Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mnie coś koło 130h zajęło, ale to dlatego, że chłonąłem grę i każdy kąt szperałem, historię i tym podobne rzeczy. A i zapomniałbym, od razu grałem na poziomie very hard, bo hard, normal i easy to jakieś nieporozumienie. 

Edytowane przez Faka
Opublikowano

Jak myślicie, po skończeniu dwoch dodatkow do wiedzmina (wczoraj) i czyszczeniu napy z znaków zapytania warto brac się od razu za horizona? Nie zmęczy?

Opublikowano

Jak myślicie, po skończeniu dwoch dodatkow do wiedzmina (wczoraj) i czyszczeniu napy z znaków zapytania warto brac się od razu za horizona? Nie zmęczy?

 

Ja bym prędzej zadał sobie pytanie czy Ci odpowiada design świata Horizon. Historię ma bardzo dobrze poprowadzoną i nie jest nudna, niegłupia. Gra jak na sandbox jest ogromna, jest masa rzeczy do zrobienia jak łowiectwo, polowanie, zbieractwo, pobocznych zadań. Walki są czasami wymagające zwłaszcza na very hard, 2-3 ciosy i po Tobie. Powiem tak, grając w inne gry naraz sandbox po sandboxie może wymęczyć jak w moim przypadku zawsze robiłem przerwy pomiędzy tymi gatunkami gier.

Opublikowano (edytowane)

Jak myślicie, po skończeniu dwoch dodatkow do wiedzmina (wczoraj) i czyszczeniu napy z znaków zapytania warto brac się od razu za horizona? Nie zmęczy?

 

Nieeee lepiej odłóż Horizona na później, po Wieśku każda gra wydaje sie być jakaś słaba :P. Wciągnij lepiej coś typu Nier, też otwarty świat plus baaardzo dynamiczna walka. Wszyscy też wychwalają historie. Sam na dniach go wciągam.

Edytowane przez Heavy Deszcz
Opublikowano

Na nasz region nie rozsyłają motywu za platynę, przynajmniej nie słyszałem żeby ktoś dostał, IMO najlepszy i tak jest ten theme z limitki. U mnie około 70+h z dzbankiem, ale jak ktoś gra tylko dla trofeów to podejrzewam że w jakieś 30 parę godzin się wyrobi.

Opublikowano

Robienie platyny w 30h to grzech, gra oferuje świetną historię i jeszcze lepszy gameplay, tak że godziny same lecą nie wiadomo kiedy. A do tego przepiękna grafika przy stałych klatkach na sekundę i świetnie komponująca się ścieżka dźwiękowa.

Opublikowano (edytowane)

Kolejny patch (1.10). Tym razem oprócz poprawek, jest też parę nowych opcji.

Lista zmian: 

 

 

Additions

Added the ability to press and hold [X] to buy multiple items from merchants.
Added an option to invert the X-axis from the controls tab on the settings menu.

Adjustments
Made several minor adjustments to the item economy (drop rate, distribution, cost etc.).
Made several adjustments to humanoid and machine AI.
Made minor adjustments to 2.1 stereo mix on menu sounds.

