Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zawsze coś można poprawić choć w moim przekonaniu gra jest na prawdę bardzo dobra. Jak dojdą nowe maszyny, nowa historia i zapewne coś nowego dołożą to kolejny hit murowany.

Opublikowano

Wczoraj odpaliłem sobie na chwilkę Horizona. Gra wygląda naprawdę dobrze. Podobał mi się prolog, fajne motywy są widzę tutaj poruszane w historii. 

Mam naszczęście complete edition to po wątku głównym od razu wlece na frozen, a może jak gra będzie tak dobra jak mówicie to pokuszę się może nawet o 100% :notbad: 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Gość aphromo
Opublikowano
W dniu 23.03.2019 o 11:14, mario10 napisał:

Zawsze coś można poprawić choć w moim przekonaniu gra jest na prawdę bardzo dobra. Jak dojdą nowe maszyny, nowa historia i zapewne coś nowego dołożą to kolejny hit murowany.

Jasne, ja dodalbym lepsze cutscenki, wiecej NPC i lepsze misje poboczne, poprawe fizyki.

Mysle, ze rowniez poczatek gry bedzie inaczej zrobiony, bo ten w HZ jest zbyt tutorialowy. 

Gość aphromo
Opublikowano
1 minutę temu, mario10 napisał:

Pewnie, że zawsze można coś poprawić ale dla mnie gra jako całość must have dla posiadaczy ps4.

Jak najbardziej, i Sony pokpi sprawe po calosci jesli zamiast HZD2 jako launch title PS5, ktore faktycznie wniesie cos nowego, stworzy kolejne KZ.

Oceniajac gre z perspektywy czasu, inaczej sie na to patrzy, ale na premiere to bylo the best of the rest.

Opublikowano
20 minut temu, Ma_niek napisał:

Do do Horizona to fajnie jak by nastepna czesc byla prequelem :)

I co w tym prequelu miałoby być? Już pomijając fakt, że nie po to stworzyli Aloy, postać która się bardzo dobrze przyjęła, żeby robić prequel z inną postacią.

Opublikowano

Ciekaw jestem jak by poszli z fabułą w drugiej części bo jak by nie patrzeć

Spoiler

To na końcu Hades jest dalej "żywy" więc może się reaktywuje w drugiej części

 

Fabuła w HZD mi się bardzo podobała.

Opublikowano

przede wszystkim zakonczenie jedynki sugeruje

 

ze w dwojce bedziemy walczyc z tymi mega gigantycznymi robotami, pewnie w przypadku jedynki nie bylo to mozliwe z kwestii mocy konsoli i jednego duzego podziwiamy tylko w starej bazie w tle

 

no i wyzwanie najwieksze przed ludzmi piszacymi scenariusz - jedynka wyjasnila czemu swiat jest taki, a nie inny i to byl najwiekszy plus fabuly, w dwojce juz tego efektu zaciekawienia i poznawania krok po kroku co doprowadzilo do upadku nie bedzie, a to co sie dzialo wspolczenie w jedynce bylo slabiutkie

 

 

Opublikowano

Mnie zastanawia czemu ludzie tak hejtują tą grę. Jestem już po odbiciu pierwszej bazy bandytów i innych aktywnosci i widać trochę niedoskonałości w tym sandboxie (zachowania npców czasami gdy cutscenka się włącza lub tego, że się patrzą na nas przez ściany jak nas szukają). Mi nie przeszkadzają takie detale, bo z Horizona aż wylewa się miód i klimat tej krainy (żadnej gierce ubi nie udało się tak rozrysować świata przedstawionego). 

 

Jak fabuła zagra to z czystym serduszkiem można tej grze dać 10/10 oraz must play :notbad:

  • Plusik 1
Opublikowano

No bo teraz jak się coś nie podoba to trzeba pojechać :)

 

Ja za pierwszym razem się odbiłem prolog mnie zniechęcił, ale jak dałem szanse po pół roku wsiąknąłem na dobre. Każda gra ma większe lub mniejsze niedoskonałości, ale ja patrzę na nią całościowo. Historia mi się podobała, model walki, grafika, modele maszyn i przeszedłem już ją 4-5 razy.
Oczywiście można się przyczepić, że niektóre misje poboczne są wynieś, przynieś, pozamiataj ale w każdej grze są takie.

Ja bawiłem się wybornie przy tej grze.

Opublikowano

Kilka pierwszych godzin jest takie meh. Oprócz samego początku który jest fajny. Sam prawie w to przestałem grać jednak dalej jest już sam miód. Mam nadzieje ,że nastepca będzie o wiele lepszy i będzie różnica jak między Uncharted 1 a 2. 

Opublikowano

Mnie urzekł level design tej krainy. Troszkę się interesuje tematem dlatego bardzo zwracam uwagę na takie detale, do tego jaka muzyka włącza się w danej sytuacji i inne detale. Wszystko to daje wspaniały feeling i photo mode jest u mnie często włączany. 

Do tego deszcz oraz to jak kraina wygląda podczas burzy/mgły to jest jakiś perfekcjonizm. Dawno nie powiedziałem sobie pod nosem "wow, jak to wygląda" w żadnej gierce. Level designerzy oraz animatorzy wykonali tutaj tytaniczną pracę. 

