Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Remake


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@Kazub sprawdzilem i mam racje co do ataku Tify, takze o ile wczesniej nie zarzucalem ci brak kompetencji tylko brak umiejetnosci przytoczenia dobrego przykladu, tak teraz zmieniam zdanie i stwierdzam, ze nie wiesz co piszesz. Milej gry.

Edytowane przez estel
Opublikowano (edytowane)

40h na liczniku i zrobiłem wszystko co się dało w Chapterze 14 (łącznie z

 



leviathanem

 

). Najwyższa pora ruszyć dalej, bo już tęsknie za Aerith :wub:

 

Wciąż podtrzymuję zdanie - na tą chwilę ta gra to moje spełnienie marzeń.

Edytowane przez smoo
  • Plusik 2
Opublikowano

Pograłem dopiero wczoraj chwile - doszedłem do slumsów. Nie bede się rozpisywał nad tym jak w to się gra bo większość już jest napisana ale to jak to graficznie jest zrobione to dawno nie widziałem takiego geniuszu w doborze kontrastów i kolorów. Jest pięknie. Nie wiem czy to rodzaj matrycy powoduje ten opad szczęki ale to jak święcące elementy wyglądają na czarnym tle to jakaś magia. 

 

  • Dzięki 1
Opublikowano
20 minut temu, giger_andrus napisał:

@smoo propozycja aby kluczowe walki w danym rozdziale wymieniać jednak w spoilerze. Przynajmniej na razie, póki większość osób tam nie dotarła. 

 

to nie jest kluczowa walka, ale rozumiem, mój błąd - już poprawiłem :hi:

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Przede wszystkim grind jest dużo wygodniejszy i szybszy w tutejszej wersji New Game +. Grindować tak na zapas to raczej marnowanie czasu.

 

 

A gdzie? Gra właściwie sama podsuwa na to odpowiedź, dając specjalne miejsca gdzie można szybko toczyć walki z wieloma przeciwnikami z rzędu.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano
19 godzin temu, Dahaka napisał:

Skończyłem, gra bardzo dobra, ma lepsze i gorsze momenty, ale...

 

współczuję ludziom, którzy nie grali w oryginał i dali się nabrać na ogranie tej części

 

bez wchodzenia w szczegoly, 

  Pokaż ukrytą zawartość

ta gra nie jest rimejkiem tak naprawdę

 

ehh, chciałbym żeby podzielenie tej historii na kilka części było jej największym problemem... 

Masz na myśli głównie gameplay ( co w sumie oczywiste, że tutaj to nie jest remake chociażby przez zmieniony system walki), czy fabułę ( o zgrozo?)

Opublikowano
Spoiler
16 minut temu, ogqozo napisał:

Przede wszystkim grind jest dużo wygodniejszy i szybszy w tutejszej wersji New Game +. Grindować tak na zapas to raczej marnowanie czasu.

 

 

A gdzie? Gra właściwie sama podsuwa na to odpowiedź, dając specjalne miejsca gdzie można szybko toczyć walki z wieloma przeciwnikami z rzędu.

 


 

Spoiler

Domyślam się, że chodzi o koloseum. Zastanawiam się czy jest sens zdobywać Bahamuta za pierwszym podejściem na normalu. Mój ulubiony summon z serii :/ 

 

Opublikowano (edytowane)

To jedno z miejsc, bez wątpienia, choć nie ostatnie.

 

 

Powiem tak. To jest i tak ciężkie, nawet na maksymalnym levelu. Chciałbym zobaczyć, jak ktoś to robi "mashując kwadrat" czy robiąc inną "równie skomplikowaną co oryginalne FF7" rzecz mdr. Trzeba i coś robić i przygotować ekipę jak nigdy. Nie tylko spełnienie podstawowych warunków jest tu problemem. Czy jest sens? Co kto lubi. Tylko mówię, że grind jest znacznie szybszy i wygodniejszy po zobaczeniu napisów końcowych.

Edytowane przez ogqozo
  • Dzięki 1
Opublikowano
5 godzin temu, Dahaka napisał:

Pewnosci nie mam, ale raczej sila. W innym wypadku po co bylyby jej bronie zorientowane bardziej na sile czy tez rozwijanie attack power w drzewku?

