Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja do Horizona siadłem po Final Fantasy to questy poboczne w grze Guerilla są godne oskara za scenariusz w porównaniu do tego co 4 chłopcy w Regalii robią, a robią to:

 

Sidequest1

- hej jedź tam na mapę i przynieś mi 5 niebieskich żabek

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest2

- hej a teraz jedź tam na mapę i przynieś mi 5 czerwonych żabek

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

 

 

Sidequest3

- hej a teraz jedź tam na mapę i przynieś mi 5 zielonych żabek

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest4

- hej a teraz jedź tam na mapę i przynieś mi 5 żółtych żabek

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest5

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest6

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest7

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest8

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest9

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest10

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest11

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest12

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest13

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest14

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego innego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest15

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego innego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest16

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego innego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest17

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego innego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

 

 

I tak do trofeum za 100 sidequestów xD

Jak oceniamy Horizon to powinniśmy go oceniać w kontekście innych gier open world, a jeśli chodzi o fabułę sidequestów to akurat Horizon nie ma się czego wstydzić i chociaż jest za Wiedźminem to na pewno przed FF czy Falloutem "settlement needs our help po raz #654645" 4 które teoretycznie fabułą powinny stać.

Edytowane przez Observer
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Lecz nadal to jest dno, patrząc na peany wygłaszane na ich cześć.

 

Skażona strefa z dwoma Behemotami i trzema Śmigaczami. Wydaje się trudne? Nie, kiedy zwabisz je do niewidzialnej ściany i będą się patrzyły na ciebie, jak sroka w pizdę, kiedy ty roznosisz je w perzynę. 

Edytowane przez Rozi
Opublikowano

tak samo, ale inaczej

 

 

Te czarne porzeczki są czerwone, bo są jeszcze zielone.

 

 

niby-tak-ale-kur-nie-do-konca_2016-10-05

Opublikowano

Ja do Horizona siadłem po Final Fantasy to questy poboczne w grze Guerilla są godne oskara za scenariusz w porównaniu do tego co 4 chłopcy w Regalii robią, a robią to:

 

Sidequest1

- hej jedź tam na mapę i przynieś mi 5 niebieskich żabek

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest2

- hej a teraz jedź tam na mapę i przynieś mi 5 czerwonych żabek

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

 

 

Sidequest3

- hej a teraz jedź tam na mapę i przynieś mi 5 zielonych żabek

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest4

- hej a teraz jedź tam na mapę i przynieś mi 5 żółtych żabek

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest5

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest6

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest7

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest8

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest9

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest10

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest11

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest12

- hej jedź tam na mapę bo rozbiła nam sie ciężarówka z innymi przyprawami, weź tam pojedź i mi je zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest13

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest14

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego innego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest15

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego innego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest16

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego innego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

Sidequest17

- hej jedź tam na mapę bo tam jest dogtag mojego innego zmarłego kolegi, weź tam pojedź i mi go zbierz

- jedziesz i zbierasz

- ok dzięki

 

 

I tak do trofeum za 100 sidequestów xD

Jak oceniamy Horizon to powinniśmy go oceniać w kontekście innych gier open world, a jeśli chodzi o fabułę sidequestów to akurat Horizon nie ma się czego wstydzić i chociaż jest za Wiedźminem to na pewno przed FF czy Falloutem "settlement needs our help po raz #654645" 4 które teoretycznie fabułą powinny stać.

 

Ja yebę... kliknąłem w spoiler... teraz już nie mam po co grać - popsułem sobie fabułę :P

Opublikowano (edytowane)

Oooo dawno nie bylo watku dlaczego horizon nie jest tak fajny jak sie niektorym wydaje.

 

I kto zaczal ? Pan raven ktory tomostatnio tak bulgotal ze sie smietnik tutaj robi ze ojej komus sie gra moze nie podobac a dziala zupelnie na odwrot, komus sie spodobala to jak to xD

 

WYPCHAJ SIE MINUSEM KRYSTIAN!

Byłem dzisiaj poza granicami Polski i nawet tam ciągle w uszach dzwoniło mi to nieznośne ŁEEEEEEE o którym forumowicze wspominają tutaj. Chyba wreszcie rozwiązałem zagadkę.

Okazuje się, że wcale nie z Wiedźmina, a z Horizon. Z tematu Horizon. To kanabis wciąż jęczy po tym jak bez mała tydzień temu mu dupsko pękło bo ktoś ejloj obraża.

Edytowane przez raven_raven
  • Plusik 2
Opublikowano

Idźcie se do CW, bo się rzygać chce od tych debilnych przepychanek.

 

Co do tematu to ruszył konkurs na najlepsze foty z Horizon.

