Ader 383 Opublikowano 15 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2019 Koncept gry w odcinkach,zwłaszcza gdy autorzy nie mają pojęcia ile tych części będzie, przy końcówce generacji konsol trochę średnio mi się podoba.Nawet gdyby to była najlepsza gra na świecie to tak naprawdę nie wiemy nic.Następne części tylko na ps5 ? Kto wie. Pewnie ogram za 8 lat jak wyjdą wszystkie mimo,że to wygląda naprawdę dobrze xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Welna 1 094 Opublikowano 15 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2019 (edytowane) Edytowane 15 czerwca 2019 przez Welna Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 480 Opublikowano 15 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2019 (edytowane) Cytat W przypadku "trzynastki" wszyscy byli oburzeni, że "idzie się do przodu", tak jakby poprzednie części aż do X nie polegały właśnie na tym, że idziesz jasno zdefiniowaną linią aż znajdziesz parowiec Problem z szynami w 13 był wałkowany multum razy. Różnica polega na innym pacingu i narracji a ta w 13 była kryminalnie zła. W X owszem też szliśmy od punktu a do b ale po drodze mieliśmy jakąś historię, wprowadzenie do lore, były jakieś tam wioski po drodze, gdzie można było na chwile odsapnąć od przygody. Słowem był zachowany pacing. W XIII dostajemy wszystko podane tak, jakby gracz był ignorowany albo już wszystko wiedział. Żeby cokolwiek zrozumieć trzeba było czytać logi, co było najgorszą możliwą decyzją biorąc pod uwagę ilość materiału źródłowego do przerobienia. Za wioski służyły w większości przypadków jakieś punkciki, gdzie można było co 5 minut zapisywać grę, kupić potrzebne rzeczy itd. Jakakolwiek immersja została wyrzucona przez okno ale co tam przynajmniej była grafika? FFX jak i poprzednie części stosowały sztuczki by odciągać od myślenia, że idziemy jedną ścieżką: zbieraliśmy pochowane przedmioty, trafiały się minigierki, blitzball, dungeony z puzzlami. FF XIII ? Najlepiej wyobraź sobie poziomy z X tylko ciągną się 3 razy dłużej, bez żadnych npc po drodze, bez wiosek (poza może dwoma, trzema momentami w fabule np Chapter 7), itemy praktycznie walają się po drodze i zawsze chroni je jakaś armia stworów. Po jakiś 40 godzinach nieustannej walki i łażenia połączonej z cutscenkami, gdzie i tak większość pojęć nie zrozumiemy w końcu dostajemy coć na wzór "otwartego świata" z FF7 czy Calm Lands z FF X gdzie można faktycznie porobić coś więcej niż iść do przodu i walczyć. FF XIII nie był w żadną stronę elastyczny, nawet rozwój postaci w porównaniu do sphere grid leżał. FF XIII jest jak prosta słomka, FF X i pozostałe są jak mocno zakręcona słomka. Spoiler Edytowane 15 czerwca 2019 przez Dr.Czekolada Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 540 Opublikowano 15 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2019 (edytowane) No, tak... co jest skutkiem tego jak wykreowano i jak chciano świat, próbując zrobić coś co umożliwi ciekawą rozgrywkę i ładny show w TPP (jednocześnie chcąc zrobić dużą grę i silnik który będzie obsługiwał wszystkie ich gry na nowej, wprowadzającej HD generacji, itd. z problemami). W wywiadach twórcy FF13 normalnie mówili, że np. miast nie było, bo ciężko im je było po prostu graficznie stworzyć w odpowiedniej rozdzielczości. Można się śmiać, ale dla tej firmy nieraz nawet możliwe bywa niemożliwe. Od czasu ostatniego Final Fantasy, którego powstawanie nie było niesamowitą męką dla studiów SE, minęło ze 20 lat. Edytowane 15 czerwca 2019 przez ogqozo Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 15 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2019 Od kiedy połączyli się z Enixem to dzieją się takie rzeczy w czasie produkcji każdego Fajnala. XV to jak na razie rekord. Cytuj Odnośnik do komentarza
smoo 2 254 Opublikowano 17 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 Wrazenia z rozszerzonego dema pokazanego garstce dziennikarzy i streamerow: Potrzebuje hibernacji do marca. To brzmi az za dobrze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
gekon 1 787 Opublikowano 17 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 Nie zdziwiłbym się jakby te młotki z SE zrobili dobrze tylko 15 minutowe demko. Tak jak zawsze od czasów FF10, które było ostatnim dobrym finalem? Efektowne wejście, a potem 50 godzin nudy, trzymania X-a i "podziwiania" grafiki z PSXa. Squre Enix, najgorsza firma. Typom odpowiedzialnym za FF15 nie dałbym nawet pozamiatać sobie garażu. A ten pomysł z dzieleniem siódemki to niestety kolejny strzał w stopę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dahaka 1 851 Opublikowano 17 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2019 (edytowane) Cykalem sie o muze troche, ze bedzie przesadzona i straci na klimacie, ale ziomeczek z filmiku mnie uspokoil. Alez bedzie grane za rok Edytowane 17 czerwca 2019 przez Dahaka Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 21 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2019 W dniu 17.06.2019 o 12:27, gekon napisał: Nie zdziwiłbym się jakby te młotki z SE zrobili dobrze tylko 15 minutowe demko. Tak jak zawsze od czasów FF10, które było ostatnim dobrym finalem? Efektowne wejście, a potem 50 godzin nudy, trzymania X-a i "podziwiania" grafiki z PSXa. Squre Enix, najgorsza firma. Typom odpowiedzialnym za FF15 nie dałbym nawet pozamiatać sobie garażu. A ten pomysł z dzieleniem siódemki to niestety kolejny strzał w stopę. Pierwsza częśč to będzie cały Midgard. W oryginale wszystko wyglądało inaczej przez techniczne ograniczenia. Teraz dostaniemy pewnie całe miasto do eksploracji. W scenie kiedy Cloud i Barret jechali metrem w ff7 była ukazana panorama miasta i było ogromne. Jeśli