bebbop 282 Opublikowano 12 kwietnia 2020 Opublikowano 12 kwietnia 2020 (edytowane) 6 godzin temu, SetoPL napisał: Większość narzeka na system walki. A jaki byście chcieli żeby był? Bo albo turówka to źle, bo to lata 90, staroc, wolne i w ogóle be albo gra akcja czyli wciskasz jeden guzik cała grę. To jaki byście chcieli, bo w sumie jestem ciekaw jak wyjść z tego pata. Jak dla mnie to powinno byc do wyboru, akcyjniak jak obecnie z mashowaniem kwadraciora, a dla bardziej sentymentalnych i staroswieckich, taktycznie ala pierwowzor. Wszyscy powinni byc wtedy zadowoleni. Edytowane 12 kwietnia 2020 przez bebbop Cytuj
Wredny 9 489 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 No to właśnie tak jest Cytuj
Dahaka 1 860 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Skończyłem, gra bardzo dobra, ma lepsze i gorsze momenty, ale... współczuję ludziom, którzy nie grali w oryginał i dali się nabrać na ogranie tej części bez wchodzenia w szczegoly, Spoiler ta gra nie jest rimejkiem tak naprawdę ehh, chciałbym żeby podzielenie tej historii na kilka części było jej największym problemem... Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 3 godziny temu, Dahaka napisał: Skończyłem, gra bardzo dobra, ma lepsze i gorsze momenty, ale... współczuję ludziom, którzy nie grali w oryginał i dali się nabrać na ogranie tej części bez wchodzenia w szczegoly, Pokaż ukrytą zawartość ta gra nie jest rimejkiem tak naprawdę ehh, chciałbym żeby podzielenie tej historii na kilka części było jej największym problemem... Możesz rowinąć tę myśl? Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) Aż mnie ciareczki przeszły Edytowane 13 kwietnia 2020 przez YETI 1 6 Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) 6 godzin temu, Wredny napisał: No to właśnie tak jest Po czesci jest. Bardziej chodzilo o cos w stylu DQ11/Persona 5. Bardziej archaicznie, statycznie, bez tych wizualnych wodotryskow co chwia na ekranie. Edytowane 13 kwietnia 2020 przez bebbop Cytuj
yaczes 14 477 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 no ale wtedy by bylo pyerdolenie, ze nic nie zrobili, tylko grafika lepsza. Cytuj
Sefiro 23 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 9 godzin temu, _Red_ napisał: Co sie stało z muzyką w drodze do Wall Market (Chapter 9)? Jakies dyskotekowe beaty kompletnie oderwane od dotychczasowego klimatu, troche zalatuje FF XIII :O Bo za soundtrack do gry jak i wszystkie aranżacje starych kawałków z FF7 odpowiedzialny Masashi Hamauzu - kompozytor FFXIII xD 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) @Kazub nie mam akurat teraz Tify w party, więc sprawdzę później, ale wydawało mi się że atak pod trzymaniem kwadratu i atak na 1 poziomie chi pod trójkątem miały bardzo podobną animację. Może źle pamiętam. Wszystkie ataki Tify podbijają stagger, ona jest stworzona do tego Nie rozumiem czemu wg. ciebie jej combo jest "programowane"? Przecież to jest zawsze ta sama kolejność ataków, tylko może ich być mniej albo więcej zależnie od poziomu chi. No i możesz przerwać combo jakąś umiejętnością ewentualnie. Wczoraj walczyłem z bossem w koloseum Świetnie to zrobili. Edytowane 13 kwietnia 2020 przez estel Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Bylem negatywnie nastawiony do nowego systemu walki, ale z ciekawosci wczoraj sprawdzilem demo i niestety jest hajpik. Czemu wczesniej tego nie ogarnalem... 2 tygodnie urlopa, ale nigdzie nie mozna dostac gry Kurła. Cytuj
