michu86- 394 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 (edytowane) To ma sens patrząc ile kasy można na tym zrobić. Stąd moja obawa. FFVII nie miał dużego świata? - Ok. Jak się wsiadło w highwinda i się przeleciało to rzeczywiście był mały. Na "tamte" czasy i możliwości świat FFVII był potężny, przeogromny. Gdyby wszystko co było "tam" wrzucili do FFVII Remake ten świat byłby równie potężny i ogromny. Jak dla mnie za ogromy jak na obecną generację. Patrząc przez pryzmat tego co zaprezentowali dotychczas. I proszę nie porównujmy VII z tworem o nazwie XIII-3 nie ważne na jakiej płaszczyźnie po prostu nie wypada Edytowane 6 grudnia 2015 przez michu86- Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Ja jestem zdania, że mogą nawet wywalić random encountery i dać widocznych z daleka oponentów, jak to miało miejsce w nowszych fajnalach. Kurde, trochę mnie kusi ten remaster pc na ps4, bo FF7 skończyłem tylko raz, i to było 17 lat temu Tzn rozgrzebałem grę parę razy, ale tylko raz do samego końca dotarłem. Dylemat Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 FF7 pamiętam jako ogromną gre, lae tak chwile sie zastanowić to rzeczywiście mapa świata nie była taka ogromna, było dużo miejscówek z któych trzeba było często latać i coś zbierać. Samolocikiem (którego nie pamiętam nazwy) szybko w miare sie podróżowało, farmienie sumonów, hodowanie chocobo aby dotrzeć do rare materii w górach Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 (edytowane) Ja bym bardzo chciał, żeby przeniesili wszystko co było w VII, każdą jaskinie, miejscówke, wieś, miasto itd. Z tym, że za mało we mnie optymizmu ;] Edytowane 6 grudnia 2015 przez michu86- Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Patrząc na grafikę, system walki niestety bardzo obawiam się, żę dostaniemy 1/5 świata (albo jeszcze mniej) FFVII - nie da się tego pomieścić, zrobić. I jeszcze mam większe obawy, że nasza zabawa może skończyć się chwile bo wyjściu z Midgar... Obym się mylił... 1) Świat FFVII nie był duży, nie wiem o co chodzi z 'nie da się tego pomieścić, zrobić' - większość lokacji miała trzy-cztery pre-renderowane plansze. Sama mapa świata jest mała i bez random encouunterów w kilka minut przelecisz całą - nijak się to ma do choćby jednej lokacji z XIII-3. Teraz będą musieli zadbać o bardziej realistyczną skalę i proporcje. Wtedy trzy-cztery pre-renderowane plansze wystarczały by dawać właściwe wrażenie wielkości jakiejś wioski czy mieściny, teraz tak nie będzie. Sama wielkość świata to zresztą pół biedy. Jest jeszcze duża liczba eventów fabularnych, których produkcja kosztuje najwięcej, zróżnicowane lokacji, rozmaite minigry itd. Pewne rzeczy na pewno się nie ostaną. Co nie znaczy, że zrobią 20-godzinną grę. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Gold Saucer to będzie pewnie kopalnia DLC 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Na pewno zrezygnuja z mapy swiata po ktorej mozna chodzic, nawet nie probujcie sie oszukiwac ze tak nie bedzie. Juz sam system walki dobitnie pokazal w jakim kierunku to idzie, chodzona mapka swiata pod taka dynamike kompletnie nie pasuje, podejrzewam ze rozgrywke poprowadza pewnie w taki sposob: konczysz level/sekcje (np caly midgar jako ogromny korytarz) -> wchodzisz na mapke swiata -> wybierasz gdzie nastepnie masz sie wybrac. Sam system walki bardzo mi sie kojarzy z tym z Crisis Core i KH, osobiscie nie mam nic przeciwko, od poczatku wiedzialem ze turowka to tylko odlegle marzenia. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Mapka musi być. Gdzie mam pakować postacie, jak nie na mapce Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 (edytowane) Na pewno zrezygnuja z mapy swiata po ktorej mozna chodzic, nawet nie probujcie sie oszukiwac ze tak nie bedzie. Juz sam system walki dobitnie pokazal w jakim kierunku to idzie, chodzona mapka swiata pod taka dynamike kompletnie nie pasuje, podejrzewam ze rozgrywke poprowadza pewnie w taki sposob: konczysz level/sekcje (np caly midgar jako ogromny korytarz) -> wchodzisz na mapke swiata -> wybierasz gdzie nastepnie masz sie wybrac. Sam system walki bardzo mi sie kojarzy z tym z Crisis Core i KH, osobiscie nie mam nic przeciwko, od poczatku wiedzialem ze turowka to tylko odlegle marzenia. Moga jeszcze zrobic tak ze konczysz sekcje/level (np Midgar). Leci wstawka FMV ze opuscilismy midgar, podrozowalismy przez lasy blalba i dotarlismy do Kalm i nagle Cie wrzuce do Kalm bez mozliwosci np powrotu/wyjscia na mape swiata (bo takiej nie ma). W sensie taka opowiesc z elementami gry, no ale chyba by sie nie odwazyli co... Edytowane 6 grudnia 2015 przez Velius Cytuj
