nobody 3 504 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 przeciez wiesiek to walka w zwarciu, a horizon walka na dystans - nie ma co porownywac bo skupia sie na czyms innym i kazdy preferuje pewnie inny rodzaj rozgrywki tak walka wlocznia jest tragicznie slaba w horizon ale to tak jakby gadac ze w wiesku strzelanie z kuszy jest tragiczne i tylko po tym elemencie oceniac walki jeszcze te plusy od bansai'a co nawet sekundy w gierke nie gral xd czysta esencja pseudoobiektywnego pjerdolenia bo czasem Console Wars nie wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 22 416 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 No ale ficus dobrze mowi, nie rozumiem tutaj soul pisze w taki sposob jakby walka wlocznia to byl priorytet, serio ktos glownie do walki uzywal wloczni a nie jako dodatku? No nie sadze. Ja gdyby nie to ze umiejetnosc walniecia w leb wlocznia powodowala paraliz to wcale chyba bym jej nie uzywal bo jest zbedna. Jest atak mocny i atak slaby jak w 99,9% tego typi gier i to moim zdaniem wystarcza, jedyne czego brakuje to ewentualnie blok. To dokladnie to samo jak ficus napisal jakby rozpisywac sie nad strzelaniem z kuszy w wiesku lub nie wiem, nad tym ze w bloodborne nie mozna pinapier.dalac z pukawki tylko pistolet sluzy wylacznie do stunowania przeciwnikow. Nie chce znowu wyjsc na jakiegos psychofana horizon ale element walki wlocznia nie jest jakis wyjatkowo slaby , ja bym to napisal ot jest i tyle. Wydaje mi sie ze jednak bardziej skupiono sie na innych elementach ekwipunku i moim zdaniem wypada to swietnie strzal z luku, pulapeczka je.b wlocznia przez leb, rzut z procy je.b je.b je,b efektownosc na anjwyzszym poziomie . Choc trzeba tez przyznac racje ze to tylko tak wyglada w walce z maszynami, walka z ludzmi jest pozbawiona jakiegokolwiek polotu i finezji. Fajny pomysl by byl jakby np Aloy miala jakies dwa nozyki do szybkich combosow i rozprowania ludzi, to mogloby byc efektowne. Bo faktycznie strzelanie z luku w leb lub rozboj dwoma ciosami przejmujac obozowiska wielkiej frajdy nie robi. Do poprawki w drugiej czesci. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kyokushinman 38 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Tak tylko, że włócznia to najlepsza i najsilniejsza broń w tej grze. W pewnym momencie jest już tak mocna, że jednym (pipi)nięciem powala niemal każdego wroga. W tym czasie korzystanie z czegoś innego to jak zabawa pistoletem na wodę a walka włócznią to jak strzelanie z szotguna. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 No ale ficus dobrze mowi, nie rozumiem tutaj soul pisze w taki sposob jakby walka wlocznia to byl priorytet, serio ktos glownie do walki uzywal wloczni a nie jako dodatku? No nie sadze. Ja gdyby nie to ze umiejetnosc walniecia w leb wlocznia powodowala paraliz to wcale chyba bym jej nie uzywal bo jest zbedna. Jest atak mocny i atak slaby jak w 99,9% tego typi gier i to moim zdaniem wystarcza, jedyne czego brakuje to ewentualnie blok. To dokladnie to samo jak ficus napisal jakby rozpisywac sie nad strzelaniem z kuszy w wiesku no wiem. wydźwięk odp. miał być inny no Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 22 416 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Tak tylko, że włócznia to najlepsza i najsilniejsza broń w tej grze. W pewnym momencie jest już tak mocna, że jednym (pipi)nięciem powala niemal każdego wroga. W tym czasie korzystanie z czegoś innego to jak zabawa pistoletem na wodę a walka włócznią to jak strzelanie z szotguna. Szczerze to nie przypominam sobie zeby tak bylo. Chyba ze chodzi o najnizsze maszyny w lamcuchu pokarmowym to fakt na szczala. Ale reszta to tak jak mowilem wlocznia tylko do paralizowania , w dodatku zeby sparalizowac te krokodylopodobne maszyny lub wieksze trzeba w krotkim odstepie czasu przyje.bac dwa lub wiecej razy zeby zostal sparalizowany. Tyle ze ja sie odnosze do wyzszego poziomu trudnosci, nie wiem jak na nizszych bo nigdy nie wybieram normal w najwiekszych tyrulach skierowanych do masowego odbiorcy bo w 99% jest to pozbawiony frajdy samograj wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) No i my tu o takiej walce rozmawiamy o walce z ludźmi o machaniu dzidą, rozumiem, że dla XM to lepszy kawałek kodu jak w Wieśku xD xD xD xD xD xD xD Ciekawe gdzie było poruszone że rozmawiamy o walce z ludzmi a nie robotami? No właśnie - nigdzie nikt nie wyszczególnił. Cały czas, zwlaszcza ty, piszesz ogolnie ze jest (pipi).owy. Ty to powinieneś jakies lekcje poprawnego czytania i pisania zaczerpnąć. No to poczytaj o czym pisałem, Bansai zrozumiał przekaz bez problemu. No i to machanie włócznią jest mega słabe zero feelingu... Zgadzam się z Paolo, mimo to, że Postać ruszała się jak kloc, system walki ratował się sam były combosy, kontry i fajna dekapitacja , plus można było rzucić jakiś znak, wiadomo, że to nie poziom Nioha czy BB ale still better. Jeszcze jak człowiek ograł Nioh'a to taki Horajzon na kilometr wiał biedą gameplayową. cały czas mowa o walce dzidą to ją porównuje do Wieśka a nie walkę z dinobotami i to ja mam problem z czytaniem... ps kończę to przepychanie, dla was to świetna gra z super gameplay a dla mnie to piękną wydmuszka z biednym gameplayem, czy to z ludźmi czy z dinobotami, tego nie przeskoczymy, pozdro. Edytowane 18 Maja 2017 przez Soul 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Walki z maszynami są dobre ale z ludźmi kompletnie pozbawione polotu. Widać na czym bardziej się skupili. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kabson 5 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Narzekanie na powtarzalny mechanizm walki? Zdejmijcie tę OP zbroję, ustawcie poziom trudności na hard i dopiero możemy porozmawiać... Wysłane z mojego Lenovo PB2-690M przy użyciu Tapatalka Narzekanie na powtarzalny mechanizm walki? Zdejmijcie tę OP zbroję, ustawcie poziom trudności na hard i dopiero możemy porozmawiać... Wysłane z mojego Lenovo PB2-690M przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
