Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Remake


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeśli dadzą później normalną eksplorację, z dowolnym wracaniem i wybieraniem....

 

bo przecież będzie normalna eksploracja jak w FFX?

 

? :dog:

 

nie no nie wyobrażam sobie czegoś takiego bez tego. w każdym razie to się nie ma prawa udać na 20-lecie

Opublikowano (edytowane)

Eksploracja i FFX? Po FF VI i FVII to moja ulubiona część, ale eksploracji to prawie za grosz nie było, korytarzyk i to jeszcze przed narzekaniem na FF XIII(która była średnia, ale na pewno nie tragiczna).

FF od VI to łatwe gry (V-ka jeszcze miała kilku kozaków do przejścia). Czasami z lepszym systemem walki jak w rzeczonej  FFX, czasami gorszym jak w FF IX, a czasami zepsutym jak w FF VIII.  Jest też błyskotliwy system gambitów z XII, ale sporo "tradycjonalistów" narzekało, niestety.

Narzekanie na remake, że odchodzi od oryginału jest bezcelowe. Stare FF VII nie zniknie nagle.

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Opublikowano

Akurat tu Hendrix ma racje, FFX nie mialo jakies super eksploracji.

 

Ja sie nie boje systemu walki, jak bedzie fajny to czemu nie. Boje sie ze pojda na łatwizne i beda jechac na marce i sentymencie marki dla $$. Zobaczylem super ninja akcje i laczenie walki z filmikiem (ucieczka cloud'a) i nie chcialbym zeby to bylo na porzadku dziennym.

 

Marzy mi sie wielka eksploracja w 3D, odwiedzenie Kalm, Nibelheim czy Cosmo Canyon, walki z weaponami....ale moj rozum podpowiada mi ze to raczej niemozliwe i dlatego pozostaje nastawiony negatywnie.

 

Zdecydowanie wole sie milo zaskoczyc niz rozczarować :)

Opublikowano

No tak, to właśnie FFX był tym pierwszym FF bez standardowej mapy świata i właśnie dlatego nigdy go już tak nie polubiłem, i na PS2 wolałem DQVIII.

 

Ja tam super ninja akcje mogę zaakceptować, to jakoś szczególnie nie będzie mi przeszkadzać. Najważniejsze, żeby poza tymi akcjami była właśnie ta wielka eksploracja w 3D. Jak to zrobią, to będzie pięknie.

Opublikowano (edytowane)

Musi być mapa świata, nie mogą tego pominąć. Oczekiwałem tej gry jak żadnej innej, ale wątpliwości jest masa. Niech ją dopracują jak najbardziej się da.

 

mapa świata jest za mało cinematic a za bardzo nierealistyczna  :rotfl:

 

nie było jej od czasów FFX, mieliśmy większe lokacje które pozwalały na więcej swobody. 

 

hqdefault.jpg

 

na bank dostaniemy więc z tego powtórkę. nie wierzę w skrajności w rodzaju cinematic exp. corridor. to szaleństwo musi mieć jakieś granice xd

Edytowane przez nobody
Opublikowano

Jak to łajzowacie chodzi :/ Może jakby zmniejszyli ilość rozbłysków to by było płynniej. Oby ten nowy system walki nie sprowadził się do nawalania w X tak jak to było w przypadku Crisis Core,które uwielbiam ale walkę to miało padaczną.

 

A FF7 też nie sprowadzał się do nawalania x? xD Macie nieźle pokolorowane okulary.

 

Dobrze że robią zmiany. W końcu to remake. Jestem kupiony tym co pokazali.

Opublikowano

Velius - na pewno są lepsze od XIII :P Mnie się LR cholernie podobało i spędziłem z nią 50 godzin i nie żałowałem ani chwili. Aczkolwiek jestem chyba w mniejszości z taką opinią.  Tak czy owak, widać po nich, że SE idzie w dobrą stronę i robi bardziej jRPGa niż film przerywany rynną i klepaniem X jak w XIII

Opublikowano
 

 

Jak to łajzowacie chodzi  :/ Może jakby zmniejszyli ilość rozbłysków to by było płynniej. Oby ten nowy system walki nie sprowadził się do nawalania w X tak jak to było w przypadku Crisis Core,które uwielbiam ale walkę to miało padaczną.

 

A FF7 też nie sprowadzał się do nawalania x? xD Macie nieźle pokolorowane okulary.

