Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Remake


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Btw, Kitase potwierdzil ze do wyboru bedzie zarowno japonski jak i angielski dubbing.

 

Jest gameplay

 

 

Ta muzyka. :banderas:Ciareczki od samego początku.

 

Edytowane przez smoo
  • Plusik 2
Opublikowano
53 minuty temu, smoo napisał:

Btw, Kitase potwierdzil ze do wyboru bedzie zarowno japonski jak i angielski dubbing.

 

Jest gameplay

 

 

Ta muzyka. :banderas:Ciareczki od samego początku.

 

 

Wygląda i rusza się świetnie, a do tego nie wygląda na takie prostackie.

Trochę się obawiam, że będzie za proste.

Chociaż z drugiej strony chyba nie był to trudny final.

Ale może mam już zaniki pamięci.

 

Rzeczywiście najgorzej jak okaże się, że gra jest krótka, na max 15h powiedzmy.

Do tego dochodzi to czy nie będzie to oznaczać, że system będzie zbyt uproszczony - np. że najpotężniejsze czary/skille/summony (materie) będą dopiero FF7R-3.

 

Z każdym trailerem jest coraz lepiej.

Opublikowano
W dniu 11.09.2019 o 17:32, _Red_ napisał:

Skąd Tifa w szlumsach? Chyba ze dalo sie tam pozniej wrocic na te siłownie juz z nią. 

 

Pewnie po zakonczeniu Midgar bedzie freeroam i sidequesty bo przeciez nie zobaczymy otwartego swiata

Opublikowano (edytowane)

Wygląda to bardzo źle... I nie chodzi o grafikę rzecz jasna tylko o mechanikę. Czyli FF15 w przebraniu (prowadzenie scenek, żenujący dubbing, walki, materie na pewno pójdą prawie w całości do kosza etc.), a do tego pocięty na kawałki żeby motłoch sumarycznie zostawił więcej pieniędzy. Jeśli te nożyczki się powiodą, można będzie się spodziewać więcej takich abominacji (po klęsce Siren na PS3 odetchnąłem z ulgą, ale jak widać rak powrócił). Przykre, że jeszcze ktoś się z tego cieszy...

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Moja krystaliczna kula i herbaciane fusy mówią: kilka godzin fabuły i kilkanaście tzw. gówno-questów (dokładnie jak w FF15...), wszystko w sosie widowiskowych walk dla teraźniejszej dziatwy wychowanej na obecnie wątpliwej jakości anime.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Dla mnie bardzo ciekawie prezentuje się systemem ATB i aktywnej pauzy. Jak będzie premiera można oceniać. Szkoda tylko, że przez te wszystkie lata poznałem cała fabułę :( bo na PSX za daleko nie doszedłem, bo nie wiedziałem co mam robić haha 

Opublikowano
Godzinę temu, estel napisał:

Jakby zrobili FF7 tylko po prostu w nowszej oprawie to kto by w to gral. Serio nie checie zadnych zmian w sytemie? Ta aktywna walka z pauzowaniem na wybranie komend wydaje mi sie mega fajna - efekciarska i taktyczna.

Dokładnie. Ja jakiś czas temu odpaliłem oryginał i niestety mocno się zestarzał system walki jak się porówna np. z Persona 

Opublikowano

Ja to się tylko boje że rozwodnią tą świetną fabułę jakimiś niepotrzebnymi nowymi wątkami. Wiadomo turowy system walki już nie wróci, a ten obecny wygląda naprawdę w porządku. 30 godzin w Midgarze to będzie max myśle. No chyba że twórcy robią nas w konia i okaże się że skończymy przygodę w Kalm ;)

Opublikowano
6 godzin temu, Berion napisał:

kilka godzin fabuły i kilkanaście tzw. gówno-questów (dokładnie jak w FF15...),

Czyli wierne FF7, będzie dobrze zatem. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...