20inchDT 3 361 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 (edytowane) No tak, bo te turowe systemy wcale nie polegają na mashowaniu X. Nie przypominam sobie żadnego jRPG wymagającego myślenia. Jedynie podczas walk z bossami trzeba czasem przeplatać standardowy atak healem albo jakimś debuffem. Edytowane 13 maja 2019 przez 20inchDT 4 Cytuj
mario10 520 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 To dla mnie będzie kolejny chodzony slasher jeśli nie będzie turowego systemu walki. Dla mnie to była mega wartość tej gry. Poza tym bardzo lubię turówki dlatego tak bardzo mi się podobała VII i VIII cześć. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 Godzinę temu, 20inchDT napisał: No tak, bo te turowe systemy wcale nie polegają na mashowaniu X. Nie przypominam sobie żadnego jRPG wymagającego myślenia. Jedynie podczas walk z bossami trzeba czasem przeplatać standardowy atak healem albo jakimś debuffem. W Megami Tenseiach też tylko mashowałeś? Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 (edytowane) @Dr.Czekolada Od razu mówię, że lubię jRPG i nie przeszkadza mi system turowy, ale bez jaj, "głębi" to żadnej nie ma. Jak w SMT czy personie poznasz słabość danego demona, to potem używasz odpowiedniego czaru i koniec zabawy w pierwszej turze. Bez różnicy czy będziesz klikał X czy strzałkę w dół, X, X przez cały poziom/region. Mashowanie to mashowanie. Edytowane 13 maja 2019 przez 20inchDT Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 Nie zgadzam się, akurat ostatnio ogrywałem dragon questa 11 (draqonian quest) i kingdom hearts 1.Dwa światy.Ja bym wolał turowy.Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj
mario10 520 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 Ja również lubię jrpg ostatnio ograłem Tales of Berseria bawiłem się dobrze mimo walki w czasie rzeczywistym, natomiast zagrałbym w FFVII turowego jak w oryginale. Muszę ogarnąć Dragon Questa 11 :) Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 (edytowane) ATB nie był "turowym" systemem. W najlepszym razie można było przestawić tryb gry na wait ale nie kolejkowały sie tury. I jeżeli gotowymi do akcji byli nasi ziomkowie i przeciwnicy to po wykonaniu akcji na pewno komputer szybciej wyprowadzał atak. Także koniec końców liczył sie refleks aby z podstawowego menu szybko wskoczyć np do Magii lub summonów, bo to tam dopiero czas się pauzował). Edytowane 13 maja 2019 przez szczudel Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 Powinni zostawic niewidzialnych przeciwnikow na mapie i randomowe walki. To dopiero by rozgrzalo niektorym dopy do czerwonosci. 1 4 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 Doopy to dopiero eksploduja jak w grze zostana/nie zostana (niepotrzebne skreslic) motywy z wizyta w burdelu i przebieraniem sie za kobiete. Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 13 maja 2019 Opublikowano 13 maja 2019 Juz podobno w sequelu Vampire: The Masquerade, gdzie jedna z ras ce(pipi)e sie tym, ze jest "crazy" tonuja to slowo zeby nie obrazic osob z zaburzeniami psychicznymi. Niesowite czasy. Cytuj
mugen 1 955 Opublikowano 17 maja 2019 Opublikowano 17 maja 2019 W dniu 13.05.2019 o 08:38, 20inchDT napisał: No tak, bo te turowe systemy wcale nie polegają na mashowaniu X. Nie przypominam sobie żadnego jRPG wymagającego myślenia. Jedynie podczas walk z bossami trzeba czasem przeplatać standardowy atak healem albo jakimś debuffem. To polecam gatcha raka Final Fantasy Brave Exvius. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 (edytowane) Mnie zastanawia czy wcisną do remake'u takie klasyki z uniwersum FF7, jak: Edytowane 22 maja 2019 przez Hela . Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 Obstawiam, że dopiero w DLC, albo jako jakaś dodatkowa animacja po napisach. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 Podobno gra będzie podzielona na 2 części, 2x full price 60$. Chodzi plotka że 1 część ma się kończyć po pamiętnym spotkaniu z Aerith .... nie nie tym w kościele if u know what i mean, było by grubo . Nie jest źle tylko pytanie kiedy wyjdzie 2 część, za kolejne 3 lata? Podobno ma być też demo na E3 które ma później trafić na psn, kopara Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 25 maja 2019 Opublikowano 25 maja 2019 (edytowane) Gry video generalnie na tym polegają, by dawać ludziom proste zadania, ale sprawić, by robiąc je czuli, że robią coś niesamowitego... Ale niektóre chyba są w tym aż zbyt przekonujące, o czym świadczy dyskusja o systemach walki w Finalach. A trwa ona w najlepsze już od czasów "dwunastki", gdy pierwszy raz fani się oburzyli, że walki "same się walczą" (bo postaci "same atakują"). Jak na ironię, gdy te systemy zaczęły wymagać czegoś innego niż po prostu wciskanie A na jednej