Dahaka 1 861 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 (edytowane) Remake trylogii oderwałby mnie od rzeczywistości na długie miesiące. Wiadomo na kiedy planowane jest wydanie tej Siódemki? Najbardziej optymistyczny termin to koniec 2017 IMO, ale biorąc pod uwagę fakt, że SE nie może sobie pozwolić na zepsucie tego, podejrzewam, że przedłużą developing do 2018. 2016 - FF XV 2017 - KH3 2018 - FF VII tak to widze Edytowane 18 czerwca 2015 przez Dahaka Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Możliwe, choć moim zdaniem ekipa się wyrobi na koniec 2017. Zresztą na 100% zaczęły się też prace nad FF XVI i pewnie z tym projektem będą celowali w koniec 2018/początek 2019 Ogólnie widać jak Square bardzo czeka na odcięcie się kompletne od trylogii i fabuły Nova Crystalis. Ta generacja to dla nich nowe rozdanie. Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Ja bym sie predzej spodziewal XV-2 niz XVI Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Ja mysle, ze 2017. 20 lecie debiutu FF7 na PSX. O ile pewnie 31.01 nie bedzie własciwa data (premiera w Japonii) To premiery USA/ EU sa juz realne 31.08 i 1.10 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Tabata jasno powiedział w ostatnim ATR, nie będzie kontynuacji historii i nie ma planów na XV-II (Za to Ito coś musi robić i stawiam na XVI). Plany Nomury sprzed dekady nieaktualne. Nie będzie trylogii. Assety zresztą się nie zmarnują. Prawdopodobnie każdy FF będzie korzystał z puli zrobionych do XV (co też skróci czas developingu) Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 (edytowane) 2016 dla XV to 100% (pewnie jesień). 2017 dla remaku i KH3 lub Nier 2018 Nier lub KH3 Ogólnie trzeba mocno wierzyć w sukces XV, bo jak gra się nie sprzea lub okaże średniakiem to square będzie mieć problem (mam jednak nadzieję, że dodadzą może jakiś kodzik na demo VII - demo wypuszczą później Wtedy by tego sprzedali miliony xD) Edytowane 18 czerwca 2015 przez Starh Cytuj
kypq 718 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Ta, do każdej kopi FF15 kod na True Phoenix Down dla Aeris gratis. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 No to oficjalnie kończy się era Yoichiego Wady w S-E.Jego dwu letni kontrakt, który miał po tym jak zrzekł się stanowiska CEO, dobiegł końca. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Ta, do każdej kopi FF15 kod na True Phoenix Down dla Aeris gratis. I koniecznie 19,99 $ za jedno DLC z jednym dodatkowym Weaponem+turkusowe śmigła do HighWinda! Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 18 czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 czerwca 2015 mega potion, dropi raz na milion razy od jakiegos moba albo kup za 19zl sztuka Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Nie bedzie juz farmienie ghostow na Gelnice tylko bedziesz kopal Bitcoiny aby je wymienic na USD i potem kupowac Power Source'y Albo podczas walki z Weaponem, jak sie wypstrykasz z phoenix downow, wyskoczy okienko "buy phoenix down for 0,99$? You will receive 2x phoenix down when buying during battle! Promotion doesnt apply after winning encounter" Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 (edytowane) Mam nadzieje, że mapa świata będzie zachowana, najlepiej w takiej formie jak w XVJuż sobie wyobrażam jak stoimy sobie na mapie świata, po lewej stronie gigantyczny Midgar, a po prawej maszerujący w jego stronę Diamond Weapon Patrząc na summony w XV wierzę, że uda im się to zrealizować to z wielkim rozmachem i nie w formie cutscenki W tej grze tyle kultowych i genialnych sekwencji jest. Segment z Don Corneo czuje, że ostry pokład beki będzie. Ucieczka z Midgar, lot rakietą, akcje z pędzącym pociągiem w stronę Corel, obrona Fort Condor, nalot na Midgar, flashbacki z Sephirothem, psychodeliczne sekwencja z głowie Clouda, szarża Sapphire Weapona na Midgar i Sister Ray, parada w Junon, Utlima Weapon rozpieprzający Middle, ucieczka z Midgar, śmierć Aeris. Jezus maria co to się będzie działo Oby SE władowało w to mnóstwo pieniędzy, bo to bankowo będzie najlepiej sprzedający się FF w historii, a nie oszukujmy, budżet odegrał naprawdę wielką rolę w zrobieniu z FF VII gry tak kultowej i popularnej. Edytowane 18 czerwca 2015 przez Dahaka Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 (edytowane) Mam nadzieje, że mapa świata będzie zachowana, najlepiej w takiej formie jak w XV Już sobie wyobrażam jak stoimy sobie na mapie świata, po lewej stronie gigantyczny Midgar, a po prawej maszerujący w jego stronę Diamond Weapon Patrząc na summony w XV wierzę, że uda im się to zrealizować to