Opublikowano 6 grudnia 20159 l To ma sens patrząc ile kasy można na tym zrobić. Stąd moja obawa. FFVII nie miał dużego świata? - Ok. Jak się wsiadło w highwinda i się przeleciało to rzeczywiście był mały. Na "tamte" czasy i możliwości świat FFVII był potężny, przeogromny. Gdyby wszystko co było "tam" wrzucili do FFVII Remake ten świat byłby równie potężny i ogromny. Jak dla mnie za ogromy jak na obecną generację. Patrząc przez pryzmat tego co zaprezentowali dotychczas. I proszę nie porównujmy VII z tworem o nazwie XIII-3 nie ważne na jakiej płaszczyźnie po prostu nie wypada Edytowane 6 grudnia 20159 l przez michu86-
Opublikowano 6 grudnia 20159 l Ja jestem zdania, że mogą nawet wywalić random encountery i dać widocznych z daleka oponentów, jak to miało miejsce w nowszych fajnalach. Kurde, trochę mnie kusi ten remaster pc na ps4, bo FF7 skończyłem tylko raz, i to było 17 lat temu Tzn rozgrzebałem grę parę razy, ale tylko raz do samego końca dotarłem. Dylemat
Opublikowano 6 grudnia 20159 l FF7 pamiętam jako ogromną gre, lae tak chwile sie zastanowić to rzeczywiście mapa świata nie była taka ogromna, było dużo miejscówek z któych trzeba było często latać i coś zbierać. Samolocikiem (którego nie pamiętam nazwy) szybko w miare sie podróżowało, farmienie sumonów, hodowanie chocobo aby dotrzeć do rare materii w górach
Opublikowano 6 grudnia 20159 l Ja bym bardzo chciał, żeby przeniesili wszystko co było w VII, każdą jaskinie, miejscówke, wieś, miasto itd. Z tym, że za mało we mnie optymizmu ;] Edytowane 6 grudnia 20159 l przez michu86-
Opublikowano 6 grudnia 20159 l Patrząc na grafikę, system walki niestety bardzo obawiam się, żę dostaniemy 1/5 świata (albo jeszcze mniej) FFVII - nie da się tego pomieścić, zrobić. I jeszcze mam większe obawy, że nasza zabawa może skończyć się chwile bo wyjściu z Midgar... Obym się mylił... 1) Świat FFVII nie był duży, nie wiem o co chodzi z 'nie da się tego pomieścić, zrobić' - większość lokacji miała trzy-cztery pre-renderowane plansze. Sama mapa świata jest mała i bez random encouunterów w kilka minut przelecisz całą - nijak się to ma do choćby jednej lokacji z XIII-3. Teraz będą musieli zadbać o bardziej realistyczną skalę i proporcje. Wtedy trzy-cztery pre-renderowane plansze wystarczały by dawać właściwe wrażenie wielkości jakiejś wioski czy mieściny, teraz tak nie będzie. Sama wielkość świata to zresztą pół biedy. Jest jeszcze duża liczba eventów fabularnych, których produkcja kosztuje najwięcej, zróżnicowane lokacji, rozmaite minigry itd. Pewne rzeczy na pewno się nie ostaną. Co nie znaczy, że zrobią 20-godzinną grę.
Opublikowano 6 grudnia 20159 l Na pewno zrezygnuja z mapy swiata po ktorej mozna chodzic, nawet nie probujcie sie oszukiwac ze tak nie bedzie. Juz sam system walki dobitnie pokazal w jakim kierunku to idzie, chodzona mapka swiata pod taka dynamike kompletnie nie pasuje, podejrzewam ze rozgrywke poprowadza pewnie w taki sposob: konczysz level/sekcje (np caly midgar jako ogromny korytarz) -> wchodzisz na mapke swiata -> wybierasz gdzie nastepnie masz sie wybrac. Sam system walki bardzo mi sie kojarzy z tym z Crisis Core i KH, osobiscie nie mam nic przeciwko, od poczatku wiedzialem ze turowka to tylko odlegle marzenia.
Opublikowano 6 grudnia 20159 l Na pewno zrezygnuja z mapy swiata po ktorej mozna chodzic, nawet nie probujcie sie oszukiwac ze tak nie bedzie. Juz sam system walki dobitnie pokazal w jakim kierunku to idzie, chodzona mapka swiata pod taka dynamike kompletnie nie pasuje, podejrzewam ze rozgrywke poprowadza pewnie w taki sposob: konczysz level/sekcje (np caly midgar jako ogromny korytarz) -> wchodzisz na mapke swiata -> wybierasz gdzie nastepnie masz sie wybrac. Sam system walki bardzo mi sie kojarzy z tym z Crisis Core i KH, osobiscie nie mam nic przeciwko, od poczatku wiedzialem ze turowka to tylko odlegle marzenia. Moga jeszcze zrobic tak ze konczysz sekcje/level (np Midgar). Leci wstawka FMV ze opuscilismy midgar, podrozowalismy przez lasy blalba i dotarlismy do Kalm i nagle Cie wrzuce do Kalm bez mozliwosci np powrotu/wyjscia na mape swiata (bo takiej nie ma). W sensie taka opowiesc z elementami gry, no ale chyba by sie nie odwazyli co... Edytowane 6 grudnia 20159 l przez Velius
Opublikowano 6 grudnia 20159 l Nie moga dogodzic nikomu. Kiedy gra pierwszy raz wyszla byla nowoscia i pierwszym finalem w 3D. Minelo 20 lat, nie wiem czemu ktos sie moze spodziewac czegos na podobna skale jesli chodzi o nowosci. Ludzie chcieli remake, dostaja remake to dalej zaczynaja wymyslac. Pamietajmy, ze gra musi tez podpasowac wspolczesnemu graczowi. Walki w oryginale byly nudne. Jestem ciekaw jak rozwiaza kontrole nad innymi postaciami.