Dahaka 1 860 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 System walki jest naprawdę dobry, w zasadzie powiedziałbym, że spamowanie kwadratu jest proporcjonalnie takie samo jak spamowanie ataku w oryginale. Problemem tej gry nie jest system, tylko poziom trudności, który nie wymaga korzystania w pełni z tego co system oferuje - problem, który miał też oryginał. Z połowy materii nigdy nie skorzystałem, bo nie było takiej potrzeby, podobnie z ekwipunkiem. Trochę szkoda, bo potencjał do kombinowania jest tutaj większy niż w oryginale. Czekam na premiere na PC i scene moderską, które wyciśnie z tego systemy wszystkie soki, a jest co wyciskać. Niemniej mimo to nawet w obecnym stanie walki z bossami nigdy nie opierały się na mashowaniu kwadratu - jasne, w sumie można i tak,, tylko że wtedy walki trwają 3x dłużej niż gdy korzystamy z dobrodziejstw systemu. Umiejętna żonglerka postaciami, wykorzystywanie słabości przeciwników, odpowiednie dobieranie skilli do efektywniejszego zwiekszania staggeru, manewrowanie po polu bitwy w celu uniknia atakow przeciwnika, rozkminianie w krytycznym stanie jak unikac atakow przeciwnika az naladuje sie ATB itd itp - no naprawdę jest tu o czym myslec i co klikac, poziom oryginalu spokojnie, a wrecz nawet wyzszy. Tylko ten poziom trudności nie pozwala się temu wszystkiemu całkowicie rozwinac... brakuje przeciwników z szerokim zakresem odporności, którzy by nas zmusili do odpowiedniego przygotowania ekwipunku i materii...zobaczymy jak jest na hardzie, bo brak możliwości korzystania z itemów, który na nim jest na pewno korzystnie wplywnie na element strategiczny.@smoo Jesli mowisz o tym co jest przed spoilerem, to w spoilerze masz delikatne rozwiniecie bez szczegolow, jesli chodzi o rozwiniecie tego co jest w spoilerze to (uwaga mega spoilery z ostatniego rozdzialu) Spoiler Gra bawi sie w alternatywna rzeczywistosc, a mozliwe, ze bedzie odpyerdalac zabawe z rownoleglymi rzeczywistosciami. Slowem - wyglada na to ze w fabule zachodza spore zmiany i to juz nie bedzie historia z oryginalu, to jest zabawa historia z oryginalu i jak ktos oryginalu nie zna, to mam wrazenie ze sie bedzie czul strasznie zgugiony po tym zakonczeniu, bo wyglada ono jakby bylo kierowane w strone fanow, ktorzy znaja juz cala historie i teraz moga obserwowac jak ona sie zmienia. Jak mówiłem wcześniej, gra ma lepsze i gorsze momenty, ale ogólnie jest to naprawdę dobre odnowienie historii. A potem zaczyna się ostatni rozdział. I ja jestem pewny, że wszytko co ma tam miejsce to pomysł tego luja Nomury. A jak jego genialne pomysly sie koncza, to fani KH dobrze wiedzą Tym co nie grali w oryginał, zdecydowanie polecam ograć go w pierwszej kolejności i bynajmniej nie chodzi o to, że Remake jest fabularnie zły. To po prostu inna gra, zbudowana na bazie oryginału. 1 Cytuj
Shen 9 623 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 13 minut temu, Dahaka napisał: System walki jest naprawdę dobry, w zasadzie powiedziałbym, że spamowanie kwadratu jest proporcjonalnie takie samo jak spamowanie ataku w oryginale. Problemem tej gry nie jest system, tylko poziom trudności, który nie wymaga korzystania w pełni z tego co system oferuje To tak samo jak w wydmuszcze FF15, cała gre mozna przejsc nie dotykajac magii i napierdalajac atak. Dopiero przy kilku opcjonalnych huntach trzeba bylo troche pomyslec. Cytuj
Dahaka 1 860 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 System z XV a system z rimejku to niebo a ziemia, nie ma co nawet porownywac, ten jest lepszy pod kazdym wzgledem. Tutaj odpowiednie korzystanie z jego mozliwosci nie jest konieczne, ale na pewno znacznie przyspiesza walki. Cytuj
aph 155 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) @Dahaka a Hard odpaliles już? Jesli tak to jak? Edit- i ile godzin pi razy drzwi zeszło na 1st playthrought? Edytowane 13 kwietnia 2020 przez aph Cytuj
Dahaka 1 860 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Jeszcze nie, gralem ostatnie trzy dni non stop od pobudki do pojscia spac, wiec musze odpoczac troche xD Calosc 41h z zaliczeniem 90% opcjonalnych rzeczy. Cytuj
_Red_ 12 009 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Ja juz nie mogę tyle godzin siedzieć bo oczy mi wypływają z orbit, a rano jak wstaje to głowa waży tonę. A jutro znowu 8h przed kompem służbowym, oślepnę przed 40ką. 2 1 Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Ja też nie wytrzymałbym od rana do nocy przed konsolą, oczy w pewnym momencie łzawią i game over man :) Robię sesje po dwa rozdziały i potem przerwa. Cytuj
