Skocz do zawartości

Shenmue 3


REZOK

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Podsumowanie wszystkiego z wizyty "Edge'a" na cover story ostatniego numeru.

 

 

- życie wioski i jej mieszkańców wydaje się bardzo istotnym elementem gry, może jsezcze bardziej, niż kiedykolwiek. Zaawansowany ma być nowy, dość wyjątkowy system "affinity", który oznacza, że dopiero w miarę rozmawiania z ludźmi i robienia rzeczy, będziemy mogli od nich usłyszeć więcej detali, osiągnąć cele, uniknąć konfliktu. Bardzo mnie to interesuje, bo lubię takie rzeczy w grach, a mało tego jest, mimo że niby mamy modę na "open worldy" (ale dość mało żywe). Ogólnie zderzenie człowieka z miasta z bardzo realistycznie ukazaną wioską tego regionu z tego okresu ma być jednym z głównych wątków zabawy - na początku ludzie mają być niechętni, i relacje będą się zmieniać w zależności od tego, co będziemy robić.

 

- znów sporo będzie dodatkowych gierek związanych z pracami do wykonania za pieniądze

 

- system walki będzie nieco podobny do poprzedników, ale brzmi dużo bardziej RPG-owo. Trening i nabijanie siły będzie kluczowy dla możliwości pokonania trudniejszych przeciwników. Mini-gierki treningowe są podobno całkiem ciekawe i chyba będzie ich sporo, tak samo jak zwojów. Walki z żywymi wrogami też będą pomagały zwiększać siłę i staminę, ale oczywiście będą trudniejsze niż trening.

 

- Wygląda na to, że wszystkie fizyczne czynności wymagają staminy, ale tę odnawiać mamy poprzez jedzenie. Tego się trochę obawiam po tym opisie. Przygotowywanie żarcia przed "większym wysiłkiem" niby było np. w Zeldzie, ale nawet tam trochę męczyło, a było zrobione dużo lepiej, niż gdziekolwiek indziej. Ogólnie w 99% gier wolę staminę, która "sama" szybko powraca.

 

- ogólnie Suzuki nie był zainteresowany robieniem kolejnego open-worlda AAA dla tego typu ludzi, tylko nowego Shenmue, nie będzie raczej za wiele kompromisów w takich kierunkach

 

- sporo ludzi powraca z teamu tworzącego poprzednie części, ale Sega nie jest zaangażowana. Ys Net robi grę samo jako niezależne studio. Wydawca gry, Deep Silver, to stosunkowo mała firma z siedzibą w Austrii

Edytowane przez ogqozo
  • Plusik 3
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, ogqozo napisał:

Wydawca gry, Deep Silver, to stosunkowo mała firma z siedzibą w Austrii


Deep Silver ma siedzibę w Wielkiej Brytanii i jest częścią niemieckiego Koch Media, więc może samo w sobie za duże nie jest, ale już z firmą macierzystą to spory moloch. W Austrii DS mają swój oddział działający od 2007 roku.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

To i tak lepsze niż mnóstwo randomowych słabych walk na ulicach w Yakuzie przed którymi najlepiej uciekać aby się nie irytować lub inne rzeczy typu zaczepianie przez randomy do nachalnych słabych misji pobocznych w owej serii :bad:

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, ogqozo napisał:

Wydawca gry, Deep Silver, to stosunkowo mała firma z siedzibą w Austrii

 

16 godzin temu, Wredny napisał:

Deep Silver ma siedzibę w Wielkiej Brytanii i jest częścią niemieckiego Koch Media, więc może samo w sobie za duże nie jest, ale już z firmą macierzystą to spory moloch. W Austrii DS mają swój oddział działający od 2007 roku.


Dzięki za sprostowanie bo kolega wyżej jak zwykle rzetelne info puszcza.

Odnośnik do komentarza

Firma Koch Media, którego DS jest oddziałem, powstała i ma główną siedzibę w Hofen w Austrii, siedzibę operacyjną pod Monachium, kapitał jest z Austrii i Niemiec, w cytowanym tekście który tylko streszczałem DS jest opisana jako firma niemiecko-austriacka. Jak wejdziesz na oficjalną stronę Koch Media do zakładki "Impressum" to podany jest jeden adres, w Hoefen w Austrii, faktycznie mało rzetelne źródło. Zaiste samo DS operuje w Reading. Ogólnie można by się kłócić co to znaczy "siedziba firmy", ale w kontekście jest to chyba oczywiste, a nie uznawałem struktury narodowościowej kapitału i zarządzania współczesnej korporacji za temat wart rozpisywania na schematach w Power Poincie w tym momencie.

