Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Remake

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Wyświetleń 393,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Moderacja jak szybko działa, z najbardziej znaną sceną historii gejmingu sprzed 25 lat mdr. Wrażliwość mężczyzn na tym forumingu jest niesamowita. RIP chłopaki.   Oczywiście nikt nie mówi ni

  • I tutaj na pomoc przychodzi rozwój technologii - ja absolutnie spodziewam się otwartego świata w przyszłych odsłonach. Ludzie nadal sobie nie zdają sprawy jakie zmiany przyniesie nowa generacja, szcze

  • I wersja z angielskim dubem       Ja pierdyle, ale bedzie grane. Po prostu kosmos.

Opublikowano

Potwierdzili odcinki wielokrotnie argumentujac ze gra jest za wielka by wydac w calosci.

Potwierdzony zostal tez system walki z 15tki press and hold attack button to win = 0 jaranga ta pozycja lepiej ograc oryginal po raz 10.

Opublikowano

To już chyba lepiej jak wydadzą to jako FFVII part 1 i 2 na płycie w rocznym odstępie czasowym a nie jakieś odcinki. Ja chcę to mieć na płytce a nie na HDD.

Opublikowano

Niech ktoś tam wleje im trochę oleju na głowę SE, żeby ogarnęli dałna z systemem walki lub dali możliwość wyboru walk, chcesz turówke ala FF VII, proszę bardzo, chcesz dynamiczne starcia ala FF XV, a również proszę, to by na pewno pomogło w tej grze, a tak to uj. Zachciało się mashowa buttona dla dzieciaków.

Edytowane przez Faka

Opublikowano

Ale tam sie nie mashuje buttona tylko sie go trzyma cala walke.

No ja nie wiem co oni maja z zaprzestaniem turowek ze niby to stare i nikogo. Persona 5 i Dragon Quest XI maja turowy system ku wszystkich zadowoleniu.

SE sie skonczylo na Squaresoft.

Opublikowano

No ja też nie wiem czemu SE choruje na downa. System z ff15 to najgorsze co mogą zrobić tej grze... Hajp i tak już opadł po ostatnich doniesieniach,jaranko było, ale minęło.

Opublikowano

Ale tam sie nie mashuje buttona tylko sie go trzyma cala walke.

No ja nie wiem co oni maja z zaprzestaniem turowek ze niby to stare i nikogo. Persona 5 i Dragon Quest XI maja turowy system ku wszystkich zadowoleniu.

SE sie skonczylo na Squaresoft.

 

No trzyma, trzyma się te przyciski, pomyliło mi się z tym mashowaniem. Te odcinkowe częsci Finala można było przeboleć jakby właśnie był ten system walk - turowy, a tak z FFXV będzie to zero jaranda. 

Edytowane przez Faka

Opublikowano
 
Ale tam sie nie mashuje buttona tylko sie go trzyma cala walke. 
No ja nie wiem co oni maja z zaprzestaniem turowek ze niby to stare i nikogo. Persona 5 i Dragon Quest XI maja turowy system ku wszystkich zadowoleniu.
SE sie skonczylo na Squaresoft. 
 

 

Legend Of Mana z 99 made by squaresoft miał zręcznościowy tryb walki a wymagał większej weny od tego Finala.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mobius nawet fajny jak na mobilke, ale gdzie mu rozmachem do FF7. Nie mam zdania.

Opublikowano

Nowy Dragon Quest na 3DS będzie miał tryb 3d, i 2d, jak w klasycznych DQ, obie wersje na 3DS i PS4 mają tryb turowy, czyli tylko FF ma takie "eksperymenty"

Opublikowano

Przecież ten remake nie wyjdzie przed 2020 o ile w ogóle wyjdzie. Jak ktoś na niego czeka to współczuję.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

od dwóch lat nie ma żadnych informacji 

 

<szczekające_psy> 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Udalem sie na event z okazji 30 lecia FF i takie zdjecia udalo mi sie porobic w sekcji FF7 remake zanim ochrona mnie dopadla bo w owej sekcji byl calkowity zakaz fotografowania :obama:

8781396e4016460322eb95cca8983e5d.jpg
e2e2a686ea3da7ad5fd991d76bc45454.jpg
cd4fb13d35adc02ca9865755affb47f5.jpg
63f5eee4a578febe8551af4ec1ae9a77.jpg

Zrekonstuowany kosciolek Aerith z jej muzyczka dawal rade.
3b986121174872105a6874bcc87d3fab.jpg

Opublikowano

Pamietam jak chwilke po premierze lamalem sie czy brac wlasnie FF7 czy DN3d xD

Jedna z wazniejszych growych decyzji w zyciu. 

