Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Remake


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no właśnie o tym jest min. video z poprzedniej strony. trzeba się po prostu nastawić na inny system walki, brak mapki świata, oraz wycięcie mniej istotnych dla fabuły sytuacji, miejsc i postaci pobocznych. no chyba że nie będzie nikomu przeszkadzać jeśli przeniosą ją na IX gen.

Opublikowano

A ja wlasnie cioram w FF7, jestem po Kalm i o jezu jakie to wszystko jest piekne, oldschoolowe, japonskie, umowne, niedopowiedziane i moglbym tak jeszcze wymieniac ale szkoda przepisywac slownika.

  • Plusik 5
Opublikowano (edytowane)

Za czasów siódemki to było fajne, ale dziś afroamerykanin grepsujący jak z Drużyny A byłby wyjątkowo kliszowy.
 
You say sumthin'? I said, 'you say sumthin'?
Yo, look at that!! It got empty alluva sudden.

Edytowane przez _Red_
Opublikowano

Mr T albo Xzibit jezu ale by sie dzialo  :banderas:


Zeby tylko z Aeris nie zrobili takiego niedorozwoja jak z Yuna a bedzie dobrze. W sumie Aeris ma i tak wiecej dialogow niz Yuna i sa one inteligetniejsze a nie tylko takie odzywki dziecka z downem.

Opublikowano (edytowane)

Figurka Barreta, prawdopodobnie z rimejku.

 

na pierwszy rzut oka widać że wygląda identycznie jak w anvent childern, no chyba że w remaku też bedzie tak wyglądał, ale wątpie

Edytowane przez Yano
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W Japonii teraz zakrazyla taka plotka-opowiesc o ktorej mi zona japonka powiedziala.

Pare lat temu jeden japoniec spotkal sie przy drinku z drugim japoncem ktory jak sie okazalo po dluzszej wymianie zdan pracowal dla Square. Jak wypili juz pare drinkow to padlo pytanie czy wogole Square planuje zrobienie remaka FF7?

Troche podpity juz pracownik Square odpowiedzial ze Square trzyma remake FF7 jako ostatnie zabezpieczenie na wypadek bankroctwa wiec jezeli sie kiedys FF7 remake ukaze oznaczac to bedzie ze Square faktycznie jest krok od bankroctwa o_O

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Raczej stawiam dalej na patent iż sam Japoński rynek konsol stacjonarnych zmalał im do takiego stopnia iż jest to aktualnie mało opłacalny biznes (o sprzedaży rodem nawet pierwszej XIII-natki twórcy od lat mogą tylko pomarzyć). Bo gdyby byli na skraju bankructwa musieli by ogłosić takowe a tak nie jest, tym bardziej iż zachodnie serie które wychodzą pod ich banderolką radzą sobie naprawdę dobrze + mają dwie długoterminowe serie online (DQX i FFXIV) które dają im chyba największy przychód od lat a rynek gier mobilnych też do małych nie należy z ich strony. Zresztą przy bankructwie tytuł za przynajmniej kilkadziesiąt milionów raczej nie byłby możliwy do z finansowania (to nie czasy pierwszego Finala).

Opublikowano

Square Enix jest notowane na giełdzie i w związku z tym musi publikować wyniki co kwartał, dlatego można łatwo sprawdzić czy grozi im bankructwo, czy nie grozi. W skrócie - nie grozi. Wręcz przeciwnie, mają się całkiem nieźle. Tak jak pisze chrno-x - oni mają lepsze sposoby na nabicie kabzy niż finansowanie wysokobudżetowej gry na konsole stacjonarne.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

nomura w wywiedzie zdradzil, ze szykuja sie dramatyczne zmiany w systemie walki....niby bylo do przewidzenia ale jak juz to oficjalnie to abuuuu :(

Opublikowano

materie pewnie zostawia ale na bank cos czuje ze wywala turowa walke na rzecz realtime albo jakiejs wariacji tego co w FFXIII :( :( :(

Opublikowano

Ja tez preferuje turowy system. Materie tez były swietne tylko tak naprawde, system materii był "podobny" to customizacji broni i zbroii w FFX

 

Bardziej rozbudowany, dawał wiecej opcji , ale defakto to wariacja customizacji z wyłaczeniem losowosci atrybutów.

 

Im dłuzej jednak o tym pisze to widze jednak coraz wiecej plusów materii wiec odwołuje to co wyzej.

Gość ragus
Opublikowano

Seria Shin Megami Tensei, a ostatnio także Bravely Default pokazują, że walka turowa nadal jest super.

Opublikowano

Walka w XIII była fajna tylko na początku, potem strasznie nudziła. Trzynastka to najgorszy final w jakiego grałem a nie grałem tylko w XI. Mam nadzieję, że jak najmniej elementów zostanie z niej zapożyczone.

Opublikowano (edytowane)

Walka w XIII była troszkę sztywna, coś na wzór starych finali, ale i tak lekko szybsza, w XIII-2 już było lepiej bo np zmiany paradigmów nie powodowały przestoju w walce gdzie każda z postaci po kolei zmieniała swoją rolę; Ze wszystkich części XIII jednak osobiście najbardziej podobała mi się walka w LR, ale raczej tego systemu nie da rady użyć w grze gdzie w zespole jest więcej ludków jak 1 ;p

Edytowane przez sakiu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...