Gość suteq Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Mam pytanko. Czy części z maszyn typu soczewka czy serce można sprzedawać za okruchy czy jednak zostawiać bo mogą być u kogoś jako towar wymienny? Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 (edytowane) Te rzeczy (oprocz okruchów metalu) są potrzebne do zakupu broni i zbroji tak więc polecam zostawić. Chyba że masz ich pierdyliard wtedy zostaw sobie jedną/dwie, a resztę sprzedaj. Edytowane 29 marca 2017 przez Ryo-San Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Są potrzebne do zakupu szmatek i broni, ale możesz potem też kupić takie części więc nie musisz tego za bardzo magazynować i zapychać miejsca. Zostawiaj sobie z początku tylko te z dużych maszyn np. z thunderjawa itp. Cytuj
Square 8 617 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Tak jak wyżej. Zostaw Crystal Brading, bo jest potrzebny do kupna Shadow Sling, reszta wg uznania. Zobacz co jeszcze potrzebujesz do zakupu wybranych przedmiotów i tyle. Warto ustawić sobie zadania na dany przedmiot, wtedy wiemy co już mamy, a czego nam brakuje i kiedy to zdobywamy, oraz pokazuje na mapie gdzie można znaleźć. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Czy są w grze jakieś ruiny których nie ma zaznaczonych na mapie? Oczywiście oprócz tych pierwszych. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 (edytowane) Spotkałem pierwszego żyrafa. O ja pierdole, jaki on duży, a jak świetnie się prezentuje. No i duży plus za znajdźki, których nie jest nasrane na mapie tylko przynajmniej na razie są bardzo dobrze wyważone. Edytowane 29 marca 2017 przez suteq Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Czy są w grze jakieś ruiny których nie ma zaznaczonych na mapie? Oczywiście oprócz tych pierwszych. Nie idzie nic pominąć. A do tych pierwszych gdzie mała Aloy znalazła fokusa warto się później wrócić. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 (edytowane) No i duży plus za znajdźki, których nie jest nasrane na mapie tylko przynajmniej na razie są bardzo dobrze wyważone. Akura znajdziek jest od groma (chodzi mi o zapiski przedwiecznych - ich liczbę możesz zobaczyć w zakładce NOTES) - szczególnie tych które nie są w ruinach ale są rozsiane po całym świecie. Jakbyś chciał je znaleźć wszystkie (bez poradnika) to musialbyś chodzić po całej mapie i skanować wszystko centymetr po centymetrze ; ] Całe szczęscie nie jest to potrzebne to wbicia platyny, ale mimio wszystko fajnie się tego szuka. Ja znalazlem może połowę i odpuściłem. Edytowane 29 marca 2017 przez Ryo-San Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Czy są w grze jakieś ruiny których nie ma zaznaczonych na mapie? Oczywiście oprócz tych pierwszych. Nie idzie nic pominąć. A do tych pierwszych gdzie mała Aloy znalazła fokusa warto się później wrócić. To znaczy jest więcej ruin niż te pierwsze? Cytuj
Square 8 617 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 @Maior Po prostu graj, a nic nie pominiesz. @Ryo Wszelkie zapiski i nagrania nie są widoczne na mapie, ale na kompasie pojawia się sześcian co sugeruje znajdźke. Cytuj
Faka 4 000 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 (edytowane) Te sześcian na kompasie nie zawsze dobrze działa, przykładowo widzisz na świecie podświetloną ikonę zapisu czy nagrania ale na kompasie tego sześcianu nie ma, a jak ma być sześcian to musisz użyć fokusa, żeby zobaczyć potem na kompasie, coś jest pochrzanione od czasu do czasu. Edytowane 29 marca 2017 przez Faka Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Square ale żeby pojawił się sześcian to musisz być już bardzo blisko zapisku. Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 A nie jest jeszcze tak że focus zaczyna mrugać jak jesteśmy przy czymś ciekawym? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 (edytowane) Wszystkie najważniejsze audio i text logi zbiera się podczas głównych misji, to one budują narrację przedstawiającą miniony świat, łącznie z drobnymi i większymi historiami. Wszystko z sekcji world służy tylko do uwypuklenia kreacji poprzedniego świata, pojawiają się tam różne rzeczy od komentarzy politycznych, po urywki programów, wywiady oraz inne tekstowe pozostałości cywilizacji. Mimo, że są dobrze napisane, można bez problemowo je ominąć i ich poszukiwanie jest tylko dla chętnych (a jest tego sporo i w sumie są dość ciężkie do znalezienia).Glyphy opisują historię Meridian i Carja, ale to jest banalne do znalezienia.Typowe znajdźki to: kubki (można totalnie olać, jeśli nie robi się platyny oczywiście), metalowe kwiaty (to samo co przy kubkach, ale mnie tu gra mocno zaskoczyła - całkiem zjadliwa poezja się w nich kryje), figurki Banuk (warto zebrać imo) i punkty widokowe, które polecam jednak znaleźć, kolejna dobrze zrobiona mini-historia w grze.Edit: musiałem usunąć niepotrzebną kropkę, irytowała mnie w wypowiedzi :v Edytowane 29 marca 2017 przez Hendrix Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Bardzo mi się podobają te vantage points. Nie dość, że działają na wyobraźnie jak "kiedyś" wyglądał świat to jeszcze wokół tego opisana jest ciekawa osobista historia. Muszę pochwalić za te znajdźki bo nawet "głupie" metalowe kwiatki mają wierszyki. Cytuj
czarek250885 324 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 Wczoraj skończyłem przygodę z Aloy na najwyższym poziomie trudności i podtrzymuje to co pisałem wcześniej( po kilku godzinach gry). Historia jest niesamowicie opowiedziana, wciąga i zaskakuje, walki są bardzo satysfakcjonujące szczególnie z największymi bestiami. Zadania poboczne są przemyślane i nie nudzą, wszystkie tzw. "znajdźki" są w ilościach do przyjęcia i nie czuje się, że zbieramy je na siłę. Ogólnie świat gry jest tak zbudowany, iż robiąc po prostu swoje większość rzeczy znajdziemy. Na plus zaznaczę zadania łowiecki, dają mnóstwo radości i potrzeba tam umiejętności, aby zaliczyć wszystko na żar słońca, co bardzo polecam, gdyż nagrodą jest zacna i znacznie lepsza niż za kubki, metalowe kwiaty czy też figurki. Zabawne, że po pierwszym przejściu udało mi się zdobyć 98% pucharków i został mi jeden banalny, który myślę zaliczę na dniach. W tej grze platyna to wręcz obowiązek, rzadko się zdarza, że wszystko jest tak przyjemne, że chcemy to zrobić. Pogratulować trzeba twórcą, iż nie wrzucali zadań typu skocz, przeturlaj się, zabij 5 maszyn w ciągu 10s. po czym zrób jeszcze salto w tył :P Liczę, iż w niedalekiej przyszłości pojawi się DLC z kolejną dużą przygodą, a może jakieś info dotyczące kolejnej części :) Dla mnie gra roku, od czasów Wiedźmina nic mnie tak nie wciągnęło. 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 (edytowane) Po ok. 10 godzinach wrażenia są lepsze niż po prologu. Przede wszystkim mam całą mapę do dyspozycji, która jest bardzo różnorodna jeśli chodzi o krajobrazy. Walka z robotami również się rozwinęła. Zastawianie pułapek, rozstawianie lin z prądem albo wybuchowych czy eliminacja większych przeciwników naprawdę daje ogromną frajdę. Oczywiście jeśli chodzi o łuk bo do walki wręcz dalej nie jestem przekonany. Bardzo, bardzo podobają mi się znajdźki, które naprawdę nie są śmieciami rodem z Far Cry'a. Jak pierwszy raz zobaczyłem widokówkę to szczęka na podłodze. Fantastyczny pomysł. Ulepszenia poszczególnych pojemników są spoko ale szczerze to już mam tego przesyt po FC i troszkę nuży mnie latanie za zwierzakami. O tyle dobrze, że rozbudowałem na max pojemność plecaka na surowce więc jest luz w tej kwestii. Jeszcze muszę tylko ze dwie rzeczy ulepszyć i więcej na razie mi nie trzeba. Obszary zainfekowane są bardzo ciekawą aktywnością. Dzisiaj grając podchodzę sobie do obszaru, robię zwiad ale widzę, że wrogie jednostki dostają obrażenia. Patrzę, a tam z wody wyszedł krokodyl i się zaczął z nimi napierdalać. No nie spodziewałem się czegoś takiego. W ogóle projekty niektórych maszyn są rewelacyjne. Wspomniany krokodyl wygląda idealnie. Odbijanie obozów bandytów jest troszkę miałkie gdyż są oni strasznie upośledzeni. Misje poboczne są niestety dosyć słabe. Najbardziej mnie boli to, że duża ich część polega na śledzeniu śladów co jest totalną zżynką z trzeciego Wiesia. Tam mi to nie przeszkadzało bo raz, że było to logiczne gdyż tak pracuje wiedźmin a dodatkowo Geralt na bieżąco komentował w ciekawy sposób. Tutaj oczywiście też jest czasami komentarz ale kompletnie pozbawiony tej iskierki ciekawości głównie z tego względu, że sam scenariusz misji jest nijaki. No i jazda na robotach to jest cudo. Strasznie wygodne i przyjemne. Płotka to może się schować przy tym. Jest bardzo, bardzo dobrze. Gram dalej. Pytanka: Mam dwie podstawowe bronie: łuk i ta broń od lin (nie pamiętam nazwy). Co warto kupić u handlarzy? Jakieś inne bronie? Albo może lepsze wersje łuku? Jeżeli tak to co polecacie? Podobne pytanie jeśli chodzi o strój, warto kupić jakiś konkretny? Edytowane 30 marca 2017 przez suteq Cytuj
