Opublikowano 14 czerwca 20168 l Tylko raczej takie pomysly zazwyczaj dotycza innego gatunku, bądż sdamej flory, a nie zastępowaniem ludzi kupą zelastwa, nie no, czekam na powazne rozkminy. Edytowane 14 czerwca 20168 l przez milan
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Może te maszyny to nie takie zwykłe maszyny, mają zdolność w jakiś sposób do ewolucji i pusta planeta + pozostawiona technologia pchnęła ich do ewolucji w wielkie stwory?
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Ogólnie gdyby robociki mialy przejac swiat to widzę to raczej na wzór matrixa, nie zalezałoby im specjalnie na elementach tego swiata na ktorych zalezy człowiekowi. Chyba ze to jakas AI któa zostało same p o tym jak człowiek prawie wyginął, i na podstawie ksiażek, dokumentów, filmów , itd. probuje odtworzyć świat, tylko ze jak iwdac bydło i inne zwierzeta przetrwały. Edytowane 15 czerwca 20168 l przez milan
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Jeżeli to komputer w stylu tego z Portala to z czystej ciekawości mógł zrobić robo-dinozaury, żeby zobaczyć jak człowiek da sobie z nimi radę, bo nigdy w historii planety nie było takiej rywalizacji.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l No jeżeli to ciekawski robot sadysta to tak, tylko takie rozwiazanie mi się nie spodoba.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Trzeba bedzie mocno uwazac na spoilery po premierze, bo odkrywanie co stoi za tymi robotami i wyginieciem ludzkosci bedzie glowna sila napedowa gry. Pewnie zwiedzimy pradawne miasta i odkryjemy w nich wiele sekretow.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l No jeżeli to ciekawski robot sadysta to tak, tylko takie rozwiazanie mi się nie spodoba. To tłumaczy czemu zwierzątka i roślinki dalej żyją, ewidentnie komputer nie chce się pozbyć człowieka, bynajmniej nie w bezpośredni sposób.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Mam nadzieje ze fajnie to wszystko wyjasnia, a moze nie wyjasnia, wazne zeby nie popsuc dopelnienia do gameplayu, bo wyglada to na hit.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Mam nadzieje ze fajnie to wszystko wyjasnia, a moze nie wyjasnia, wazne zeby nie popsuc dopelnienia do gameplayu, bo wyglada to na hit. Fabuła nie musi być killerem jak gra będzie dobra, ogółem najbardziej się boję, że położą za duży nacisk na ten crafting, nie chciałbym żeby zdobywanie itemków było głównym celem w grze, bo "misje" które widzieliśmy póki co to takie fillery.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l AIkopiuje to co widzi w naturze, po co samemu kombinowac z designem robotow skoro od milionow lat zrobila to za niego ewolucja
Opublikowano 15 czerwca 20168 l pewnie jakiś algorytm skynetu uznał ze największymi drapieżnikami na ziemi były dinozaury. JAk będą mieli jaja to tego nie wytłumaczą i będą tylko szczątkowe informacje w jakiś audiologach czy innym przekaźniku "srol" co to za czary lore zamineia na srol XD Edytowane 15 czerwca 20168 l przez Orzeszek
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Warto jeszcze przypomnieć, że w tym gameplay'u z E3 mówi o tym bossie-robocie "ancient" czyli dinusie nie były pierwszymi mechami.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Z tego co pokazali na razie, wychodzi na to, że żyjący ludzie nie wiedzą skąd są te maszyny. O gameplay i miejscówki się nie martwię raczej.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Napływają wrażenia z pokazu dla prasy, wszystkie bardzo pozytywne: When it comes to this world, we've apparently not seen anything yet, either. Guerrilla has revealed that there will be ancient cities to expsrol and vast old remains of previous civilisations, complete with long dead human inhabitants. We've only encountered small settlements so far, but in her quest to find the answers of her heritage, Aloy will expsrol enormous areas that once belonged to her original non-robot hunting ancestors. The studio is remaining tight lipped on details but says some of these will be tied into the narrative, others will just be uncovered through exploration. Adding further depth to its open world, Horizon doesn't just have a main narrative to expsrol. Side quests of all sorts fill that enormous map just screaming 'waste hours in me.' And Guerrilla knows it. “You might notice some of the blue diamonds [marking missions]. Each one of those is a side quest," explains the lead quest designer. "You can talk to people and figure out what their problem is, give them some help if they need it. We have a hierarchy of quests.""We have the main story and then below that we have Tribe quests which are kind of national level. So think of each of these tribes having big picture problems that affect everyone. Then below that there are the more personal stories. Those are some of the things that we’ll see in a place like Mother’s Crown where someone has something that’s very important to them - it’s very urgent but it doesn’t affect the entire world.”Speaking of affecting the world. There are dialogue options that function as an added narrative layer but won't change the broader narrative. They're merely a way of discovering different things about this unique environment. Engage villagers in conversation and you'll get more information about the tribes, adding ever more answers to your quest for truth. And all of this layers on top of a crafting system that utilises the resources through the world perfectly. Collect bits from hunting and you'll be rewarded with components. Items like metal shards can be used for buying goods from shops in villages but also for building your own weaponry and we've already seen how exciting that gets with explosive arrows. Looks like there'll be some tough choices ahead. Mmm, bombs or new clothes which are more resistant to specific enemy attacks...?Horizon will constantly keep you balancing crafting and resources in the hunt for an even more powerful arsenal. Each weapon even has modifiers that you can equip that come from hunting creatures in the world. More powerful enemies store more powerful goods so you'll always be risking life and limb for the next hit of cogs. http://www.gamesradar.com/horizon-zero-dawns-world-is-bigger-than-we-ever-imagined/Oczywiście rpgowa powinność czyli questy, npc, zabudowania ludzkie, handlarze, różne zbroje, rzadkie bronie itp. też są potwierdzone, w rozszerzonym demie do zwiedzenia była wioska - liczę, że materiały prędzej czy później zostaną ujawnione, tak jak w przypadku rozszerzonego dema U4.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Przegladałem wczoraj ten nowy gameplay i zrobiłem kilka screenów, mapa wydaje sie spora, a to tylko fragment.Zbieranie surowców, crafting, zakładanie pułapek, ulepszanie broni, jest niezle Edytowane 15 czerwca 20168 l przez Fanek
Opublikowano 15 czerwca 20168 l Obejrzałem ten gameplay i wygląda to aż za dobrze. :O GG chyba stworzy najlepszą swoją grę (nie żeby to było jakieś wielkie osiągnięcie). Widać, że męczyli się już z KZ i dobrze, że w końcu mogą zrobić coś nowego. Czekam na pierwsze recenzje i opinie, może być hit.
Opublikowano 15 czerwca 20168 l pewnie rozszerzony gameplay zostawia na przyszle imprezy - bedzie w tym roku sony w kolonii czy znowu na paris game week?
Opublikowano 15 czerwca 20168 l http://tvgry.pl/?ID=6425 gry-online po zapoznaniu się z demem, kilka ciekawych informacji podają
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Czy tylko mi się wydaje że zmienili wygląd głównej bohaterki w porównaniu do ostatniego trailera?? No chyba że na tych gameplayach ma taki swinski ryjek
Opublikowano 17 czerwca 20168 l Nowe screeny Więcej tu http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1235528
Opublikowano 17 czerwca 20168 l o kuerwa, a jak to się rucha: http://i.giphy.com/l46CgAFbiQSG60gSc.gif
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.