Zetta 3 378 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Dobra po szoku i ochlonieciu to sie nawet ciesze jednym pozytywnym aspektem ze przyjdzie nam zagrac w pierwszy epizod juz wkrotce a nie jakby sie to mialo z pelnym wydaniem za jakies 2 lata. Poprostu melancholia i nic na to nie poradze Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Ładny sztylet w plecy. Życzę im plajty. Cytuj
agst 131 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) SE to są jednak (pipi). Trailer wzbudził mieszane uczucia, bo i obawy, i ekscytacje, ale ten news o podzieleniu na części to jest jakieś nieporozumienie. A najgorsze jest to, że sam nie wiem czy hajp mi się nie udzieli i nie będę tego w tych częściach kupował. Mam nadzieję, że jeszcze zmienią zdanie, ja mogę poczekać jeszcze 5 lat, ale chce całą grę. Jeszcze ciekawe ile będą sobie życzyć za jeden epizod. Pewnie sporo. Edytowane 7 grudnia 2015 przez agst Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 No kurde a kto wam każe w czesciach kupować. Kupcie całość jak wyjdzie i tyle. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) Dopiero teraz przeczytałem o tym cieciu na części, tłumaczą że nie zmieściliby tak obszernej gry na jednym blu ray [?] Ciekawe na ile odcinków to potną, jak sobie wyobrażacie to? Kojarzycie inną gre którą tak pocieli? Nie licząc gier typu Walking dead Blantman - a kto wytrzyma czekać na całość jak "1 cześć" będzie już do kupienia Edytowane 7 grudnia 2015 przez Fanek Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Tlumaczenia z tym niemieszczeniem to zwykle sciemy ale na casualach robi to wrazenie: "ojej taki ogromny swiat ze na BD sie nie zmiescil!" beka z tych typow ale oni i tak ladnie zaplaca w pre orderze kazdego epizodu Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Dożywotnia beka z Square Enix w obecnej formie. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Dobrze ze FF7 nie jest dla mnie kultowym jrpg, nawet nie jest najlepszym finalem. Poczeka az to wydadza w calosci i wtedy sie ogra. 3 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Ile czasu robili FF7 na PS1 ktoś wie? Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) Plyta 1, Plyta 2, Plyta 3 tak jak kiedys...tylko ze teraz jak dojdziecie do konca pierwszej to nie dosc ze musicie zaplacic to jeszcze czekac.....lol Edytowane 7 grudnia 2015 przez Labtec Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Ile czasu robili FF7 na PS1 ktoś wie? Fanek internetu nie masz? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) @Fanek3.5 roku.Przed kolejnym "pochodem z pochodniami" poczekałbym do wyklarowania informacji. Może forma gry będzie na wzór Hitmana, czyli 60$ na "premierę" i reszta gry cyfrowo do ściągania( lub poczekanie, aż całość wyjdzie), może wzorem typowych gier epizodycznych, które jakby nie było zaczęły odnosić sukces(dla SE także - Life is Strange), dostaniemy kilka epizodów, każdy za stosunkowo niską cenę (najprędzej 3 po 20$ każdy).W sumie co raz więcej gier potrzebuje długiego developingu, a gracze nie chcą na ogół czekać, próby wprowadzenia pełnych gier do takiej formy dystrybucji to stara sprawa, chociaż do tej pory kompletnie nieudana.Jeśli natomiast SE po prostu rozbije to na 3 gry za pełną cenę to sam się przyłączę do pochodu. Edytowane 7 grudnia 2015 przez Hendrix Cytuj
Sep 1 624 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Już odkładam pieniążki na season pass, pewnie będą 4 epizody w cenie 5, zawsze z 2 stówki taniej. No i te cliffhangery na końcu każdego epizodu, ale będzie sie działo Cytuj
Gość ragus Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 (edytowane) Pełne rozwarcie Niech te przygłupy spojrzą na takie XenobladeX czy Wiedźmina zanim zaczną pier,dolić o dużym świecie. Beka wnusiu. W ogóle robienie z liniowego rpga jakiegoś kolosa, xDD Edytowane 7 grudnia 2015 przez ragus Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Wczoraj ten system walki, a dzisiaj to... Nie dość, że czekamy tyle lat, to nie są w stanie zrobić całości. To nie lepiej było zapowiedzieć za 2 lata i wypuścić po roku grę? No nie, bo hajs od Sony musiał się zgadzać żeby mieli następnego figuranta na 3 kolejne E3. Ale w sumie czemu ja się dziwię, na PS3 miałem grać lata temu w Versus... 4 4 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 To tak nie działa, wielkość świata nie jest odpowiedzialna za "wagę" gry, tylko jakość i ilość assetów, zarówno Wiesiek jak i Xenoblade mają ich stosunkowo małą ilość i mapy mają mnóstwo dzielonych obiektów, ilość reżyserowanych scenek też daleko mniej niż w serii FF.@DonJak masz zamiar absolutne bzdury wypisywać, to masz temat CW. 1 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Nie bedziesz mi mowic co mam pisac, tym bardziej, ze to brutalna prawda. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 No chyba nie. Od wszystkich kwestii związanych z dystrybucją i produkcją remake'u FFVII jest zarząd SE. Sony absolutnie nie ma nic do gadania, a tym bardziej do jakiegokolwiek wpływu na termin i sposób ukazania się gry.Ja wiem, że w zasadzie Twoja patologiczna niechęć do japońskiej firmy skutkuje postami o podobnym tonie, prawie wszędzie na forum, ale to po prostu jest głupie w każdym innym temacie poza CW.Ten temat jest do rozmawiania o grze, a nie urojeniach związanych z jakąkolwiek firmą. 7 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Wszędzie na forum? Chyba jakieś urojenia masz XD Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Ile czasu robili FF7 na PS1 ktoś wie? Fanek internetu nie masz? Wiem, że to pewnie 3min google, ale w pracy nie mam na to czasu, a forumek wszystko wie 2 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Ile czasu robili FF7 na PS1 ktoś wie? Fanek internetu nie masz? Wiem, że to pewnie 3min google, ale w pracy nie mam na to czasu, a forumek wszystko wie Aha czyli lepiej napisać dwa post w dwóch różnych tematach i czekać na odpowiedź godzine niż samemu sprawdzić w 10 sekund? xD Cytuj
