YETI 11 046 Opublikowano 16 czerwca 2015 Opublikowano 16 czerwca 2015 Gra w której tworzymy sny, czyli na coś takiego mogło wpaść tylko Media Molecule. Więcej informacji na konferencji Sony podczas Paris Games Week 1 1 Cytuj
XM. 11 042 Opublikowano 16 czerwca 2015 Opublikowano 16 czerwca 2015 To ma mieć jakiś gameplay czy kolejna parada dna grywalnościowego z edytorem? 1 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 czerwca 2015 Opublikowano 18 czerwca 2015 Szkoda, że wielu ludzi najpewniej ominie jeden z przełomów w branży gier (szczególnie pod względem technicznym) jakim jest Dreams, ale rozumiem ta gra/kreator to coś co ciężko jest zareklamować graczom i ma wąskie grono odbiorców.Szczerze powiedziawszy to nie wiem jak Sony dało się przekonać MM do tego projektu. Niedopowiedzeniem jest nazwanie go ryzykownym. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 21 czerwca 2015 Opublikowano 21 czerwca 2015 oni powinni pokazac w pierwszej kolejnosci akutualny gameplay z jakiegos tworu stworzonego przez MM. Jak tak przegladam opinie w internetach, to wiadć, że ludzie kompletnie nie kumaja co to własciwie jest i po co to jest, co z tym mozna zrobić i gdzie tu w tym wszytkim jest fun. Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 21 czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 czerwca 2015 Na Paris Games Week ma być obszerna prezentacja. Pomysł jest bardzo fajny, wykonanie też, tylko ciekawi mnie jak będzie wyglądało to odwiedzanie snów innych graczy. Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 21 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2015 During SIGGRAPH 2015, Frostbite Technical director at DICE Johan Andersson conducted a presentation on the future of the graphics engine. He talked in detail regarding the rendering pipeline, and the challenges met with development on the current generation platforms. In addition to EA’s own Need for Speed title, the presentation briefly acknowledges the technology that Media Molecule has used for its forthcoming title, Dreams. The specific slide is titled “real-time rendering have gotten quite far!” The aforementioned slide from the presentation can be seen below. Media Molecule has also conducted its own presentation on Dreams at this year’s SIGGRAPH. The developer discussed several rendering techniques that it decided to use for its forthcoming PS4 exclusive title, but eventually abandoned for one reason or another during the course of its development. To check out Media Molecule’s own presentation on Dreams, follow the link here. Not a whole lot is known about Dreams at this point, though going by the E3 2015 trailer, it appears to have a heavy emphasis on user-generated content. No release date has been announced for the PS4 exclusive, but we’ll keep you updated in this regard as more information becomes available. Share your thoughts with us in the comments below. http://gearnuke.com/dice-acknowledges-media-molecules-dreams-pushing-boundaries-real-time-rendering/ Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 1 października 2015 Autor Opublikowano 1 października 2015 (edytowane) W piątek pokażą coś nowego. Edytowane 1 października 2015 przez YETI Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 27 października 2015 Autor Opublikowano 27 października 2015 Nowy materiał, inny niż na konferencji. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 Ten niedzwiadek łapał mnie wcześniej za serducho i kojarzył sie z Never Alone z plusa, co mi sie bardzo podobało. Po tym dzisiejszym kolorowych misiaczkach i tortach już widze, że odpusczam sobie. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 Ten niedzwiadek łapał mnie wcześniej za serducho i kojarzył sie z Never Alone z plusa, co mi sie bardzo podobało. Po tym dzisiejszym kolorowych misiaczkach i tortach już widze, że odpusczam sobie. Ale ty rozumiesz ze te misiaczki byly stworzone dla pokazu I mozesz sobie stworzyc co zechcesz? Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 bedzie to mialo singla czy to tylko kreator? Cytuj
