Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Remake


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potwierdzili odcinki wielokrotnie argumentujac ze gra jest za wielka by wydac w calosci.

Potwierdzony zostal tez system walki z 15tki press and hold attack button to win = 0 jaranga ta pozycja lepiej ograc oryginal po raz 10.

Opublikowano (edytowane)

Niech ktoś tam wleje im trochę oleju na głowę SE, żeby ogarnęli dałna z systemem walki lub dali możliwość wyboru walk, chcesz turówke ala FF VII, proszę bardzo, chcesz dynamiczne starcia ala FF XV, a również proszę, to by na pewno pomogło w tej grze, a tak to uj. Zachciało się mashowa buttona dla dzieciaków.

Edytowane przez Faka
Opublikowano

Ale tam sie nie mashuje buttona tylko sie go trzyma cala walke.

No ja nie wiem co oni maja z zaprzestaniem turowek ze niby to stare i nikogo. Persona 5 i Dragon Quest XI maja turowy system ku wszystkich zadowoleniu.

SE sie skonczylo na Squaresoft.

Opublikowano (edytowane)

Ale tam sie nie mashuje buttona tylko sie go trzyma cala walke.

No ja nie wiem co oni maja z zaprzestaniem turowek ze niby to stare i nikogo. Persona 5 i Dragon Quest XI maja turowy system ku wszystkich zadowoleniu.

SE sie skonczylo na Squaresoft.

 

No trzyma, trzyma się te przyciski, pomyliło mi się z tym mashowaniem. Te odcinkowe częsci Finala można było przeboleć jakby właśnie był ten system walk - turowy, a tak z FFXV będzie to zero jaranda. 

Edytowane przez Faka
Opublikowano
 
Ale tam sie nie mashuje buttona tylko sie go trzyma cala walke. 
No ja nie wiem co oni maja z zaprzestaniem turowek ze niby to stare i nikogo. Persona 5 i Dragon Quest XI maja turowy system ku wszystkich zadowoleniu.
SE sie skonczylo na Squaresoft. 
 

 

Legend Of Mana z 99 made by squaresoft miał zręcznościowy tryb walki a wymagał większej weny od tego Finala.
  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Udalem sie na event z okazji 30 lecia FF i takie zdjecia udalo mi sie porobic w sekcji FF7 remake zanim ochrona mnie dopadla bo w owej sekcji byl calkowity zakaz fotografowania :obama:

8781396e4016460322eb95cca8983e5d.jpg
e2e2a686ea3da7ad5fd991d76bc45454.jpg
cd4fb13d35adc02ca9865755affb47f5.jpg
63f5eee4a578febe8551af4ec1ae9a77.jpg

Zrekonstuowany kosciolek Aerith z jej muzyczka dawal rade.
3b986121174872105a6874bcc87d3fab.jpg

  • Plusik 3
  • Lubię! 2
  • Dzięki 4
Opublikowano

Pamietam jak chwilke po premierze lamalem sie czy brac wlasnie FF7 czy DN3d xD

Jedna z wazniejszych growych decyzji w zyciu. 

Wczesniej wybranie psxa zamiast saturna (po tym jak zagralem na automacie w Tekkena 2, ta gra mnie zniszczyla). 

Co do remastera, to mialem go w dupie ze wzgledu na system walki, ale teraz, po zapoznaniu sie z xenoblade`ami czy super robot taisen os trzymam kciuki za cos nowego. Oby nie skopiowali systemu z xv. 

Opublikowano

Zastanawia mnie czy wróci system materii. SE niestety idzie w kierunku upraszczania wszystkiego co się da. Ciężko to sobie wyobrazić ale System z 13-tek musiał być uznany za zbyt trudny i zaserwowano nam samograja z 15. Chyba to źle wróży remake'owi :(

 

Crisis Core miał fajne rozwiązanie na materie. Było coś nowego ale miało klimat kulek. Gdyby połączyli to z tym co było w oryginalnej 7 byłbym zadowolony. Niestety to na pewno wyjdzie Action RPG.

  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Nawet jeśli zje.bią wszystko, co jest do zje.bania, to miło będzie chociaż odwiedzić wszystkie legendarne miejscówki w dzisiejszej oprawie.  Chyba jedyny plus, jaki potrafię obecnie odnaleźć w tym rimejku.

Edytowane przez Pix
Opublikowano
31 minut temu, Pix napisał:

Nawet jeśli zje.bią wszystko, co jest do zje.bania, to miło będzie chociaż odwiedzić wszystkie legendarne miejscówki w dzisiejszej oprawie

 

W formule epizodycznej, czyli co rok kolejna porcja miejscowek, jesli dobrze pojdzie. No po prostu nie.

Opublikowano

Już nie dramatyzujcie z tymi epizodami. Jak każdy będzie na te 40h i technicznie odyebany na błysk, to nie ma co narzekać. Trails of Cold Steel podzielone jest na 4 części i nikt jakoś nie płacze, że ruchajo bez mydła. Liczy się zawartość, a nie sam fakt pokrojenia.

  • Plusik 1
Opublikowano

Przypominam, że Ci sami kwadratowi dali drugą szanse Nierowi, zatrudnili porządnego deva i wydali grę generacji, wzieli się za KH3, które wygląda bajecznie, Dragon Questa na duże konsole, który wygląda bajecznie, otworzyli studio do klepania klasycznych snesowych jrpgów, dłubią przy świetnie prezentującym sie klasycznym jrpgu octopath traveler i rozstali się z Hitmanem na pięknych warunkach.

Odkąd Matsuda przejął stery w firmie, SE wychodzi na prostą i serwuje potężne gierki, starając się dobrze zbalansować robienie loda fanom i trzepanie kasiory, no ale lepiej nie widzieć nic poza niefortunnym FF XV i hejtować.

A samo FF XV jest jakie jest z powodu problemów, które sięgają ponad 10 lat wstecz, więc uznawanie tej gry za jakąkolwiek reprezentacje obecnego stanu rzecz w SE jest trochę nie na miejscu.

Opublikowano

Nier fabularnie to najwyższa półka, ale reszta jest średniawa, więc o grze generacji nie ma mowy przynajmniej dla mnie.

 

Reszta gier o których piszesz nawet nie wyszła, no DQ w Japonii ( i to raczej pewniak) resztę się zobaczy po ograniu, bo jak pisałem Squareenix potrafi wszystko spie rdolić :) to nie jest Squarsoft który trzepał hit za hitem za cokolwiek by się nie zabrał.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...