Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkryłem dwa bunkry - jeden na samej górze mapy, drugi w prawym górnym rogu. Tam sie z fabułą idzie czy trzeba wykminic wejscie? Siedze na tej samej górze, gdzie poprzedza walka w ptaszyskiem i kminie czy nie widz ejakiejs polki do wspięcia hehe.

Opublikowano

Wejdz do ktoregokolwiek tematu po premierze jakiejs wielkiej gry , mersi napisal o innowacyjnosci zeldy to juz sie zlecialo stado bulduperow i zaminusowalo typa. No niestety tak to wyglada. Czy horizon czy zelda czy wyjdzie nowe halo.

 

Poza tym przeciez w takim cw to o to chodzi. Bo raczej nikt dorosly nie pisalby 20 postow dziennie regularnie tylko o tym ze xbox jest be a sony super. Ponoc sa ludzie czerpiacy przyjemnosc z ogladania porno karlow wiec co sie dziwic lebkom ktorzy od lat sie w cw udzielaja. Najzabawniejszy jest wlasnie ich dystans i pisanie ze to na zarty. A pptem patrzysz co drugi mial juz blokade za cw xD

Opublikowano (edytowane)

Odkryłem dwa bunkry - jeden na samej górze mapy, drugi w prawym górnym rogu. Tam sie z fabułą idzie czy trzeba wykminic wejscie? Siedze na tej samej górze, gdzie poprzedza walka w ptaszyskiem i kminie czy nie widz ejakiejs polki do wspięcia hehe.

Wykminiasz wejscie. Ten na samej gorze ma gdzies wlasnie nad "normalnym" wejsciem dojscie. Zaden nie jest zablokowany. Nie przypominam sobie zebym ktorykolwiek kociol przeszedl w zwiazku z fabula, wogole tak sie da?

 

Co do wloczni to skup sie na ulepszeniach, szczegolnie tym zwiazanym z szansa na porazenie mocnym ciosem. Chyba najlepsza opcja. Strzelasz w leb mocnym ciasem , ogluszasz przeciwnika wtedy krytyczny atak r1 i mniejsze maszyny sa na szczala.

 

Edit: pardon myslalem ze polaczy posty

Edytowane przez kanabis
Opublikowano

A no jak kurhan to faktycznie.

 

Xm jak eksplorujesz mape to sie wlasnie mozesz skupic tez na kotlach o ktorych mowilem, tam mozesz wlazic kiedy chcesz a i przydatne rzeczy tam zdobedziesz bo dominacje poszczegolnych maszyn, zreszta bedzie ci to potrzebne do ukonczenia lowow lozy.

Opublikowano

Wejdz do ktoregokolwiek tematu po premierze jakiejs wielkiej gry , mersi napisal o innowacyjnosci zeldy to juz sie zlecialo stado bulduperow i zaminusowalo typa. No niestety tak to wyglada. Czy horizon czy zelda czy wyjdzie nowe halo.

Przysięgam, że w wieściach gminnych mniej pada "a za PO" niż w tym temacie "a w wątku o Zeldzie". Fantastyczny argument, doprawdy. Zdecydowanie daje prawo do robienia dokładnie tego samego (rzucanie się na każdego kto ma odmienną opinię) przez w/w Yakubu i Ciebie w tym temacie.

 

To jest takie trudne odpowiadać po prostu na argumenty i trzymać się dyskusji, że za każdym jednym razem wytłumaczeniem jest stare, dobre "a u was murzynów biją"?

Opublikowano

Ale wez juz ochlon i nie zaczynaj tego pier.dolnika od poczatku okej? Bo w tym momencie zamiast trzymac sie dyskusji o ktora tak strasznie walczysz zaczynasz watek ktory tak bardzo cie boli od nowa. A o watku zeldy nie bede wspominal bo tam rzucanie sie na kazdego z odmienna opinia jest kilka poziomow wyzej i konczy sie zamykaniem topicu czy grozeniem paragrafami a nawet biciem xD

 

Hipokryci.

