MEVEK 3 618 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 (edytowane) Ja dostałem dzis info, ze gra prawdopodobnie dojdzie do mnie przed premiera. Ciesze sie niezmiernie, bo przywita mnie kolekcjonerskie wydanie, ktore prezentuje sie wyśmienicie i zaraz po Wieśku, będą to moje najlepiej zainwestowane pieniążki w gaming. Ten oryginalny steelbook jest prze kozacki. @Yeti - dzieki, za cynk. Edytowane 28 lutego 2017 przez MEVEK Cytuj
da$io 110 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 ...heh...no przecież grafika w grach się zupełnie nie liczy... Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie wiadomo grafa cudowna ale co mnei zaskoczyło - sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety itp - o wiele więcej fabuły niż sie spodziewałem! myślałem że to bedzie "masz duży świat, idź pobiegaj i zabij pare robotów" z jakimś głupim dialogiem raz na pare godzin- tymczasem fabuły jest dużo, jest cierkawa, łącznie z dialogami i scenkami - wszystko zapowiada sie ciekawie - walka jest trudna, byle najmniejszy robot zabiera ponad połowe życia jednym ciosem, jest mocne nastawienie na skradanie albo strzelanie, bo walka w zwarciu gdy już robot sie wkurzy potrafi sie szybko skończyć, uniki i szukanie okazji niezbędne, nie da sie walić na pałe (gram na normalu) plus masa pomniejszych detali i plusów ogolnie jest super po tej całej nocy grania, nie wiem czy gra utrzyma taki poziom ale na tą chwile jestem zajarany 7 Cytuj
Boomcio 4 159 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety Rozwiń termin "różne bronie". Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie No i to jest gracz, a nie, pogra jeden z drugim 3h i idzie spać bo zaraz 24 :( Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 (edytowane) Dzięki za wrażenia Yano ;)' Niektóre screeny "robią" Edytowane 28 lutego 2017 przez Starh 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 (edytowane) Taka jakość oprawy na sprzęcie za tysiaka, heh. Szkoda, że wszyscy devi nie mają takiego skilla. Edytowane 28 lutego 2017 przez DonSterydo Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie wiadomo grafa cudowna ale co mnei zaskoczyło - sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety itp - o wiele więcej fabuły niż sie spodziewałem! myślałem że to bedzie "masz duży świat, idź pobiegaj i zabij pare robotów" z jakimś głupim dialogiem raz na pare godzin- tymczasem fabuły jest dużo, jest cierkawa, łącznie z dialogami i scenkami - wszystko zapowiada sie ciekawie - walka jest trudna, byle najmniejszy robot zabiera ponad połowe życia jednym ciosem, jest mocne nastawienie na skradanie albo strzelanie, bo walka w zwarciu gdy już robot sie wkurzy potrafi sie szybko skończyć, uniki i szukanie okazji niezbędne, nie da sie walić na pałe (gram na normalu) plus masa pomniejszych detali i plusów ogolnie jest super po tej całej nocy grania, nie wiem czy gra utrzyma taki poziom ale na tą chwile jestem zajarany Wreszcie ktoś normalny w tym temacie i zamiast wrzucania milionowego filmiku z youtube, screenshota albo dywagacji o grafice napisał o tym, co najważniejsze, czyli gameplayu. Jak dobrze, że są jeszcze takie osoby na tym forum . 10 1 Cytuj
Rayos 3 187 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli: Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Yano jaki poziom trudności ustawiłeś? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Ciezko bys czytal same opinie o gameplayu jak gierka jeszcze premiery nie miala Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 28 lutego 2017 Autor Opublikowano 28 lutego 2017 (edytowane) Yano jaki poziom trudności ustawiłeś? Napisał, że normal. mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli: Silnik to tylko połowa sukcesu, jeszcze skill jest potrzebny. Until Dawn chodzi na tym silniku i wygląda świetnie, ale optymalizacja leży. Edytowane 28 lutego 2017 przez SzczurekPB Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Na hardzie ponoc soulslike jest w tej gierce Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Yano jaki poziom trudności ustawiłeś? Napisał, że normal. ano faktycznie. Nie zauważyłem na ekranie kom. No to fajnie. Pewno jak się ogarnie mechanikę i ekwipunek będzie jak zawsze łatwiej ale dużo gierek z open worldem już na początku ma banalne walki, więc i tak duży plus. