Skocz do zawartości

Ghost Recon: Wildlands


SG1-ZIELU

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ubi podobno rozsyła zaproszenia do zamkniętych technical testów, choć nie wiem czy nie tylko na PC. Obowiązuje NDA i każdy zaproszony ma 3x invite dla swoich ziomków.

Edytowane przez Frantik
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Te kody co się dostało można rozesłać przez ubi club tak jak w przypadku for honor, beta 3-6 luty czyli weekend, wiec sie sprawdzi, 24gb zajmuje

Opublikowano (edytowane)

Mam do rozdania 3 kody na Xboxa, jeśli ktoś jest zainteresowany to wyślijcie do mnie PW z nickiem w Ubisoft Club. Zaproszenia prześlę dzisiaj wieczorem.

 

Limit wyczerpany :) Ci co wysłali wcześniej wiadomości mogą być spokojni, zaproszę ich do bety.

Edytowane przez Vexilium
Gość suteq
Opublikowano (edytowane)

Jestem po pierwszej misji więc krótkie wrażenia.

 

Otwiera się przerywnikiem filmowym gdzie mimika jest sprzed 10 lat. Strasznie to wygląda zwłaszcza, że Ubi wydało niedawno Watch Dogs 2 gdzie to wygląda naprawdę imponująco. No ale spoko, najważniejsza jest rozgrywka. 

 

Wsiadam do pojazdu z kompanami i jadę do punktu. Jazda samochodem jest wykonana nieźle. Nie jest to tak wygodne jak było w Far Cry 3/4 ale bardzo podobne. Dojeżdżam na miejsce, wychodzę z auta i rozpoczynam zwiad.

 

Można to zrobić za pomocą lornetki albo drona. Po nakierowaniu celownika na przeciwnika zostaje on zaznaczony i mamy podgląd co się dzieje w danym miejscu. Następnie przeszedłem do cichej eliminacji. Na wyposażeniu są 3 bronie: główna - karabin z tłumikiem, poboczna - smg, krótka - pistolet z tłumikiem. Wybrałem pistolet i chodząc na kuckach zbliżam się do pierwszej ofiary. Przycelowuję i gra automatycznie ma wybrane celowanie z bliska broni (tak jak w fps) ale można to zmienić klikając R3. Zabijam, fajnie się strzela a więc pozytywnie. Oczywiście szału nie ma ale nie jest to jakieś drętwe i niesatysfakcjonujące. 

Dalej po wyeliminowaniu wrogów przesłu(pipi)ę typa, dostaję info i znowu muszę się gdzieś udać.

 

Otwieram mapę i widzę naprawdę ogromny teren (w becie dostępny tylko jeden region), wybieram szybką podróż do najbliższej lokacji. Tam wsiadam do auta i jadę do punktu gdzie muszę uwolnić jakiegoś typa. 

Gdy dojeżdżam na miejsce robię zwiad dronem i przystępuję do akcji. Dwóch ludków eliminuję ale nie oznaczyłem wszystkich. Nagle kompan mówi, że wróg zbliża się i jest obok paczek. A więc tak, nasi kompani gadają ale dosyć mało. Na pewno nie jest to tak klimatyczne jak w Future Soldier, tam moim zdaniem było to zrobione idealnie. Czasem jak zauważy mnie wróg ale uda mi się go zabić przed alarmem to rzucają komentarzem typu 'Było blisko.'. Standard. 

 

(pipi) wpada w wentylator i wynika z tego bezpośrednia konfrontacja. Powalają mnie nawet nie wiem jak skoro byłem za przeszkodą ale podbiega do mnie kompan i ożywia co można wykonać raz na walkę. Zabijam typów, przyjeżdżają posiłki, zabijam ich również, uwalniam zakładnika i widzę helikopter więc go biorę. Latanie się bardzo prosto i przyjemnie. Na pewno ułatwi i przyspieszy podróżowanie po świecie. Tego się obawiam czy to podróżowanie nie zabije tej gry bo może ostro znudzić. 