 

Ale ok, to fakt, Deep Silver jest _oddziałem_ firmy z siedzibą w Austrii. Popełniłem najbardziej mylący skrót w historii forum znanego z naukowego podejścia. Nawet nie napisałem nieprawdy, tylko inny skrót całego opisu sytuacji niż ty, wy to macie problemy w życiu.

 

 

 

A mówię, że stosunkowo mała, bo oczywiście nie jest to sklepik z lodami, ale w porównaniu do największych, jest to inna półka. Cały Koch niedawno został sprzedany i kosztowało to THQ ze wszystkim 120 milionów euro. Wydawcy, o których produktach najwięcej się na tym forum rozmawia, mają wartość miliardów, albo dziesiątek miliardów. W przypadku Shenmue, uznałem, że zaznaczę, iż mówimy o grze, której setki większych firm nie zdecydowały się wydać. 

 

 

Oczywiście nie jest to jakaś zupełnie anonimowa firemka, bo wiele gier ostatnio wydaje, ale w przypadku japońskich pozycji, raczej była tylko wydawcą na Europę dla gier, które w Japonii i USA wydawały tamtejsze oddziały Segi, Atlusa itp. No i to uznałem za ciekawsze info, że Sega bardziej się wolała zaangażować finansowo np. w Puyo Puyo Tetris (nie mówiąc oczywiście o wszystkich częściach Yakuzy), niż w Shenmue III. Dla mnie to coś znaczy, gdy mówimy o jakże kultowej marce.

 

 

Edytowane przez ogqozo
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Stwierdzam, że sporo się udzielasz na forum a jednocześnie tak się na nie skarżysz. A to "silnik gry", a to "sami specjaliści" a teraz "forum znane z naukowego podejścia". Ktoś Ci każe tu siedzieć czy to taka forma samookaleczania ?

Wracając do tematu to NIE. Nie można się klócić o siedzibę firmy, bo siedziba firmy jest jedna i określona. Pozostałe to filie, oddziały itp itd.
Piszesz, że stosunkowo mała bo porównujesz do największych a jednak ma w CV około 60 wydanych tytułów w tym kilka "grubych".
W ogóle najpierw piszesz o Deep Silver a w kolejnym poście już o całym Koch Media, czyli zmieniasz skalę ...

Jak już się silisz na swoje przydługie wypociny (nazywasz to forum pseudo-naukowym a sam idziesz w tą stronę), w których czasem jest ze 30-40% esencji to posprawdzaj chociaż te informacje.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Dlaczego?

Że niby twórca miałby czas na robienie innej gry? Czy dlatego że jesteś r a d y k a l n y ?

 

btw, wyobrażacie sobie gdyby na tym świecie bóg postanowił  wykulać z resztek gliny jeszcze jednego blubera i ten miałby skomentowac ten post wyżej:

 

"ale jaki masz problem ze robią grę, przeciez nikt Cie nie zmusza by kupować :)"

"nie rozumiem, dziwne podejście, ile masz lat, tak trudno  zrozumieć ze ktoś może czeka na tę grę".

 

 

Edytowane przez milan
  • Haha 7
Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, marcinwks napisał:

Założę się, że będzie jeszcze jedno przesunięcie premiery. Wydać w listopadzie S3 byłoby samobójstwem.

Styczeń-luty 2020 premiera.

 

A co takiego obecnie jest zapowiadane na jesień a racczej Listopad?? Obecnie wiele gatunków sobie radzi pomimo kolejnej części CoDa i Battlefielda. Shenmue nie jest typowym open worldem. Obecnie większym samobójem bedzie wydanie tej gry na początku roku, gdzie nie jeden developer ucieka właśnie z okresu przed świątecznego a potem wychodzi na jaw, że najlepiej to wydać grę na wakacje aby nie miała konkurencji. Tylko wtedy mało kto skupia się na tym aby siedzieć na chacie i grać. :dunno:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...