Ukukuki 7 110 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 Ja się lekko zmuszałem do skończenia jak już miałem gierkę odłożyć to pojawiał się fajny pomysł i dobrze poprowadzona misja. Ogólnie jak ktoś nie zagra to nic nie traci. Na plus fajny świat chociaż widać ,że ich termin gonił bo mogli zdecydowanie więcej wyciągnąć z tej gierki pod względem narracji. Był potencjał który moim zdaniem zmarnowano. Cytuj
oFi 2 496 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 28 minut temu, Ukukuki napisał: . Był potencjał który moim zdaniem zmarnowano. Ech, wiele takich gier było, na szczęście gameplay nie był copy pastą innych gier ubi czy sony z otwartym światem. Jest nawet więcej kombinowania niż w samym wiedźminie jeśli chodzi o walkę z dinobotami. Robi wrażenie jak te wielkie maszkary dostają obrażenia i części z nich się sypią na ziemie 1 Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 (edytowane) Nie wiem czego niektorzy oczekiwali od studia ktore robi wylacznie pif paf. Wazne ze walka daje rade ktora stanowi trzon rozgrywki a jest to podane z ciekawa historia. Jak komus to siadlo to mial GOTY. Jak na ich pierwsza gre i tak wyszlo calkiem spoko Porownujecie do wiedzmina czyli firmy ktora specjalizuje sie w RPG. I juz nawet nie wspomne ze wiedzmin bylby dwa razy fajniejszy gdyby walka byla choc w polowie tak dobra jak tu. W drugiej czesci bedzie tylko lepiej...zreszta po samym dodatku widac ze jest juz troszke inaczej zrealizowany Edytowane 27 listopada 2019 przez Szymek 2 Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 W dodatku trochę przegięli te maszyny, ale wprowadzili ciekawe "shotguny" no i akcje wspinaczkowe na szczyty gór robią robotę. Mimo wszystko misje z podstawki lepiej się ogrywało. A kotły to już w ogóle GOTY. Natomiast też zgadzam się, że potencjał fabularny nie w pełni wykorzystany, choć to i tak poziom wyższy niż jakieś 3/4 innych produkcji. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: Mi też siadła ogólnikowo (szczególnie cauldrony ) chociaż potrzebowałem czasu żeby zaskoczyło. Wciąż uważam jednak, że należałoby zatrudnić kogoś bardziej doświadczonego w pisaniu dialogów I zadań pobocznych. Wiesiek 3 jednak mocno nas pod tym względem rozpieścił. Akurat główny narrative director to John Gonazalez, czyli lead writer Fallout New Vegas, więc dość sensowne nazwisko. Faktycznie jednak powinien sobie dobrać lepszych współpracowników przede wszystkim do zadań pobocznych. Obstawiam też, że jako pierwsza gra serii pewne rzeczy musiały być bezpieczne i koniec końców część dialogów wyszła dość średnio. Tak czy siak liczę na mocną poprawkę w kontynuacji. Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 Misje poboczne to tragedia, z wszystkich postaci pamietam tylko ruda.No i jeszcze ladna graficzke i nawet ciekawa fabule.Reszta totalny sredniak.W sumie to Guerilla co oprocz graficzki duzo wiecej nie zaoferuje. Cytuj
Ukukuki 7 110 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 Ja misji pobocznych nawet nie tykałem, tragiczne są. Jak nie miałem ochoty iść wątkiem głównym to po prostu zwiedzałem świat i walczyłem. Dla mnie było to trochę marnowanie fajnego świata bo poza walką wiele w nim nie było. Z drugiej strony to gierka akcji nie RPG. W każdym razie premiera rok później i myślę ,że by zapełnili ten świat fajnymi aktywnościami. Widać ,że samo tło fabularne jest świetne, jednak kompletnie go nie wykorzystali. No a samo zakończenie Walka w tej gierce jest świetna ale trzeba się jej nauczyć. Ja na początku trochę źle do tego podchodziłem bo typowo jak do zwykłej gierki akcji. Cytuj
