Daffy 10 575 Opublikowano 31 lipca 2015 Autor Opublikowano 31 lipca 2015 ja od poczatku cos pocno boje sie tego remake'u i czuje w moczu, ze wiele miejscowek wywala i motywow, zastapia czyms dziwnym albo jeszcze wymysla system walki gdzie sterowac sie bedzie tylko Cloudem Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 31 lipca 2015 Opublikowano 31 lipca 2015 To bedzie ta sama historia opowiedziana w inny sposob. Ogolne załozenia swiata i najwazniejsze elementy beda zapewne te same , ale sama gra bedzie poprowadzona inaczej. Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 31 lipca 2015 Opublikowano 31 lipca 2015 (edytowane) No i poszlo sie je*** moje marzenie o calkowicie niezmienionym FF7 w oprawie Advent Children T_T. Oczekiwalem 100% tej samej fabuly i turowych walk... Znajac ich zrobia z tego splycona z fajerwerkami wersje a nawet mozliwe ze wydadza to w czesciach... Oryginalny FF7 byl na 3CD to zrobmy 3 czesci... Pewnie juz o tym mysleli... Mam nadzieje ze nam tego nie zrobia... I tak lykne ten remake jak pelikan zbyt duzy sentyment Edytowane 31 lipca 2015 przez zettastrongerleo Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Ludzie to mają dziwne fantazje. Serio myśleliście, że wezmą FF VII, dowalą next geną oprawę i voila? To było oczywiste, że zmienią system walki.I w sumie dobrze, bo ten z 7 jest whui niezbalansowany. Nie aż tak, jak w 8, ale jest.Dla mnie ważne jest to, żeby zostały materie, limity i summony. Materii na pewno nie wywalą, bo to przecież część uniwersum i materie odgrywają ważną rolę w fabule. Jeśli pójdą w system jak w FF XV, to limity pewnie zamienią się w skille. Summony też na bank powrócą.Osobiście też wolałbym jakiś turowy system walki, gdzie sterujemy wszystkimi postaciami, ale jak dadzą typowy akcyjniak to płakać nie będę. Grunt, żeby był rozbudowany i miał sporo opcji customizacji. FF XIII ma fajny system ale co z tego, skoro rozwój postaci to guwno obesrane które ciągnie system w dół przez co mamy zero taktycznego podejścia do walk? Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Mogli by dac system z X-2 ;d Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Mogli by dac system z X-2 ;d Dokladnie tam wciaz byla turowka fajnie sie gralo Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Przecież to jest ten sam "system walki" stoją ludziki, czekasz aż naładuje im się pasek i robią swoją ture i tak aż mob nie padnie. Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Opublikowano 1 sierpnia 2015 No ale jak grales na active to wygladalo to tak jakos zywiej Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Opublikowano 1 sierpnia 2015 (edytowane) materie pewnie zostawia ale na bank cos czuje ze wywala turowa walke na rzecz realtime albo jakiejs wariacji tego co w FFXIII :( nie grałem w ff13, ale szczerze powiedziawszy słyszałem o nim różne opinie; w tym odnoszące się pozytywnie (brak konieczności grindowania dla osób dysponujących lepszą taktyką) + przeciwnicy którzy potrafią spuścić nam łomot jeśli ich nie docenimy itp. edit: imo ważniejszy będzie system materii i rozwoju postaci/ summonów Edytowane 1 sierpnia 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
Strife 228 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Grindować nie mogłes , bo były blokady w chapterach, dopiero po ostatnim bossie mogłes podpakowac maksymalnie druzyne, a co do przeciwników których się nie docenia, każdy jRPG takich posiada. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 (edytowane) chodziło mi o podstawowych przeciwników, ale whatever. z niepozostawieniem starego już się pogodziłem. najważniejsze aby nowy nadal pozwalał na taktyczne kombinowanie. Edytowane 2 sierpnia 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Maja pokazac cos nowego na gamesconie ? Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Opublikowano 5 sierpnia 2015 z tego co pamietam, to dopiero w grudniu cos nowego maja pokazac Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Oficjalnie gra nie bedzie chodzic na tym luminus engine. To plus jak gre robi cyberconnect to jest nadzieja ze wyjdzie przed 2020. Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Ma wyjsc jeszcze na ta generacje wiec mam nadzieje ze sie troche pospiesza Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 czuję w moczu że przeniosą go na ps5. wyrobienie się w 2 lata (20 rocznica VII) jest zwyczajnie nierealne, jeszcze biorąc uwagę na pozostałe projekty Cytuj
Strife 228 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 (edytowane) Za dużo poślizgu z XV i mało kto już ufa kwadratowym o ich terminy, olali całą generację i Kingdoma nie wydali nawet na ps3, miernoty. Edytowane 23 sierpnia 2015 przez Strife Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 może zamiast na 20-lecie siódemki dadzą na 25-lecie? Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Tak, nobody, nie zdążą na 20 lecie, więc z tego powodu przeczekaja 5 lat, tylko żeby wyszło na rocznicę, która nikogo nie obchodzi. 1 Cytuj
Strife 228 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 (edytowane) Kiedy by nie wydali i tak sukinkoty zarobią, nawet jakby mieli i 3 letni poślizg to i tak ludzie to kupią, bo za dużo osób czeka na ten tytuł. Edytowane 23 sierpnia 2015 przez Strife Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 (edytowane) to był sarkazm Figaro. serio muszę za każdym razem dawać na końcu zdania emotkę by uniknąć takich niezręcznych sytuacji? Edytowane 23 sierpnia 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 A tamten poprzedni post był też sarkazmem? Bo zupełnie na takiego nie wyglądał. tl:dr popracuj nad sarkazmem. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 to ja jednak wrócę do emotek Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Nobuo Uematsu nie tworzy muzyki do remaku juz oficjalnie. W sumie troche szkoda ale w Crisis Core tez go nie było a gra miała genialna sciezke dzwiekowa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.