oczywistej opcji, to ludzie zaczęli je krytykować że "mało się robi". Dla mnie sam w sobie system FF 13 jest chyba najepszym w całym gatunku (że większość faktycznej gry wygląda jak jego bardzo powolny tutorial, to inna sprawa). Daje duże możliwości, pozwala dostosować różne faktycznie odmienne taktycznie funkcje w zespole i atakować czy bronić na różne sposoby w pewnym balansie, wpływając na dynamikę walki (a nie "hm, słabością przeciwnika jest ogień... Może by tak... hm... używać najsilniejszego ognistego czaru jaki mam? I potem powtórzyć to 200 razy? Genialne!"). Nie za często to było jakoś bardzo wymagane w całej grze, ale jeśli jakiś system walki w dużym jRPG jakkolwiek "wymagał myślenia", to na pewno ten. Oczywiście ludzie narzekali, bo bardziej taktycznie jest wciskać "Attack" każdej postaci z osobna, z przerwami taktycznymi na namysł. Ogólnie jednak nie wiem, co oni z tym FF7 chcą zrobić. To wygląda jak kolejny projekt Square-Enix, który tak długo powstaje, że kompletnie się pogubił co do swojego miejsca w czasie. Ani to nie wygląda jak gra AAA z 2019 roku, ani z 1999 roku. To wygląda ewidentnie na "starszą" grę, niż FF13, który wyszedł 10 lat temu. Konstrukcja typu "historia opowiadana filmikami, na których wszystko wygląda inaczej niż podczas rozgrywki" ostatnio była użyta w grze AAA, hm... niech mi ktoś powie, kiedy. Na PS2 czy na Wii? Na filmiku trudno stwierdzić, czy tu będą jakieś trójwymiarowe lokacje do zwiedzania na współczesny sposób, czy odpicowane korytarzyki z oryginału, co byłoby prześmieszne biorąc pod uwagę czas produkcji (po zapowiedziach nastawiałem się, że to będzie wyglądało albo nieco jak Xenoblade w Midgarze, albo Wiedźmin/FFXV w Midgarze). Na razie to... nie wygląda jak superprodukcja ratująca firmę, której się spodziewałem. Edytowane 25 maja 2019 przez ogqozo 3 Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 25 maja 2019 Opublikowano 25 maja 2019 Od czasu kiedy pierwszy raz wspomniano o remaku FFVII zdążyłem już osiwieć, wyłysieć, zrobić przeszczep i znowu wyłysieć. Na E3 z 2015 roku zapowiadano takie gry jak Horizon Zero Dawn, The Last Guardian a Sean Murray łgał jak pies na temat No Man's Sky. No dobra... zapowiedziane wtedy Dreams jeszcze nie wyszło ale Dreams to po wielokroć bardziej skomplikowane dzieło. A o tym nieszczęsnym FFVII Remake wciąż wiadomo niewiele. Modlę się, żeby to nie była kiszka. Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 26 maja 2019 Opublikowano 26 maja 2019 W dniu 25.05.2019 o 20:34, giger_andrus napisał: Na E3 z 2015 roku zapowiadano takie gry jak Horizon Zero Dawn, The Last Guardian TLG to zapowiedziano w 2007 roku, a trailer puszczony był na E3 2009, więc daj jeszcze szansę temu Finalowi Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 26 maja 2019 Opublikowano 26 maja 2019 Niektórzy dali szansę XV, a teraz pełni zaufania dla swojej kochanej firmy dają kolejną temu Rimejkowi XD. FF skończył się na VI. Cytuj
mario10 520 Opublikowano 27 maja 2019 Opublikowano 27 maja 2019 X nie ograłem ale dla mnie VII i VIII część były świetne właśnie przez turowy system walki . Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 27 maja 2019 Opublikowano 27 maja 2019 (edytowane) To w IX też powinieneś ograć, bo tam też był turowy system walki, a każda z postaci ma przypisanego joba, nie masz mieszanych klas dla każdej postaci, co było dla Mnie plusem. No i klimat w tej grze jest taki bardzo mocno fajnalowy, baśń średniowiecza aż bije po oczach. Edytowane 27 maja 2019 przez Faka 1 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 27 maja 2019 Opublikowano 27 maja 2019 W dniu 24.05.2019 o 14:24, Schranz1985 napisał: Podobno ma być też demo na E3 które ma później trafić na psn, kopara Tak ale plotka mówi o demie tylko dla posiadaczy PS+ Cytuj
mario10 520 Opublikowano 27 maja 2019 Opublikowano 27 maja 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Faka napisał: To w IX też powinieneś ograć, bo tam też był turowy system walki, a każda z postaci ma przypisanego joba, nie masz mieszanych klas dla każdej postaci, co było dla Mnie plusem. No i klimat w tej grze jest taki bardzo mocno fajnalowy, baśń średniowiecza aż bije po oczach. To dziękuję za propozycję na pewno ogram Musze poszukać gdzieś na allegro czy gdzieś czy można kupić czy tylko cyfrówka. Edytowane 27 maja 2019 przez mario10 Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 27 maja 2019 Opublikowano 27 maja 2019 Z tego, co widzę to na PS4 nie ma tej części. Jest na android i Switch cyfrówki, a pudełkowe wersje tylko na PSX znajdziesz, ale pewnie będą drogie. 1 Cytuj
RoL 561 Opublikowano 27 maja 2019 Opublikowano 27 maja 2019 FF IX wyszło też na PS4. Gra jest dostępna tylko w wersji cyfrowej. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.