 

18156157_1514708535228869_50979388110507

 

Every week between April 23 and June 24, the developers at Guerrilla will choose one photo mode screenshot submitted by the community and return the winning entry to its creator as a signed, one-of-a-kind art print made by digital art experts Cook & Becker!

 

To parti(pipi)te, e-mail your best screenshot(s) to community@guerrilla-games.com with the subject line “Horizon Zero Dawn Photo Mode Competition [YOUR COUNTRY]” and your name and address in the body.

See Official Rules for details: http://smarturl.it/hzdphotomode

 

For Europe, the "Horizon Zero Dawn™ Photo Mode” competition (“Competition”) is open to persons aged 16 years or over who are residents of Australia, Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, Germany, Ireland, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Russia, Slovakia, Spain, Sweden and the United Kingdom.

Opublikowano

No ja celowo ją sobie odpuszczam, bo jak zobaczyłem co ona daje to IMO psuje to balans gierki. Chyba to taka opcja do szybkiego czyszczenia mapy czy co tam się robi do platyny, ale nie powinno się tego mieć podczas normalnego przechodzenia fabuły.

Opublikowano

Ogólnie chuyoza, że gra pod koniec staje sie łatwa. Grałem na najtrudniejszym poziomie i nie czułem już żadnego wyzwania przy ostatnich godzinach gry. Może dlatego że miałem wszystko wymaksowane. Mimo wszystko powinno być skalowanie poziomu trudności jak w wieśku

Opublikowano

Ogólnie chuyoza, że gra pod koniec staje sie łatwa. Grałem na najtrudniejszym poziomie i nie czułem już żadnego wyzwania przy ostatnich godzinach gry. Może dlatego że miałem wszystko wymaksowane. Mimo wszystko powinno być skalowanie poziomu trudności jak w wieśku

Nienawidzę. Lubie pojsc na koniec mapy i dostac wpier.dol na poczatku gry, a nie jak w jakimś TESie gdzie mogłem sobie hasac po całej mapie od początku. W Wieśku mimo wszystko zakładam że jest podobnie choc jeszcze nie grałem to nie wypowiem sie w 100%.

Opublikowano

Czaje co masz na myśli, też to lubie, ale zwyczajnie po zrobieniu z siebie koksa robiłem z nawet thunderjawem co tylko chciałem, brakowało mi tej podjary po zaciukaniu takiego np. Krabołaza na początku gry. Na początku spyerdalalem do lasu przed nadymaczem bo mnie non stop mordował. W wieśku opcja skalowania p. Trudności jest opcjonalna, tutaj też powinno być

Opublikowano

Jak dla mnie skalowanie poziomu trudności w grze z rozwojem postaci jest bez sensu. Wlasnie chodzi o ta satysfakcję ze po dostaniu konkretnego lania na początku gry, wracasz po czasie do "gnębiciela" i pokazujesz kto tu teraz rządzi ;p dla mnie to takie urozmaicenie ze na początku człowiek sie pomęczyć a pozniej pełen relax i poczucie wielkości ;)

Opublikowano

 

Ogólnie chuyoza, że gra pod koniec staje sie łatwa. Grałem na najtrudniejszym poziomie i nie czułem już żadnego wyzwania przy ostatnich godzinach gry. Może dlatego że miałem wszystko wymaksowane. Mimo wszystko powinno być skalowanie poziomu trudności jak w wieśku

Nienawidzę. Lubie pojsc na koniec mapy i dostac wpier.dol na poczatku gry, a nie jak w jakimś TESie gdzie mogłem sobie hasac po całej mapie od początku. W Wieśku mimo wszystko zakładam że jest podobnie choc jeszcze nie grałem to nie wypowiem sie w 100%.

 

 

Skalowanie w Wiesku jest calkowicie opcjonalne i dziala tylko od dołu do twojego levelu, nigdy od wyzszego levelu wroga w dół do twojego, wiec nie ma akcji ze mob za trudny to sobie skalowanie wlaczasz na 2 minutki zeby go klepnąć.

Opublikowano (edytowane)

Przeszedłem. Gra bardzo dobra choc jak mówiłem wczesniej - do poprawy jest naprawde wiele, ale jestem tez o to spokojny bo już maja cały setting wymyslony i mogą teraz udoskonalac rozgrywkę. Fabularnie bardzo fajnie, szkoda tylko tej kasztanowej końcówki która obniżyła tylko ocene grze. Aloy bardzo fajna babeczka. świat genialny, sam pomysł na maszyny i to wszystko rewelka - dodac ze 3 razy wiekszy teren, wiecej maszyn (w tym wiecej przepakowanych, opcjonalnych kreatur ) poprawic wspinaczke, usunac mase błedów, naprawicie niektóre aspekty gameplayowe bez niepotrzebnego casualizmu. Końcówka rozczarowuje ostatnim bossem i kazdy wie o co kaman. Co jeszcze? Chce ujeżdżać thunderjawa. 

