ASX 14 716 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 18 minut temu, Snake_Plissken napisał: Moim zdaniem SONY powinno zaryzykować i wypuścić tą grę na PC - być może byłby to fenomen na miarę Minecrafta. gra chyba bardziej przypomina Robloxa i to właśnie z tym fenomenem doszukiwałbym się podobieństw ;) to prawda że gra ma bardzo duży potencjał, na razie furory co prawda nie zrobiła ale przy odpowiednim i wieloletnim wsparciu ma szansę stać się wielką i popularną platformą. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 maja 2019 Autor Opublikowano 22 maja 2019 (edytowane) Gameinformer 9.5 Trochę dziwne recenzowac wersję bez singla, multiplayer i VR. Bedzie średnia jak u LBP? Ciekawe kiedy podadzą dokładną datę premiery. Edytowane 22 maja 2019 przez YETI Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 Tak, ma być kampania dla pojedyńczego gracza (nie wiem nic o co-opie). Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 Czekanie na singla to tak jakby ogrywać LittleBigPlanet dla fabuły Lizanie lizaka przez szybke Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 maja 2019 Autor Opublikowano 22 maja 2019 Wiadomo, że single nikogo w Dreams, ale multiplayer w tworzonych grach czy VR już tak, wiec dziwię się, że Sony pozwoliło oceniać early access. 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 A to trzeba mieć pozwolenie od Sony żeby zrecenzowac gre? Gra jest dostępna w sprzedaży i żądają za to pieniędzy więc prasa recenzuje, nikt nie będzie specjalnie czekał aż gra nabierze ksztaltów i dodadzą zawartość 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 2 minuty temu, ASX napisał: Gra jest dostępna w sprzedaży i żądają za to pieniędzy więc prasa recenzuje, nikt nie będzie specjalnie czekał aż gra nabierze ksztaltów i dodadzą zawartość Stąpasz tutaj po cienkim lodzie, kolego. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 Po prostu zzczerze pisze to co podpowiada mi rozum. Powiem więcej uważam że Sony zachowuje się bardzo w porządku, więdzą że Dreams brakuje zawartości więc sprzedają grę teraz za połowe ceny, a dopiero z czasem gdy gra się rozrośnie, dodadzą singla i tryb vr, a społeczność się rozrośnie zdecydują się wydać to jako pełnoprawny produkt za 250 zł. Wtedy też, dostanie też drugie jeszcze lepsze recenzje, bez obaw Yeti. Moim zdaniem uczciwe podejście i inni wydawcy jak np. Microsoft mogliby się uczyć. 2 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 maja 2019 Autor Opublikowano 22 maja 2019 Nie wiem czemu, ale byłem przekonany, że ten early access, to dostępne za pomocą jakiegoś kodu. Zupełnie zapomniałem, że można to kupić. Cytuj
Kosmos 2 754 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 Zrobiliście już jakąś grywalną gierkę? Ja na razie chodzę sobie postacią po platformach Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 To z forum ktoś już ogrywa? Cytuj
Kosmos 2 754 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 No przecież można kupić w early access Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 To jak wrażenia po za tym że chodzisz sobie postacią po platformach? Cytuj
Kosmos 2 754 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 Ogrom opcji przytłacza, ale z pomocą przychodzi bardzo rozbudowany tutorial. Jednak żeby w całości go obejrzeć potrzeba dużo czasu, no bo nie tylko oglądasz, ale powtarzasz też ruchy. Projektowanie platform czy postaci to podstawy, które ogarnąłem. No ale teraz trzeba nauczyć się, jak zrobić, aby np. gra naliczała punkty, gdy obiekt przekroczy jakąś linie. Aby nasz projekt faktycznie miał jakiś sens i przypominał grę. Jeśli chodzi o stworzone już gry, no to potencjał jest gigantyczny. Jednak nikomu jednak nie natknąłem się jeszcze na dużą i dobrą grę stworzoną od a do z. Ale pojedyncze levele stworzone przez graczy potrafią zaskoczyć. Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 czyli nie dla mnie. Chyba że bym dalej był w gimnazjum i miał mnóstwo czasu Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 (edytowane) Bardzo chetnie odwzoruje swoja ulubiona lokacje z medievila. Tylko poczekam sobie jeszcze na wiecej czasu i pelna wersje gry, ktora na pewno w jakims stopniu bedzie przystepniejsza w projektowaniu. Pamietam, ze przeskok miedzy LBP1 a LBP2 byl ogromny w kreowaniu wlasnych leveli, czy czegokolwiek. Duzo rzeczy robilo sie z automatu, bo byly gotowe schematy. Z reszta dwojeczka wciaz w serduszku. Edytowane 23 maja 2019 przez MEVEK Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 (edytowane) Osobiście to te kopie lvl z jakiś gier wgl mnie nie kręcą. Mocno za to liczę na jakieś oryginalne plansze do ciorania i rywalizacji na imprezkach (coś jak piłka w Raymanie). W planszach pod rywalizacje pokładam największą nadzieję Edytowane 23 maja 2019 przez Szymek_PL_ Cytuj
Moldar 2 275 Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 Po miesiącu od premiery poziomy są coraz lepsze, ciągle to skromne etapy i dużo jest zwłaszcza takich technicznych, gdzie jeden pokazuje możliwości silnika, a inny jakiś system walki. Generalnie możliwości są spore i pierwsze co widać, to problemy z animacjami, bo to robi się ręcznie i widać, że jeszcze długa droga do perfekcji. Z pewnością jest to fajne miejsce do robienia jakiś krótkich filmów animowanych. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 14 godzin temu, Szymek_PL_ napisał: Osobiście to te kopie lvl z jakiś gier wgl mnie nie kręcą. Mocno za to liczę na jakieś oryginalne plansze do ciorania i rywalizacji na imprezkach (coś jak piłka w Raymanie). W planszach pod rywalizacje pokładam największą nadzieję No dokładnie też nie rozumiem hype na to, że ktoś zrobił pierwszą lokacje z MGSa. Bardziej liczę na to, że zaskoczą ludzie nowymi pomysłami. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 19 godzin temu, Kosmos napisał: No przecież można kupić w early access A jest w ogóle coś takiego jak early access na ps store? Czy to tylko dotyczy tylko tego jednego tytułu? Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 Skąd te assety finala w filmiku powyżej? To można jakiś import robić z plików png? A i coś mam wrażenie, że gra będzie sprawiała przyjemność tylko tym, co lubią dłubać przy tworzeniu. Raczej te wszystkie stworzone platformówki mają taką samą fizykę, grafę i chyba denerwującą kamerę. Grać w to raczej kiepsko, ale tworzyć - jak najbardziej. Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 Pewnie wyklejone z sześcianów, raczej prosta sprawa, tym bardziej, że są statyczne. Jak ktoś chce kupić, żeby tylko grać to raczej nie warto, może za kilka miesiecy jak ludzie mocniej ogarną, choć i tak już teraz można trafić na sporo fajnych rzeczy, ale też nie ma co oczekiwać, że ktoś tam zmajstruje jakieś aaa gierki na 50 godzin. Możliwości są spore, ale to nadal jednak tylko program na kumsole, w którym wiekszośc ludzi dłubie Dualszokiem, a zasoby 'z zewnątrz' to przynajmniej na razie tylko nagranie czegoś mikrofonem. Cytuj
Moldar 2 275 Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 Dużo można modyfikować, tylko póki co większość skupia się na ustawieniach domyślnych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.