McDrive 3 113 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 I to się liczy, pewnie nie "zagram", bo bawić się edytorami za bardzo nie lubię, ale niektórzy mogą tworzyć perełki. W samym lbp było wiele ciekawych etapów zrobionych przez ludzi. Cytuj
MEVEK 3 616 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 I co z Dreams, bylo ? hi hi.. Cytuj
Pix 971 Opublikowano 14 czerwca 2017 Opublikowano 14 czerwca 2017 Oj, chyba mają jakiś problem z tą grą. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Wygląda interesująco, bardzo podoba mi się styl graficzny Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 (edytowane) I jeszcze to - wygląda bardzo fajnie. Już mi się mózg gotuje na myśl co społeczność z tego zrobi. I będzie to też chyba ciekawy produkt pod VR. GIFY: Edytowane 8 grudnia 2017 przez Cedric Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 wow mozna sobie zrobić ori na playstation Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 8 grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 grudnia 2017 I nową cześć WipEout Kibicuje temu projektowi, oby został dobrze przyjęty przez graczy.PS. Jakiś single player potwierdzony? Cytuj
Moldar 2 271 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Niby spoko, ale pewnie skończy jak project spark. 1 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 29 stycznia 2018 Opublikowano 29 stycznia 2018 Jedna z gierek przygotowanych za pomocą narzędzi z Dreams na Global Game Jam. I to w zaledwie kilka godzin. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 21 maja 2018 Opublikowano 21 maja 2018 Kuźwa, to uczucie kiedy ostatni post w temacie też był Twój. No nic - dzisiaj niespodziewanie wyszło w sporo różnych preview i... zapowiada się chyba, że po raz kolejny Media Molecule rozbije bank z ocenami. Niemal wszyscy chwalą możliwości i prostotę obsługi narzędzi przygotowanych przez twórców. Wklejam kilka linków: https://www.digitaltrends.com/game-reviews/dreams-review/ https://www.gamespot.com/articles/ps4-exclusive-dreams-is-impressive-but-can-it-also/1100-6459082/ https://www.engadget.com/2018/05/21/dreams-makes-imagination-manifest-on-the-ps4/ http://variety.com/2018/gaming/features/dreams-preview-1202817609/ Aha, kampania w grze ma być na około 3 godziny. Można hejcić, ale ja tam i czekam jak po(pipi)on bo cholernie ciekawi mnie cały system + rzeczy jakie wyciągnie z tego community. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 podobno w jakims interview pada stwierdzenie, ze MM resetowalo tytul w trakcie developingu juz dwa razy, w sumie to juz chyba 6 lat dlubania przy tym ja obstawiam gierke z dobrymi ocenami jaka nikt nie kupi Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 maja 2018 Autor Opublikowano 22 maja 2018 (edytowane) Dużo będzie zależało, jak zostanie przyjęta otwarta beta, a raczej co ludzie w niej stworzą. LBP 3/4 czasu spędziłem w levelach stworzonych przez graczy. Sam głównie na tym opieram decyzję kupna tej gry. Widać że możliwości są ogromne, podobno tworzy się wszystko niebywale łatwo, więc szansa na sukces jest. Edytowane 22 maja 2018 przez YETI Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Godzinę temu, Ficuś napisał: podobno w jakims interview pada stwierdzenie, ze MM resetowalo tytul w trakcie developingu juz dwa razy, w sumie to juz chyba 6 lat dlubania przy tym ja obstawiam gierke z dobrymi ocenami jaka nikt nie kupi Wrzucam Ci poniżej film. Na samym początku pada tam nawet stwierdzenie w stylu "Dreams to bardzo ironiczny tytuł, bo jej stworzenie było dla nas prawdziwym koszmarem" W sumie jak na tak ambitny projekt to rebootowanie gry jakoś mnie nie dziwi. Choć pewnie nie było tak, że wszystko było wyrzucane do kosza. Traktowałbym to słowo raczej jako zmianę założeń i koncepcji. Zresztą generalnie studia Sony w tej generacji gry robią po 5-6 lat. Dreams- 6 lat, Days Gone- prawie 6 lat Nowy GoW- około 5 lata Ghost of Thushima - podobno od 4-5 lat już się robi Horizon - jakieś 5-6 lat The Last Guardian- Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 dodać do tego należy że prace nad nowymi IP są znacznie dłuższe niż nad starymi markami, ze względu na trudniejszą fazę preprodukcji i konieczność przygotowania wszystkich assetów od nowa. Poza tym założenia gry są ambitne, więc 6 lat pracy IMO nie można traktować jako nieudolności/lenistwa. Jedynym błędów mogło być tylko ogłoszenie gry zbyt wcześnie (ile to już lat mija od zapowiedzi?). Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Chyba można tu przyjąć konferencję Sony z 2013, z okazji ujawnienia PS4 - wtedy po raz pierwszy MM mówiło o "tyranii polygonów" i przedstawiło pierwszy szkic założeń Dreams. 11 minut temu, oni napisał: dodać do tego należy że prace nad nowymi IP są znacznie dłuższe niż nad starymi markami, ze względu na trudniejszą fazę preprodukcji i konieczność przygotowania wszystkich assetów od nowa. Poza tym założenia gry są ambitne, więc 6 lat pracy IMO nie można traktować jako nieudolności/lenistwa. To prawda. Teraz Sony zainwestowało sporo w nowe IP i bardzo fajnie, ale za to przyszła generacja zapowiada się na taką bez zaskoczeń - dwa nowe God of Wary, sequel Ghost of Thusima, sequel Horizon, może sequel Days Gone, sequel Spidermana, pewnie powrót Uncharted od innego developera. Z nowych IP to najprędzej doczekamy czegoś od Naughty Dog i Sony Japan. Plus SSM zbierało ludzi do nowego projektu. W sumie, może nie będzie źle. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Days Gone - 5lat Ghost of Thushim - 4 lata Horizon - 7 lat jak podają producenci, generalnie to na pewno troche mniej bo to pewnie czas gdy prace się zaczęły, a przerwy jakieś mogły być. No ale w tej generacji czas sporo się wydłużył. Kolejne next geny to będzie podniesienie rozdzielczości na 4K, postacie z większą liczbą polygonów, ale tego czasu produkcji już chyba nie mogą wydłużyć bo to przestanie być opłacalne. A te Dreams stanowczo za długo już robią Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 8 czerwca 2018 Opublikowano 8 czerwca 2018 długi materiał na temat kampanii Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 13 czerwca 2018 Autor Opublikowano 13 czerwca 2018 Materiał pokazujący gry stworzone przez ludzi z MM, niektóre to zwykłe pierdółki, ale jest kilka, która pokazują jakie możliwości niesie ta gra (statek kosmiczny). Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 To wogole kiedyś wyjdzie? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 Mówili coś o dacie wydania? ile można siedzieć przy tego typu grze Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 27 lipca 2018 Autor Opublikowano 27 lipca 2018 Demon's Souls, a raczej Dreamon's Souls ;). Niech wypuszczą tą betę, zobaczymy co będą tworzyć gracze. http://www.pushsquare.com/news/2018/07/media_molecule_builds_dreamons_souls_in_an_hour Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 5 września 2018 Autor Opublikowano 5 września 2018 (edytowane) Tym razem miechy. https://youtu.be/5YaV11gemcI Edytowane 5 września 2018 przez YETI Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 (edytowane) Heh, to samo miałem wrzucić. Własny MechWarrior? A pewnie! Jest nawet tryb FPP. Piękne! https://i.imgur.com/7cQoUcp.gif Edytowane 5 września 2018 przez Cedric Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.