Faka 4 000 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 (edytowane) To zależy jaki lubisz playstyle, nie bez powodu walki są dynamiczne, każda broń jest dobra na konkretne maszyny. Jeden lubi grać z linami i odstrzeliwać poszczególne punkty, a drugi lubi kitować używając od tego potykacza i rozstawionych pułapek, a trzeci lubi być bombardierem grając procami, także tego musisz wybrać jaki lubisz styl. Na niektóre maszyny jak burzoptaki czy gromoszczęki masz masę kombinowania z walką, każda broń jest dobra. Co do ubranka to ja przez większość czasu latałem z maskowaniem, to jakiś ubiór cienia maskowania czy coś i nie narzekałem na niego. Ja przykładowo lubię grać podkradając do maszyn, wyszukując słabe punkty i chwila przemyślenia, a po czym się bawię z każdym innym na otwartej przestrzeni, dobre proce zamrażające są mocne, na takiego rzucisz i strzałami do obrażeń, a potem prawie dycha, no mówię, walki są konkretne i dynamiczne, to się chwali, masa kombinowania. Jedynie, że mało tych maszyn jest jak tylko 26, oby w przyszłości było ich więcej to i masa walk będzie. Co do jazdy na robotach po świecie to ja o dziwo ich w ogóle nie używałem, wolałem z buta wszędzie popierdzielać, pewnie dlatego, że było co oglądać i zwiedzać ten cały świat, tak jak i bardzo rzadko używałem szybkiej podróży po ogniskach ale to pewnie zasługa świetnej grafiki stąd miło się oglądało. Rzadko się zdarzało, żeby w takich sandboxach nie używał szybkiej podróży, w takim Wieśku 3 czy Mad Max albo Mordorze na potęgę było używana szybka podróż. Edytowane 30 marca 2017 przez Faka Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 (edytowane) Mi z procą na naboje zapalające dobrze się grało (do tego wzmocnienie w nim na fire i robi naprawde spory dmg), no i jeszcze freez na procy. Łuk aby miał strzały rozrywające pancerz + wzmocnione strzały i to w sumie wystarczy do końca gry, łatwiej wtedy ubijać te mocniejszy zwierzaki. Armorów dużo nie ma, różnią się w zasadzie odpornościami, kup sobie na mróz albo na inny z czym masz problem, generalnie bronie i armor słabo rozwinęli jesli chodzi o elementy rpg imo. Edytowane 30 marca 2017 przez Fanek Cytuj
czarek250885 324 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 Po ok. 10 godzinach wrażenia są lepsze niż po prologu. Przede wszystkim mam całą mapę do dyspozycji, która jest bardzo różnorodna jeśli chodzi o krajobrazy. Walka z robotami również się rozwinęła. Zastawianie pułapek, rozstawianie lin z prądem albo wybuchowych czy eliminacja większych przeciwników naprawdę daje ogromną frajdę. Oczywiście jeśli chodzi o łuk bo do walki wręcz dalej nie jestem przekonany. Bardzo, bardzo podobają mi się znajdźki, które naprawdę nie są śmieciami rodem z Far Cry'a. Jak pierwszy raz zobaczyłem widokówkę to szczęka na podłodze. Fantastyczny pomysł. Ulepszenia poszczególnych pojemników są spoko ale szczerze to już mam tego przesyt po FC i troszkę nuży mnie latanie za zwierzakami. O tyle dobrze, że rozbudowałem na max pojemność plecaka na surowce więc jest luz w tej kwestii. Jeszcze muszę tylko ze dwie rzeczy ulepszyć i więcej na razie mi nie trzeba. Obszary zainfekowane są bardzo ciekawą aktywnością. Dzisiaj grając podchodzę sobie do obszaru, robię zwiad ale widzę, że wrogie jednostki dostają obrażenia. Patrzę, a tam z wody wyszedł krokodyl i się zaczął z nimi napierdalać. No nie spodziewałem się czegoś takiego. W ogóle projekty niektórych maszyn są rewelacyjne. Wspomniany krokodyl wygląda idealnie. Odbijanie obozów bandytów jest troszkę miałkie gdyż są oni strasznie upośledzeni. Misje poboczne są niestety dosyć słabe. Najbardziej