Skocz do zawartości

Dreams


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I to się liczy, pewnie nie "zagram", bo bawić się edytorami za bardzo nie lubię, ale niektórzy mogą tworzyć perełki. W samym lbp było wiele ciekawych etapów zrobionych przez ludzi.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

I jeszcze to - wygląda bardzo fajnie. Już mi się mózg gotuje na myśl co społeczność z tego zrobi. I będzie to też chyba ciekawy produkt pod VR. 

 

 

GIFY:

 

DskHOBI.gif

 

6FHiCuV.gif

Edytowane przez Cedric
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Kuźwa, to uczucie kiedy ostatni post w temacie też był Twój. :D

 

No nic - dzisiaj niespodziewanie wyszło w sporo różnych preview i... zapowiada się chyba, że po raz kolejny Media Molecule rozbije bank z ocenami. Niemal wszyscy chwalą możliwości i prostotę obsługi narzędzi przygotowanych przez twórców. Wklejam kilka linków:

 

https://www.digitaltrends.com/game-reviews/dreams-review/

https://www.gamespot.com/articles/ps4-exclusive-dreams-is-impressive-but-can-it-also/1100-6459082/

https://www.engadget.com/2018/05/21/dreams-makes-imagination-manifest-on-the-ps4/

http://variety.com/2018/gaming/features/dreams-preview-1202817609/

 

Aha, kampania w grze ma być na około 3 godziny. Można hejcić, ale ja tam i czekam jak po(pipi)on bo cholernie ciekawi mnie cały system + rzeczy jakie wyciągnie z tego community. :obama: 

Opublikowano

podobno w jakims interview pada stwierdzenie, ze MM resetowalo tytul w trakcie developingu juz dwa razy, w sumie to juz chyba 6 lat dlubania przy tym

 

ja obstawiam gierke z dobrymi ocenami jaka nikt nie kupi

Opublikowano (edytowane)

Dużo będzie zależało, jak zostanie przyjęta otwarta beta, a raczej co ludzie w niej stworzą. LBP 3/4 czasu spędziłem w levelach stworzonych przez graczy. Sam głównie na tym opieram decyzję kupna tej gry. Widać że możliwości są ogromne, podobno tworzy się wszystko niebywale łatwo, więc szansa na sukces jest. 

Edytowane przez YETI
Opublikowano
Godzinę temu, Ficuś napisał:

podobno w jakims interview pada stwierdzenie, ze MM resetowalo tytul w trakcie developingu juz dwa razy, w sumie to juz chyba 6 lat dlubania przy tym

 

ja obstawiam gierke z dobrymi ocenami jaka nikt nie kupi

 

Wrzucam Ci poniżej film. Na samym początku pada tam nawet stwierdzenie w stylu "Dreams to bardzo ironiczny tytuł, bo jej stworzenie było dla nas prawdziwym koszmarem" :D

 

W sumie jak na tak ambitny projekt to rebootowanie gry jakoś mnie nie dziwi. Choć pewnie nie było tak, że wszystko było wyrzucane do kosza. Traktowałbym to słowo raczej jako zmianę założeń i koncepcji. 

Zresztą generalnie studia Sony w tej generacji gry robią po 5-6 lat.

 

Dreams- 6 lat,

Days Gone- prawie 6 lat

Nowy GoW-  około 5 lata

Ghost of Thushima - podobno od 4-5 lat już się robi

Horizon - jakieś 5-6 lat

The Last Guardian-  :D

 

 

 

Opublikowano

dodać do tego należy że prace nad nowymi IP są znacznie dłuższe niż nad starymi markami, ze względu na trudniejszą fazę preprodukcji i konieczność przygotowania wszystkich assetów od nowa. Poza tym założenia gry są ambitne, więc 6 lat pracy IMO nie można traktować jako nieudolności/lenistwa.

 

Jedynym błędów mogło być tylko ogłoszenie gry zbyt wcześnie (ile to już lat mija od zapowiedzi?). 

Opublikowano

Chyba można tu przyjąć konferencję Sony z 2013, z okazji ujawnienia PS4 - wtedy po raz pierwszy MM mówiło o "tyranii polygonów" i przedstawiło pierwszy szkic założeń Dreams. 

 

11 minut temu, oni napisał:

dodać do tego należy że prace nad nowymi IP są znacznie dłuższe niż nad starymi markami, ze względu na trudniejszą fazę preprodukcji i konieczność przygotowania wszystkich assetów od nowa. Poza tym założenia gry są ambitne, więc 6 lat pracy IMO nie można traktować jako nieudolności/lenistwa.

 

 

To prawda. Teraz Sony zainwestowało sporo w nowe IP i bardzo fajnie, ale za to przyszła generacja zapowiada się na taką bez zaskoczeń - dwa nowe God of Wary, sequel Ghost of Thusima, sequel Horizon, może sequel Days Gone, sequel Spidermana, pewnie powrót Uncharted od innego developera.

 

Z nowych IP to najprędzej doczekamy czegoś od Naughty Dog i Sony Japan. Plus SSM zbierało ludzi do nowego projektu. W sumie, może nie będzie źle. ;)

Opublikowano

Days Gone - 5lat

Ghost of Thushim - 4 lata

Horizon - 7 lat

 

jak podają producenci, generalnie to na pewno troche mniej bo to pewnie czas gdy prace się zaczęły, a przerwy jakieś mogły być.

No ale w tej generacji czas sporo się wydłużył. Kolejne next geny to będzie podniesienie rozdzielczości na 4K, postacie z większą liczbą polygonów, ale tego czasu produkcji już chyba nie mogą wydłużyć bo to przestanie być opłacalne.

 

A te Dreams stanowczo za długo już robią

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...