Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A to fakt, w polskiej wersji trailera jest data 1 marzec. No świetnie wyglada bo to pre-render. 

Opublikowano

Render? Z ktorej strony? Wiekszosc wstawek wyglada na silniku, momentami gorzej od U4, ale ogolnie prezentuje sie wybornie.

 

A co do obsuwy, no to chyba malo kto jest faktycznie zaskoczony xd

  • Plusik 3
Opublikowano

Fajny trailer, graficznie chyba wycisną 110% z PS4 i obok U4 i Order będzie to najładniejsza gra generacji (może nowe GoW lub Detroit pokaże podobny poziom). Ciekawe ile zażyczą sobie za wersje limitowaną, bo figurka fajna. Czekam na jakiś gameplay z E3 i więcej informacji.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Gość DonSterydo
Opublikowano

Trzymam mocno kciuki żeby tego nie zepsuli i wybili się ponad miałki poziom wszystkich ostatnich produkcji GG. Jeden z najciekawszych konceptów na grę ostatnich lat IMHO.

Opublikowano

Zwiastun bardzo fajny, miejscami przypomina genialne Enslaved. Czekam z niecierpliwością, bo zapowiada się kozacko.

Będzie kolejny steelbook w kolekcji.

Opublikowano

Render? Z ktorej strony? Wiekszosc wstawek wyglada na silniku, momentami gorzej od U4, ale ogolnie prezentuje sie wybornie.

 

A co do obsuwy, no to chyba malo kto jest faktycznie zaskoczony xd

Polecam sprawdzić definicje pre rendera

Opublikowano

enslaved pomieszanyz primalem

 

oprawa jak na open world jest obledna, jesli to wygeneruje podstawowe ps4 bez spadkow fps wzorem buildow pokazywanych rok temu to mindfuck chyba wiekszy niz przy u4

 

trzymam kciuki by wrecznie holendrzy udowodnili, ze procz oblednie graficznych silnikow potrafia zrobic przede wszystkim ciekawy tytul, wyzwanie maja olbrzymie, bo uwazam, ze zrobic ciekawego open-worlda jest najtrudniej

Gość suteq
Opublikowano

Zapowiada się interesująco przez setting, ale fabularnie to nie wróżę rewelacji, a szkoda bo liczyłem na to najbardziej. 

Gość DonSterydo
Opublikowano

Fabuła w 99% gier jest do kitu i to tylko pretekst do odhaczania kolejnych misji. Najważniejsze żeby gameplay dał radę i było co robić.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

 

Co masz na myśli?

 

 

 

Od lutego tego roku już trójka deweloperów z CD Projekt Red zasiliła holenderskie studio Guerrilla Games, które pracuje podobno nad produkcją RPG w otwartym świecie - Horizon

Pierwszy był Dennis Zoetebier, w lutym. Podczas tworzenia Wiedźmina 3 zajmował się projektowaniem zadań, w tym tych najważniejszych, takich jak te związane z Krwawym Baronem. Projektowaniem zajmuje się też w nowej firmie.

Druga osoba to Paweł Świerczyński, który może pochwalić się bogatym doświadczeniem: City Interactive, CD Projekt Red, Platige Image i ponownie CDPR. W każdym z tym miejsc zajmował się przerywnikami filmowymi, a w Wiedźminie 3 reżyserował cut-scenki. Podobnie będzie w Guerrilla Games.

Ostatni deweloper to Shadi Dadenji. Jeszcze do niedawna projektant techniczny na potrzeby Dzikiego Gonu, teraz na podobnym stanowisku w Holandii (dzięki, DualShockers).

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-06-15-juz-trzech-tworcow-wiedzmina-3-przeszlo-do-guerrilla-games

 

Do tego do GG doszedł główny scenarzysta Fallout NV.

Edytowane przez YETI
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...