Poprzeczka jest tutaj zawieszona wysoko. Jak dadzą nam bardziej dopieszczone mechaniki do tego co już aktualnie jest oraz mocną fabułę to będzie kolejna gra generacji :obama: 

Opublikowano

Czy hejtują ? Poza trollingiem ala CW i jakimiś pojedynczymi przypadkami, to dostrzegam raczej dwie tendencje: albo zachwyty i oceny 10/10, albo brak zachwytu i umiarkowane pochwały tak na 7/10 (w tej grupie np. ja). Jeśli miałbym powiedzieć, co najbardziej dzieli graczy, to powiedziałbym, że sam fundament rozgrywki: jednemu wielki, otwarty świat z tysiącem pierdółek i zadań pasuje, drugiemu przeszkadza w chłonięciu fabuły i przyjemności z walk. Żeby "kupić" tych drugich, zadania i aktywności muszą być naprawdę świetnie zaprojektowane (gry od Rockstar, Wiedźmin 3), a to o H:ZD, nawet będąc fanem, ciężko powiedzieć.

 

A momenty z deszczem to dla mnie najbrzydsze fragmenty Horizona. Za każdym razem czekałem z utęsknieniem na koniec. 

Opublikowano

Horizon ZD sprawiło, że w końcu oderwałem się od Destiny I po półtora roku nerdzenia. Nie wiem czy to był głód singla, przekozacka przygoda czy ogólny feeling gry. Samo przebrnięcie przez fabułę nastąpiło zupełnie bezboleśnie, z przyjemnością zaglądałem tu i tam, rozwalałem robozwierzaki, chłonąłem świat, próbowałem się dostać tam gdzie na pierwszy rzut oka się nie dało. Gra jest na tyle łatwa do ogarnięcia, że nie trzeba (a wręcz nie należy!) używać YT czy innych solucji do rozkminki. Na dodatek dorwałem od razu pełną wersję gry więc nie dość, że grało się świetnie to jeszcze długo.

A jeśli chodzi o zmiany pogodowo-klimatyczne nic a nic nie przeszkadzał mi fakt, że z ciepłej krainy wchodzimy zdziebko wyżej i mamy ziąb jak sam skoorvysyn. Zawsze wolałem arcadowość od symulacji, bzdurowatość, space magic i parkour zamiast realistycznych walk i sensownych obrażeń. Ma być efekciarsko, fajowo i wybuchowo, a realizm ogranicza w pewnym sensie takie rzeczy.

Horizon dostarczyło mi przygody na tyle ciekawej, spójnej i dynamicznej, że calak wpadł bez ciśnienia, z rozpędu i przyjemnie było dobić do niego po ubiciu Ultra Hard.

 

9+/10 bez chwili namysłu.

  • Plusik 6
Opublikowano

do mnie najlepszy pomysl na swiat w tej generacji, te dinoboty sa genialne, a swiat jak juz kiedys pisalem - zbyt maly przez co te przejscia z pustynii do zimy po 20metrach przypomina bardziej wycieczke po pawilonach tematycznych w jakims zoo

Opublikowano

Nie ma co ukrywać Horizon ma sporo fanów. Tylko w każdej grze się zdarzy coś co podoba się nam bardziej/mniej.

 

Mnie bardzo się podobała historia i maszyny. Sam pomysł wrzucenia mechanicznych stworów w świat gry gdzie teoretycznie szalejemy z łukiem i dzidą jest bardzo fajny. Grafika super i jak już wsiąknąłem w świat gry to te trywialne misje pobocze wykonywałem z przyjemnością i chłonąłem świat bawiąc się craftingiem, polując na zwierzynę czy czyszczeniem skażonych stref czy obozów bandytów. Jakoś mi tak wszystko tutaj zagrało i bawiłem się przednie. A jeszcze jak dopadłem edycję z dodatkiem wydłużył się czas zabawy o mroźne rejony :)

Cieszyło mnie odkrywanie świata i rozwiązanie skąd się wzięły maszyny, historia Elizabeth Sobeck, te dzienniki, które odkrywały historię świata.
A bardzo mi się podobała historia samej Aloy, rudowłosa dziewczyna bardzo przypadła mi do gustu :)

Opublikowano (edytowane)

W sumie jedyny zarzut techniczny mam do braku możliwości zablokowania kamery na celu! Nie wiem, dlaczego w grze tpp brakuje czegoś takiego. Moim zdaniem jest to absolutny obowiązek, w Wiedźminie sprawdzało się to świetnie.

 

Czepnę się też 30 klatek. Marzy mi się wsteczna kompatybilność PS5 z importem save'ów i właśnie aktualizacją grafiki gier z PS4...

 

Spoiler:

 

Spoiler

W sumie to historia ma pewne punkty wspólne z Somą. Tam też "coś nie wyszło z maszynami", tam też historia toczy się już w tym "drugim świecie" i z biegiem czasu odkrywamy, co się stało przed laty.

Edytowane przez electronic_punk
Złe ustawienie
Opublikowano
22 godziny temu, electronic_punk napisał:

Spoiler:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

W sumie to historia ma pewne punkty wspólne z Somą. Tam też "coś nie wyszło z maszynami", tam też historia toczy się już w tym "drugim świecie" i z biegiem czasu odkrywamy, co się stało przed laty.


No to jeszcze dorzuć NieR Automatę do kompletu - tam też podobne motywy :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...