci

  • Plusik 1
Opublikowano

sequel z pewnoscia bedzie odarty z tego co bylo tu bardzo mocne - kim jesteśmy i czemu jest jak jest

 

ale liczę ze goryle dadza rade - baze maja bardzo solidną

Opublikowano

Granie na easy w pewnym momencie zakrawa na zbrodnię, zwłaszcza jak mamy tą zbroję z ruin.

Przełączyłem sobie na to easy (grając na hardzie w zasadzie od początku) i w kanionach wdałem się w walkę z ok dziesięcioma przeciwnikami- uśmierczacze, długonogi, trafiły się też jastrząbłyski i te takie podobne do behemothów tylko mniejsze.

I co? I to nie była walka tylko systematyczna eksterminacja, bo zbroja absorbowała wszystkie ataki. Dobry sposób na chwilowe wbicie xp albo surowców, ale rozgrywka staje się bezsensowna.

Ciekawe jaka będzie różnica w walce z takim gromoszczękiem.

Opublikowano

Jak ma się szybkostrzelny łuk, to Thunderjaw i pozostałe duże maszyny padają bardzo szybko. Do tej pory strzelałem do nich normalnie (pełny naciąg), ale ostatnio stosuje właśnie metodę szybkich strzałów. Jak jeszcze zamrozimy przeciwnika to już w ogóle jest pogrom. I to wszystko na hardzie.

Opublikowano

Ja pie@&ol€! Czy tu gimbusy nie rozumieja, ze niektorzy z racji obowiazkow, nie maja zbyt duzo czasu na granie. Ja gram na normalu, mam 29 lvl, okolo 29 godz., i jest wymagajaco. No ale dla gimby to nic, skoro ma do dyspozycji tysiace godzin wolnego czasu.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Jak ma się szybkostrzelny łuk, to Thunderjaw i pozostałe duże maszyny padają bardzo szybko. Do tej pory strzelałem do nich normalnie (pełny naciąg), ale ostatnio stosuje właśnie metodę szybkich strzałów. Jak jeszcze zamrozimy przeciwnika to już w ogóle jest pogrom. I to wszystko na hardzie.

 

Bawiłeś się może procą shadow blast? To jest dopiero OP, jak jeszcze wcześniej właśnie freeze wskoczy na dino to nie ma czego zbierać, poza shardami :)

 

BTW co do szmatek, myślałem że to raczej różnice są kosmetyczne nie dające zbyt wielkich bonusów do statów, całą grę przeleciałem w nora silent medium bo spasował mi z wyglądu najbardziej, oczywiście na koniec wskoczyłem w ancient armor i jak wcześniej śmigałem praktycznie bez aggrowania maszynek jeśli nie chciałem z nimi walczyć tak w tym to zazwyczaj widzą mnie wcześniej niż ja ich dojrzę. 

Edytowane przez messer88
Opublikowano

Bawiłem się na tyle, że wykorzystałem prawie cały zapas Blaze, potem nie korzystałem za wiele i teraz mam 700 sztuk ponad, to może znowu pobiegam. 90k Shardów i nie ma na co wydawać.

Opublikowano

Mi najlepsze wypadały z największych maszyn właśnie. Tej skrzyni jeszcze nie otwierałem. Ogólnie największy dps jest z łuku jak dobrze dopakujemy Handling (ja mam jakoś 168).

Opublikowano

Nagrałem krótki filmik z eksterminacji dużych przeciwników, Thunderjaw i Stormbird przy spamowaniu z łuku. Do zamrażania tego drugiego polecam War Bow gdy jest w powietrzu.

 

  • Plusik 2
Opublikowano

To jest w tej grze właśnie piękne. Na wiele sposobów można podejść w walce bezpośredniej. A do szybkiego rozważania dobra jest jeszcze hukoproca chociaż ja preferuję łuki wyborowe. Nie ma mocnych jak mamy dobrego cela.

 

Że zbroi to ubieram się tylko w pozeraczke chorób Banuk i obecnie mam średni rynsztunek. Jeszcze parę h i wskocze w ciężki i tak już pozostanie do końca gry.

Opublikowano

Ale jaki on "poważniejszy"? Raczej z tych bekowych. Tańczące zwłoki maszyn to u mnie norma, z 4 czy 5 razy miałem takie przypadki.

 

Raz za to trafiła mi się rozmowa z niejaką Vanashą (dostajemy od niej sidequesta) i tak jak ogólnie broniłem mimiki twarzy, tak w tym przypadku ewidentnie coś poszło nie tak - zupełny brak synchronizacji dźwięku z ruchem ust, a sam ruch... no jakby krowa coś przeżuwała, jakby jej się zawiasy poluzowały i żuchwa latała jak u Jima Carreya :P

 

Ale to pierdoły - dawno (nigdy?) nie widziałem sandboxa tak dopracowanego technicznie, z tak znikomą ilością nawet pomniejszych bugów i glitchy.

Opublikowano

Jakoś 20h za mną. Gierka bardzo dopracowana. Co do walki z maszynami to jak na sandbox jest mega dobrze. Co tam jest patentów na te potyczki to moje. Gram na normalu i czasami muszę się pomęczyć. Misje poboczne ciekawe, gówny wątek mega, graficzka wiadomo wypala oczy (gram pro + tv uhd), szok że przy takiej płynności. Wiem jedno. Gierka zostaje w kolekcji dla moich potomnych.

Opublikowano (edytowane)

 

 

Raz za to trafiła mi się rozmowa z niejaką Vanashą (dostajemy od niej sidequesta) i tak jak ogólnie broniłem mimiki twarzy, tak w tym przypadku ewidentnie coś poszło nie tak - zupełny brak synchronizacji dźwięku z ruchem ust, a sam ruch... no jakby krowa coś przeżuwała, jakby jej się zawiasy poluzowały i żuchwa latała jak u Jima Carreya :P

 

.

W nowym Mass gorsze rzeczy jakoś Ci nie przeszkadzają   :ermm:

Edytowane przez Kyokushinman
  • Minusik 3
Opublikowano

No jakbyś czytał moje wpisy uważnie, to wiedziałbyś, że i owszem (ogólnie cała ta otoczka gry robionej w pośpiechu) - przeszkadzają do tego stopnia, że waham się, czy kupić day one. No i tutaj raczej mojego narzekania też nie uświadczysz, chyba że nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...