mario10 513 Opublikowano 23 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 marca 2019 Zawsze coś można poprawić choć w moim przekonaniu gra jest na prawdę bardzo dobra. Jak dojdą nowe maszyny, nowa historia i zapewne coś nowego dołożą to kolejny hit murowany. Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 437 Opublikowano 23 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 marca 2019 Wczoraj odpaliłem sobie na chwilkę Horizona. Gra wygląda naprawdę dobrze. Podobał mi się prolog, fajne motywy są widzę tutaj poruszane w historii. Mam naszczęście complete edition to po wątku głównym od razu wlece na frozen, a może jak gra będzie tak dobra jak mówicie to pokuszę się może nawet o 100% 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 25 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2019 Jak dla mnie ten prolog jest najsłabszy z całego gry powolnie się rozkręca, ale później już jest tylko lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 896 Opublikowano 25 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2019 Mi się sam początek podoba później kilka słabych wątków ale od 7h gry sztos. Zaczyna się robić ciekawie. Spoiler Po mieście na pustyni zaczyna się robić fajnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość aphromo Opublikowano 25 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2019 W dniu 23.03.2019 o 11:14, mario10 napisał: Zawsze coś można poprawić choć w moim przekonaniu gra jest na prawdę bardzo dobra. Jak dojdą nowe maszyny, nowa historia i zapewne coś nowego dołożą to kolejny hit murowany. Jasne, ja dodalbym lepsze cutscenki, wiecej NPC i lepsze misje poboczne, poprawe fizyki. Mysle, ze rowniez poczatek gry bedzie inaczej zrobiony, bo ten w HZ jest zbyt tutorialowy. Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 25 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2019 Pewnie, że zawsze można coś poprawić ale dla mnie gra jako całość must have dla posiadaczy ps4. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość aphromo Opublikowano 25 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2019 1 minutę temu, mario10 napisał: Pewnie, że zawsze można coś poprawić ale dla mnie gra jako całość must have dla posiadaczy ps4. Jak najbardziej, i Sony pokpi sprawe po calosci jesli zamiast HZD2 jako launch title PS5, ktore faktycznie wniesie cos nowego, stworzy kolejne KZ. Oceniajac gre z perspektywy czasu, inaczej sie na to patrzy, ale na premiere to bylo the best of the rest. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ma_niek 857 Opublikowano 25 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2019 Nie wroca juz do Killzona mam nadzieje.Ta seria sie nadaje do zaorania po Shadow Fall.Do do Horizona to fajnie jak by nastepna czesc byla prequelem 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 25 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2019 20 minut temu, Ma_niek napisał: Do do Horizona to fajnie jak by nastepna czesc byla prequelem I co w tym prequelu miałoby być? Już pomijając fakt, że nie po to stworzyli Aloy, postać która się bardzo dobrze przyjęła, żeby robić prequel z inną postacią. Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 Ciekaw jestem jak by poszli z fabułą w drugiej części bo jak by nie patrzeć Spoiler To na końcu Hades jest dalej "żywy" więc może się reaktywuje w drugiej części Fabuła w HZD mi się bardzo podobała. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 przede wszystkim zakonczenie jedynki sugeruje ze w dwojce bedziemy walczyc z tymi mega gigantycznymi robotami, pewnie w przypadku jedynki nie bylo to mozliwe z kwestii mocy konsoli i jednego duzego podziwiamy tylko w starej bazie w tle no i wyzwanie najwieksze przed ludzmi piszacymi scenariusz - jedynka wyjasnila czemu swiat jest taki, a nie inny i to byl najwiekszy plus fabuly, w dwojce juz tego efektu zaciekawienia i poznawania krok po kroku co doprowadzilo do upadku nie bedzie, a to co sie dzialo wspolczenie w jedynce bylo slabiutkie Cytuj Odnośnik do komentarza