z wielkim rozmachem i nie w formie cutscenki W tej grze tyle kultowych i genialnych sekwencji jest: CAŁE FF7 !!! Jezus maria co to się będzie działo Oby SE władowało w to mnóstwo pieniędzy, bo to bankowo będzie najlepiej sprzedający się FF w historii, a nie oszukujmy, budżet odegrał naprawdę wielką rolę w zrobieniu z FF VII gry tak kultowej i popularnej. fixed spoiler dahaka bo miales bledy w swoim poscie Ta gra ma tak OGROMNY potencjal na przeniesienie do next genowej oprawy, ze ogromnie latwo bedzie to spi erdolic niestety no ale czekamy, modlimy sie... Edytowane 18 czerwca 2015 przez M.Bizon24 1 Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 18 czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 czerwca 2015 wlasnie te momenty z spoilera mnie przerazaja i upewniaja zeby jednak byl sceptyczny bo po prostu nie wierze ze square nagle jest to w stanie przelozyc w epickiej godnej formie na wspolczesne realia Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Ja się tylko modlę, żeby nie zrobili np z takiej ucieczki z Midgar po prostu jednego wielkiego filmiku CGI. Jak za czasów PSX każde FMV było na miarę złota i się tylko czekało na kolejne, tak tutaj chce tego jak najmniej. Tak samo wszystkie mini-gierki i specyficzne momenty w gameplayu jak np wbita w środek parady muszą zostać. Tak się boimy o system walki, a to w sumie jest drobnostka w porównaniu do tego, jak bardzo mogą spłycić gameplay poza nią.Czy są w stanie to przełożyć? Myślę, że tak, tylko że będzie to albo baaardzo czasochłonne, albo baaaardzo drogie. Dlatego mam nadzieje, że nie będą żydzić pieniędzy. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Bardzo drogie na pewno, czasochłonne mniej, bo mają już tyle rzeczy zrobionych (w zasadzie wszystko to co się robi w pre-produkcji), że została "tylko" strona produkcyjna (choć bez kilku zmian się nie obędzie, stwiam, że Vincent np nie będzie dodatkową postacią, tylko w normalnym teamie i dołączy w "fabule", a nie jako postać, którą można przegapić, to samo Yuffie)Mam dziwne wrażenie, że Sephiroth zostanie rozbudowany (dodatkowy kontent z nim, miejsce w fabule jest), chciałbym aby zmienili też postać Barreta trochę.Ta gra to przykład tytułu, w którym chyba wolałbym podzielenie na mniejsze regiony(Midgar jako oddzielna mapa, obydwa wybrzeża itp). Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Mnie się marzy, aby podokańczali content i wątki, które porzucili w oryginale. Zwłaszcza mityczny koleś-warzywo z rury w slumsach No i liczę na to, że historia Zacka zostanie jakoś bardziej uwypuklona. Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 No i liczę na to, że historia Zacka zostanie jakoś bardziej uwypuklona. Od tego nie był Crisis Core? Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Był, ale chyba tylko dlatego, że przy VII nie starczyło na to czasu. Zack tylko gdzieś tam majaczy w tle zawsze, poznajemy jego rodziców, potem opcjonalnie można W Nibelheim kawałek jego historii odkryć etc, ale to w tak słabo się klei w sume. Nie chce, żeby wrzucali do gry całe Crisis Core, ale po prostu jakoś lepiej nakreślili jego postać, tak żeby to się solidnie i klarownie prezentowało. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Po ograniu Crisis Core dla mnie temat Zacka jest zupelnie wyczerpany, nawet na sile troche przekomplikowany i jego ilosc w oryginalnym FF7 uwazam za zupelnie wystarczajaca. Sa jego rodzice, potem jego rola sie klaruje gdy wyciagamy Clouda z lifestreamu, poznajemy ich wspolna historie i osobiscie nie widze sensu aby wciskac wiecej Zacka bo raz, ze jego fizycznie w grze nie ma a dwa ze Crisis Core to az za nadto informacji o jego zyciu. Tak sie zastanawiam czy nie zrobia remaku dluzszego o gameplay w postaci epilogu po Craterze i stworzenia grywalnej wersji Advent Children ? 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 No też się właśnie nad tym zastanawiam, tym bardziej, że Nomura był reżyserem AC (a assety zostały) Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 To AC było tak złe, że nie pamiętam nic z fabuły, czarna dziura. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Najpierw byly jakies brudasy, potem bahamut z sephirotem i wiadomo jak dalej bylo. AC w pigulce. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 (edytowane) shen nie gadaj - przyznaje fabuły też nie pamiętam, ale epicość walk pod koniec filmu była naprawde mocna gdy ten film sie pojawił to naprawde robił niezłe wrażenie. żeby nie powiedzieć że zrywał majty Edytowane 18 czerwca 2015 przez Yano Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.