Opublikowano (edytowane)

Beka by byla jakby w Andromedzie byly obozy ufokow z alarmem w srodku, ktory mozna im wylaczyc. To jest tak charakterystyczny motyw dla FC i nie dziwota, ze ludziom sie z nim kojarzy. Czerpanie najlepszych rzeczy z innych gier ok, ale tzeba wiedziec co kopiowac. Zreszta, co ja pisze nawet w gre nie gralem a przez to biadolenie mam wrazenie jakbym cala przeszedl.

Edytowane przez Plugawy
Opublikowano

A tera będzie spoiler więc jak ktoś nie grał to lepiej nie czytać. :)

No dobra to teraz zapytam czy w fabule jest to jakoś wyjaśnione

dlaczego te maszyny po zniszczeniu życia na ziemi poszły sobie spać? Czy tylko taki miały zamysł? Bo przecież mogły znaleźć inne źródło energii np. paliwa kopalne czy energia słoneczna. Ale one wybiły wszystko a potem w pizdu same się unicestfiły. Zresztą nie będę wnikał w to że po tych kilku stuleciach w ziemi zostałby z nich szrot a one potem sobie wstały itd.

 

Opublikowano

Obaj skończcie, bo słabo się robi.

 

Co do niepraktycznej włóczni, to nie mogę się zgodzić. Niby ma tylko dwa ataki, ale odpowiednie skille urozmaicają rozgrywkę.

MaZZeo i ktoś tam jeszcze pisał o skradaniu, że jest słabe. Nie bardzo rozumiem argument porównania do serii Ubisoftu, ale ten motyw jest dobrze zrobiony. Bez stroju maskującego ciężko jest podchodzić przeciwników, czy to maszyny czy ludzi, bo jesteśmy bardzo widoczni. Co więcej, np. taki Rockbreaker ma bardzo wyczulony słuch więc dodatkowo trzeba na to uważać jeżeli chcemy go podejść.

Opublikowano (edytowane)

Bloody@ Wszystko masz wytlumaczone wtedy kiedy fabula w grze wlasnie nabiera rozpedu. Raven pisal o tym dotarciu do "meksyku" wlasnie chyba strone wczesniej. Wtedy zaczyna sie fajnie cala porozrzucana ukladanka z wieloma pytaniami ukladac w calosc.

Edytowane przez kanabis
Opublikowano

A no jak kurhan to faktycznie.

 

Xm jak eksplorujesz mape to sie wlasnie mozesz skupic tez na kotlach o ktorych mowilem, tam mozesz wlazic kiedy chcesz a i przydatne rzeczy tam zdobedziesz bo dominacje poszczegolnych maszyn, zreszta bedzie ci to potrzebne do ukonczenia lowow lozy.

Kocioł juz tylko jeden mi został w północno wschodniej czesci mapy. Bardzo mi się podobają, ogolnie gierka mi sie naprawdę podoba, przyjemnie się gra Fakt, że masa tych upraszczaczy gameplayowych przeszkadza, brak swobodnej wspinaczki tylko w z gory wyznaczonych miejscach denerwuje, do tego nasrane tych znaczków, a wyłączając je jednak gra nie jest zoptymalizowania pod ich brak. No i jezdzenie na tym biegunie to też dramat i  ciągła walka z nim.

No, ale gra spoko - designersko mapa super, widokówki mi się bardzo podobają i dodają klimatu. Jest co poprawiac w drugiej czesci chociażb mała ilosc robozwierzat. 6+ nie wystawiłbym, ale 7 z duzym plusem juz tak. Mam 30h rozegrane, prawie całą mape dokladnie zwiedzoną i jestem po misji na wykopaliskach wiec chyba blisko.

