Opublikowano 16 czerwca 20177 l o co chodzi z tymi odcinkami macie jakieś źródło tego ? https://gamerant.com/final-fantasy-7-remake-episodes-fill-games-123/ Ostatnio nic o grze nie słychać, więc może jakimś cudem z tego zrezygnują, ale nastawić się trzeba na najgorsze. Zwłaszcza, że mówimy tu o SE.
Opublikowano 16 czerwca 20177 l Potwierdzili odcinki wielokrotnie argumentujac ze gra jest za wielka by wydac w calosci. Potwierdzony zostal tez system walki z 15tki press and hold attack button to win = 0 jaranga ta pozycja lepiej ograc oryginal po raz 10.
Opublikowano 17 czerwca 20177 l To już chyba lepiej jak wydadzą to jako FFVII part 1 i 2 na płycie w rocznym odstępie czasowym a nie jakieś odcinki. Ja chcę to mieć na płytce a nie na HDD.
Opublikowano 17 czerwca 20177 l Niech ktoś tam wleje im trochę oleju na głowę SE, żeby ogarnęli dałna z systemem walki lub dali możliwość wyboru walk, chcesz turówke ala FF VII, proszę bardzo, chcesz dynamiczne starcia ala FF XV, a również proszę, to by na pewno pomogło w tej grze, a tak to uj. Zachciało się mashowa buttona dla dzieciaków. Edytowane 17 czerwca 20177 l przez Faka
Opublikowano 17 czerwca 20177 l Ale tam sie nie mashuje buttona tylko sie go trzyma cala walke. No ja nie wiem co oni maja z zaprzestaniem turowek ze niby to stare i nikogo. Persona 5 i Dragon Quest XI maja turowy system ku wszystkich zadowoleniu. SE sie skonczylo na Squaresoft.
Opublikowano 17 czerwca 20177 l No ja też nie wiem czemu SE choruje na downa. System z ff15 to najgorsze co mogą zrobić tej grze... Hajp i tak już opadł po ostatnich doniesieniach,jaranko było, ale minęło.
Opublikowano 17 czerwca 20177 l Ale tam sie nie mashuje buttona tylko sie go trzyma cala walke. No ja nie wiem co oni maja z zaprzestaniem turowek ze niby to stare i nikogo. Persona 5 i Dragon Quest XI maja turowy system ku wszystkich zadowoleniu. SE sie skonczylo na Squaresoft. No trzyma, trzyma się te przyciski, pomyliło mi się z tym mashowaniem. Te odcinkowe częsci Finala można było przeboleć jakby właśnie był ten system walk - turowy, a tak z FFXV będzie to zero jaranda. Edytowane 17 czerwca 20177 l przez Faka
Opublikowano 17 czerwca 20177 l Ale tam sie nie mashuje buttona tylko sie go trzyma cala walke. No ja nie wiem co oni maja z zaprzestaniem turowek ze niby to stare i nikogo. Persona 5 i Dragon Quest XI maja turowy system ku wszystkich zadowoleniu.SE sie skonczylo na Squaresoft. Legend Of Mana z 99 made by squaresoft miał zręcznościowy tryb walki a wymagał większej weny od tego Finala.
Opublikowano 24 września 20177 l http://gematsu.com/2017/05/final-fantasy-vii-remake-development-shifts-external-cooperation-internal-focus Teraz reżyserem jest gościu od Mobiusa. Pod koniec żywota PS5 może wyjdzie.
Opublikowano 24 września 20177 l Mobius nawet fajny jak na mobilke, ale gdzie mu rozmachem do FF7. Nie mam zdania.
Opublikowano 24 września 20177 l Nowy Dragon Quest na 3DS będzie miał tryb 3d, i 2d, jak w klasycznych DQ, obie wersje na 3DS i PS4 mają tryb turowy, czyli tylko FF ma takie "eksperymenty"
Opublikowano 25 września 20177 l Przecież ten remake nie wyjdzie przed 2020 o ile w ogóle wyjdzie. Jak ktoś na niego czeka to współczuję.
Opublikowano 30 stycznia 20187 l Udalem sie na event z okazji 30 lecia FF i takie zdjecia udalo mi sie porobic w sekcji FF7 remake zanim ochrona mnie dopadla bo w owej sekcji byl calkowity zakaz fotografowania Zrekonstuowany kosciolek Aerith z jej muzyczka dawal rade.