XM. 11 037 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 Chciałbym by w "dwójce" poszli trochę bardziej w Monster Huntera - craftowanie ekwipunku i broni z każdej maszyny, solidny post game z roznymi wariacjami (Thunderjaw w jakiś wersjach poison, ice itp. ale tego to na pewno nie będzie ), rozbudowali walke bronią białą, do tego większy świat, a nie jak w ZD nayyebane wszystko na sobie przez co swiat wydawal się bardzo sztuczny z tym swoim przechodzeniem miedzy pustynie/snieg/dzungle na krótkim dystansie. No i kórva obowiązkowo większe maszyny tak ze 2/3x od Trexa, ale oto się nie musimy martwic 1 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 (edytowane) No patrząc ilu zatrudniają level/enviroment artistów/designerów oraz quest designerów/writerów - to raczej należy spodziewać się większego świata i większej ilości questów. Zresztą w post-mortem gry GG za największe słabości swojej gry uznaje animacje dialogowe (z wyłączeniem tych z mocapem) oraz questy. Za to nie spodziewam się dużych zmian związanych z bronią białą, Horizon był w 100% skupiony na walce dystansowej, to w sumie jakby narzekać, że w soulsach walka łukiem jest beznadziejna (bo jest, ale gra nie skupia się na tym). Btw. Głównym problemem była mała liczba osób za to odpowiedzialnych - obecnie w GG jest spory dział od "living world" i nadal zatrudniają. Generalnie, po sukcesie pierwszej części spodziewam się skoku jakościowego, charakterystycznego dla sequeli. Edytowane 25 listopada 2019 przez Hendrix 3 Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 Jak w gierce zamiast wątku głównego biegasz sobie po świecie zbierając kwiatki i wchodząc po górach i cię to cieszy to znaczy, że jest dobrze. Ostatnio tak miałem przy RDR. Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 Mnie ciekawi czy jest szansa na całkowity reboot killzone od nich bo drugiego tak zmarnowanego uniwersum chyba nie ma czy już całkowicie przerobia się na studio od horizona Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 25 listopada 2019 Opublikowano 25 listopada 2019 (edytowane) Mają drugiego game directora, więc oprócz Horizon, jest jeszcze jedna gra w jakiejś fazie produkcji. Simon Larouche wcześniej był game directorem ostatniego Rainbow Six, online gameplay directorem niezapowiedzianej gry Eidos-Montreal i senior designerem multi w Killzone 2. Wszytko więc wskazuje na grę nastawioną na online, na to czy będzie to jakiś reboot Killzone'a czy zupełnie nowe IP będziemy musieli pewnie poczekać 2-3 lata. Studio zresztą niedługo przenosi się do nowo wybudowanej siedziby, planują posiadać 400+ pracowników i wydawać gry raz na 2-3 lata, a zważywszy, że szefem całego Sony Worldwide Studios został Hermen Hulst, były szef GG, to wsparcie/kreatywna wolność raczej nie zostaną zachwiane. Edytowane 25 listopada 2019 przez Hendrix 4 Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 Odświeżam sobie Horizona za sprawą Frozen Wilds. Widzę po trophy, że w gierkę grałem w 2017 roku... szybko odnalazłem się w walce, ale jedna gra jest złożona i nie pamiętam kilku rzeczy. Chciałbym ulepszyć torbę, brakuje mi skóry ze zwierzęcia. Na mapce jakoś się oznaczało, gdzie ten zwierzak występuje, czy mi się już myli z Far Cry'em?:) Jaki set najlepiej do walki? W sumie używam 3ech łuków + burzomot (z DLC). No i przyznam, że gra stara, ale ta grafa wciąż robi wrażenie, chyba TOP 3 graficznych perełek na PS4. Ten sam silnik jest w Death Stranding? Cytuj
Kmiot 13 879 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 Zwierzęta się nie odznaczają na mapie (tylko siedliska dinobotów), ale ogólnie łatwo je spotkać, więc z pomocą fokusa nie powinno być problemów. Musisz tylko pamiętać, że niektóre gatunki są spotykane na mapie z podstawki, niektóre wyłącznie na mapie z dodatku (np. borsuk), ale są też wspólne dla obu środowisk. No i skóra nie zawsze wypada, więc może będziesz musiał upolować kilka sztuk, aż wpadnie. Set do walki to wedle uznania, bo można je na tyle mocno modyfikować splotami, że póki nie startujesz na ultra hardzie czy innym kosmicznym poziomie, to wszystkie są grywalne. Ja śmigałem w tym z wysokim maskowaniem, a splotami eksperymentowałem, ale to już zależy od stylu gry. 1 godzinę temu, grzybiarz napisał: Ten sam silnik jest w Death Stranding? Ta. Bardzo mi się w nim podoba, że wzgórza i wzniesienia nie ograniczają gracza i praktycznie na każdą ścianę i górę da się wspiąć metodą skokową i wbieganiem zygzakami. Detal, ale miło mnie zaskoczył. Nie znam się na technicznych aspektach, jednak wyczuwam, że silnik ma potencjał. Ani w Horizonie, ani Death Stranding nie zauważam znaczących dropów, a szczególnie w tym pierwszym na ekranie potrafi się dziać sporo. Obcowanie z Decimą jest jakieś takie odświeżające po tych dziesiątkach podobnych fizycznie grach na Unrealu czy Unity. 