mnie boli to, że duża ich część polega na śledzeniu śladów co jest totalną zżynką z trzeciego Wiesia. Tam mi to nie przeszkadzało bo raz, że było to logiczne gdyż tak pracuje wiedźmin a dodatkowo Geralt na bieżąco komentował w ciekawy sposób. Tutaj oczywiście też jest czasami komentarz ale kompletnie pozbawiony tej iskierki ciekawości głównie z tego względu, że sam scenariusz misji jest nijaki. No i jazda na robotach to jest cudo. Strasznie wygodne i przyjemne. Płotka to może się schować przy tym. Jest bardzo, bardzo dobrze. Gram dalej. Pytanka: Mam dwie podstawowe bronie: łuk i ta broń od lin (nie pamiętam nazwy). Co warto kupić u handlarzy? Jakieś inne bronie? Albo może lepsze wersje łuku? Jeżeli tak to co polecacie? Podobne pytanie jeśli chodzi o strój, warto kupić jakiś konkretny? Zrób wszystkie zadania łowieckie na żar słońca, a to co dostaniesz będzie ci wystarczyć ;) Cytuj
Square 8 617 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 Ja polecam brać wszystko jeżeli masz zapas shardów. Każdy strój przydaje się na innych maszynach, na Stormbirda ten odporny na shock, na Snapmaw ten odporny na lód itd. Najwięcej biegałem z tym uniwersalnym co w podstawowej wersji ma odporność na wszystkie żywioły. No i najlepiej brać wersję Shadow (Heavy) jak się pojawiają u kupców. To samo bronie, wersję Shadow bardzo urozmaicają rozgrywkę, bo oferują po trzy typy amunicji. 1 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 @suteq - ja przez 90% gry korzystałem z łuku wyborowego cienia. Do tego jak dorzucisz 3 strzały na cięciwie (jedna z umiejętności) plus 3 krotne wydłużenie slow mo podczas celowania i jakieś dobre zwoje do obrażeń to będziesz we wszystkich wjeżdżał jak w masło. Do tego bardzo ale to bardzo przydatne są hukproce. Też bardzo potężna broń. Cytuj
Square 8 617 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 Horizon Zero Dawn 1.12 Patch Notes Hi everyone – We’re very happy to announce that we’re releasing another patch for Horizon Zero Dawn today. Patch 1.12 fixes a number of progression issues and crashes. Please see the full patch details below, but beware of spoilers. If you encounter an issue while playing Horizon Zero Dawn, please try reloading a recent manual save, quicksave or autosave from the “Load” menu option. If the issue persists, please take screenshots of the area where it occurred and your location on the map, and forward them to us for further investigation. NEW FEATURES • Added 3D Audio support for 3D headsets. ADJUSTMENTS • Improved Pathfinding to Quest markers and custom waypoints when players are on a mount. • Improved performance in several areas in the game. • Several improvements to the lightmap. FIXES Progression Fixes • Fixed an issue that some players might encounter in "The Point of the Spear" where players would be given an extra Carja Bow and Spear if Aloy died before talking to Rost. • Fixed an issue in "The Point of the Spear" which some players might encounter where the Sawtooth would no longer be present when players updated their game to Patch 1.10 during the 'Kill the Sawtooth' objective. • Fixed an issue in "Revenge of the Nora" where some players were able to bypass natural progression by entering the Metal Ring by jumping over the roots. • Fixed an issue in "The Sun Shall Fall" where finishing a weapon tutorial during the Glinthawk encounter and reloading would result in some players not being able to enter the gates and continue the quest. • Fixed an issue in "The Grave-Hoard" where completing a weapon tutorial during the Deathbringer encounter would prevent the Deathbringer from respawning when some players would reload the game. • Fixed an issue in "To Curse the Darkness" where certain players could climb the roots around the entrance of the cave and bypass natural progression of the quest. • Fixed an issue in "Deep Secrets of the Earth" where a few players were unable to enter the bunker after fast traveling during the animation of Aloy opening the vent. • Fixed an issue in "The Mountain That Fell" where some players were able to leave the boundaries of the world. • Fixed an issue in "Robbing the Rich" where certain