Z ciekawości, walczylem z przeciwnikiem, który rzucal na siebie shielda, będąc odpornym na taki fizyczne Clouda i Tify. Aeris jednak swoimi zwykłymi uderzeniami zadawała mu obrażenia. Wiec traktowane są raczej jako magiczne.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Po zapowiedzi sceptycznie podchodziłem do tej gry. Oryginał grałem na PSX, później odświeżyłem sobie na PS3, Advent Childeren oglądałem z 3 razy i grałem w Crisis Core. Jednakże po zwiastunie z TGS z tamtego roku Remake wyglądał dla mnie jak spełnienie mokrego snu. Design postaci, summony i muzyka. Wszystko wyglądało tak jak sobie śniłem. 
 

Teraz gram nonstop od czwartku (no dobra nie nonstop) i jestem zachwycony. Reżyseria jest niesamowita. Chyba nie było czegoś takiego w grach? W senie takich ujęć, montażu itd. Nawet Death Stranding czy TLoU nie wykorzystywały tak możliwości renderowania. Dawno nie grałem w grę AAA która by dostarczyła mi tyle emocji, od śmiechu po łzy w oczach. To zasługa właśnie reżyserii, scenariusza (tak naprawdę ta gra jest dobrze napisana), voice actingu i muzyki. Chyba wreszcie ktoś widział filmy i potrafił swoje doświadczenie przelać na grę. Ten świat faktycznie żyje. Ma własną muzykę, kulturę, religię i politykę. 

 

Co do poziomu trudności. Główna oś w Fajnalach zawsze była w miarę prosta. To dodatkowe wyzwania dawały w kość. Tak jest też tutaj. System jest przemyślany. Materie dają dużo możliwości i pole do popisu.

 

Jeszcze nie skończyłem ale już nie mogę się doczekać kolejnej części. Mam nadzieję, że pandemia nie zrewiduje aż tak oczekiwań w sprawie sprzedaży. 
 


 

 

Edytowane przez MaiorZero
  • Plusik 4
Opublikowano

Ten system walki to jest troche spierdolina zwlaszcza na Hard 

 

Pozdrawiam typa ktory dal do gry dodge ktory nic nie robi i jak grasz Solo to dostajesz Staggery i mozesz odkladac pada bo nie przelaczysz sie na inna postac zeby sie wyleczyc. 

 

Sam Hard w sobie jest bardzo ale to bardzo nieprzyjemny cale szczescie mozna napierdalac skipa sporo i w 2 godziny zrobilem 3 Chaptery wraz z Misjami pobocznymi. Problem jest taki ze w 4 typ trafil mnie z karabinu reszta sie dolaczyla i stracilem 7k HP w jakies 3 sekundy nie mogac sie ruszac. Jak przez to przebrne to sie sam po plecach poklepie. 

 

Added bonus solidny chuj w dupe za Trofki z wszystkimi sukienkami i questami pobocznymi bo trzeba bedzie sie gimnastykowac zeby pogodzic Sukienke z Questami -_- 

 

Pierwsze przejscie 8+ na 10 wszystko co wkurwia mozna przehealowac Curaga na pale. Przejscie na Hard Jebac to gowno gre z gowno systemem walki na 10 kompletna meczarnia. 

 

Dobranoc.

  • WTF 1
Opublikowano

Ja sobie jednak hard odpuscilem, niestety widac ze jest wrzucony na ostatnia chwile, zeby wydluzyc zywotnosc gry i raczej nie ma co liczyc na sensowny balans.

Generalnie patrzac na biedacaki, prawie ze nie istniajacy post-game i to jak gra paskudnie wyglada momentami, widac ze przydaloby jeszcze z 6 miesiecy developingu.

I przez to tez wyczuwam Royal Edition za rok albo dwa, dlatego narazie koncze przygode.

Opublikowano
19 godzin temu, _Red_ napisał:

 

Aha, nie wiem po co Aerith brała Clouda na "skroty" tunelem (tam gdzie przestawiało się metalowe łapy) skoro w prostej linii do Wall Marketu było z 20 sekund biegu? :[

 

 

 

Zapominasz, Kolego, że celem ich podróży nie był Wall Market ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...