Wczesniej wybranie psxa zamiast saturna (po tym jak zagralem na automacie w Tekkena 2, ta gra mnie zniszczyla). 

Co do remastera, to mialem go w dupie ze wzgledu na system walki, ale teraz, po zapoznaniu sie z xenoblade`ami czy super robot taisen os trzymam kciuki za cos nowego. Oby nie skopiowali systemu z xv. 

Opublikowano

Zastanawia mnie czy wróci system materii. SE niestety idzie w kierunku upraszczania wszystkiego co się da. Ciężko to sobie wyobrazić ale System z 13-tek musiał być uznany za zbyt trudny i zaserwowano nam samograja z 15. Chyba to źle wróży remake'owi :(

 

Crisis Core miał fajne rozwiązanie na materie. Było coś nowego ale miało klimat kulek. Gdyby połączyli to z tym co było w oryginalnej 7 byłbym zadowolony. Niestety to na pewno wyjdzie Action RPG.

Opublikowano

nie, nie będzie materii, wytną jeden z najważniejszych elementów gameplayu i FABUŁY

eh xD
 

Opublikowano

nadal nie zmienia to faktu że sam system może ulec sporemu uproszczeniu wiec nie takie znowu xd

Opublikowano

Nawet jeśli zje.bią wszystko, co jest do zje.bania, to miło będzie chociaż odwiedzić wszystkie legendarne miejscówki w dzisiejszej oprawie.  Chyba jedyny plus, jaki potrafię obecnie odnaleźć w tym rimejku.

Edytowane przez Pix

Opublikowano
31 minut temu, Pix napisał:

Nawet jeśli zje.bią wszystko, co jest do zje.bania, to miło będzie chociaż odwiedzić wszystkie legendarne miejscówki w dzisiejszej oprawie

 

W formule epizodycznej, czyli co rok kolejna porcja miejscowek, jesli dobrze pojdzie. No po prostu nie.

Opublikowano

Już nie dramatyzujcie z tymi epizodami. Jak każdy będzie na te 40h i technicznie odyebany na błysk, to nie ma co narzekać. Trails of Cold Steel podzielone jest na 4 części i nikt jakoś nie płacze, że ruchajo bez mydła. Liczy się zawartość, a nie sam fakt pokrojenia.

Opublikowano

Taaaaaaaaaaa kwadratowi bez ruchajła? Gdzieś Ty był przez ostatnie 20 lat?  Porównujesz Falcon'a do Squreenix co do zawartości, no bez jaj :yao::kaz:

Opublikowano

Przypominam, że Ci sami kwadratowi dali drugą szanse Nierowi, zatrudnili porządnego deva i wydali grę generacji, wzieli się za KH3, które wygląda bajecznie, Dragon Questa na duże konsole, który wygląda bajecznie, otworzyli studio do klepania klasycznych snesowych jrpgów, dłubią przy świetnie prezentującym sie klasycznym jrpgu octopath traveler i rozstali się z Hitmanem na pięknych warunkach.

Odkąd Matsuda przejął stery w firmie, SE wychodzi na prostą i serwuje potężne gierki, starając się dobrze zbalansować robienie loda fanom i trzepanie kasiory, no ale lepiej nie widzieć nic poza niefortunnym FF XV i hejtować.

A samo FF XV jest jakie jest z powodu problemów, które sięgają ponad 10 lat wstecz, więc uznawanie tej gry za jakąkolwiek reprezentacje obecnego stanu rzecz w SE jest trochę nie na miejscu.

Opublikowano

Nier fabularnie to najwyższa półka, ale reszta jest średniawa, więc o grze generacji nie ma mowy przynajmniej dla mnie.

 

Reszta gier o których piszesz nawet nie wyszła, no DQ w Japonii ( i to raczej pewniak) resztę się zobaczy po ograniu, bo jak pisałem Squareenix potrafi wszystko spie rdolić :) to nie jest Squarsoft który trzepał hit za hitem za cokolwiek by się nie zabrał.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.