grzybiarz 10 296 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Ostatnio pobierałem 20 patchy do Gran Turismo 6 na PS3, aż mi zwiesiło konsolę A gra kupiona w cyfrowej dystrybucji, jakby od razu nie można było zassać najnowszej wersji. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Niemalze betonowe 30 na obu wersjach PS4, bez wiekszych roznic w samej grafice z tym ze na prosiaku bedzie te 'checkerboardowe' 4k + hdr [ktory pewnie bedzie sie pieknie prezentowal przy tak kolorowym swiecie]. Gra mnie w ogole nie jara ale ciezko na to spojrzec i powiedziec ze odwalili fuszerke, wyglada i rusza sie znakomicie, taka wydajnosc przy tak wygladajacym open worldzie sprawia ze nawet kierowca autobusu ma ochote wstac i zaczac klaskac. 2 Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Horizon is a technical masterpiece on PS4 and Pro The best 4K Pro release yet still looks phenomenal on base hardware. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Pieknie to chodzi - ta gra bedzie wspierac HDR ? Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Przecież to właśnie tą grą reklamowano HDR na PS4. Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 (edytowane) Pieknie to chodzi - ta gra bedzie wspierac HDR ? Ludzie po ostatnich pokazach spuszczali się nad efektami z HDRem w tej grze. Edit; Edytowane 20 lutego 2017 przez Starh Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Nie dosc ze recki genialne to jeszcze nie pokpili sprawy z optymalizacja i nawet na amatorach mamy u4 w sandboxie, w szoku jestem. Pan Kojima wiedzial od kogo brac silnik Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 (edytowane) a balon prawie nie pekl przy (pipi)eniu o "biedo screenach" z PS4 - technicy magicy! Tylko pogratulowac! Edytowane 20 lutego 2017 przez easye Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 (edytowane) GG magicy, jak oni to zrobili - nie mam pytań. Jeśli gierka z otwartym światem, takim oświetleniem i animacją chodzi w 30 klatkach nawet na zwykłym ps4 - szacunek. Edytowane 20 lutego 2017 przez Starh Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Nie dosc ze recki genialne to jeszcze nie pokpili sprawy z optymalizacja i nawet na amatorach mamy u4 w sandboxie, w szoku jestem. Pan Kojima wiedzial od kogo brac silnik W sumie nie tylko brać, Kojima productions utworzyło studio-satelitę w Amsterdamie, które ściśle współpracuje z GG. Wszystkie ulepszenia i zmiany w silniku będą dzielone przez obydwie firmy. Dość rzadki przypadek, ale wygląda na to, że to wszechstronny silnik, może z czasem więcej wew. devów Sony będzie z niego korzystać. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Na PRO w 1080p jak czytałem gdzieś obraz jest troche bardziej ostry za sprawą samplowania z wyższej rozdziałki i dystans bardziej się rysuje, na PS4 jest częściowo mgła. Różnic dużych nie ma. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 (edytowane) No roznice tylko w przypadku telewizorow 4K z HDR - natywne 1080p na PS4 to spory sukces przy tak wygladajacej gierce, najwazniejsze ze wszyscy chwala gameplay, swiat i historie! Edytowane 20 lutego 2017 przez easye Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Na PRO w 1080p jak czytałem gdzieś obraz jest troche bardziej ostry za sprawą samplowania z wyższej rozdziałki i dystans bardziej się rysuje, na PS4 jest częściowo mgła. Różnic dużych nie ma. Z tym dystansem to ponoc bzdura jest, ta slynna mgla o ktorej sporo osob pisze to nic innego jak dynamiczny efekt pogodowy obecny w obu wersjach: Mozliwe ze faktycznie cos jest na rzeczy z tym draw distancem jak sie przestawi na tryb 1080p, ale 'uwierze jak zobacze' bo pamietam jaka sraka na gafie byla kilka dni temu jak ktos screena wrzucil gdzie 3/4 ekranu to byla mgla i ludzie mysleli ze draw distance lezy i kwiczy w tej grze. 1 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Na screenach czy filmikach tego nie zobaczycie, tylko na TV w domu, jak testowałem TR przy różnych ustawieniach to 4K wyróżniało się głownie ostrym obrazem jak żyleta i brakiem jakichkolwiek krawędzi. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 No volumetric fog to jest efekt pogodowy, dodatkowo wcale nie taki "tani" w zasobach (dobrze użyty może dodatkowo pomóc w naturalnym schowaniu zmian w LOD) :v Fanek złe rzeczy czyta. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Przez downsampling jest lepsze IQ i pewnie stąd to wrażenie, że jest większy draw distance. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 (edytowane) No volumetric fog to jest efekt pogodowy, dodatkowo wcale nie taki "tani" w zasobach (dobrze użyty może dodatkowo pomóc w naturalnym schowaniu zmian w LOD) :v Fanek złe rzeczy czyta. Widziałem tylko jakiś wpis i nie zagłebiałem się, zarobiony mocno dzień. Co do patcha: "Horizon Zero dawn will receive a small day zero patch that will build upon PlayStation 4 Pro support, adding a Performance mode which will favor SMOOTHER FRAMERATES while delivering higher visual fidelity in the 1080p mode. This mode is available for both 4K and 1080p displays." Ważne aby gra była dobra:) Edytowane 20 lutego 2017 przez Fanek Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 No volumetric fog to jest efekt pogodowy, dodatkowo wcale nie taki "tani" w zasobach (dobrze użyty może dodatkowo pomóc w naturalnym schowaniu zmian w LOD) :v Fanek złe rzeczy czyta. Widziałem tylko jakiś wpis i nie zagłebiałem się, zarobiony mocno dzień. Co do patcha: "Horizon Zero dawn will receive a small day zero patch that will build upon PlayStation 4 Pro support, adding a Performance mode which will favor SMOOTHER FRAMERATES while delivering higher visual fidelity in the 1080p mode. This mode is available for both 4K and 1080p displays." Ważne aby gra była dobra:) Mam nadzieje ze to nie oznacza 'unlocked framerate' bo to nigdy nie jest 'smoother'. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 (edytowane) Nikt nie mówi, że ma być rewolucyjny, ale niektórym bardzo zależy aby Horizon dostał etykietkę tytułu wybitnego czy też przełomowego. Ale komu zależy? Przeglądając wątek od samego początku ciężko mi znaleźć takie osoby. Za to jest mnóstwo (i jeszcze więcej) słabego trollowania. Przed premiera było, "zapewne śliczny średniak na góra 7, jak to od GG", a teraz to oczekiwania były na wybitny i przełomowy tytuł, a jest tylko 88% na metacritic Eurogamer.pl - rekomendacja Giant Bomb - 10/10 Twinfinite - 10/10 Telegraph - 10/10 PlayStation LifeStyle - 10/10 COGconnected - 10/10 Game Over Online - 9.8/10 Cheat Code Central - 9.8/10 XGN - 9.7/10 AusGamers - 9.6/10 ppe - 9.5/10 PSX-Sense.nl - 9.5/10 Arcade Sushi - 9.5/10 Hobby Consolas - 9.5/10 InsideGamer.nl - 9.5/10 Gamer.nl - 9.5/10 Polygon - 9.5/10 PlayStation Universe - 9.5/10 The Jimquisition - 9.5/10 God is a Geek - 9.5/10 Areajugone - 9.3/10 IGN - 9.3/10 IGN Spain - 9.2/10 Meristation - 9.2/10 Everyeye.it - 9.2/10 Gram.pl - 9/10 JeuxActu - 9/10 GamesRadar+ - 9/10 Trusted Reviews - 9/10 Gameplanet - 9/10 GamePro Germany - 9/10 RPG Site - 9/10 Merlin'in Kazani - 9/10 LaPS4 - 9/10 The Games Machine - 9/10 Gamer.no - 9/10 M3 - 9/10 3DJuegos - 9/10 Game Revolution - 9/10 Game Rant Shacknews - 9/10 Forbes - 9/10 Push Square - 9/10 We Got This Covered - 9/10 Hardcore Gamer - 9/10 GameSpot - 9/10 Eurogamer Italy - 9/10 Attack of the Fanboy - 9/10 Gameblog.fr - 9/10 Vandal Online - 8.8/10 Game Informer - 8.8/10 Multiplayer.it - 8.8/10 IGN Italia - 8.7/10 GamesBeat - 8.7/10 GRYOnline - 8.5/10 