Ale tak szczerze mówiac to na kontynuacje to nawet nie mam pomysłu. Moze kolejne 1000 lat do przodu? Ale raczej na to to nie ma co liczyc i bedzie bezpieczny sequel.


Zapomniałbym - ost rewelka. 


O jeszcze - dodac troche bardziej rozwinieta walke wrecz, jakies bronie czy coś. Łuk i pochodne naprawde sie spisują, ale ja to zazwyczaj i tak rozpier.dalałem przeciwników włócznią.


 

No i jak nie będzie gigantycznych maszyn do walki w kolejnej czesci to mają wpier.dol.

 

 

 

o boze na cutscenka po napisach xD No mogli to lepiej rozwiazac. Przynajmniej wiadomo, że beda walki z gigantami

 

Edytowane przez XM.
  • Plusik 2
Opublikowano

Też skończyłem to cudeńko. 40 godzin równe i platyna przy okazji też. Nie zrobiłbym jej, gdyby nie grało się dobrze, bo grało się dobrze. Ale jak już poznałem wszystko co gra miała pokazać (czyli tak około 20 godziny), to końcowe misje robiłem na siłę. Chodzenie po bunkrach, naciskanie trójkąta, zabijanie ślepych przeciwników, czasami skażonej maszyny - to nie tak miało wyglądać i po prostu mnie cholernie, ale to cholernie znudziło. Historia z przeszłości całkiem fajna; pod koniec gry przeprowadzona dynamicznie i nawet ma to ręce i nogi, ale wszystko co związane z teraźniejszością było nijakie. Nie jestem w stanie wymienić pięciu imion postaci występujących w grze, bo i po co mam je pamiętać, skoro byli jak białe kartki papieru? Nie ciągnęło mnie do poznawania świata gry, bo to wszystko było na zrobione na siłę i widać, że Guerilla nie ma doświadczenia w tworzeniu tak dużych gier i historii. Końcówka też zawiodła. Ta walka XD Oczywiście jak na pierwszy taki tytuł spod ich dłuta, wyszło to całkiem nieźle, rzemieślniczo. Tylko nieźle. 

 

Opinie o gameplayu już wyrażałem wielokrotnie i faktycznie, gra robiła te rzeczy lepiej, ale tylko do 2-3 użyć danego schematu. Potem już tylko szybka podróż i robienie tego samego. Polowanie na maszynki fajne, do momentu aż nie jesteśmy napakowani tak, że wystarczy używać dwóch broni. O obszarach czyniących z walk z robotami bułki_z_masłem.mp4 już pisałem - nie wiem dlaczego tego nie poprawiono. Chowanie się za skałę i czekanie na serię od NAJBARDZIEJ PRZERAŻAJĄCEJ MASZYNY W GRZE, a potem walenie w niego z procy/strzałami, powtórz 20 razy. Gdzie ta przyjemność, gdzie to zagrożenie? Niemniej jednak duuuży plusior za pomysł robo-zwierząt, ich działanie, wygląd, jest to przepiękne i stanowi wzór na przyszłość.

 

Kudosy za sprawy technicznie, bo tak dobrze wyglądającej i działającej gry open world jeszcze nie było. Można się zachwycać widoczkami, trzaskać fotki, rzygać na widok wody i zmiany warunków pogodowych w 4 sekundy, ale i tak jest pięknie. 

 

Zadania poboczne na jedno kopyto; nie obchodził mnie los tych ludzi, bo i tak wszystko sprowadzało się do zabijania. Nie, dzięki. Dlatego nie ukończyłem wszystkich.

 

Jakbym miał wystawić jakąś ocenę, to tak 7-, a za pierwsze 20 godzin 7. Potem zabiły mnie schematy i ogólna nuda. Może ewentualna kontynuacja zrobi to lepiej. Jak coś, to nie czekam. 

Opublikowano

Wygląda jak na misję główną, ale ciężko powiedzieć w którym momencie. Takich typowych scenek w grze nie ma za dużo, więc na upartego można znaleźć.

A równie dobrze może być z materiałów promocyjnych.

Opublikowano

Mam dziwny problem, kiedy chcę wytworzyć wywary regenerujące, to pokazuje mi, że nie mam tłustego mięsa. Gdy zabije jakieś zwierze, to znów pokazuje mi, że mam full tłustego mięsa i więcej nie mogę zabrać. Ktoś miał podobnego buga?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...