Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Remake


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, SetoPL napisał:

Większość narzeka na system walki. A jaki byście chcieli żeby był? Bo albo turówka to źle, bo to lata 90, staroc, wolne i w ogóle be albo gra akcja czyli wciskasz jeden guzik cała grę. To jaki byście chcieli, bo w sumie jestem ciekaw jak wyjść z tego pata.

Jak dla mnie to powinno byc do wyboru, akcyjniak jak obecnie z mashowaniem kwadraciora, a dla bardziej sentymentalnych i staroswieckich, taktycznie ala pierwowzor. Wszyscy powinni byc wtedy zadowoleni. 

Edytowane przez bebbop
Opublikowano

Skończyłem, gra bardzo dobra, ma lepsze i gorsze momenty, ale...

 

współczuję ludziom, którzy nie grali w oryginał i dali się nabrać na ogranie tej części

 

bez wchodzenia w szczegoly, 

Spoiler

ta gra nie jest rimejkiem tak naprawdę

 

ehh, chciałbym żeby podzielenie tej historii na kilka części było jej największym problemem... 

Opublikowano
3 godziny temu, Dahaka napisał:

Skończyłem, gra bardzo dobra, ma lepsze i gorsze momenty, ale...

 

współczuję ludziom, którzy nie grali w oryginał i dali się nabrać na ogranie tej części

 

bez wchodzenia w szczegoly, 

  Pokaż ukrytą zawartość

ta gra nie jest rimejkiem tak naprawdę

 

ehh, chciałbym żeby podzielenie tej historii na kilka części było jej największym problemem... 

Możesz rowinąć tę myśl?

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Wredny napisał:

No to właśnie tak jest :reggie:

Po czesci jest. Bardziej chodzilo o cos w stylu DQ11/Persona 5. Bardziej archaicznie, statycznie, bez tych wizualnych wodotryskow co chwia na ekranie. 

Edytowane przez bebbop
Opublikowano
9 godzin temu, _Red_ napisał:

Co sie stało z muzyką w drodze do Wall Market (Chapter 9)? Jakies dyskotekowe beaty kompletnie oderwane od dotychczasowego klimatu, troche zalatuje FF XIII :O

Bo za soundtrack do gry jak i  wszystkie aranżacje  starych kawałków z FF7 odpowiedzialny Masashi Hamauzu - kompozytor FFXIII xD 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

@Kazub nie mam akurat teraz Tify w party, więc sprawdzę później, ale wydawało mi się że atak pod trzymaniem kwadratu i atak na 1 poziomie chi pod trójkątem miały bardzo podobną animację. Może źle pamiętam. Wszystkie ataki Tify podbijają stagger, ona jest stworzona do tego ;)

 

Nie rozumiem czemu wg. ciebie jej combo jest "programowane"? Przecież to jest zawsze ta sama kolejność ataków, tylko może ich być mniej albo więcej zależnie od poziomu chi. No i możesz przerwać combo jakąś umiejętnością ewentualnie.

 

Wczoraj walczyłem z bossem w koloseum :banderas:Świetnie to zrobili.

Edytowane przez estel
Opublikowano

Bylem negatywnie nastawiony do nowego systemu walki, ale z ciekawosci wczoraj sprawdzilem demo i niestety jest hajpik. Czemu wczesniej tego nie ogarnalem...

2 tygodnie urlopa, ale nigdzie nie mozna dostac gry :dog:Kurła.

Opublikowano

System walki jest naprawdę dobry, w zasadzie powiedziałbym, że spamowanie kwadratu jest proporcjonalnie takie samo jak spamowanie ataku w oryginale.

Problemem tej gry nie jest system, tylko poziom trudności, który nie wymaga korzystania w pełni z tego co system oferuje - problem, który miał też oryginał. Z połowy materii nigdy nie skorzystałem, bo nie było takiej potrzeby, podobnie z ekwipunkiem. Trochę szkoda, bo potencjał do kombinowania jest tutaj większy niż w oryginale. Czekam na premiere na PC i scene moderską, które wyciśnie z tego systemy wszystkie soki, a jest co wyciskać.