Opublikowano 30 stycznia 20187 l Pamietam jak chwilke po premierze lamalem sie czy brac wlasnie FF7 czy DN3d xD Jedna z wazniejszych growych decyzji w zyciu. Wczesniej wybranie psxa zamiast saturna (po tym jak zagralem na automacie w Tekkena 2, ta gra mnie zniszczyla). Co do remastera, to mialem go w dupie ze wzgledu na system walki, ale teraz, po zapoznaniu sie z xenoblade`ami czy super robot taisen os trzymam kciuki za cos nowego. Oby nie skopiowali systemu z xv.
Opublikowano 30 stycznia 20187 l Zastanawia mnie czy wróci system materii. SE niestety idzie w kierunku upraszczania wszystkiego co się da. Ciężko to sobie wyobrazić ale System z 13-tek musiał być uznany za zbyt trudny i zaserwowano nam samograja z 15. Chyba to źle wróży remake'owi Crisis Core miał fajne rozwiązanie na materie. Było coś nowego ale miało klimat kulek. Gdyby połączyli to z tym co było w oryginalnej 7 byłbym zadowolony. Niestety to na pewno wyjdzie Action RPG.
Opublikowano 30 stycznia 20187 l nie, nie będzie materii, wytną jeden z najważniejszych elementów gameplayu i FABUŁY eh xD
Opublikowano 31 stycznia 20187 l nadal nie zmienia to faktu że sam system może ulec sporemu uproszczeniu wiec nie takie znowu xd
Opublikowano 31 stycznia 20187 l Nawet jeśli zje.bią wszystko, co jest do zje.bania, to miło będzie chociaż odwiedzić wszystkie legendarne miejscówki w dzisiejszej oprawie. Chyba jedyny plus, jaki potrafię obecnie odnaleźć w tym rimejku. Edytowane 31 stycznia 20187 l przez Pix
Opublikowano 31 stycznia 20187 l 31 minut temu, Pix napisał: Nawet jeśli zje.bią wszystko, co jest do zje.bania, to miło będzie chociaż odwiedzić wszystkie legendarne miejscówki w dzisiejszej oprawie W formule epizodycznej, czyli co rok kolejna porcja miejscowek, jesli dobrze pojdzie. No po prostu nie.
Opublikowano 31 stycznia 20187 l Już nie dramatyzujcie z tymi epizodami. Jak każdy będzie na te 40h i technicznie odyebany na błysk, to nie ma co narzekać. Trails of Cold Steel podzielone jest na 4 części i nikt jakoś nie płacze, że ruchajo bez mydła. Liczy się zawartość, a nie sam fakt pokrojenia.
Opublikowano 31 stycznia 20187 l Taaaaaaaaaaa kwadratowi bez ruchajła? Gdzieś Ty był przez ostatnie 20 lat? Porównujesz Falcon'a do Squreenix co do zawartości, no bez jaj
Opublikowano 31 stycznia 20187 l Przypominam, że Ci sami kwadratowi dali drugą szanse Nierowi, zatrudnili porządnego deva i wydali grę generacji, wzieli się za KH3, które wygląda bajecznie, Dragon Questa na duże konsole, który wygląda bajecznie, otworzyli studio do klepania klasycznych snesowych jrpgów, dłubią przy świetnie prezentującym sie klasycznym jrpgu octopath traveler i rozstali się z Hitmanem na pięknych warunkach. Odkąd Matsuda przejął stery w firmie, SE wychodzi na prostą i serwuje potężne gierki, starając się dobrze zbalansować robienie loda fanom i trzepanie kasiory, no ale lepiej nie widzieć nic poza niefortunnym FF XV i hejtować. A samo FF XV jest jakie jest z powodu problemów, które sięgają ponad 10 lat wstecz, więc uznawanie tej gry za jakąkolwiek reprezentacje obecnego stanu rzecz w SE jest trochę nie na miejscu.
Opublikowano 31 stycznia 20187 l Nier fabularnie to najwyższa półka, ale reszta jest średniawa, więc o grze generacji nie ma mowy przynajmniej dla mnie. Reszta gier o których piszesz nawet nie wyszła, no DQ w Japonii ( i to raczej pewniak) resztę się zobaczy po ograniu, bo jak pisałem Squareenix potrafi wszystko spie rdolić to nie jest Squarsoft który trzepał hit za hitem za cokolwiek by się nie zabrał.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.