czarek250885 309 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Narzekanie na powtarzalny mechanizm walki? Zdejmijcie tę OP zbroję, ustawcie poziom trudności na hard i dopiero możemy porozmawiać... Wysłane z mojego Lenovo PB2-690M przy użyciu Tapatalka Narzekanie na powtarzalny mechanizm walki? Zdejmijcie tę OP zbroję, ustawcie poziom trudności na hard i dopiero możemy porozmawiać... Wysłane z mojego Lenovo PB2-690M przy użyciu Tapatalka Myślę, że nawet z tą zbroją na najwyższym poziomie mieli by problem :D:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza
walek 96 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Ja to zdziwiony jestem, ze niektóre ludki narzekają na system waklki. Od niepamiętnych czasów mamy świetne, pomysłowo zrealizowane walki, a tu taki krytycyzm. Bo ale jak ktoś preferuje toporne, pozbawione finezji machanie mieczykiem ala Wiesiek czy Nioh, to jego sprawa. Horizon ma epickie Battle, i nikt mu tego nie odbierze! 9 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) jak ktoś preferuje toporne, pozbawione finezji machanie mieczykiem ala (...) Nioh, to jego sprawa. co? Edytowane 22 Maja 2017 przez Paolo de Vesir Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Ciężki, nieuleczalny przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mikołaj 348 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Koleś tak uważa i tyle, nie rozpoczynajcie kolejnej bitwy xd Cytuj Odnośnik do komentarza
Kyokushinman 38 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Uważać może, ale padło o jedno słowo za dużo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mikołaj 348 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 brak słów Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Hevi, gierki to poważna sprawa i kolega musi ważyć słowa o ile nie chce liczyć na reperkusje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Cedric 1 313 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Wciąganie w to Ni-Oh to niebezpieczna sprawa - mam nadzieję, że kolega Walek się dobrze wytłumaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 O ile uwazam, ze system walki w Horizon jest swietny, tak Nioh nic nie moze dorownac i uznam ten post za pomylke. Cytuj Odnośnik do komentarza
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) toporne, pozbawione finezji machanie mieczykiem ala Wiesiek czy NiohTym stwierdzeniem to żeś się pogrążył. Edytowane 22 Maja 2017 przez KOMARZYSKO Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Koleś tak uważa i tyle, nie rozpoczynajcie kolejnej bitwy xd ja myślę że to taki ogólny sprzeciw na pjerdolenie na poważnie, n.t. czegoś, w co grało się góra godzinke u kulegi, jak jakiś lamus, albo i w ogóle. jednakże mogę się też mylić Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Walka z ludźmi? Niesamowicie angażujące doświadczenie. Trochę skisłem jak to zobaczyłem, babka złożyła się jak scyzoryk. Tylko czemu na siedzących przeciwnikach nie da się zrobić zabójstwa z ukrycia? Jednak co by o walce z ludźmi nie mówić, walki z maszynami są za(pipi)iste, zdecydowanie najlepszy aspekt tej gry. Jak się w(pipi)iesz między stado Tramplerów i ptaków i walczysz o przetrwanie to ciężko jednak nie czuć emocji. Graficznie miazga, chociaż widać gołym okiem że na sporo umowności GG musiało pójść żeby osiągnąć ten poziom, umowności które osobiście bardzo mi przeszkadzają, ale o tym kiedy indziej, najważniejsze że przynajmniej działa solidnie. O story i samym świecie gry napiszę jak skończę, bo ponoć się 'rozkręca' wg pleja i Ficusia, jednak póki co, dupy nie urywają. Czy jeśli Thunderbird i Thunderjaw na hardzie mnie nie zabiły przy pierwszym starciu to mogę śmiało przełączać na very hard? Czy może wyskoczą jeszcze jakieś turbo-maszyny? Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 418 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Coś tam jeszcze będzie ale śmiało przełączaj, mając obcykane soulslike to tutaj można zginąć popełniając tylko jakieś bardzo głupie błędy. Poza tym wraz z kolejnymi skillami to ruda się staje mocno op. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Przelacz, a tak sie smial jak pisalem ze walki z maszynami sa mega Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Przelacz, a tak sie smial jak pisalem ze walki z maszynami sa mega Jeszcze ci dupa pęknie w tym temacie No to przełączam, dzięki panowie, przed chwilą zabiłem jeszcze jakiegoś kreto-śmiecia co już definitywnie przeważyło o tej decyzji, tym bardziej że wciąż latam w zielonym albo niebieskim ubranku do skradania się. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yakubu 3 048 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Na początku było fajne wyzwanie na very hard, jak widziałem dużego bydlaka to uciekałem gdzie pieprz rośnie, taki respekt czułem. Niestety po jakimś czasie robi się mało wymagająco :( Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.