Gość _Be_ Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 A to fakt, w polskiej wersji trailera jest data 1 marzec. No świetnie wyglada bo to pre-render. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 6 czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 czerwca 2016 (edytowane) Okładka: Wersja kolekcjonerska i limitka: Ten steelbook Edytowane 6 czerwca 2016 przez SzczurekPB Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Render? Z ktorej strony? Wiekszosc wstawek wyglada na silniku, momentami gorzej od U4, ale ogolnie prezentuje sie wybornie. A co do obsuwy, no to chyba malo kto jest faktycznie zaskoczony xd 3 Cytuj
Ryuk 1 505 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Ciekawe ile kolekcjonerka bedzie kosztowac. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 niestety wszystko psuje logo Guerilla Games na końcu. Pewno przesunięcie premiery to po to by dorobić fabułę do gry. 3 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 No, fabuła gry będzie jej najsłabszym elementem. Mówię, jak będzie. Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 No, fabuła gry będzie jej najsłabszym elementem. Mówię, jak będzie. Albo gameplay Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Nie, gameplay w grach GG jest spoko. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 fabuła, postacie i gameplay. Przecież to Guerilla Games ludzie, najgorsze studio Sony. Ale niektórym robozaury wystarczą do jarania. 1 1 Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Może wymienili 3/4 zespołu i zostali sami graficy. Może nie będzie palapy Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 To jest pierwszy projekt GG od dawna, który nie jest strzelanką. Ja im kibicuje ale na hiciora nie liczę. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Trailer podchodzi mi trochę Primalem xd Ale na grę czekam mocno. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Fajny trailer, graficznie chyba wycisną 110% z PS4 i obok U4 i Order będzie to najładniejsza gra generacji (może nowe GoW lub Detroit pokaże podobny poziom). Ciekawe ile zażyczą sobie za wersje limitowaną, bo figurka fajna. Czekam na jakiś gameplay z E3 i więcej informacji. 1 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Trzymam mocno kciuki żeby tego nie zepsuli i wybili się ponad miałki poziom wszystkich ostatnich produkcji GG. Jeden z najciekawszych konceptów na grę ostatnich lat IMHO. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Primal mi się bardzo podobał i to primal 2 chętnie łyknę. Wierzę w ubisoft! Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Zwiastun bardzo fajny, miejscami przypomina genialne Enslaved. Czekam z niecierpliwością, bo zapowiada się kozacko. Będzie kolejny steelbook w kolekcji. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Render? Z ktorej strony? Wiekszosc wstawek wyglada na silniku, momentami gorzej od U4, ale ogolnie prezentuje sie wybornie. A co do obsuwy, no to chyba malo kto jest faktycznie zaskoczony xd Polecam sprawdzić definicje pre rendera Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 enslaved pomieszanyz primalem oprawa jak na open world jest obledna, jesli to wygeneruje podstawowe ps4 bez spadkow fps wzorem buildow pokazywanych rok temu to mindfuck chyba wiekszy niz przy u4 trzymam kciuki by wrecznie holendrzy udowodnili, ze procz oblednie graficznych silnikow potrafia zrobic przede wszystkim ciekawy tytul, wyzwanie maja olbrzymie, bo uwazam, ze zrobic ciekawego open-worlda jest najtrudniej Cytuj
Gość suteq Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Zapowiada się interesująco przez setting, ale fabularnie to nie wróżę rewelacji, a szkoda bo liczyłem na to najbardziej. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 wyzwanie maja olbrzymie, bo uwazam, ze zrobic ciekawego open-worlda jest najtrudniej Ludzie z CD Projekt zapewne pomogą Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Fabuła w 99% gier jest do kitu i to tylko pretekst do odhaczania kolejnych misji. Najważniejsze żeby gameplay dał radę i było co robić. 1 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 wyzwanie maja olbrzymie, bo uwazam, ze zrobic ciekawego open-worlda jest najtrudniej Ludzie z CD Projekt zapewne pomogą Co masz na myśli? Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 (edytowane) Co masz na myśli? Od lutego tego roku już trójka deweloperów z CD Projekt Red zasiliła holenderskie studio Guerrilla Games, które pracuje podobno nad produkcją RPG w otwartym świecie - Horizon Pierwszy był Dennis Zoetebier, w lutym. Podczas tworzenia Wiedźmina 3 zajmował się projektowaniem zadań, w tym tych najważniejszych, takich jak te związane z Krwawym Baronem. Projektowaniem zajmuje się też w nowej firmie. Druga osoba to Paweł Świerczyński, który może pochwalić się bogatym doświadczeniem: City Interactive, CD Projekt Red, Platige Image i ponownie CDPR. W każdym z tym miejsc zajmował się przerywnikami filmowymi, a w Wiedźminie 3 reżyserował cut-scenki. Podobnie będzie w Guerrilla Games. Ostatni deweloper to Shadi Dadenji. Jeszcze do niedawna projektant techniczny na potrzeby Dzikiego Gonu, teraz na podobnym stanowisku w Holandii (dzięki, DualShockers). http://www.eurogamer.pl/articles/2015-06-15-juz-trzech-tworcow-wiedzmina-3-przeszlo-do-guerrilla-games Do tego do GG doszedł główny scenarzysta Fallout NV. Edytowane 6 czerwca 2016 przez YETI 1 Cytuj
Ryuk 1 505 Opublikowano 6 czerwca 2016 Opublikowano 6 czerwca 2016 Kolekcjonerka tylko 120$ http://www.amazon.com/Horizon-Zero-Dawn-Collectors-PlayStation-4/dp/B01GOOFYG0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.