 

W międzyczasie w tamtej bazie oznaczyłem palety z jzapsami czy coś (nie zwróciłem uwagi szczerze mówiąc) co było okraszone komentarzem, że potem jakaś ekipa to zgarnie. Można było też uzupełnić amunicję a po dotarciu do kryjówki była paczka z nową bronią (snajperką). Załączyła się cutscenka i misja ukończona. 

 

Teraz pokazały mi się misje typu śledztwo. 

 

Fajny jest klimacik. Ludzie mówiący po angielsku wtrącający hiszpańskie zwroty oraz muzyka typowa dla tamtego regionu. To im się akurat udało. 

 

Oczywiście zdobywamy doświadczenie i zdobywamy punkty, za które odblokowujemy umiejętności. 

 

Sprawy techniczne:

Graficznie jest OK. Oczywiście, że nie jest to poziom pierwszego trailera (może na PC) i Ubi znowu oszukało. Jednak wygląda to całkiem nieźle. Pop up jest ogromny. Jak się jedzie samochodem to cienie i małe obiekty dosłownie przed nami się pojawiają. Gra działa raczej stabilnie aczkolwiek mam wrażenie, że jest jakiś stuttering. Nawet w pierwszym filmiku był dialog i jakby na chwilę była jakaś ścinka. Dziwne, pewnie norma w betach miesiąc przed premierą hehe. 

 

Na razie jestem pozytywnie zaskoczony aczkolwiek finalny werdykt czy w ogóle w to zagram wydam jak pogram dłużej. 

Edytowane przez suteq
Opublikowano

A dla mnie giera drętwa. Pograłem z kumplem z 1,5 godziny i spasowalem narazie. Czułość celowania jakaś ślamazarna, ustawiłem na większa i dalej cos nie tak. Czasem ściągam kogos po cichu a i tak alarm sie włączał. Grafika to napewno nie to samo co na pierwszych trailerach, najbardziej chyba podobało mi sie jeżdżenie jeepem, troche jak w u4, można spokojnie zrobic offroad. W the division nie grałem, ale kumple sie jarali dłuższy czas wiec zapewne wildlands im podjedzie, ale dla mnie od dawna ubisoft nie stworzył gry ktora by mnie porwała. Ostatnio mecze AC:S i godzina przy posiedzeniu i mam dosc. Tutaj bylo to samo. Od znacznika do znacznika i podejrzewam ze ta godzina z hakiem pokazała mi całokształt gry.

Gość suteq
Opublikowano

No z tym celowaniem i kamerą to się muszę zgodzić. Mam prawie na maxa oba wskaźniki a i tak szybkość obracania czy celowania jest strasznie wolna. Po 3 misjach już wiem, że to kolejna gra od Ubi z nudnymi misjami. Dwa razy mialem kogoś przesłuchać i wydobyć informacje, które owy typ grzecznie udostępnił, a raz przechwycić materiały wywiadowcze. Było jeszcze odbijanie konwoju czyli jechanie za nim, a towarzysze strzelali i tyle. 

 

Tak jak piszesz, jeżdżenie od znacznika do znacznika i robienie takich samych misji. :( 

Opublikowano

Ubisoft, a ci dalej oszukują się, że to będzie coś dobrego XD 

Gość Orzeszek
Opublikowano

każda gra w coopie jest dobra, nawet największy crap :v

Gość suteq
Opublikowano

Ubisoft, a ci dalej oszukują się, że to będzie coś dobrego XD 

tak ci pilecki powiedział? 

Opublikowano

Działa wam ten cholerny ubliclub?  loguje sie przez link z maila gdzie pisze, że moge zaprosić 3 osoby i w kółko przenosi mnie w to samo miejsce.

W for honor było tak samo, ale pozniej jakoś się udało pamiętam

Opublikowano

Podoba mi sie. :dog:

 

Kreator postaci dosc rozbudowany, az mi sie przypomnialo MGO2, sporo ciuszkow, kolorow, akcesoriow, lubie takie pierdoły. 

 

Do poprawy na pewno zbyt toporne celowanie, reszta spoko. Ta gra w coopie naprawde ma potencjal. Niszczenie baz od Ubisoftu? Zawsze szanowalem. Po Niohu i Yakuzie bedzie jak znalazl.

 

Gdyby ktos chcial coopa uskutecznic to zapraszam, miejsce sie na pewno znajdzie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...