estel 806 Opublikowano 14 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2019 Właśnie teraz się zabieram za FW na Very Hard i chyba po tym ocenię co i jak. Czytałem tylko, że tear damage jest mocno znerfiony na Ultra Hard i to mnie martwi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 14 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2019 Jest, dlatego polecam używać Tearblastera, jest efektywniejszy i nie tak zasobożerny jak Łuk Wyborowy. Jak już koniecznie chciałbyś mieć jak najłatwiej na Ultra to przejście NG+ na którymś z niższych poziomów, kupno lepszych wersji ekwipunku i dopiero wtedy zacząć Ultra. Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 14 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2019 Zastanawiam sie tylko nad przyjemnoscia z gry. Chcialbym byc zmuszony do uzywania wiekszej czesci asortymentu, ale bez rzucania padem Cytuj Odnośnik do komentarza
szczudel 146 Opublikowano 15 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2019 18 godzin temu, estel napisał: Zastanawiam sie tylko nad przyjemnoscia z gry. Chcialbym byc zmuszony do uzywania wiekszej czesci asortymentu, ale bez rzucania padem Albo zjesz ciastko albo będziesz je miał. "Zmuszanie" do wykorzystywania innego ekwipunku to albo wprost info od gry ( a wtedy niektórzy zarzucają prowadzenie za rączkę) albo frustacja na "optymalną" technikę, którą się posługiwaliśmy i zaczęła zawodzić. Ja np walczyłem normalnie z krokodylami i ptakami, aż odkryłem strzały, które dają status corrupted. Radziłem sobie bez nich ale jak się okazało, że mogę siedzieć w krzakach i patrzyć jak się same tłuką to naturalnie zacząłem tak robić. Gra nie gra, z ludzką naturą nie wygrasz Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 15 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2019 Strzały ze skażeniem są dobre zwłaszcza jak wrogów jest sporo Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 25 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2019 Podstawka ponownie pękła, więc teraz dodatek na tapecie. Miejscami jest dość wymagająco, mniejsza podatność na żywioły jest mocno odczuwalna, a nowe maszyny łatwo nie padają. Pazur > inne maszyny, uwielbiam z nim walczyć. Spoiler W kontynuacji mogliby dodać bardziej brutalne śmierci Aloy niż zwykłe padnięcie na ziemie. Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 26 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 lutego 2019 Nie wiem jak Tobie ale mi pazury napsuły krwi ciężko mi się z nimi walczyło, uciekałem na dystans i naparzałem strzałami bo w bezpośredniej konfrontacji są na prawdę mocarni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 26 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 lutego 2019 Moje pierwsze przejście dodatku było w NG+ na Ultra i spotkania z Pazurami czy Ogniarzami były wyzwaniem. Dopiero pod koniec jak mogłem kupić nowy łuk było sporo łatwiej, ale i tak musiałem się pilnować. Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 27 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2019 Ja jakoś nie mogłem znaleźć dobrej taktyki łuk miałem dobry ale niby na ogniarza powinien działać lód ale dopakowanym łukiem od obrażeń zadawałem większe obrażenia niż tym z lodem ale ładowanie w newralgiczne miejsca z czasem dawało efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 27 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2019 Podatność na mróz nie oznacza, że obrażenia od tego żywiołu będą brały więcej tylko, że taką maszynę szybciej można zamrozić. Strzały zamrażające same w sobie zadają minimalne obrażenia (5 dmg), podobnie bomby mrożące. Z żywiołów to jedynie ogień jest typowo ofensywny, ale tu Ogniarz jest odporny. Dodatkowo jeżeli walczymy z wersją Demoniczną, a tych sporo w dodatku to szanse na zamrożenie czy nadanie innego stanu są znacznie niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 462 Opublikowano 27 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2019 Dżizas Tak czytam te Twoje rozkminy to aż mi czasem głupio, że nie miałem chęci tak gierki rozpracowywać Jabym czytał o poważnym RPGu typu Divinity co najmniej Ja się w to bawiłem, jak w typowego UBI-sandboxa, urzekł mnie świat, oprawa, bohaterka, zgrabna historia i to wystarczyło, żebym wystawił 9/10, ale żeby jakieś analizy damage'u poszczególnych broni... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 27 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2019 @Wredny caly sens uzywania lodowych pociskow jest taki, ze nadaj debuffa po ktorym obrazenia z normalnej amunicji zostaja mocno zwiekszone. To sa podstawy gry, a nie jakis super mega ukryty patent. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 462 Opublikowano 27 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2019 Grałem na Normal - nie musiałem nawet tych podstaw przyswajać, bo po prostu do wszystkiego nawalałem z normalnych strzał Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 27 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2019 Nie bylo ci nudno? Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 462 Opublikowano 27 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2019 W takiej grze??? Wciągająca fabuła, zayebista główna bohaterka i przepiękny świat do zwiedzania... Jak tu mogło być nudno? Starcia były dla mnie wręcz niepotrzebną niedogodnością (coć ogólnie fajnie się strzelało). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 28 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2019 Mi się grało wybornie w Horizona jako całokształt świat, eksploracja, walka z maszynami jednak jak grałeś na średnim poziomie to musisz przejść na wyższe wówczas te walki lepiej trzeba planować bo już takie podejście z marszu kończy się zgonem, a faktycznie demoniczne maszyny z dodatku potrafią napsuć krwi :) Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 462 Opublikowano 28 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2019 Grałem na tym Ultra Hard, żeby wbić trofek za NG+ na tym poziomie - nic fajnego, starałem się robić speedrun, większość maszyn omijałem, bo przy tak obszernym tytule, nie potrzebuję sobie dokładać kolejnych godzin na niezliczone zgony i powtórzenia - nie na tym polega według mnie przyjemność z grania Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 968 Opublikowano 28 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2019 Aloy jest na rynku już 2 lat, z tej okazji Sony pochwaliło się sprzedażą gry, która na dzień dzisiejszy wynosi 10 mln. Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 443 Opublikowano 28 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2019 Czym oni sie aktualnie zajmują ? Chyba nie KZ ? Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 968 Opublikowano 28 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2019 (edytowane) Nie wiadomo, ale skoro sprzedali 10 mln zupełnie nowego IP, to zapewne Horizon 2. Z drugiej strony przyjęli (czy mają przyjąć) chyba 150 nowych pracowników, min dwie najważniejsze osoby odpowiedzialne za tryb multiplayer w RS Siege, więc może robią dwa projekty. Jeden mocno zaawansowany, a drugi przy którym pracuję mały procent ludzi. Edytowane 28 lutego 2019 przez YETI Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 28 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2019 Od półtora roku siedzą i nic nie robią Zapewne na jakiejś imprezie w ciągu roku padnie zapowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 1 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 marca 2019 10 godzin temu, Wredny napisał: Grałem na tym Ultra Hard, żeby wbić trofek za NG+ na tym poziomie - nic fajnego, starałem się robić speedrun, większość maszyn omijałem, bo przy tak obszernym tytule, nie potrzebuję sobie dokładać kolejnych godzin na niezliczone zgony i powtórzenia - nie na tym polega według mnie przyjemność z grania Jesli chodzi o trofeum to rzecz jasna trzeba gre przeleciec na speedzie bo jest to wieczorna igraszka jesli ktos ma odpowiednio podbity sprzet. Pozniej jednak mozna dla samej ciekawosci pobiegac po swiecie i powalczyc z co ciezszymi przeciwnikami. Nedzwiadek czy tygrysek we Frozen Wilds to zupelnie inne doswiadczenie. Polecam. Yap Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 896 Opublikowano 4 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 marca 2019 Wczoraj pograłem z 3-4 godzinki. Najładniejsza gra w jaką grałem na tej generacji obok RDR2. Mega mi się gierka podoba, jedynie co to widzę ,że misje poboczne to kupa i można je zignorować. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 4 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 marca 2019 Szeroko pojęte misje poboczne dzielą się na dwie grupy: misje poboczne i zadania. Zadania w większości przypadków to pierdoły, ale znajdzie się kilka wartych uwagi. Poboczne na odwrót, znajdzie się kilka głupich. Wszystkich misji i tak nie ma jakoś dużo. Ja ostatnio skończyłem ponownie podstawkę, a dzisiaj dodatek. 100% tu i tu na Ultra Hard zajęło mi ok 114h. Niesamowicie wciągnął mnie ten tytuł, bo po tylu przejściach i godzinach spędzonych z Aloy nadal nie mam dość, a każde kolejne starcie mnie cieszy. Spoiler 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 826 Opublikowano 23 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 marca 2019 Fajnie, że Ci się tak podoba iMo gra bardzo dobra i malo potrzeba żeby "dwojka" była jeszcze lepsza.l - większą mapke z trochę lepszym przejściem między srodowiskami, dwa razy tyle maszyn z ujezdzaniem tych większych sku.rwieli i do tego dodałbym jakaś broń biała z lepsza walka wręcz i śmigam do sklepu. Fabuła mi się podobała i jestem mega ciekaw co teraz będzie (może w dlc jest nakreslony kierunek w jakim podarzy seria ale nie grałem to nie wiem). No jeszcze te misje poprawić hehe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.