Hendrix 2 731 Opublikowano 20 czerwca 2015 Opublikowano 20 czerwca 2015 No właśnie, zresztą Toriyama i Wada, to były osoby, które koniecznie chciały gonić trendy z zachodnich gier (np. podanie CoDa jako inspiracji). Cały ten kierunek był zły oczywiście i prezesura poprzedniego CEO zostanie zdecydowanie źle zapamiętana. Ma też on na koncie największe fiasko S-E, czyli FF XIV, na szczęście to co zrobił Yoshida z tą grą zakrawa o cud. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 no i skończył się dzień dziecka: Brak nowych postaci i świeże mechanizmy w remake'u Final Fantasy VII Wieści potwierdza reżyser gry, Tetsuya Nomura. Wskrzeszanie kultowego Final Fantasy VII to jeden z najgorętszych tematów branży od czasów targowej konferencji Sony. W wywiadzie dla Famitsu Tetsuya Nomura poruszył trzy istotne kwestie związane z nadchodzącą grą: W remake'u nie uświadczymy żadnych nowych postaci, jak np. miało to miejsce przy wersjach Enhanced obu części Baldur's Gate. Graficznie studio stawia na realizm i dzisiejsze standardy. Część materiału zaprezentowanego na E3 będzie użyta w grze. Poziom wizualny ma być jeszcze lepszy. Mechanika gry ma zostać w jakimś stopniu zmieniona na bardziej realistyczny system. Punkt trzeci może brzmieć niepokojąco, ale niestety póki co nie dowiemy się niczego więcej. Możemy tylko trzymać kciuki za to, że ewentualne zmiany okażą się sensowne, choć najzagorzalsi fani pewnie i tak będą kręcić nosem - bo niby po co zmieniać coś, co działało tak dobrze? A co myślicie o braku nowych postaci? Jesteście zadowoleni, że twórcy najwidoczniej nie chcą mieszać w warstwie merytorycznej dzieła? [źródło: VideoGamer] http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,18218566,Brak_nowych_postaci_i_swieze_mechanizmy_w_remake_u.html Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 Punkt 3 raczej jasno wskazuje, ze dostaniemy jakies go wno w stylu najnowszego FF XV czyli realtime slasher na wesolo... Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 Takie czasy, musi byc widowiskowo, a nie dwie grupki stoja i bija sie na zmiane. 1 Cytuj
Daffy 10 574 Opublikowano 24 czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 czerwca 2015 jeszcze tylko czekam na info, ze wywala sporo miejscowek bo "nie pasuja do realistycznej wizji" i moge stawiac krzyzyk nad tym tytulem Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 Mogliby zrobic widowski ale zeby dodali chociaz ATB w trybie Wait a kamera niech sobie jezdzi i robi cuda. W czasach FFX jak przylatywal bahamut to byl czuc moc i kazdy wiedzial ze wlasnie do walki wpadl niezly sku rwiel mimo ze calosc byla w trybie turowym a te nowsze odslony to devil may cry w uniwersum FF a czegos takiego osobiscie nie lubie. Ogladalem demko FF XV jak wyglada walka z behemotem i te bieganie w kolko aby mu ciachnac mieczem w tylek jest bardzo malo fajnalowe. Dla mnie to takie przenoszenie tetrisa kompletnie w 3d i zamiast osi X i Y dodawanie jeszcze osi Z aby bylo wiecej mozliwosci - kompletnie mi takie cos nie odpowiada i za duze przekombinowanie. To juz chyba wolalbym cos w stylu VATS z fallouta, sterowanie real time ale ataki w zamrozonym lub mocno spowolnionym ekranie aby kazdej postaci mozna bylo dawac po kolei komendy aby odpalaly swoje akcje. Zreszta jakby tak porownac, to VATS z fallouta to w zasadzie byla kopia mechaniki z Vagrant Story. Akurat info o dodatkowych postaciach mi pasuje bo nie widzialbym sensu dawac tam kogos na sile bo i w fabule nikogo nie bylo do wcisniecia do naszej druzyny. Jakies smieci typu Biggs, Wedge albo Dyne ? Na co to komu, oni maja gryzc ziemie. Druzyna FF7 byla kompletna fabularnie i tam nie bylo potrzeby nikogo dodawac lub odejmowac. 3 Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 Jakie wyciąganie wniosków xD Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 To nie wioski tylko spekulacje poki nie zobaczymy gameplayu ale patrzac po kierunku jaki obiera gameplay uniwersum FF mozna sie bez obaw pokusic o takie teorie. Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 Chyba oczywiste, że jakieś zmiany zajdą, w systemie walki również. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 No ale nie na lepsze ;-[ Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 No dobra, to czas wspominek. Jaki utwór jest waszym ulubionym z siódemki? Dla mnie chyba będzie to jednak Aerith Theme. Dzieło. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 Caly ost jest fenomalny, wybranie jednego jest niemozliwe. Ja mam mokro z powodu remixu Buried in Snow - jakosciowo jest to chyba jedna z najlepszych aranzacji oryginalnego utworu, dla mnie male mistrzostwo swiata i tym utworem telefon budzi mnie kazdego dnia rano: https://www.youtube.com/watch?v=Spblw6tRlyM Jeszcze jak sie pusci na fajnym zestawie stereo omg... 1 Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 Tylko oryginalne midy. https://www.youtube.com/watch?v=Nbb6x-RJSyI Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 eee midy to z biednej wersji na pc, tylko ori ost z psxa Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 To co wkleiłem to oryginalne melodie. Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 W systemie walki niech sobie mieszaja ale wara od materii. Cytuj
Pix 914 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 Od początku było wiadomo, że zmienią system walki. Nie robią przecież tego rimejka tylko dla wiernych fanów "siódemki". Janusze zawsze będą na pierwszym miejscu. I tak jak napisał Mejm - niech tam mieszają ile chcą, ale materie muszą zostać. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 (edytowane) OST z tej gry, to jest jakaś niemożliwa wręcz sprawa. Nie wierzę, że Uematsu nie sprzedał duszy diabłu, aby móc stworzyć coś tak zróżnicowanego, spójnego, klimatycznego i nowoczesnego jednocześnie. Muzyka absolutnie ponad wszelkie skalę i oceniaczki. Tego nawet dziś się przyjemnie słucha. Pamiętam, że jak pierwszy raz usłyszałem "One Winged Angel', to się mało nie zesrałem z emocji. Nie ma złego utworu w całym OST. Szacunek do końca życia dla Nobuo. Edytowane 24 czerwca 2015 przez Kalinho_PL Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 z ocenianiem systemu walki też radziłbym się też wstrzymać po zobaczeniu 5 min. na YT bo yebie to ignorancją rodem z CW W systemie walki niech sobie mieszaja ale wara od materii. o to to TO! bankowo namieszają Cytuj
Sephrio 2 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 W systemie walki niech sobie mieszaja ale wara od materii. Mam nadzieję że nie będzie dlc związne z materiami Cytuj
Ader 383 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Materii nie ruszą,bo były mocno związane z fabułą Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Chociaż mogliby delikatnie zmienić niektóre, bo były kombinacje totalnie przegięte. Cytuj
RoL 561 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Materie powinni zbalansowac, bo przez Rycerzy walki z bossami byly banalne. Pewnie, ze mozna nie uzywac, ale mozna tez uzywac. Poza tym, czesc materii byla praktycznie zbedna, zwlaszcza pod koniec gry, wiec balans by sie przydal. No i obowiazkowo chociaz troche nowych przeciwnikow, moze jakies dodatkowe lokacje i sub-questy. Marzy mi sie tez prawdziwy podzial na klasy ze zroznicowanymi statsami, tak jak np. w FF IX. W siodemce, po odpowiednim dopakowaniu wszyscy byli identyczni i roznili sie jedynie limitami. 2 Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 W Wielkanoc kupiłem pierwotną edycję FF7 z PSN za chyba 20 zikos. Raniła oczy wizualnie, ale miło było po kilkunastu latach n-ty raz wsiąść w tę fabułę. Skończyłem na pierwszej płycie, gdyż potem pozbyłem się konsoli - tym chętniej jeszcze raz wsiądę w tę przygodę ale w nowych szatach, z dubbingiem. Tego mi trochę brakowało.Do want! Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Materie powinni zbalansowac, bo przez Rycerzy walki z bossami byly banalne. Tyle ze zeby zdobyc Rycerzy to trzeba bylo zrobic questa ze zlotym chocobo, co bez poradnika bylo dosyc skomplikowane. To wlasnie dla mnie jest stara dobra szkola - dalismy uber bron w grze ale nie dostaniecie jej jak dzis pod koniec gry z kapelusza po "press x to weapon", ale bedziecie sie musieli troche natrudzic. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.