decoyed 707 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Najpierw wielkie halo, ze robia remake. Teraz dziela go na odcinki. Nie ma pudelka - nie maja mojej kasy. Mam nadzieje, ze po ukazaniu sie wszystkich epizodow wydadza calosc na plycie. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Dla ciekawskich wywiad z Kitase tłumaczącym cięcia: -they made multi-release since they would have to cut stuff out if they made it in one game. The detail of the game will be so dense, and you will be able to go to various locations within Midgar that you couldn't go before. -there will be some stuff that has to be cut, but there will be lots of stuff added. overall volume will be big -They are working with various companies outside, including CC2 -The battle system is real-time, action feel. The degree of action will be "Dissidia > Kingdom Hearts> FF7 remake" It will be more tactical. -Although it's action style, it has ATB as well. -You can control other party members, but you can keep control one if you want -3 party members at a time like the original -Character model is supervised by Visual Work's director. -They don't want to go with 100% realism for the characters since it might make it hard to recognize certain characters. So they are going as real as possible, while keeping the character's personality. -Advent Children model data is over 10 years old so they can't really use it. -Everything from the trailer (excluding the stuff that was shown from E3 reveal) was real-time. The end scene where Cloud gets off the train, it transitions directly to the gameplay. -Cloud looking sick is partly due to the lighting. Nojima likes that Cloud looks very sick. -Cross-dressing is obviously in the game, but Nomura didn't design it yet. -All the party member's design is renewed like Barret. -At first they thought of going with AC design of Barret, but decided not to. -ATB and Limit gauge is there but they are different from the original. ATB turning red is something important. -Battle tempo will be similar to Dissidia. Battle is done by people who has experience in both Dissidia and Kingdom Hearts.. Kitase: From the beginning, we have considered it impossible to remake FF7 into one single game. Althought it's impossible to tell you the details about the splitting at the moment, please wait for our further announcement. Nomura: If we tried to stuff the whole game into one release, some part of the game would have to appear as digests. We'd have to remove some contents from the game, and it would be difficult to add more to the game. Considering that a full remake of the original game must be achived, we have decided to split the game into episodes. Kitase: Taking the No.8 street shown in the video this time, even just this is already highly dense. If we are to remake the content of the original version at that quality, it would have been impossible to do with a single release. Splitting the original version into episode with nothing dropped, as well as adding complements, and remaking the game the game in its full volume is what we are thinking. - How will the battle system look like? Kitase: Unlike the encounter battles in the original version, we were aiming for a seamless active battle like shown in the video. Nomura: Regarding the speed of the combat, as well as the sensation of tempo, we have considered something alongside Dissidia FF that you can play without stress. The degree of action would feel like Dissidia FF > KH > FF7 Remake. We are trying to make a new action combat system that definitely demand no action technique, and let you consider your strategy during the combat. - What would the elements in the battle system from the original version become? Nomura: Since the game is based on FF7, elements like ATB gauge and limitbreak will appear but with new useage. Please wait for our further announcements on how they would evolve. - Are you going to adjust the story in order to maintain connection to other compilations of the game, as well as adapting to the modern age? Nomura: We are planning some mechanism to dig deeper into each episodes. Players who have played the original version surely would know everything from the beginning to the end of the game, including some very important moments. And we are planning to give even such users surprises. Kitase: We are not going to remake a game so you only play for nostalgia. We want to make the hearts of the original fans pump. We are adjusting the storyline with this idea in mind. No cóż, szkoda. Hajp po ostatnim trailerze troszkę uleciał. Fajnie jakby chociaż nie prosili 60 dolarów za każdą część... 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Liniowe RPG za duże na jednorazowe wydanie Nie powinni takich głupot gadać w roku, w którym na rynku pojawiły się Wiedźmin 3 czy Xenoblade X... 1 1 Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Liniowe RPG za duże na jednorazowe wydanie Nie powinni takich głupot gadać w roku, w którym na rynku pojawiły się Wiedźmin 3 czy Xenoblade X... Chyba oczywistym jest, że Square mając jedno podejście do rimejka legendy chce zarobić jak najwięcej kasy. Chociaż faktycznie ciężko mi było zobaczyć całe FF7 w takiej jakości jak z trailera w jednym pudełku - mało kto mógł, wszyscy oczekiwali cięć. Więc dobre i to. Niech ino nie proszą za każdą część 60 dolców bo to by było śmieszne. Ciekawe czy będą te same cięcia jak w płytach na PSX Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.