 

Niemniej mimo to nawet w obecnym stanie walki z bossami nigdy nie opierały się na mashowaniu kwadratu - jasne, w sumie można i tak,, tylko że wtedy walki trwają 3x dłużej niż gdy korzystamy z dobrodziejstw systemu. Umiejętna żonglerka postaciami, wykorzystywanie słabości przeciwników, odpowiednie dobieranie skilli do efektywniejszego zwiekszania staggeru, manewrowanie po polu bitwy w celu uniknia atakow przeciwnika, rozkminianie w krytycznym stanie jak unikac atakow przeciwnika az naladuje sie ATB itd itp - no naprawdę jest tu o czym myslec i co klikac, poziom oryginalu spokojnie, a wrecz nawet wyzszy. Tylko ten poziom trudności nie pozwala się temu wszystkiemu całkowicie rozwinac... brakuje przeciwników z szerokim zakresem odporności, którzy by nas zmusili do odpowiedniego przygotowania ekwipunku i materii...zobaczymy jak jest na hardzie, bo brak możliwości korzystania z itemów, który na nim jest na pewno korzystnie wplywnie na element strategiczny.

@smoo

 

Jesli mowisz o tym co jest przed spoilerem, to w spoilerze masz delikatne rozwiniecie bez szczegolow, jesli chodzi o rozwiniecie tego co jest w spoilerze to (uwaga mega spoilery z ostatniego rozdzialu)

Spoiler

Gra bawi sie w alternatywna rzeczywistosc, a mozliwe, ze bedzie odpyerdalac zabawe z rownoleglymi rzeczywistosciami. Slowem - wyglada na to ze w fabule zachodza spore zmiany i to juz nie bedzie historia z oryginalu, to jest zabawa historia z oryginalu i jak ktos oryginalu nie zna, to mam wrazenie ze sie bedzie czul strasznie zgugiony po tym zakonczeniu, bo wyglada ono jakby bylo kierowane w strone fanow, ktorzy znaja juz cala historie i teraz moga obserwowac jak ona sie zmienia. 

 

 

Jak mówiłem wcześniej, gra ma lepsze i gorsze momenty, ale ogólnie jest to naprawdę dobre odnowienie historii.

A potem zaczyna się ostatni rozdział. I ja jestem pewny, że wszytko co ma tam miejsce to pomysł tego luja Nomury. A jak jego genialne pomysly sie koncza, to fani KH dobrze wiedzą :) Tym co nie grali w oryginał, zdecydowanie polecam ograć go w pierwszej kolejności i bynajmniej nie chodzi o to, że Remake jest fabularnie zły. To po prostu inna gra, zbudowana na bazie oryginału.

  • Dzięki 1
Opublikowano
13 minut temu, Dahaka napisał:

System walki jest naprawdę dobry, w zasadzie powiedziałbym, że spamowanie kwadratu jest proporcjonalnie takie samo jak spamowanie ataku w oryginale.

Problemem tej gry nie jest system, tylko poziom trudności, który nie wymaga korzystania w pełni z tego co system oferuje

 

 

To tak samo jak w wydmuszcze  FF15, cała gre mozna przejsc nie dotykajac magii i napierdalajac atak. Dopiero przy kilku opcjonalnych huntach trzeba bylo troche pomyslec.

Opublikowano

System z XV a system z rimejku to niebo a ziemia, nie ma co nawet porownywac, ten jest lepszy pod kazdym wzgledem. Tutaj odpowiednie korzystanie z jego mozliwosci nie jest konieczne, ale na pewno znacznie przyspiesza walki.

Opublikowano

Ja juz nie mogę tyle godzin siedzieć bo oczy mi wypływają z orbit, a rano jak wstaje to głowa waży tonę.

 

A jutro znowu 8h przed kompem służbowym, oślepnę przed 40ką.