Starh 3 170 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 Premiera dwójki i tak zapewne dopiero na ps5. Według mnie jedna z najlepszych gier tej generacji, wiec czekam z wywieszonym językiem. Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 No raczej nie ma szans na obecną generację, ale myśl, że zrobią drugą część jest zadowalająca. Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 437 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 Mnie zastanawia czemu ludzie tak hejtują tą grę. Jestem już po odbiciu pierwszej bazy bandytów i innych aktywnosci i widać trochę niedoskonałości w tym sandboxie (zachowania npców czasami gdy cutscenka się włącza lub tego, że się patrzą na nas przez ściany jak nas szukają). Mi nie przeszkadzają takie detale, bo z Horizona aż wylewa się miód i klimat tej krainy (żadnej gierce ubi nie udało się tak rozrysować świata przedstawionego). Jak fabuła zagra to z czystym serduszkiem można tej grze dać 10/10 oraz must play 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 No bo teraz jak się coś nie podoba to trzeba pojechać Ja za pierwszym razem się odbiłem prolog mnie zniechęcił, ale jak dałem szanse po pół roku wsiąknąłem na dobre. Każda gra ma większe lub mniejsze niedoskonałości, ale ja patrzę na nią całościowo. Historia mi się podobała, model walki, grafika, modele maszyn i przeszedłem już ją 4-5 razy. Oczywiście można się przyczepić, że niektóre misje poboczne są wynieś, przynieś, pozamiataj ale w każdej grze są takie. Ja bawiłem się wybornie przy tej grze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 896 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 Kilka pierwszych godzin jest takie meh. Oprócz samego początku który jest fajny. Sam prawie w to przestałem grać jednak dalej jest już sam miód. Mam nadzieje ,że nastepca będzie o wiele lepszy i będzie różnica jak między Uncharted 1 a 2. Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 437 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 Mnie urzekł level design tej krainy. Troszkę się interesuje tematem dlatego bardzo zwracam uwagę na takie detale, do tego jaka muzyka włącza się w danej sytuacji i inne detale. Wszystko to daje wspaniały feeling i photo mode jest u mnie często włączany. Do tego deszcz oraz to jak kraina wygląda podczas burzy/mgły to jest jakiś perfekcjonizm. Dawno nie powiedziałem sobie pod nosem "wow, jak to wygląda" w żadnej gierce. Level designerzy oraz animatorzy wykonali tutaj tytaniczną pracę. Poprzeczka jest tutaj zawieszona wysoko. Jak dadzą nam bardziej dopieszczone mechaniki do tego co już aktualnie jest oraz mocną fabułę to będzie kolejna gra generacji Cytuj Odnośnik do komentarza
kotlet_schabowy 2 673 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 Czy hejtują ? Poza trollingiem ala CW i jakimiś pojedynczymi przypadkami, to dostrzegam raczej dwie tendencje: albo zachwyty i oceny 10/10, albo brak zachwytu i umiarkowane pochwały tak na 7/10 (w tej grupie np. ja). Jeśli miałbym powiedzieć, co najbardziej dzieli graczy, to powiedziałbym, że sam fundament rozgrywki: jednemu wielki, otwarty świat z tysiącem pierdółek i zadań pasuje, drugiemu przeszkadza w chłonięciu fabuły i przyjemności z walk. Żeby "kupić" tych drugich, zadania i aktywności muszą być naprawdę świetnie zaprojektowane (gry od Rockstar, Wiedźmin 3), a to o H:ZD, nawet będąc fanem, ciężko powiedzieć. A momenty z deszczem to dla mnie najbrzydsze fragmenty Horizona. Za każdym razem czekałem z utęsknieniem na koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 826 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 Dla mnie świat w H jest akurat za mały + przez to jest zbyt nienaturalne przechodzenie między środowiskami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 Horizon ZD sprawiło, że w końcu oderwałem się od Destiny I po półtora roku nerdzenia. Nie wiem czy to był głód singla, przekozacka przygoda czy ogólny feeling