nero2082 765 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 dla tych co jęczą na poziom trudności - polecam walkę z summonem Leviathana na 23levelu, nawet z Haste, Manawall i boostami z materii pod ATB to jest skomplikowane niestety kwadratem go nie przeszedłem zresztą nawet nie chodzi o (opcjonalnego) potworka, tak od chap10 w górę to nawet robociki Sweeper z Cutterem potrafią namieszać.. także radzę dopakowywać swoją ekipę ile się da żeby potem nie było płaczu Cytuj
_Red_ 12 009 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) Dwa razy podchodziłem do Hell House. Aż sie spocilem, mimo że miałem wszystkie żywioły pod ręką to i tak albo brakowało MP, albo gnojek przerywał mi castowanie, albo rozwalał postać rzucając śmieciami z każdej strony. Sporo etherow poszło. Można się łatwo wkopać saveując podczas turnieju bo z koloseum nie idzie wyjść żeby pogrindować czy zarobić kasę na itemy. A co do muzyki - jak tylko napotkaliśmy trzech bandytow w tunelu Sektora 6 to włączył się oryginalny beat z Wall Marketu w FF7. Za to jak juz dotrzemy na bazar to jest kompletnie nowa melodyjka, festyniarska, pasująca do klimatu. Tutaj Wall Market to imprezownia i neony, mega fajnie to rozwiazali pod kątem klimatu. Aha, nie wiem po co Aerith brała Clouda na "skroty" tunelem (tam gdzie przestawiało się metalowe łapy) skoro w prostej linii do Wall Marketu było z 20 sekund biegu? Edytowane 13 kwietnia 2020 przez _Red_ Cytuj
Dahaka 1 860 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) Przed final bossem tez nie ma mozliwosci grindu, wiec lepiej robcie manual sejwy osobne wczesniej xd Edytowane 13 kwietnia 2020 przez Dahaka 1 Cytuj
Gregorius 480 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Posiadanie wyłącznie Xboxa nigdy nie bolało tak bardzo jak teraz,gdy czytam ten temat Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Pograsz za rok. Jak tak bardzo cię ciśnie to kup uzywkę i sprzedaj 1 Cytuj
Dahaka 1 860 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) Ost w walce z Spoiler jenova to czysta poezja, zaczyna sie jak jakis slaby remix, ale jak pod koniec walki wjechal na pelnej piz.dzie perfekcyjnie zremasterowany motyw z oryginalu to myslalem ze sie zesram Ale tak ogolnie to mam mieszane uczucia co do OST. I znowu musze powiedziec, ze chcialbym, zeby jednym problemem tego aspektu gry bylo wstepne narzekanie, ze "no orkiestra to juz nie to samo co syntezatory". A niestety tak nie jest. Zremasterowane kawalki z oryginalu to czysta poezja z drobnymi wyjatkami, ale nowe kawalki sa po prostu meh w wiekszosci. Mysle ze nawet osoba nie znajaca oryginalu od razu bedzie w stanie wychwycic co jest starym zremasterowanym kawalkiem, a co zupelnie nowym, bo roznice w poziomie czuc az za wyraznie. Ogolnie brakuje mi w tym spojnosci, czasami czulem sie jakby to byly 2-3 rozne soundtracki wymieszane w jednej grze. Edytowane 13 kwietnia 2020 przez Dahaka 2 Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) 11 minut temu, Gregorius napisał: Posiadanie wyłącznie Xboxa nigdy nie bolało tak bardzo jak teraz,gdy czytam ten temat Bardziej bolalo, gdy streamer z niebieskimi wlosami wykupiony przez MS za 50 baniek, streamowal tego szpila. Dziwnie ogladalo sie to na Xboxie. Chora akcja :x Edytowane 13 kwietnia 2020 przez bebbop Cytuj
smoo 2 254 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) 22 minuty temu, _Red_ napisał: Aha, nie wiem po co Aerith brała Clouda na "skroty" tunelem (tam gdzie przestawiało się metalowe łapy) skoro w prostej linii do Wall Marketu było z 20 sekund biegu? Po to, zeby z nim dluzej pobyc. Myslala ze za chwile sie rozstana, a poza tym wglada na to ze jest juz swiadoma losu, jaki ja czeka. @Dahaka na razie nie klikam spoilera, odniose sie jak sam skoncze (obecnie 35h i robie questy w ch14) Edytowane 13 kwietnia 2020 przez smoo 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.