Killabien 553 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Nie moga dogodzic nikomu. Kiedy gra pierwszy raz wyszla byla nowoscia i pierwszym finalem w 3D. Minelo 20 lat, nie wiem czemu ktos sie moze spodziewac czegos na podobna skale jesli chodzi o nowosci. Ludzie chcieli remake, dostaja remake to dalej zaczynaja wymyslac. Pamietajmy, ze gra musi tez podpasowac wspolczesnemu graczowi. Walki w oryginale byly nudne. Jestem ciekaw jak rozwiaza kontrole nad innymi postaciami. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 ok, oficjalnie mam to w (pipi)e i sprzedaje gaystation. Oby tylko suzuki nie odyebal takiego obrzydliwego GUWNA. Masakra. Wstyd. Hanba. Shenmue będzie też zje.bane nie wiem na co liczysz ale lepiej porzuc swoje nadzieję pozdrawiam Ależ będzie płacz die hard fanów zarówno ff 7 jak i shenmue. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 To walki nie będą turowe tylko jakiś pseudo slasher? 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 To walki nie będą turowe tylko jakiś pseudo slasher? Wczorajszy, pierwszy pokaz rozgrywki w Final Fantasy VII: Remake (PS4) wzbudził u niektórych obawy, że dostaniemy grę akcji. Sprawę skomentował nadzorujący projekt Yoshinori Kitase. Przyznał on, że co prawda system walki należało nieco odświeżyć, to jednak nadal jest w nim miejsce na taktyczne podejście do walk. Square postara się idealnie wyważyć elementy akcji w walce oraz elementy związane z taktyką i planowaniem. Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 6 grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 grudnia 2015 nie wiem czemu ale ja mam caly czas dwa obrazy co do tego projektu - albo okrojonie oryginalu i liniowy twor na 20h zerujacy na legendzie albo wlasnie ogladamy wzorem versusa finala, w ktorego zagramy dopiero na nastepnej generacji Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) michu wczesniej pisał o możliwosci podzielenia tak "wielkiej" gry na częsci...Czarnowidztwo okazało się trafne. Jednak dostaniemy płatne demo. Edytowane 7 grudnia 2015 przez ornit Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=YqW4qz5OiBM michu wczesniej pisał o możliwosci podzielenia tak "wielkiej" gry na częsci...Czarnowidztwo okazało się trafne. Jednak dostaniemy płatne demo. Czulem od poczatku ze tak to bedzie i wczoraj w poscie wykrakalem Pozostaje miec nadzieje ze poprzez podzielenie na epizody dostaniemy pierwszy episod juz wkrotce. Ja i tak nie wytrzymam i kupuje cyfre od poczatku a pozniej jak to wszystko laskawie poskladaja w 2018 roku to kupie pudelkowa wersje. Rak branzy kupowac gierke 2 razy ale tutaj ten jeden raz zrobie wyjatek Edytowane 7 grudnia 2015 przez zettastrongerleo Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) - chłopaki nie ma choya żebyśmy wyrobili się z tym do 2017 - spokojnie, potnie się na epizody, to do 2018 jakoś dociagnie się do creditsów i wyciągnie więcej od frajerów na 20-lecie dostaniecie scenkę z Aeris widzę że Square Enix bardzo zależy żeby jednak pozostać choyowym drugą generację z rzędu więcej jak 1,5 stówki za pudełkową wersję zbiorczą ode mnie nie zobaczą Edytowane 7 grudnia 2015 przez nobody Cytuj
Bzduras 12 531 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Karniak w anus za takie praktyki z miejsca. Cytując Ellie z TLoU: "bye, bye, dude!" Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 W 2022 DLC z możliwością wskrzeszenia Aeris za 149zł jedynie promo! Żeby nie było ale... A NIE MÓWIŁEM? Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) To niech spie... Jak w ogóle można podzielić jrpga na party, no krwa bez jaj. Kiedys wada powiedzial, ze remake VII zajmie 10 lat, widac juz wtedy wiedzieli Edytowane 7 grudnia 2015 przez Starh Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 No ale co nagle zdziwienie, tylu osobom sie podobal co widzieli na trailerze i bylo goty i skladali pre ordera no bo przeciez square nikogo nie oszuka. A tu widze ze prezesi pili sake razem z prezesami konami i wszyscy doszli do wspolnych wnioskow jak robic nowe gry. Cytuj
Bzduras 12 531 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Podobało się to, co widzieli na trailerze, ale nie podobają się frajersko-chamskie zagrywki z dzieleniem gry na epizody. Nie widzę sprzeczności. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Z takiego podejscia firmy podczas developingu to na hiciora bym nie liczyl. No i nie ma tur! Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Square to bardzo dobra firma robiąca gry zachodnie tomb rader, deus ex czy hitman. To też firma robiąca od kilku lat najgorsze jrpg. Jedyne fajne japońskie gry square w które grałem w ciągu ostatnich lat to dragon quest heroes (robiła firma od warriorsow) i bravely default (tu też chyba firma zewnętrzna). Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) imgur.com/rRt7Q5o.png Edytowane 7 grudnia 2015 przez Figaro Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.