 

po prawdzie sprowadzał się do nawalania kiedy nie walczyliśmy z wymagającymi przeciwnikami 

 

bardziej martwię się już o system materii. one same wrócą, pytanie czy uproszczone w stosunku do tego:

 

final-fantasy-vii-materia.png

Opublikowano

Velius - na pewno są lepsze od XIII :P Mnie się LR cholernie podobało i spędziłem z nią 50 godzin i nie żałowałem ani chwili. Aczkolwiek jestem chyba w mniejszości z taką opinią.  Tak czy owak, widać po nich, że SE idzie w dobrą stronę i robi bardziej jRPGa niż film przerywany rynną i klepaniem X jak w XIII

 

Ok sprawdze przy XIII-2 przy nastepnym steam sale :P

Opublikowano (edytowane)

ja daję, bo właśnie liczę na wpływ ekwipunku, settingu, oraz kombinowanie z magią i itemami. problem mógłby rozwiązać dobór poziomu trudności pod dwie grupy odbiorców

Edytowane przez nobody
Opublikowano

 

Velius - na pewno są lepsze od XIII :P Mnie się LR cholernie podobało i spędziłem z nią 50 godzin i nie żałowałem ani chwili. Aczkolwiek jestem chyba w mniejszości z taką opinią.  Tak czy owak, widać po nich, że SE idzie w dobrą stronę i robi bardziej jRPGa niż film przerywany rynną i klepaniem X jak w XIII

 

Ok sprawdze przy XIII-2 przy nastepnym steam sale :P

 

Tylko, że fabuła to szambo, ostrzegam :P

Opublikowano

Jezu, co wam biedny Velius zrobił, że polecacie mu FF XIII-2?

 

 

 

Ja chcę tylko poświęcić minutę i pochwalić S-E za tak szybki trailer z faktycznym gameplayem i urywkami. Ludzie się śmiali że kolejny trailer zobaczymy pod koniec 2016, a i tak pewnie nic nie pokazujący, a tu proszę.

 

S-E jest na fali w tej generacji.

Opublikowano

Ja nic nie polecam, mówię tylko, że lepsze od XIII i widać względem niej postępy.

Polecić to mogę LR, aczkolwiek tutaj jestem ze swoją opinią w zdecydowanej mniejszości, bo ludzie też miernie ją oceniają :P

Opublikowano

O ile mi wiadomo gra jest czasowym eksem dla PS4.

Tak, ale plotki mówią, że wyjdzie jeszcze tylko na PC.

 

FFVII to moje top3 gier, więc oglądając ten trailer miałem wielki uśmiech, a gdy zobaczyłem tego pierwszego bossa w grze (czerwony robot, pająk), to od razu sobie przypomniałem o kilku innych momentach w grze i wyobraziłem jak to będzie teraz wyglądać. Ciekawi mnie tylko kiedy to wydadzą, będę stał o północy pod sklepem.

Opublikowano

Patrząc na grafikę, system walki niestety bardzo obawiam się, żę dostaniemy 1/5 świata (albo jeszcze mniej) FFVII - nie da się tego pomieścić, zrobić. I jeszcze mam większe obawy, że nasza zabawa może skończyć się chwile bo wyjściu z Midgar...

 

Obym się mylił...

Opublikowano

Patrząc na grafikę, system walki niestety bardzo obawiam się, żę dostaniemy 1/5 świata (albo jeszcze mniej) FFVII - nie da się tego pomieścić, zrobić. I jeszcze mam większe obawy, że nasza zabawa może skończyć się chwile bo wyjściu z Midgar...

 

Obym się mylił...

Odnoszac sie do tego mam nadzieje ze zbyt wielka wielkosc gry nie wytlumaczy wydawcy do wydania jej w czesciach...

Niech sie raz przyloza i wsluchaja sie prosb graczy i wydzadza to jak najblizej oryginalowi nawet jak zajmie to 3 plyty BR w sumie tyle samo co zajelo kiedys na PSX czyli 3 plytki historia by sie ladnie powtorzyla

Opublikowano

Patrząc na grafikę, system walki niestety bardzo obawiam się, żę dostaniemy 1/5 świata (albo jeszcze mniej) FFVII - nie da się tego pomieścić, zrobić. I jeszcze mam większe obawy, że nasza zabawa może skończyć się chwile bo wyjściu z Midgar...

 

Obym się mylił...

 

1) Świat FFVII nie był duży, nie wiem o co chodzi z 'nie da się tego pomieścić, zrobić' - większość lokacji miała trzy-cztery pre-renderowane plansze. Sama mapa świata jest mała i bez random encouunterów w kilka minut przelecisz całą - nijak się to ma do choćby jednej lokacji z XIII-3.

2) Odnośnie końca zabawy po wyjściu z Midgar - to jest remake gry, a nie jej demo.

Opublikowano (edytowane)

Kitase o systemie walki dla tych co sie martwią:
 

"I can’t say the new game is completely action-based, but it has more of that element and real-time than the previous game."

“However, what makes Final Fantasy and RPG different from other games is that the players have the ability to choose weapons, capabilities and magic to be strategic minded, so while the new game has more real-time element, it will also maintain that strategy building element, balancing these two factors perfectly to enhance the gaming experience."

“The game is still in development, and we have not fully grasped all the abilities of and upgrades made to PlayStation 4. The graphics are superb on PlayStation 4, and more polygon volume is available to make it better.

“The way we harnessed the power of the PlayStation 4 was to maintain the graphic quality of characters like Cloud, Tifa, and Aerith in the movie called Advent Children in our game, and this was the starting point. So, what we’re aiming for with the Final Fantasy VII Remake is to have the same quality of these characters in real-time while playing the game, and this is only achievable with PlayStation 4.”

 

Edytowane przez Figaro

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...