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 dorwałem już dziś gre, i od 21 grałem do teraz, (planowałem grać do 2-3), nawalałem cała noc i jest cudnie wiadomo grafa cudowna ale co mnei zaskoczyło - sporo elementów rpg - rózne bronie, "Zbroje" , crafting, gadżety itp - o wiele więcej fabuły niż sie spodziewałem! myślałem że to bedzie "masz duży świat, idź pobiegaj i zabij pare robotów" z jakimś głupim dialogiem raz na pare godzin- tymczasem fabuły jest dużo, jest cierkawa, łącznie z dialogami i scenkami - wszystko zapowiada sie ciekawie - walka jest trudna, byle najmniejszy robot zabiera ponad połowe życia jednym ciosem, jest mocne nastawienie na skradanie albo strzelanie, bo walka w zwarciu gdy już robot sie wkurzy potrafi sie szybko skończyć, uniki i szukanie okazji niezbędne, nie da sie walić na pałe (gram na normalu) plus masa pomniejszych detali i plusów ogolnie jest super po tej całej nocy grania, nie wiem czy gra utrzyma taki poziom ale na tą chwile jestem zajarany Wreszcie ktoś normalny w tym temacie i zamiast wrzucania milionowego filmiku z youtube, screenshota albo dywagacji o grafice napisał o tym, co najważniejsze, czyli gameplayu. Jak dobrze, że są jeszcze takie osoby na tym forum . Trudno aby inni coś napisali nie mając swojej kopi. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Koles od fox engine poszedl z kojima czy zostal w konami? Bo ciekawi mnie co ekipa hideo w kooperacji z Holendrami jeszcze z tego silnika wycisnie Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Ciezko bys czytal same opinie o gameplayu jak gierka jeszcze premiery nie miala Mało osób już ją ma w swoich łapach? To skąd niby Yano (i parę innych osób) ma swoją kopię, od wczoraj żyjesz na tym świecie i to taka niespodzianka, że spod lady niektórzy mają parę dni wcześniej przed oficjalną premierą? Trudno aby inni coś napisali nie mając swojej kopi. No więc jak się nie ma nic ciekawego do powiedzenia to można nie pisać nic, ale lepiej pielnęgnować tradycję tematów, które mają 90% postów naje,bane przed premierą . No ja tych konsolowych zwyczajów nie znam, wybaczcie, że się tak dziwuję. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 (edytowane) mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli: Horizon pracuje na silniku Decima Engine. Hideo Kojima po tournee po studiach wewnętrznych Sony wybrał ten silnik aby stworzyć na nim Death Stranding :) Edytowane 28 lutego 2017 przez Heavy Deszcz Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Yano czy fan monster hunter bedzie usatysfakcjonowany z walki? Cytuj
Rayos 3 187 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 mam nadzieje, ze guerilla przehandluje tez cudowny silnik innym studiom i powstana inne gry na nim, bo ma potencjal szytwniutkie 30 fps niewazne czy 1080 czy 4k przy takiej grafie i open world? jesli silnik jest zoptymalizowany rowniez pod korytarzyki to ciekawe co by tam sie odjaniepawlalo :banderoli: Horizon pracuje na silniku Decima Engine. Hideo Kojima po tournee po studiach wewnętrznych Sony wybrał ten silnik aby stworzyć na nim Dead Stranding :) wiem, mialem na mysli przehandlowanie jeszcze innym ;) Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 No malo - w temacie chwalily sie ze graja cale trzy. Ciezko tez pisac konkretnie po 2h o gierce, ktora jest sandboxem Bedzie premiera, dorwie tlum i bede opinie inne niz tylko grafa wow Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Niech ktoś napiszę jak wyglądają zadania poboczne, ciekawe, czy raczej na jedno kopyto? PS. Sporo osób narzeka na poziom trudność, tzn. gra jest zbyt trudna :) Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 I super bo od pierwszego pokazu mowili ze trzeba kombinowac, skradac sie itp i dobrze ze tepy rambo style jest karany Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.