Opublikowano 10 lutego 20178 l Maszyny są rewelacyjnie zaprojektowane i przemyślane. Mają też spory zasób ruchów (a gigantyczny w porównaniu do większości arpg).Btw.Embargo na recenzje spada 20 lutego, recenzenci mają grę od początku tego tygodnia.
Opublikowano 10 lutego 20178 l Czyli szykują się wysokie oceny Dorzucam ładnego GIF-a, żeby umilić czekanie: http://i.imgur.com/7MEdiES.gif Edytowane 10 lutego 20178 l przez Square
Opublikowano 10 lutego 20178 l Podobieństwo z Wiedźminem ja widzę takie, że tutaj też pewnie będę co chwila gdzieś właził, szedł spacerkiem, zatrzymywał się i podziwiał widoki - uwielbiam takie żywe i sugestywne światy w grach, ale Wieśkowi trudno będzie dorównać. Się sprawdzi, się oceni.
Opublikowano 10 lutego 20178 l No bankowo widać że jedna rzecz będzie lepsza względem Wieśka, a mianowicie płynność (pewno szczególnie na Pro).
Opublikowano 11 lutego 20178 l No coz, to jest GG, ktorzy na PS zjedli zeby, a Wiesiek 3 to pierwszy projekt CDP na PS4 i do tego multiplatforma. Na premiere gra miala gorszy framerate niz na X1. Mocno trzymam kciuki za sukces finansowy gry, niech GG sie przestawi na inne projekty a nie wiecznie walkowale Killzone, ktore niewiele wnosi.
Opublikowano 11 lutego 20178 l jak embargo znika na tyle dni przed premiera to raczej bankowo sa dumni z tego co zrobili i szykuje sie sztos
Opublikowano 11 lutego 20178 l Czuję, że ogólnie mechanika i świat będą na wysokim poziomie, ale historia i dialogi pozostawią dużo do życzenia.
Opublikowano 11 lutego 20178 l to bedzie po prostu bardzo dobry tytul, wiadomo, ze nie podskoczy do wieska czy sandboxow rockstara ale twory ubisoftow i innych imo polknie bez popity
Opublikowano 11 lutego 20178 l Bardzo możliwe i na taki rozwój wypadków właśnie się nastawiam. Wszystko powyżej będzie przyjemnym zaskoczeniem, a jeśli będzie dokładnie tak jak piszesz to tylko się cieszyć, że na rynku wyląduje fajna alternatywa dla generycznych sandboxów od UBI i im podobnych (Mad Max np).
Opublikowano 11 lutego 20178 l Mam nadzieje, ze bedzie zelazne 30 FPS. Przy takiej grafice to bedzie nie lada wyczyn ale jestem dobrej mysli. Juz dosc mechaniki w grze pokazali zebym byl przekonany do gry.
Opublikowano 11 lutego 20178 l Mam nadzieje, ze bedzie zelazne 30 FPS. Przy takiej grafice to bedzie nie lada wyczyn ale jestem dobrej mysli. Juz dosc mechaniki w grze pokazali zebym byl przekonany do gry. tu sie boje najbardziej, tym bardziej ze jest zniszczalne srodowisko, a dinoboty maja bardzo spektakularne ataki
Opublikowano 11 lutego 20178 l W końcu to guerilla <3 Po pierwszym killzonie ich kochałem. Po drugim już nie. Ale te mechaniczne dinusie w zero' Robią.
Opublikowano 12 lutego 20178 l W grze będą 4 poziomy trudności: easy, normal, hard. very hard. Po pokazach wiadomo, że nawet normal jest w miarę wymagający, wyższe poziomy pewnie dadzą solidne wyzwanie.
Opublikowano 12 lutego 20178 l Jak nie będzie za to trofeów, to jadę na Normal :) Ale znając życie pewnie będą :) Edytowane 12 lutego 20178 l przez Wredny
Opublikowano 13 lutego 20178 l Ja tam jadę przynajmniej od harda. Jak pierwszy raz zobaczę "mechanicznego t-rex" to chcę mieć pełno w gaciach i zastanawiać się czy może nie lepiej spieprzać ile sił w nogach, a nie urządzać sobie wesołą wyrzynkę :D .
Opublikowano 13 lutego 20178 l Żeby ta gra nie była za bardzo baśniowa/bajkowa/disneyowa. Chciałbym brutal action, ale chyba poszli w kierunku tego pierwszego...
Opublikowano 13 lutego 20178 l No, ale bajkowej, ani tym bardziej disneyowskiej stylizacji tutaj absolutnie nie ma. Przecież gra jest ewidentnie inspirowana klasykami sci-fi i pozycjami przygodowymi: od Wellsa poczynając po nawiązania do twórczości Miyazakiego (Nausicaa i Princess Mononoke ) i Verne'a. Tyle przynajmniej można wywnioskować z dostępnych materiałów.Już nie mówiąc, że gra ma całkiem brutalne stealth kille, Aloy walcząc z innymi plemionami nie przebiera w środkach.
Opublikowano 13 lutego 20178 l Mowiono wczesniej ze beda dungeony w grze, nazywaja sie Cauldron i sa takimi niby wylegarniami robotow.
Opublikowano 13 lutego 20178 l Tak w ogóle, to rzekome spoilery z 4chana już kilkakrotnie zostały zdementowane, zarówno przez reżysera gry jak i osobę odpowiedzialną za oficjalny guide (koleś od Soulsów robi).Milan powinien się ucieszyć, bo chyba przypadkowo przeczytał je w tym wątku :v
Opublikowano 14 lutego 20178 l 15 dni jeszcze, dawno czegoś takiego nie miałem, że czekałem na grę i w ogóle hype mi nie spadał. Ostatnio to było tak z dodatkiem do Wieśka, Krew i Wino. Co do wyboru poziomu trudności, bardzo fajny pomysł, od razu lepiej pewnie będzie brać very hard, żeby wykorzystać możliwość grania postacią Aloy, skille i tego typu rzeczy - oby nie było tak łatwo jak w przypadku Wiedźmina z jego ostatnim poziomem trudności. Edytowane 14 lutego 20178 l przez Faka
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.