2 Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 (edytowane) Naprawdę mam kiepska pamięć, ale czy można przywoływać zwierzęta i na nich jeździć jak autami w Gta?:) po coś się je dominuje, ale nie pamietam Edytowane 27 listopada 2019 przez grzybiarz Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 No można można Grzybek. Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 (edytowane) 59 minut temu, grzybiarz napisał: Naprawdę mam kiepska pamięć, ale czy można przywoływać zwierzęta i na nich jeździć jak autami w Gta?:) po coś się je dominuje, ale nie pamietam Można po zakupie skilla. Jak szukasz skór to jest też skill do tego, który zwiększa szansę na szybsze ich znalezienie (ostatni w trzecim rzędzie od prawej). Mój zestaw to łuk bojowy, potykacz (po dopakowaniu daje prawie 500 obrażeń), hukproca i burzomiot (którego też można dopakować po jednej z misji Frozen Wilds). A dominujesz żeby za ciebie walczyły z innymi Edytowane 27 listopada 2019 przez Rudiok 1 Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 28 listopada 2019 Opublikowano 28 listopada 2019 W dniu 25.11.2019 o 22:15, Hendrix napisał: Wszytko więc wskazuje na grę nastawioną na online, na to czy będzie to jakiś reboot Killzone'a czy zupełnie nowe IP będziemy musieli pewnie poczekać 2-3 lata. podobno bedzie to powrot Socoma. Ciekawe ile w tym prawdy ale wolalbym Killzone. Sorry za offa 1 Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 Ależ ta gierka cudnie wygląda. Co prawda siedzę blisko dość dużego TV, no ale na Prosiaku trzeba wychwycić te detale Wczoraj ukończyłem dodatek, jeszcze została misja poboczna - zabicie 5 stworów, może nawet wpadnie trofeum za 60 lvl. Dawno nie grałem w tytuł AAA, ostatnio ogrywałem praktycznie indyki, albo remastery, może dlatego tak jestem zachwycony. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 Graficznie to po Rudej nic nie zrobiło już mi efektu wow, no może trochę RDR2. 2 Cytuj
SebaSan1981 3 631 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 Niom graficznie to do dziś jest miazga. Jakiś czas temu polazłem gdzieś na krawędź mapy, na jakiś szczyt i zacząłem podziwiać krajobraz. A w dali, ze sporymi detalami kroczył sobie żyraf. Gdy sprawdziłem mapę, okazało się że był on zlokalizowany na drugiej połowie mapy! Do dziś nie mogę się nadziwić jak dobrze Guerilla zoptymalizowała pełną mapę z takimi wizualnymi detalami. Opady szczęki po grafice miałem tylko trzy razy: po Wiedźminie trzecim, po Assassynie Odyssey i po HZD właśnie. A obecnie gram na przemian w W3 i HZD i nadal się zachwycam tymi dwoma zacnymi tytułami Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 3 minuty temu, SebaSan1981 napisał: jak dobrze Guerilla zoptymalizowała pełną mapę z takimi wizualnymi detalami. mnie bardziej zastanawia jak oni ogarneli tak szybkie wczytywanie przy takiej jakosci teksur i grafiki. Ogolnie gra generuje obraz ktory jest przed nami i widzimy a przy obracaniu kamery wczytuje na bierzaco to co mamy zobaczyc...niby open world a jednak grafika ktorej nie osiaga wiekszosc dewow w korytarzach Cytuj
Ukukuki 7 110 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 Mnie jakoś graficznie ta gra nie urzekła, nie miałem tego wrażenia wow o którym mówicie. Może dlatego ,że grałem na slimce. Cytuj
Moldar 2 274 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 Serio? Ja specjalnie z buta świat pokonywałem, bo było tak pięknie na każdym kroku. Cytuj
Ukukuki 7 110 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 Nie no ładna gierka ale dla mnie bez tego wow. Może dlatego ,że strasznie denerwowała mnie fizyka, te światy z kartonu na obecnej generacji to jest porażka. W poprzedniej część gierek już miała większe interakcje z otoczeniem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.