Fixes
Progression Fixes:
Fixed an issue in the main quest “The Point of the Spear” where some players could be teleported outside the quest area during the objective “Loot the Sawtooth Carcass”.
Fixed an issue in the main quest “The Point of the Spear” where some players could buy fire arrows from Karst rather than crafting them.
Fixed an issue in the main quest “The Proving” where players would be put back into the last checkpoint for the quest, making it impossible to continue the game.
Fixed an issue in “The War-Chief’s Trail” where fast- travelling away and back when Sona reached the cliff would sometimes prevent Sona’s A.I. from working correctly.
Fixed an issue in the sub quest “Revenge of the Nora” where some players could be blocked from progressing due to an invisible collision near the third bandit camp.
Fixed an issue in the quest “The Sun Shall Fall” where some players fast-travelling immediately after destroying the Sonic Device would be unable to progress upon returning to the gate.
Fixed an issue in the main quest “The Face of Extinction” where the Day 1 Patch did not offer a solution for the roll over problem of certain players who had side quests active while completing the quest.
Fixed an issue in the side quest “The Forgotten” where it was very difficult for some players to climb the trail to Olara.
Fixed an issue in the side quest “Robbing the Rich” where the objective “Return to Ravan” would not complete for some players after collecting the sword.
Fixed an issue in the side quest “Robbing the Rich” where no quest marker or breadcrumbing was displayed for some players on the objective "Follow the Tracks".
Fixed an issue in the side quest “Robbing the Rich” where Rokasha went missing for some players if they accepted another quest while following the blood trail and then reloaded their save data after speaking to Keadi.
Fixed an issue in the side quest “Robbing the Rich” where Nasan would be walking around in the courtyard and could not be interacted with by some players.
Fixed an issue in the side quest “Luck of the Hunt” where dropping boar skins after collecting all 4 would cause the boar skin objective to be unobtainable for some players.
Fixed an issue in the side quest “Healer’s Oath” where Patch 1.04 did not offer a retroactive solution for certain players who were unable to progress after dropping the Thunderjaw heart from the Special Items tab.
Fixed an issue in the side quest “Traitor's Bounty” where Vanasha would not appear on the objective "Talk to Vanasha" after finishing “The Face of Extinction” for some players.
Fixed an issue in the side quest “Hunter's Blind” where the "Show on map" option on the Quest screen was grayed out and no quest marker appeared on the map or compass during the objective "Follow Talanah" for some players.
Fixed an issue in the area “Cauldron Xi” where some players were able to escape the core chamber during the “Defend the core” objective.
Fixed an issue where some players could clear Corruption Zones from a distance without completing its associated quest and trophy.
Fixed several issues where some players could become stuck in bunkers and cauldrons after completing “The Face of Extinction”.

General Fixes:
Fixed an issue in the main quest “The Point of the Spear” where the time of day dialogue option would erroneously unlock when reloading the game, after speaking to Rost at the beginning of the quest.
Fixed an issue in the main quest “A Seeker at the Gates” where the gates of the Embrace were wide open.
Fixed an issue in the tribe quest “Revenge of the Nora” where Aloy’s overridden Strider would suddenly become unmountable when following Varl to the Stadium.
Fixed an issue in the main quest “Terror of the Sun” where a redundant save would occur every time the title was reloaded while fighting the Behemoth without any equipment.
Fixed an issue in the main quest “The Face of Extinction” where a blank grey screen would be visible before the start of the Epilogue 1 sequence.
Fixed an issue in the area “Devil’s Grief” where the ground texture showed a visible file path.
Fixed an issue where a Tallneck’s datapoint would not unlock if players fast-traveled from their head of instead of rappelling down.
Fixed an issue where time would slow down but Concentration would continue to recharge at the same rate when players brought up the weapon wheel.
Fixed an issue where some robots would not be counted for the trophy “10 Vulnerable Machines Kills”.
Fixed an issue where players would run into various problems if their playtime exceeded 200 hours.
Fixed various issues where the UI would display markers, icons, tracks, prompts or values incorrectly.
Fixed various issues with dialogue and contextual lines not triggering correctly.
Fixed various issues with players clipping through, getting stuck in or falling through geometry.
Fixed various issues with machines clipping through geometry and each other.
Fixed various issues with animation for humanoids and machines.
Fixed various minor issues with players skipping a sequence.
Fixed various minor weapons and modifications issues.
Fixed various minor framerate issues.

Crash Fixes:
Fixed an issue in the Bandit Camps where the game would crash if certain players managed to untie the prisoners after the last bandit had died.
Fixed an issue in the Bandit Camps where the game would crash if certain players destroyed the alarm after the last bandit had died.
Fixed miscellaneous crashes.