będzie możliwości zwiedzania całej metropolii to nie mam pytań. To duży projekt więc chcą zrobić dwie gry. Bankowo dojdzie wiele nowych wątków, sam budynek Shinry był duży. Midagrd jako lokacja był największy z całej gry. Potem biegaliśmy po mapie świata do kolejnych miejscówek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Starh 3 170 Opublikowano 21 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2019 11 godzin temu, Nemesis napisał: Pierwsza częśč to będzie cały Midgard. W oryginale wszystko wyglądało inaczej przez techniczne ograniczenia. Teraz dostaniemy pewnie całe miasto do eksploracji. W scenie kiedy Cloud i Barret jechali metrem w ff7 była ukazana panorama miasta i było ogromne. Jeśli będzie możliwości zwiedzania całej metropolii to nie mam pytań. To duży projekt więc chcą zrobić dwie gry. Bankowo dojdzie wiele nowych wątków, sam budynek Shinry był duży. Midagrd jako lokacja był największy z całej gry. Potem biegaliśmy po mapie świata do kolejnych miejscówek. Przecież planuja 3 gry 1) Midgard 2) Do śmierci sami wiecie kogo 3) Koniec Cytuj Odnośnik do komentarza
Schranz1985 675 Opublikowano 21 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2019 No i fantastyczny uklad.Nic tylko czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 21 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2019 Pierwsza i druga część to materiały na duże gry w ramach remake. Nie wiem tylko jak z końcówką. Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 21 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2019 17 godzin temu, Nemesis napisał: Teraz dostaniemy pewnie całe miasto do eksploracji. W scenie kiedy Cloud i Barret jechali metrem w ff7 była ukazana panorama miasta i było ogromne. Jeśli będzie możliwości zwiedzania całej metropolii to nie mam pytań. Tak i zrobili to wszystko przez 4 lata, metrem dalej do Gotham city będzie można jechać W dniu 15.06.2019 o 20:18, Ader napisał: Następne części tylko na ps5 ? Kto wie. Pewnie ogram za 8 lat jak wyjdą wszystkie mimo,że to wygląda naprawdę dobrze xD Czemu tylko na ps5 ? na ps3 gry długo jeszcze wydawali po premierze ps4. Pewnie wszystkie części wyjdą na ps4 i ps5. Obstawiam, że zagrasz od razu jak wyjdzie part1 Cytuj Odnośnik do komentarza
smoo 2 254 Opublikowano 22 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2019 (edytowane) System materii będzie zachowany tak jak w oryginale, z wyjątkiem kilku fixów i zmian na potrzeby nowego stylu walki. Obstawiam, że pod nóż pójdzie Mime i W-summon. Edytowane 22 czerwca 2019 przez smoo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 22 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2019 To zayebiście dobre info, że zachowali materie po staremu Cytuj Odnośnik do komentarza
Welna 1 094 Opublikowano 22 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2019 Mi sie cale zycie podobalo Quake w FF7 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 23 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 czerwca 2019 Coś czuję, że to będzie tak samo dobry remake jak teraz RE2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wiolku 1 592 Opublikowano 24 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2019 21 godzin temu, Nemesis napisał: Coś czuję, że to będzie tak samo dobry remake jak teraz RE2 Spróbowali by to jakoś mocno popsuć, to by im fani spalili siedzibę. Też mam nadzieję, że oprócz nostalgii przez ogromne N, będzie to po prostu porządna gra (na rewolucję nie liczę). Cytuj Odnośnik do komentarza
RoL 561 Opublikowano 27 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 czerwca 2019 (edytowane) Analiza trailera z E3 klatka po klatce. Edytowane 27 czerwca 2019 przez RoL x Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 29 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2019 Może ktoś streści jeśli słuchał całość Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 419 Opublikowano 30 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2019 W dniu 23.06.2019 o 12:10, Nemesis napisał: Coś czuję, że to będzie tak samo dobry remake jak teraz RE2 Na pewno oczekiwania są na tym samym poziomie, jak nie większe, więc lepiej niech się postarają Najważniejsze, żeby gra w miarę trzymała się oryginału i przez to rozbicie na kilka części nie ucierpiała na żywotności. Domagam się story na co najmniej 20-30 h i z 70 godzin na pozostałe aktywności. I nie w żadnych aktualizacjach czy DLC tylko już na płycie. Bardziej dynamiczny system walki mi nie przeszkadza, ciachanie w takim Crisis Core był fajne. Ano właśnie, ciekawe czy jakoś mocniej rozwiną w grze wątek Zacka? Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 30 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2019 Co ty. Przecież muszą coś zostawić na prequel. Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 419 Opublikowano 30 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2019 A to może poczekam do 2038 na Complete Edition. Cytuj Odnośnik do komentarza
szczudel 146 Opublikowano 1 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 lipca 2019 Żaden z was nie wyczeka tego Complete edition. Pojawia się recenzję i wszyscy "twardziele" popękają jeden po drugim. Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 1 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 lipca 2019 Ja chetnie ogram remake, szczegolnie ze oryginal skonczylem tylko raz z 15 lat temu, ale tak jak mowisz - czekam na recenzje. Nie mam zaufania do SE zeby preorder skladac. Najbardziej jestem ciekaw systemu walki. Ogrywalem drugi raz FFXV niedawno i widze potencjal w tym aktywnym systemie walki, ale tez duzo miejsca na poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.