players were not able to complete the quest when talking to Ravan. • Fixed an issue in "Fatal Inheritance" where Daradi would be missing after fast traveling away from the quest area, which resulted in some players not being able to complete the 'Return to Daradi' objective. • Fixed an issue in "A Moment's Peace" where for some players the quest objective would be updated to "Return to Vilgund" after completing the quest, even though players did not meet Vilgund yet. • Fixed an issue in "Collateral" where a few players wouldn't be able to complete the 'Talk to Olin and Enasha' objective because Enasha would not wait in the Farm. • Fixed an issue in "Cause for Concern" where completing Bandit Camps in a specific order would result in a few players not being able to interact with Nil to complete the quest. • Fixed an issue in Cauldron Xi where certain players were able to bypass natural progression of the quest by escaping the core chamber during the 'Defend the Core' objective. • Fixed an issue in the weapon tutorial for the War Bow, where using the Lodge War Bow would not tally towards any of the War Bow tutorials. General Fixes • Fixed an issue where Patch 1.10 did not offer a retroactive solution for some players who encountered an issue with a Tallneck’s datapoint that did not unlock when they had fast-traveled away while on top of the Tallneck instead of rappelling down. Players who encountered this, should revisit the Tallneck again and leave the area to unlock the datapoint. • Fixed an issue where some players would have the issue of wielded Heavy Weapons getting stuck on Aloy’s arm when interacting with the elevator in Meridian. • Fixed an issue where for a few players the awareness icons and tags would become invisible when the game saves while a Watcher uses the FlashStun attack on Aloy. • Fixed an issue where some players would spawn in the mountains when fast-traveling to the center of Sunfall. • Fixed an issue where after completing “Revenge of the Nora”, Varl would have a wrong dialogue. • Fixed an issue where a few players were able to call a mount during the fight with Helis in “The Face of Extinction”. • Fixed an issue in “The Forgotten” where the prompt to interact with Olara was visible when Olara was not at that location. • Fixed an issue where the quest marker for “Underequipped” would disappear from the map when leaving the starting area of the quest. • Fixed an issue in “Death from the Skies” where the ‘Kill the Stormbird’ objective would not have a quest marker. • Fixed an issue where overridden bridges in Cauldron Rho would not be visible when some players were standing at a certain distance. • Fixed an issue where a few players were able to exploit Hunting Ground trials for resources. • Fixed an issue where for some the sound of destructible trees was not playing. • Fixed an issue with Pathfinder enabled for a custom waypoint when standing on the bridge of the Two Teeth Bandit Camp. • Fixed an issue where the soundtrack would start over during the Credits. • Fixed an issue where on some occasions Aloy would not place a trap when players wanted to. • Fixed an issue where on some occasions Aloy would grab her spear instead of placing a trap. • Fixed various LOD issues. • Fixed various issues of players getting stuck in geometry. • Fixed various issues of players accessing areas outside of the play area. Crash Fixes • Fixed an issue in "The City of the Sun" where in some occasions the game would crash when Aloy and Erend arrive at Olin's house. • Fixed an issue where the game would crash when some players fast-travelled during one of Aloy's animations in the bunker she fell into when she was a child. • Fixed various miscellaneous crashes. https://www.reddit.com/r/horizon/comments/62djco/horizon_zero_dawn_112_patch_notes/ Cytuj
Faka 4 000 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 Nic ciekawego ten patch ogólnie mówiąc, jedynie plus, że wspierają cały czas markę Horizon. Cytuj
kacprzak1991 196 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 A ppprawili biegające zwierzęta pod woda?;p Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.