gry. Samo przebrnięcie przez fabułę nastąpiło zupełnie bezboleśnie, z przyjemnością zaglądałem tu i tam, rozwalałem robozwierzaki, chłonąłem świat, próbowałem się dostać tam gdzie na pierwszy rzut oka się nie dało. Gra jest na tyle łatwa do ogarnięcia, że nie trzeba (a wręcz nie należy!) używać YT czy innych solucji do rozkminki. Na dodatek dorwałem od razu pełną wersję gry więc nie dość, że grało się świetnie to jeszcze długo. A jeśli chodzi o zmiany pogodowo-klimatyczne nic a nic nie przeszkadzał mi fakt, że z ciepłej krainy wchodzimy zdziebko wyżej i mamy ziąb jak sam skoorvysyn. Zawsze wolałem arcadowość od symulacji, bzdurowatość, space magic i parkour zamiast realistycznych walk i sensownych obrażeń. Ma być efekciarsko, fajowo i wybuchowo, a realizm ogranicza w pewnym sensie takie rzeczy. Horizon dostarczyło mi przygody na tyle ciekawej, spójnej i dynamicznej, że calak wpadł bez ciśnienia, z rozpędu i przyjemnie było dobić do niego po ubiciu Ultra Hard. 9+/10 bez chwili namysłu. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza
electronic_punk 4 Opublikowano 26 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2019 W Horizonie jedną z najfajniejszych dla mnie rzeczy było połączenie klimatu fantasy z twardym sci fi. Projekty stworów oraz ich wygląd to absolutne mistrzostwo świata. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 27 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2019 do mnie najlepszy pomysl na swiat w tej generacji, te dinoboty sa genialne, a swiat jak juz kiedys pisalem - zbyt maly przez co te przejscia z pustynii do zimy po 20metrach przypomina bardziej wycieczke po pawilonach tematycznych w jakims zoo Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 27 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2019 Nie ma co ukrywać Horizon ma sporo fanów. Tylko w każdej grze się zdarzy coś co podoba się nam bardziej/mniej. Mnie bardzo się podobała historia i maszyny. Sam pomysł wrzucenia mechanicznych stworów w świat gry gdzie teoretycznie szalejemy z łukiem i dzidą jest bardzo fajny. Grafika super i jak już wsiąknąłem w świat gry to te trywialne misje pobocze wykonywałem z przyjemnością i chłonąłem świat bawiąc się craftingiem, polując na zwierzynę czy czyszczeniem skażonych stref czy obozów bandytów. Jakoś mi tak wszystko tutaj zagrało i bawiłem się przednie. A jeszcze jak dopadłem edycję z dodatkiem wydłużył się czas zabawy o mroźne rejony Cieszyło mnie odkrywanie świata i rozwiązanie skąd się wzięły maszyny, historia Elizabeth Sobeck, te dzienniki, które odkrywały historię świata. A bardzo mi się podobała historia samej Aloy, rudowłosa dziewczyna bardzo przypadła mi do gustu Cytuj Odnośnik do komentarza
electronic_punk 4 Opublikowano 27 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2019 (edytowane) W sumie jedyny zarzut techniczny mam do braku możliwości zablokowania kamery na celu! Nie wiem, dlaczego w grze tpp brakuje czegoś takiego. Moim zdaniem jest to absolutny obowiązek, w Wiedźminie sprawdzało się to świetnie. Czepnę się też 30 klatek. Marzy mi się wsteczna kompatybilność PS5 z importem save'ów i właśnie aktualizacją grafiki gier z PS4... Spoiler: Spoiler W sumie to historia ma pewne punkty wspólne z Somą. Tam też "coś nie wyszło z maszynami", tam też historia toczy się już w tym "drugim świecie" i z biegiem czasu odkrywamy, co się stało przed laty. Edytowane 27 marca 2019 przez electronic_punk Złe ustawienie Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 462 Opublikowano 28 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2019 22 godziny temu, electronic_punk napisał: Spoiler: Pokaż ukrytą zawartość W sumie to historia ma pewne punkty wspólne z Somą. Tam też "coś nie wyszło z maszynami", tam też historia toczy się już w tym "drugim świecie" i z biegiem czasu odkrywamy, co się stało przed laty. No to jeszcze dorzuć NieR Automatę do kompletu - tam też podobne motywy Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.