Opublikowano 6 grudnia 20159 l ok, oficjalnie mam to w (pipi)e i sprzedaje gaystation. Oby tylko suzuki nie odyebal takiego obrzydliwego GUWNA. Masakra. Wstyd. Hanba. Shenmue będzie też zje.bane nie wiem na co liczysz ale lepiej porzuc swoje nadzieję pozdrawiam Ależ będzie płacz die hard fanów zarówno ff 7 jak i shenmue.
Opublikowano 6 grudnia 20159 l To walki nie będą turowe tylko jakiś pseudo slasher? Wczorajszy, pierwszy pokaz rozgrywki w Final Fantasy VII: Remake (PS4) wzbudził u niektórych obawy, że dostaniemy grę akcji. Sprawę skomentował nadzorujący projekt Yoshinori Kitase. Przyznał on, że co prawda system walki należało nieco odświeżyć, to jednak nadal jest w nim miejsce na taktyczne podejście do walk. Square postara się idealnie wyważyć elementy akcji w walce oraz elementy związane z taktyką i planowaniem.
Opublikowano 6 grudnia 20159 l Autor nie wiem czemu ale ja mam caly czas dwa obrazy co do tego projektu - albo okrojonie oryginalu i liniowy twor na 20h zerujacy na legendzie albo wlasnie ogladamy wzorem versusa finala, w ktorego zagramy dopiero na nastepnej generacji
Opublikowano 7 grudnia 20159 l michu wczesniej pisał o możliwosci podzielenia tak "wielkiej" gry na częsci...Czarnowidztwo okazało się trafne. Jednak dostaniemy płatne demo. Edytowane 7 grudnia 20159 l przez ornit
Opublikowano 7 grudnia 20159 l https://www.youtube.com/watch?v=YqW4qz5OiBM michu wczesniej pisał o możliwosci podzielenia tak "wielkiej" gry na częsci...Czarnowidztwo okazało się trafne. Jednak dostaniemy płatne demo. Czulem od poczatku ze tak to bedzie i wczoraj w poscie wykrakalem Pozostaje miec nadzieje ze poprzez podzielenie na epizody dostaniemy pierwszy episod juz wkrotce. Ja i tak nie wytrzymam i kupuje cyfre od poczatku a pozniej jak to wszystko laskawie poskladaja w 2018 roku to kupie pudelkowa wersje. Rak branzy kupowac gierke 2 razy ale tutaj ten jeden raz zrobie wyjatek Edytowane 7 grudnia 20159 l przez zettastrongerleo
Opublikowano 7 grudnia 20159 l - chłopaki nie ma choya żebyśmy wyrobili się z tym do 2017 - spokojnie, potnie się na epizody, to do 2018 jakoś dociagnie się do creditsów i wyciągnie więcej od frajerów na 20-lecie dostaniecie scenkę z Aeris widzę że Square Enix bardzo zależy żeby jednak pozostać choyowym drugą generację z rzędu więcej jak 1,5 stówki za pudełkową wersję zbiorczą ode mnie nie zobaczą Edytowane 7 grudnia 20159 l przez nobody
Opublikowano 7 grudnia 20159 l Karniak w anus za takie praktyki z miejsca. Cytując Ellie z TLoU: "bye, bye, dude!"
Opublikowano 7 grudnia 20159 l W 2022 DLC z możliwością wskrzeszenia Aeris za 149zł jedynie promo! Żeby nie było ale... A NIE MÓWIŁEM?
Opublikowano 7 grudnia 20159 l To niech spie... Jak w ogóle można podzielić jrpga na party, no krwa bez jaj. Kiedys wada powiedzial, ze remake VII zajmie 10 lat, widac juz wtedy wiedzieli Edytowane 7 grudnia 20159 l przez Starh
Opublikowano 7 grudnia 20159 l No ale co nagle zdziwienie, tylu osobom sie podobal co widzieli na trailerze i bylo goty i skladali pre ordera no bo przeciez square nikogo nie oszuka. A tu widze ze prezesi pili sake razem z prezesami konami i wszyscy doszli do wspolnych wnioskow jak robic nowe gry.
Opublikowano 7 grudnia 20159 l Podobało się to, co widzieli na trailerze, ale nie podobają się frajersko-chamskie zagrywki z dzieleniem gry na epizody. Nie widzę sprzeczności.
Opublikowano 7 grudnia 20159 l Z takiego podejscia firmy podczas developingu to na hiciora bym nie liczyl. No i nie ma tur!
Opublikowano 7 grudnia 20159 l Square to bardzo dobra firma robiąca gry zachodnie tomb rader, deus ex czy hitman. To też firma robiąca od kilku lat najgorsze jrpg. Jedyne fajne japońskie gry square w które grałem w ciągu ostatnich lat to dragon quest heroes (robiła firma od warriorsow) i bravely default (tu też chyba firma zewnętrzna).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.