Skocz do zawartości

Dreams


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szkoda, że wielu ludzi najpewniej ominie jeden z przełomów w branży gier (szczególnie pod względem technicznym) jakim jest Dreams, ale rozumiem ta gra/kreator to coś co ciężko jest zareklamować graczom i ma wąskie grono odbiorców.

Szczerze powiedziawszy to nie wiem jak Sony dało się przekonać MM do tego projektu. Niedopowiedzeniem jest nazwanie go ryzykownym.

Opublikowano

oni powinni pokazac w pierwszej kolejnosci akutualny gameplay z jakiegos tworu stworzonego przez MM. Jak tak przegladam opinie w internetach, to wiadć, że ludzie kompletnie nie kumaja co to własciwie jest i po co to jest, co z tym mozna zrobić i gdzie tu w tym wszytkim jest fun. 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

 

During SIGGRAPH 2015, Frostbite Technical director at DICE Johan Andersson conducted a presentation on the future of the graphics engine. He talked in detail regarding the rendering pipeline, and the challenges met with development on the current generation platforms. In addition to EA’s own Need for Speed title, the presentation briefly acknowledges the technology that Media Molecule has used for its forthcoming title, Dreams. The specific slide is titled “real-time rendering have gotten quite far!”

The aforementioned slide from the presentation can be seen below.

dice.png

Media Molecule has also conducted its own presentation on Dreams at this year’s SIGGRAPH. The developer discussed several rendering techniques that it decided to use for its forthcoming PS4 exclusive title, but eventually abandoned for one reason or another during the course of its development. To check out Media Molecule’s own presentation on Dreams, follow the link here.

Not a whole lot is known about Dreams at this point, though going by the E3 2015 trailer, it appears to have a heavy emphasis on user-generated content. No release date has been announced for the PS4 exclusive, but we’ll keep you updated in this regard as more information becomes available.

Share your thoughts with us in the comments below.

 

http://gearnuke.com/dice-acknowledges-media-molecules-dreams-pushing-boundaries-real-time-rendering/

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ten niedzwiadek łapał mnie wcześniej za serducho i kojarzył sie z Never Alone z plusa, co mi sie bardzo podobało.

Po tym dzisiejszym kolorowych misiaczkach i tortach już widze, że odpusczam sobie.

Opublikowano

Ten niedzwiadek łapał mnie wcześniej za serducho i kojarzył sie z Never Alone z plusa, co mi sie bardzo podobało.

Po tym dzisiejszym kolorowych misiaczkach i tortach już widze, że odpusczam sobie.

Ale ty rozumiesz ze te misiaczki byly stworzone dla pokazu I mozesz sobie stworzyc co zechcesz?

Opublikowano

Ale chcialbym, zeby to byl kreator w ktorym mozemy tworzyc imprezowe minigierki a'la Crash Bash do 4 graczy. Bylaby jazda. Bylaby...

LBP już na to pozwalał, a ta gra pod tym względem oferuje znacznie więcej.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Kto się obawiał, że to tylko kreator, może spać spokojnie. Czuję ogień na E3. Tearaway Unfolded było zbyt piękne dla tego świata, oby Dreams poszło lepiej w sklepach.

 

c7c4w6bxgaaundrygyjy.jpg

Opublikowano

to sie absolutnie na pewno nie sprzeda, co wiecej obstawiam, ze po dreams zamknie sony te studio

 

lbp mial swiatny koncept - byl kooperacyjna platformowka 2,5d z fajnymi uroczymi szmaciankami z prostym edytorem, ktory pozwalal na cos wiecej 

 

dreams jest fatalny jako koncept, dla zwyklego kowalskiego ta gra jest niezrozumiala, do tego ten edytor choc pozwala na wiele jest przekombinowany

Opublikowano

@Ficuś

Zdajesz sobie sprawę, że akurat MM jest teamem mocno związanym z samym R&D konsoli? Są też małym studiem - sukces czy porażka Dreams raczej nie zmienią ich sytuacji. Największe zagrożenie dla nich to... lokalizacja, bo wszyscy uciekają z UK (ponad 40% firm związanych z branżą planuje relokację).

Edytor nie jest przekombinowany, a "pozwala na wiele" to niedopowiedzenie - dzięki eksportowaniu plików do Unity, będzie fantastycznym i prostym narzędziem do spróbowania swoich sił po kreatywnej stronie tej branży.

Jedyne z czym się zgadzam, to sprzedaż gry - zbyt ambitne założenia i brak marketingu dla przeciętnego użytkownika nie jest dobrą mieszanką.

  • Plusik 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ta gra istnieje tylko w snach ludzi, którzy na nią czekają. 

 

Sprytnie to rozegrali, nie powiem.

Tak samo jak powuh of cloud i DX12 także tego... Za chwilę E3 zobaczymy czy projekt jeszcze zipie.

Opublikowano

 

Ta gra istnieje tylko w snach ludzi, którzy na nią czekają. 

 

Sprytnie to rozegrali, nie powiem.

Tak samo jak powuh of cloud i DX12 także tego... Za chwilę E3 zobaczymy czy projekt jeszcze zipie.

Sony, w przeciwieństwie do M$, nie anuluje zapowiedzianych już gier - nawet jeśli trzeba na nie czekać kilka dobrych lat (TLG) ;) Ale wątpię, że grę zobaczymy na E3, myślę, że zostawią ją sobie na jakieś europejskie targi.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...