GamingTrend - 8.5/10 PLAY! Zine - 8.5/10 CGMagazine - 8.5/10 PS Site - 8/10 Polygamia - 8/10 Anyweb - 8/10 New Game Network - 8/10 NZGamer - 8/10 DarkStation - 8/10 The Daily Dot - 8/10 VideoGamer - 8/10 Metro GameCentral - 8/10 Easy Allies - 8/10 The SixthAxis - 8/10 Destructoid - 7.5/10 Digitally Downloaded - 7/10 Stevivor - 7/10 USGamer - 5/10 Kolejne wielkie, nowe i świetne IP Sony Edytowane 20 lutego 2017 przez YETI Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 Yeti, takie posty to pasują do CW i dalej prowokują, ech...Nie rozumiem, skoro jedna strona przesadza, to trzeba odpowiadać z nawiązką? Nie prowadzi to do żadnej ciekawej dyskusji i zaśmieca temat. Dodatkowo taki długi cytat to lepiej ukryć w spoilerze, tym bardziej, że ma charakter zwykłej listy.@BansaiMoże chodzi o podobny, zaawansowany V-sync rodem z gier od SSM. Chociaż to bez znaczenia o ile będzie wybór (tylko po co wybierać gorzej :v). Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. raven_raven 12 013 Opublikowano 20 lutego 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 20 lutego 2017 Ta analiza jest bez sensu. Gra po prostu chodzi zaje,biście. Na PS4 w 1080p, na PS4 Pro w 2160p, na obu w znakomitej większości sztywniutkim 30fps, idealnym framepacingiem i bardzo ładnym motion blurem. Kiedy gra działa tak dobrze, analizy stają się po prostu bez sensu, bo człowiek od razu rozumie, że wszystko tutaj zagrało po prostu idealnie i tak powinno być zawsze. Wtedy wszelkie wykresy klatek na sekundę nie miały by sensu. Tym większy szacunek kiedy to wszystko tak dobrze wygląda. Rzadki reprezentant "wkładam płytkę i gram bez najmniejszych zmartwień". To jest console gaming o który nic nie robiłem, tak to powinno zawsze wyglądać. Szanuję jak poje,bany, niezależnie od tego już, czy gra będzie tylko zlepkiem asasynów czy połączeniem tlou+w3 czy fuzją ch,uj wie czego z czymśtam jeszcze. Chapeau bas Guerilla Games, naprawdę. 16 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 W Shadowfallu (jaki by nie był) było to równie rewelacyjnie zrobione (cała instalacja i automatyczne przejście do gry). Zrobiło wrażenie na początku generacji, aż można było pomyśleć, że tak będzie przez cały jej okres. Na "szczęście" szybko wyprowadzili człowieka z błędu Cytuj
MEVEK 3 549 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 (edytowane) Pewnie te sztywniutkie framerate zawdzięczamy Kojimie, ktory z up-grade'owal im silnik ;) Czekam mocno! Edytowane 20 lutego 2017 przez MEVEK Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 20 lutego 2017 Opublikowano 20 lutego 2017 (edytowane) Ta analiza jest bez sensu. Gra po prostu chodzi zaje,biście. Na PS4 w 1080p, na PS4 Pro w 2160p, na obu w znakomitej większości sztywniutkim 30fps, idealnym framepacingiem i bardzo ładnym motion blurem. Kiedy gra działa tak dobrze, analizy stają się po prostu bez sensu, bo człowiek od razu rozumie, że wszystko tutaj zagrało po prostu idealnie i tak powinno być zawsze. Wtedy wszelkie wykresy klatek na sekundę nie miały by sensu. Tym większy szacunek kiedy to wszystko tak dobrze wygląda. Rzadki reprezentant "wkładam płytkę i gram bez najmniejszych zmartwień". To jest console gaming o który nic nie robiłem, tak to powinno zawsze wyglądać. Szanuję jak poje,bany, niezależnie od tego już, czy gra będzie tylko zlepkiem asasynów czy połączeniem tlou+w3 czy fuzją ch,uj wie czego z czymśtam jeszcze. Chapeau bas Guerilla Games, naprawdę. Hehe na zwykłej ps4 roślinność jest statyczna :) Śmiesznie to wygląda. 7.59 min najlepiej widać. Drzewa stoją w miejscu. Pewnie jeszcze więcej różnic się znajdzie. Nioh chyba że to efekty pogodowe xD Edytowane 20 lutego 2017 przez sajmon34 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.