Skocz do zawartości

Dreams


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
18 minut temu, Snake_Plissken napisał:

Moim zdaniem SONY powinno zaryzykować i wypuścić tą grę na PC - być może byłby to fenomen na miarę Minecrafta.

gra chyba bardziej przypomina Robloxa i to właśnie z tym fenomenem doszukiwałbym się podobieństw ;)

 

to prawda że gra ma bardzo duży potencjał, na razie furory co prawda nie zrobiła ale przy odpowiednim  i wieloletnim wsparciu ma szansę stać się wielką i popularną platformą.

Opublikowano (edytowane)

Gameinformer 9.5

 

 

 

Trochę dziwne recenzowac wersję bez singla, multiplayer i VR.

Bedzie średnia jak u LBP? Ciekawe kiedy podadzą dokładną datę premiery. 

Edytowane przez YETI
Opublikowano

A to trzeba mieć pozwolenie od Sony żeby zrecenzowac gre? Gra jest dostępna w sprzedaży i żądają za to pieniędzy więc prasa recenzuje, nikt nie  będzie  specjalnie czekał aż gra nabierze ksztaltów i dodadzą zawartość

  • Plusik 2
Opublikowano

Po prostu zzczerze pisze to co podpowiada mi rozum.

 

Powiem więcej uważam że Sony zachowuje się bardzo w porządku, więdzą że Dreams brakuje zawartości więc sprzedają grę teraz za połowe ceny, a dopiero z czasem gdy gra się rozrośnie, dodadzą singla i tryb vr, a społeczność się rozrośnie zdecydują się wydać to jako pełnoprawny produkt za 250 zł. Wtedy też, dostanie też drugie jeszcze lepsze recenzje, bez obaw Yeti.

 

Moim zdaniem uczciwe podejście i inni wydawcy jak np. Microsoft mogliby się uczyć. 

  • Plusik 2
Opublikowano

Ogrom opcji przytłacza, ale z pomocą przychodzi bardzo rozbudowany tutorial. Jednak żeby w całości go obejrzeć potrzeba dużo czasu, no bo nie tylko oglądasz, ale powtarzasz też ruchy. Projektowanie platform czy postaci to podstawy, które ogarnąłem. No ale teraz trzeba nauczyć się, jak zrobić, aby np. gra naliczała punkty, gdy obiekt przekroczy jakąś linie. Aby nasz projekt faktycznie miał jakiś sens i przypominał grę. 

 

Jeśli chodzi o stworzone już gry, no to potencjał jest gigantyczny. Jednak nikomu jednak nie natknąłem się jeszcze na dużą i dobrą grę stworzoną od a do z. Ale pojedyncze levele stworzone przez graczy potrafią zaskoczyć.  

Opublikowano (edytowane)

Bardzo chetnie odwzoruje swoja ulubiona lokacje z medievila. Tylko poczekam sobie jeszcze na wiecej czasu i pelna wersje gry, ktora na pewno w jakims stopniu bedzie przystepniejsza w projektowaniu. Pamietam, ze przeskok miedzy LBP1 a LBP2 byl ogromny w kreowaniu wlasnych leveli, czy czegokolwiek. Duzo rzeczy robilo sie z automatu, bo byly gotowe schematy. 

 

Z reszta dwojeczka wciaz w serduszku.

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano (edytowane)

Osobiście to te kopie lvl z jakiś gier wgl mnie nie kręcą. Mocno za to liczę na jakieś oryginalne plansze do ciorania i rywalizacji na imprezkach (coś jak piłka w Raymanie).  W planszach pod rywalizacje pokładam największą nadzieję

Edytowane przez Szymek_PL_
Opublikowano

Po miesiącu od premiery poziomy są coraz lepsze, ciągle to skromne etapy i dużo jest zwłaszcza takich technicznych, gdzie jeden pokazuje możliwości silnika, a inny jakiś system walki. Generalnie możliwości są spore i pierwsze co widać, to problemy z animacjami, bo to robi się ręcznie i widać, że jeszcze długa droga do perfekcji. Z pewnością jest to fajne miejsce do robienia jakiś krótkich filmów animowanych.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gość _Be_
Opublikowano
14 godzin temu, Szymek_PL_ napisał:

Osobiście to te kopie lvl z jakiś gier wgl mnie nie kręcą. Mocno za to liczę na jakieś oryginalne plansze do ciorania i rywalizacji na imprezkach (coś jak piłka w Raymanie).  W planszach pod rywalizacje pokładam największą nadzieję

 

No dokładnie też nie rozumiem hype na to, że ktoś zrobił pierwszą lokacje z MGSa. Bardziej liczę na to, że zaskoczą ludzie nowymi pomysłami. 

Opublikowano
19 godzin temu, Kosmos napisał:

No przecież można kupić w early access

A jest w ogóle coś takiego jak early access na ps store? Czy to tylko dotyczy tylko tego jednego tytułu?

Opublikowano

Skąd te assety finala w filmiku powyżej? To można jakiś import robić z plików png?

A i coś mam wrażenie, że gra będzie sprawiała przyjemność tylko tym, co lubią dłubać przy tworzeniu. Raczej te wszystkie stworzone platformówki mają taką samą fizykę, grafę i chyba denerwującą kamerę. Grać w to raczej kiepsko, ale tworzyć - jak najbardziej.

 

Opublikowano

Pewnie wyklejone z sześcianów, raczej prosta sprawa, tym bardziej, że są statyczne.

 

Jak ktoś chce kupić, żeby tylko grać to raczej nie warto, może za kilka miesiecy jak ludzie mocniej ogarną, choć i tak już teraz można trafić na sporo fajnych rzeczy, ale też nie ma co oczekiwać, że ktoś tam zmajstruje jakieś aaa gierki na 50 godzin. Możliwości są spore, ale to nadal jednak tylko program na kumsole, w którym wiekszośc ludzi dłubie Dualszokiem, a zasoby 'z zewnątrz' to przynajmniej na razie tylko nagranie czegoś mikrofonem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...