Opublikowano

Wtf, ja się tu na kogoś rzucałem?xd dowody proszę, bo zaraz raporcik poleci

 

na mnie sie rzuciłeś, i bardzo zraniłeś moje uczucia

Opublikowano

Bloody@ Wszystko masz wytlumaczone wtedy kiedy fabula w grze wlasnie nabiera rozpedu. Raven pisal o tym dotarciu do "meksyku" wlasnie chyba strone wczesniej. Wtedy zaczyna sie fajnie cala porozrzucana ukladanka z wieloma pytaniami ukladac w calosc.

Właściwie to grę przeszedłem więc

nie chcę mi się tam już wracać ale nie zauważyłem widocznie że to było wytłumaczone tzn. czemu maszyny dążyły tylko do eksterminacji życia i siebie samych tym samym.

W grze trochę bez sensu mi się wydaje to że tam każda maszyna którw jest zaalarmowana chce się z nami napieprzać. Nawet te niby nieagresywne. Dlatego później nie podróżowałem na większe odległości z buta tylko korzystałem z pakietów.

Opublikowano

Tu chyba chodzi o rewiry maszyn. Jak tylko przebiegałes to w koncu odpuszczaly, a jak zostawales to w ciebie naparzały.

 

Ktoś tu pisał, że skażona strefa z kretami dala mu w kość. Potwierdzam, walka z Thunderjawem była przy tym spacerkiem.

Opublikowano (edytowane)

Gra dostała na metacritic bardzo dobre oceny, 104 pozytywne i 4 neutralne z oceną 89/100 i czy komuś się podoba czy nie to fakty są takie, że gra jest doceniona, sprzedał się dobrze i jest sukcesem:) zawsze będą głosy malkontentów, szczególnie w internecie i to jest nie do uniknięcia Ale liczby mówią same za siebie.

Edytowane przez SuperMarcin
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Tu chyba chodzi o rewiry maszyn. Jak tylko przebiegałes to w koncu odpuszczaly, a jak zostawales to w ciebie naparzały.

Ktoś tu pisał, że skażona strefa z kretami dala mu w kość. Potwierdzam, walka z Thunderjawem była przy tym spacerkiem.

No ja pisalem. Problem z tymi chu.jkami polega najbardziej na tym ze sie chowaja pod ziemie. Moim zdaniem zdecydowanie najskuteczniejsza opcja to rozstrzelac ich pancerz na maxa i doprowadzic strzalami do podpalenia.

 

Dobry damage zabiera im podpalka. Przypomniales mi te uniki, pulapki, strzaly no i koniec eliksirow z hp a zostal tylko jeden kretoszczur na pare hitow co to sie dzialo epic :obama:

Gość Orzeszek
Opublikowano

Obaj skończcie, bo słabo się robi.

Co do niepraktycznej włóczni, to nie mogę się zgodzić. Niby ma tylko dwa ataki, ale odpowiednie skille urozmaicają rozgrywkę.

MaZZeo i ktoś tam jeszcze pisał o skradaniu, że jest słabe. Nie bardzo rozumiem argument porównania do serii Ubisoftu, ale ten motyw jest dobrze zrobiony. Bez stroju maskującego ciężko jest podchodzić przeciwników, czy to maszyny czy ludzi, bo jesteśmy bardzo widoczni. Co więcej, np. taki Rockbreaker ma bardzo wyczulony słuch więc dodatkowo trzeba na to uważać jeżeli chcemy go podejść.

przeciez skradanie sie w tej grze jest zero-jedynkowe kucasz w krzakach jestes niewidoczny stoisz w krzakach jestes widoczny. Marka thief i dishonord na kolanach.
Opublikowano

Działa to na tej samej zasadzie jak w U4. Logiczne, że w wysokiej trawie Cię nie widać jak kucasz. Ja pisałem o wpływie strojów maskujacych na widoczność Aloy przez maszyny i ludzi, które jak najbardziej mają wpływ na mechanikę skradania.

Poza tym, czy tytuły, które podałeś nie są nastawione głównie na skradanie, przez co mogą mieć ten element bardziej rozbudowany?

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...