  • Haha 2
  • WTF 1
Opublikowano

Ja też nie wytrzymałbym od rana do nocy przed konsolą, oczy w pewnym momencie łzawią i game over man :) Robię sesje po dwa rozdziały i potem przerwa.

Opublikowano

dla tych co jęczą na poziom trudności - polecam walkę z summonem Leviathana na 23levelu, nawet z Haste, Manawall i boostami z materii pod ATB to jest skomplikowane

 

niestety kwadratem go nie przeszedłem ;)

 

zresztą nawet nie chodzi o (opcjonalnego) potworka, tak od chap10 w górę to nawet robociki Sweeper z Cutterem potrafią namieszać..

 

także radzę dopakowywać swoją ekipę ile się da żeby potem nie było płaczu

 

 

Opublikowano (edytowane)

Dwa razy podchodziłem do Hell House. Aż sie spocilem, mimo że miałem wszystkie żywioły pod ręką to i tak albo brakowało MP, albo gnojek przerywał mi castowanie, albo rozwalał postać rzucając śmieciami z każdej strony. Sporo etherow poszło.

 

Można się łatwo wkopać saveując podczas turnieju bo z koloseum nie idzie wyjść żeby pogrindować czy zarobić kasę na itemy.

 

A co do muzyki - jak tylko napotkaliśmy trzech bandytow w tunelu Sektora 6 to włączył się oryginalny beat z Wall Marketu w FF7. Za to jak juz dotrzemy na bazar to jest kompletnie nowa melodyjka, festyniarska, pasująca do klimatu. Tutaj Wall Market to imprezownia i neony, mega fajnie to rozwiazali pod kątem klimatu.

 

Aha, nie wiem po co Aerith brała Clouda na "skroty" tunelem (tam gdzie przestawiało się metalowe łapy) skoro w prostej linii do Wall Marketu było z 20 sekund biegu? :[

 

Edytowane przez _Red_
Opublikowano (edytowane)

Ost w walce z 

Spoiler

jenova

 to czysta poezja, zaczyna sie jak jakis slaby remix, ale jak pod koniec walki wjechal na pelnej piz.dzie perfekcyjnie zremasterowany motyw z oryginalu to myslalem ze sie zesram :fsg: 

Ale tak ogolnie to mam mieszane uczucia co do OST. I znowu musze powiedziec, ze chcialbym, zeby jednym problemem tego aspektu gry bylo wstepne narzekanie, ze "no orkiestra to juz nie to samo co syntezatory". A niestety tak nie jest. Zremasterowane kawalki z oryginalu to czysta poezja z drobnymi wyjatkami, ale nowe kawalki sa po prostu meh w wiekszosci. Mysle ze nawet osoba nie znajaca oryginalu od razu bedzie w stanie wychwycic co jest starym zremasterowanym kawalkiem, a co zupelnie nowym, bo roznice w poziomie czuc az za wyraznie. Ogolnie brakuje mi w tym spojnosci, czasami czulem sie jakby to byly 2-3 rozne soundtracki wymieszane w jednej grze.

Edytowane przez Dahaka
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Gregorius napisał:

Posiadanie wyłącznie Xboxa nigdy nie bolało tak bardzo jak teraz,gdy czytam ten temat:(

Bardziej bolalo, gdy streamer z niebieskimi wlosami wykupiony przez MS za 50 baniek, streamowal tego szpila.

Dziwnie ogladalo sie to na Xboxie. Chora akcja :x 

Edytowane przez bebbop
Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, _Red_ napisał:

 

 

Aha, nie wiem po co Aerith brała Clouda na "skroty" tunelem (tam gdzie przestawiało się metalowe łapy) skoro w prostej linii do Wall Marketu było z 20 sekund biegu? :[

 

Po to, zeby z nim dluzej pobyc. Myslala ze za chwile sie rozstana, a poza tym wglada na to ze jest juz swiadoma losu, jaki ja czeka.

 

@Dahaka na razie nie klikam spoilera, odniose sie jak sam skoncze (obecnie 35h i robie questy  w ch14)

Edytowane przez smoo
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...