okens 541 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 Singiel bylby na miejscu. Ale chcialbym, zeby to byl kreator w ktorym mozemy tworzyc imprezowe minigierki a'la Crash Bash do 4 graczy. Bylaby jazda. Bylaby... Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 Ten projekt kompletnie do mnie nie trafia Nudne to, dziwne, nie jestem stworzony do takich gier. ALE doceniam możliwości twórcze. Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 28 października 2015 Autor Opublikowano 28 października 2015 Ale chcialbym, zeby to byl kreator w ktorym mozemy tworzyc imprezowe minigierki a'la Crash Bash do 4 graczy. Bylaby jazda. Bylaby...LBP już na to pozwalał, a ta gra pod tym względem oferuje znacznie więcej. Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 28 października 2015 Autor Opublikowano 28 października 2015 Sporo nowych informacji. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 13 kwietnia 2017 Opublikowano 13 kwietnia 2017 Kto się obawiał, że to tylko kreator, może spać spokojnie. Czuję ogień na E3. Tearaway Unfolded było zbyt piękne dla tego świata, oby Dreams poszło lepiej w sklepach. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 13 kwietnia 2017 Opublikowano 13 kwietnia 2017 Oby pokazali coś więcej i date premiery. Uwielbiam takie gry Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 14 kwietnia 2017 Opublikowano 14 kwietnia 2017 to sie absolutnie na pewno nie sprzeda, co wiecej obstawiam, ze po dreams zamknie sony te studio lbp mial swiatny koncept - byl kooperacyjna platformowka 2,5d z fajnymi uroczymi szmaciankami z prostym edytorem, ktory pozwalal na cos wiecej dreams jest fatalny jako koncept, dla zwyklego kowalskiego ta gra jest niezrozumiala, do tego ten edytor choc pozwala na wiele jest przekombinowany Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 kwietnia 2017 Opublikowano 14 kwietnia 2017 @FicuśZdajesz sobie sprawę, że akurat MM jest teamem mocno związanym z samym R&D konsoli? Są też małym studiem - sukces czy porażka Dreams raczej nie zmienią ich sytuacji. Największe zagrożenie dla nich to... lokalizacja, bo wszyscy uciekają z UK (ponad 40% firm związanych z branżą planuje relokację).Edytor nie jest przekombinowany, a "pozwala na wiele" to niedopowiedzenie - dzięki eksportowaniu plików do Unity, będzie fantastycznym i prostym narzędziem do spróbowania swoich sił po kreatywnej stronie tej branży.Jedyne z czym się zgadzam, to sprzedaż gry - zbyt ambitne założenia i brak marketingu dla przeciętnego użytkownika nie jest dobrą mieszanką. 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 5 czerwca 2017 Opublikowano 5 czerwca 2017 co z tą grą? xDD wieksza beka niż całe microsoft, czy głębia gry spowodowała ze sny będą na ps5? Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 5 czerwca 2017 Opublikowano 5 czerwca 2017 Ta gra istnieje tylko w snach ludzi, którzy na nią czekają. Sprytnie to rozegrali, nie powiem. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 6 czerwca 2017 Opublikowano 6 czerwca 2017 Ta gra istnieje tylko w snach ludzi, którzy na nią czekają. Sprytnie to rozegrali, nie powiem. Tak samo jak powuh of cloud i DX12 także tego... Za chwilę E3 zobaczymy czy projekt jeszcze zipie. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 Ta gra istnieje tylko w snach ludzi, którzy na nią czekają. Sprytnie to rozegrali, nie powiem. Tak samo jak powuh of cloud i DX12 także tego... Za chwilę E3 zobaczymy czy projekt jeszcze zipie. Sony, w przeciwieństwie do M$, nie anuluje zapowiedzianych już gier - nawet jeśli trzeba na nie czekać kilka dobrych lat (TLG) ;) Ale wątpię, że grę zobaczymy na E3, myślę, że zostawią ją sobie na jakieś europejskie targi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.