Gość _Be_ Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 Na pro dużo się nie różni w sumie. Ostrzej jest Cytuj
ukanio 3 Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 1 godzinę temu, c0ŕ napisał: na zwykłym, jak to musi wyglądać na pro 4k i hdr w takim razie Różnica generacji...horizon to najładniejsza gra na chwile obecną..ma tylko dwie wizualne wady tzn. chmury i wodę. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 Jak ktos ma TV 4K to od razu zobaczy roznice Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 22 godziny temu, ukanio napisał: Różnica generacji...horizon to najładniejsza gra na chwile obecną..ma tylko dwie wizualne wady tzn. chmury i wodę. Różnica generacji między Horizonie na zwykłym PS4 a PS4 Pro? Dobre sobie Cytuj
ukanio 3 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 5 godzin temu, Voytec napisał: Różnica generacji między Horizonie na zwykłym PS4 a PS4 Pro? Dobre sobie Niestety tak..a najładniejsza gra na ps4 to nadal KZ:SF czyli tytuł startowy. 2 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Hahahahaha, dobre. Czasami zastanawiam się czego niektórzy używają zamiast oczu Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 W dniu 10.06.2018 o 21:45, Voytec napisał: Czasami zastanawiam się czego niektórzy używają zamiast oczu To nie oczy są tu problemem, tylko brak pudełka, do którego powinny być podłączone Cytuj
zagroo 4 Opublikowano 2 lipca 2018 Opublikowano 2 lipca 2018 Zrobiłem wszystkie misje, znalazłem wszystkie niebieskierki na mapie a i tak brakuje mi 6 do kupna ostatniej broni. Gdzie znaleźć więcej ? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 2 lipca 2018 Opublikowano 2 lipca 2018 U kupca w Południku są cztery skrzynie z niebieskierką do kupienia za soczewki największych maszyn. 1 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 20 lipca 2018 Opublikowano 20 lipca 2018 Guerrilla od początku przyszłego roku przenosi się do znacznie większego budynku, przy okazji planuje przyjąć około 150 nowych pracowników, dzięki czemu klejnoty generacji mają pojawiać się co 2-3 lata. Wspaniała wiadomość 1 Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 20 lipca 2018 Opublikowano 20 lipca 2018 Tak się świętuje sukces gry, to i będą jeszcze lepszy gry wypluwać, szanuje GG. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 29 lipca 2018 Opublikowano 29 lipca 2018 W dniu 10.01.2018 o 17:28, SlimShady napisał: Naprawionych jest 4 a zepsutych 5(z opisem uszkodzone trwa naprawianie). Z tego co kojarze jest o tym wzmianka podczas jednej z ostatnich misji i od razu wpada po kilka zapisow tekstowych. I teraz pytanie czy te, które są zepsute naprawia się same czy już tak zostanie? W dniu 10.01.2018 o 17:44, Square napisał: Czyli wychodzi na to, że brakuje Ci jednego, bo one są w parach. Sprawdzę u siebie jak będę kończył aktualne przejście czy mam wszystkie pięć. Sorry za późną odpowiedź, ale tamtego przejścia chyba nie skończyłem. Ostatnio zacząłem od zera i dzisiaj skończyłem po kolejnych kilkudziesięciu godzinach grania i mi się przypomniało, że miałem napisać o tych nagraniach Uszkodzonych plików jest 5, podczas ostatniej misji mamy dostęp do naprawionych 4 sztuk (zapisy tekstowe), ostatni piąty zapis jest w formie filmiku po przejściu gry. 1 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 29 lipca 2018 Opublikowano 29 lipca 2018 Chodzi o ten filmik po napisach końcowych? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 29 lipca 2018 Opublikowano 29 lipca 2018 Nie, ten wcześniejszy przed napisami. Spoiler Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 29 lipca 2018 Opublikowano 29 lipca 2018 Aha, właśnie to miałem na myśli, ale myślałem, że była inna kolejność. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 1 sierpnia 2018 Opublikowano 1 sierpnia 2018 Jakby kogoś interesowało co się stanie jak upłynie czas podczas finałowej walki to wrzucam filmik. Miałem już dawno temu to sprawdzić po pierwszym przejściu gry, ale jakoś zawsze zaczynałem nową grę Szkoda, że taka krótka wstawka, mogli się pokusić o coś bardziej złożonego. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 18 sierpnia 2018 Opublikowano 18 sierpnia 2018 Jeżeli nie dostałeś, to możesz napisać do supportu. Mi swego czasu szybko to ogarnęli, ale szczerze to ten motyw jest taki se, awatar jeszcze ujdzie, ale są lepsze. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 30 sierpnia 2018 Opublikowano 30 sierpnia 2018 (edytowane) Przechodząc do rzeczy. Horizon to chyba najbardziej dojrzała w założeniach gameplayu gra w jaką grałem. W większości gier w pewnym momencie lata się i liczy tylko na zręczność palców. Wypadliśmy przypadkiem na hordę przeciwników? No i co, i tak ich posiekamy/wystrzelamy. Dochodzi się do wniosku, ze nie wiadomo po co robi się jakieś przyczaje na bossa skoro można by wejść głównym wejściem/bramą i wszystkich wytłuc. Tutaj, nieważne na jakim będziemy poziomie, jak wyekwipowani będziemy, każde starcie zaczynamy od przemyślenia swojej strategii. Kogo zhackować, kogo pierwszego rozerwać jak by tu przystosować pole bitwy pod siebie. Praktycznie całą grę czułem się jak prawdziwy łowca, który musi podejść, przechytrzyć i wymanewrować swoją zwierzynę. Żadna inna gra nie wywołała u mnie poczucie prawdziwego polowania. Praktycznie całą grę przeszedłem w przykucu, czając się, czyhając na, o wiele, potężniejsze maszyny, które musiałem pokonać intelektem a nie w zwarciu. Fenomenalnie wkomponowano element zbieractwa. Czuć, że Nora to dzikusy co trudnią nie trudnią się hodowlą/rolnictwem. Motyw ten przeniesiono kapitalnie na wytwarzanie amunicji i odzyskiwanie zdrowia. Człowiek faktycznie zbiera każdą znajdźkę, aby w ferworze walki nie zabrakło mu strzał. Wyższe poziomy trudności podobno podbijają przeliczniki wytwarzania przedmiotów. Ciekawe, czy jeszcze bardziej podkreśla to ten element. Fabularnie, też jest idealnie. Początkowe dłużyzny i szablonowe questy, w pewnym momencie, odchodzą w zapomnienie bo powoli odkrywane przed nami tajemnice świata są po prostu elektryzujące. Gracz z dużym dorobkiem growym ma tendencję do popadania w reakcje "meh - to już było, nic ciekawego". Horizon mnie jednak zaintrygował do tego stopnia, że opowiadałem ze szczegółami żonie co się naprawdę wydarzyło w świecie gry (bo sama co jakiś czas przysłu(pipi)ąc się nie mogła tego poskładać do kupy). Nie jestem przekonany do końca do głównej bohaterki. Nie wiem czy pasuje jej pyskatość. Z drugiej strony gdyby była chłopakiem o 5 lat starszym to pewnie bym na to nie zwrócił uwagi. JEdnak jej umiejętnosci pozwalają jej na takie zachowanie. Mimo wszystko wydaje mi się, ze ktoś tak "dobry" (w sensie potężny), powinien odznaczać się większym spokojem. Jak ten przysłowiowy Wiedźmin. Tym subtelnym porównaniem przejdę do tego jak prezentuje się, moim zdaniem, H:ZD na tle Wiedźmina 3. Wiesiek ma w sobie coś takiego, ze zaczynasz grać o 20 i o 3 w nocy zmuszasz się aby odłożyć pada. Horizon po 3 godzinach męczy i człowiek sam chce skończyć "na dzisiaj". Magnes, który ciągnie do konsoli na następny dzień jest równie duży jednak zaciekawiło mnie dlaczego tak własnie jest. Teorię mam taką, że Horizon ma cięższy Gameplay. Gdziekolwiek nie idziemy czychają wielkie maszyny, więc albo się skradamy albo pędzimy na stalowym wierzchowcu na łeb na szyję, aby nie dostać jakiś przypadkowych strzałów. Mało jest tutaj spacerowania jak w Wieśku więc człowiek siłą rzeczy nie zatapia się do tego stopnia w wirtualnym świecie. A może własnie się zatapia, ale jako, że świat jest o wiele cięższy do życia nie panuje taki sielankowy klimat. Wiem, ze Biały Sad czy Velen były uslane trupami, jednak wioski, w których toczyło się normalne życie było czymś bliższym naszym czasom, niż faktyczna walka o przetrwanie z każdym krokiem stawianym w dziczy. Podsumowując uważam gameplay w Horizonie za lepszy niż ten w Wiedźminie. Fabułę w ogólnym ujęciu też. Jednak Wiesiek spajany jest o wiele lepszym scenariuszem i osobowościami głównych bohaterów i to właśnie to czyni go w moich oczach lepszą grą. Fantastyczne, że nie sama fabuła ale narracja i scenariusz sprawiają, ze jedną grę stawiam nad inną. Jeśli ktoś miał wątpliwości czy gry są sztuką, to porównanie tych dwóch gier pokazuje, że niemalże nieuchwytny pierwiastek decyduje o wybitności gry. Czymże się to różni w tym momencie od kina? Edytowane 3 września 2018 przez szczudel 2 3 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 30 sierpnia 2018 Opublikowano 30 sierpnia 2018 Podsumowując, klejnot generacji. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 sierpnia 2018 Opublikowano 30 sierpnia 2018 Godzinę temu, szczudel napisał: . Gdziekolwiek nie idziemy czychają wielkie maszyny, No to już była przesada przy 20h gry już miałem tego dość i jak widziałem wielkich przeciwników z którymi walczyłem już po kilka razy to już (pipi)łem w siną dal. Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 30 sierpnia 2018 Opublikowano 30 sierpnia 2018 2 minuty temu, _Be_ napisał: No to już była przesada przy 20h gry już miałem tego dość i jak widziałem wielkich przeciwników z którymi walczyłem już po kilka razy to już (pipi)łem w siną dal. Podbijam. Przecież to (prawie) jak losowe walki w jRPGach. Zamiast sobie spokojnie eksplorować lub iść do questa musiałem stawać na rzęsach żeby nie odpalić jakiś mobów. Oraz nie, nie uważam że to jest super fajne doświadczenie "survivalowe" bo wszystko się na Ciebie czai. To gra o mechanicznych dinozaurach do ch,uja, realizm nie jest tu wymagany. Cytuj
messer88 6 472 Opublikowano 30 sierpnia 2018 Opublikowano 30 sierpnia 2018 1 godzinę temu, szczudel napisał: gameplay w Horizonie za lepszy niż ten w Wiedźminie No pod tym względem akurat to wiedźmin nie jest żadnym przeciwnikiem dla rudej. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 30 sierpnia 2018 Opublikowano 30 sierpnia 2018 13 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Podbijam. Przecież to (prawie) jak losowe walki w jRPGach. Zamiast sobie spokojnie eksplorować lub iść do questa musiałem stawać na rzęsach żeby nie odpalić jakiś mobów. Oraz nie, nie uważam że to jest super fajne doświadczenie "survivalowe" bo wszystko się na Ciebie czai. To gra o mechanicznych dinozaurach do ch,uja, realizm nie jest tu wymagany. Aby wyeliminować ten aspekt gry, trzeba by było powiększyć dwukrotnie mapę z większymi odstepami między stadami. Byłaby już absurdalnie duża. Do tego stopnia, że gra byłaby "pusta". Zauważcie, że zaczynamy na piechotę i wierzchowca musimy za każdym razem zdobyć. Dla leniuszka to uciążliwe, ale H:ZD buduje klimat własnie w oparciu o takie smaczki a nie uproszczenia gameplayowe. Inna sprawa, że gra mogłaby być po prostu mniejsza i krótsza i wtedy to samo nie klułoby powtarzalnością. Popatrzywszy jednak na HowLogToBeat to sam tryb story ma 20h. Wiec jeśli się wam dłużyło to pewnie wbijaliście platynkę. Nie chce mi się wieżyc, że survivalowy klimat w 20h znudził. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 30 sierpnia 2018 Opublikowano 30 sierpnia 2018 mi sie tez walczylo przyjemniej w horizonie niz w wiesku3 za to stawianie fabuly w horizonie ponad wieska? jedyne co dobre na tym polu w horizonie to zagadka czemu sa dinoboty, procz tego caly watek wspolczesny jest dramatycznie slaby, postacie nieciekawe, motywacje plytkie itp, duze pole do poprawy maja przy dwojce gdy juz nie beda mogli sie az tak wspomagac tajemnica przeszlosci Teraz, szczudel napisał: Aby wyeliminować ten aspekt gry, trzeba by było powiększyć dwukrotnie mapę z większymi odstepami między stadami. Byłaby już absurdalnie duża. absolutnie sie nie zgadzam, ta mapa w horizonie wlasnie jest za mala, przez co wszystkiego jest tam nayebanego za duzo na m2 i ma sie wrazenie chodzenie po jakims zoo zamiast po imitacji jakiegos tam swiata i ekosystemow Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 sierpnia 2018 Opublikowano 30 sierpnia 2018 Ficuś spuszcza bomby prawdy, postacie poboczne w Horizonie to je.bana abominacja. Nie pamiętam nikogo oprócz ziomka co grał w The Wire. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.