 

Ciekawe czy te poprawki w AI będą widoczne? Oby...

Edytowane przez MBeniek
Opublikowano

Mam dziwny problem z samouczkiem grzechotnika czyli tam gdzie trzeba zabić 3 wrogów metalowymi bełtami. Zabijam i licznik stoi w miejscu. Miał ktoś podobny problem?

Opublikowano

A strażnicy dalej nie reagują jak obok nich jakaś laska napierdziela się z trzema krabołazami (czy czymkolwiek innym). Co się w sumie dziwić, skoro one też owego strażnika nie widzą. :D

 

Miałem za to walkę ze Stormbirdem, uziemiłem go linami i potem już jakoś poszło. Ale skubany potrafi sieknąć. Tak jak się spodziewałem, był on też ostatnią maszyną do ubica na aczika. 

 

Myślałem, że to wtręt tłumacza, ale w eng jest to samo (notatka):

 

17308806_1094965743981723_57668456023230

 

Opublikowano

Jaki procent ukończenia macie w statystykach? Ja mam 99,44% i nie bardzo wiem gdzie dobić resztę.

Brakowało mi jednego stroju w wersji Shadow.

Tego co dostajemy po misji Deep Secrets of Earth.

 

RNorsjoh.jpg

 

 

Opublikowano

Taaa, ja grałem po angielsku, więc się nieźle uśmiałem, czytając tę notkę. Że też akurat nas "uhonorowali" :)

 

Zastanawiało mnie czy to było spolszczone. Bardzo fajnie, że to oryginalne.

 

Klejnot, klejnocik, klejtunio.

Opublikowano

Główny wątek skończony, na liczniku 40h i dzisiaj jeszcze zabawa z zadaniami pobocznymi bo od jutra andromeda ale jest to razem z wiedzminem najlepszy sandbox tej generacji. Walka, fabuła i ten najlepiej od lat wykreowany świat post apo wiec 5+/6 i jest materiał na świetne dlc i druga część.

Opublikowano

Fuck. Mam kolejny debilny problem. Próba łowiecka gdzie trzeba pętac bysiory i odstrzelic procesor pod brzuchem. Robię dokładnie tak jak trzeba czyli spętanie później (pipi)nięcie ze strzały rozrywającej w procesor który eksploduje i...Nic. licznik stoi w miejscu :/

Opublikowano

Upewnij się, że strzelasz dopiero jak już leży na ziemi. Za pierwszym razem mi nie zaliczyło, za drugim przeszło od razu. Podobnie miałem w Shock Trial.

  • Plusik 1
Opublikowano

Fuck. Mam kolejny debilny problem. Próba łowiecka gdzie trzeba pętac bysiory i odstrzelic procesor pod brzuchem. Robię dokładnie tak jak trzeba czyli spętanie później (pipi)nięcie ze strzały rozrywającej w procesor który eksploduje i...Nic. licznik stoi w miejscu :/

Upewnij się, że strzelasz dopiero jak już leży na ziemi. Za pierwszym razem mi nie zaliczyło, za drugim przeszło od razu. Podobnie miałem w Shock Trial.

 

A najlepiej walić z dzidy, wchodzi za pierwszym razem - ze strzałami jest coś spierdzielone w tym trialu.

Opublikowano

Jak to jest z tymi save'ami w chmurze? Niefortunnie moja konsola zostala wyczyszczona z gier (opcja initialization), i progres z Horizon przepadl. Po instalacji chcialem z chmury sciagnac save, ale jest tylko z poczatku gry. Jest mozliwosc aby dokopac sie do starych save'ow, ewentualnie sciagnac z neta? Help :)

Opublikowano

Pytanie czy miałeś automatyczny upload włączony. W chmurze jest zawsze najnowszy, czyli w przypadku Horizon powinno to być kilka ostatnich autosave.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...