Czezare 1 450 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 NieR to była rewelacyjna gra, bardzo niezasłużenie niedoceniona przez ogół graczy, z najlepszą muzyką, jaką kiedykolwiek w grach słyszałem. Dwójką jestem podjarany jak nastolatek pierwszym ciupciankiem Ta gra, plus Ni-Oh i będzie można bardzo poważnie zacząć myśleć o zakupie trójnoga PS: Tylko kiedy to wszystko wyjdzie...2017 rok? 1 Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 Obłęd, od "może będzie warte spróbowania", do "day 1 purchase" po jednej zajawce Kawałek w trailerze, trwający 100sekund lepszy niż niektóre całe soundtracki innych gier. :] Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 PS: Tylko kiedy to wszystko wyjdzie...2017 rok? Ni-On i Nier mają planowaną premierę na 2016, ta pierwsza w Japonii na sie pojawić na wiosnę, jeżeli dobrze kojarze. Cytuj
Camillus 242 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 Gameplay i muza niesamowicie robią. Oficjelowi Sony odpowiedzialnemu za konferencję, należy się przynajmniej degradacja za niezaprezentowanie tego zwiastunu. NieR to była rewelacyjna gra, bardzo niezasłużenie niedoceniona przez ogół graczy, z najlepszą muzyką, jaką kiedykolwiek w grach słyszałem. Dwójką jestem podjarany jak nastolatek pierwszym ciupciankiem Ta gra, plus Ni-Oh i będzie można bardzo poważnie zacząć myśleć o zakupie trójnoga PS: Tylko kiedy to wszystko wyjdzie...2017 rok? Koei Tecmo i Platinium Games to nie są twórcy babrający się latami nad swoimi grami. Skoro podali 2016 to z dużym prawdopodobieństwem wtedy zobaczymy te produkcje. Cytuj
estel 806 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 Animacje trochę jak w MGS Revengance, czyli bardzo twarde. Widać rękę Platinium. Ta muzyka <3 Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 Ostatnie newsy na temat gierki narobily mi smaka na pierwszą część, tylko dostępność słaba i cena wysoka Szukać w lombardach, czekać na okazje czy może jest szansa że dodadzą do sklepiku na PSN? Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 Co te chinczyki z Platinium to ja nawet nie Robia na raz NieR2 i Scalebounda do tego klepia Transformersy xDD Cytuj
Paolo de Vesir 9 122 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 Świetnie się zakręcili tej generacji. Nie boję się o Nier2. Jedynka zjadła absolutnie każdy jRPG poprzedniej generacji, a że w tej biorą się za nią takie koty? Tylko brać PS4 i na(pipi)iać do nieprzytomności Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 trochę offtop ale co by nie mówić o tej generacji. japońskie gierki ładnie się w niej odradzają. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 jezu leci ten trailer na loopie od godziny, bo muza taka dobra ale będzie grane Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 xD to się chyba nazywa niezdrowy hajp. nastawiaj się na 8/10, a będzie tylko lepiej Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 Bohaterka NieR Automata (PS4), 2B, może i nie jest prawdziwą kobietą, a androidem, ale i tak nosi spódniczkę, która będzie się niszczyć wraz z przyjmowanymi obrażeniami. W wywiadzie dla magazynu Famitsu ujawniono kilku ciekawych szczegółów: Famitsu: A swoją drogą, będzie można jakoś zmieniać wygląd 2B? Jakieś zmiany ubioru? Taro Yoko (reżyser): Square Enix chce dodatkowej zawartości do ściągnięcia i to mogą być alternatywne kostiumy. Yosuke Saito (producent): Wciąż nie mamy ostatecznej wersji, ale wygląda na to, że będzie można pozbyć się spódniczki. Famitsu: Eee, pozbyć się? Yoko: Ulegnie zniszczeniu po otrzymaniu pewnej ilości obrażeń. Saito: Spokojnie, pod spodem jest biały trykot, Yoko: To pierwszy raz, kiedy poruszamy w wywiadzie temat spódniczki. Ale to istotna informacja (śmiech). Z dalszej części wywiadu wynika, że: 2B to jeden (jedna) z trzech głównych bohaterów, chociaż Saito powiedział, że jeśli miano "głównego bohatera" definiujemy w tradycyjny sposób, to będzie ich tylko dwójka; w grze pojawią się androidzi-mężczyźni; 2B to android przypominający kobietę, bo Yoko woli dziewczyny od umięśnionych facetów, a Saito zaproponował artystom stworzenie czegoś, co będzie dobre do cosplayu; pojawi się wiele rodzajów broni, któych jeszcze nie widzieliśmy; latające ustrojstwo ze zwiastunów to Pot, który atakuje wrogów z dystansu, by gracz mógł zająć się walką w zwarciu; Pot mówi, ale nie ma emocji i głównie służy jako nasza nawigacja; trwają prace nad jazdą na dziku, ale pojawią się też inne zwierzęta, na których pojeździmy (m. in. jeleń); Znajomość poprzedniczki nie będzie niezbędna do rozumienia fabuły; na następne informacje na temat gry poczekamy do wiosny przyszłego roku. http://www.pssite.com/news/45526/bohaterce-nier-automata-bedzie-mozna-zedrzec-spodniczke-tworcy-ujawniaja-nowe-szczegoly.html Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 "TRWAJĄ PRACE NAD JAZDĄ NA DZIKU" Najważniejsze info potwierdzone Teraz to mamy GOTY w kieszeni 1 Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 LOL, pamiętam to. Wy też tak macie, że odpalacie ten trailer prawie codziennie? Ja to robię głównie dla muzyczki i tych 60 FPSÓW. Jak dobrze, że japońce dalej tworzą gry. Bez nich ta branża śmierdziałaby starym, nudnym kalafiorem. 4 1 Cytuj
kypq 718 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 "Yosuke Saito (producent): Wciąż nie mamy ostatecznej wersji, ale wygląda na to, że będzie można pozbyć się spódniczki." To jest żart, a Siliconera źle przetłumaczyła to - nie pierwszy zresztą raz. Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 3 listopada 2015 Opublikowano 3 listopada 2015 (edytowane) "TRWAJĄ PRACE NAD JAZDĄ NA DZIKU" Najważniejsze info potwierdzone Teraz to mamy GOTY w kieszeni No i po co nam ten nowy NFS , mogli by dać jakąś minigierkę w dwójce z wyścigami dzików i driftem na czas. Edytowane 3 listopada 2015 przez michu86- Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 9 listopada 2015 Opublikowano 9 listopada 2015 Podczas transmisji na żywo za pośrednictwem portalu JeuxVideo.com producent Yosuke Saito oraz reżyser Taro Yoko wyjawili wiele informacji odnośnie samej gry i jej początków. Saito przyznał, że NieR nie sprzedał się zbyt dobrze, ale marka zyskała wielu zagorzałych fanów, kombinacja PlatinumGames i Sqare Enix wraz z postaciami od Akihiko Yoshidy to spełnienie marzeń, spójność światów z NieR i NieR Automata jest dziełem samego Taro Yoko. Fani poprzedniego NieR nie będą zawiedzeni, gra wiele zyskuje dzięki doświadczeniu PlatinumGames w grach akcji oraz dzięki stylowi graficznemu Akihiko Yoshidy, Square Enix nie spodziewało się tak ogromnego zainteresowania marką. Fani wciąż kupują płyty ze ścieżką dźwiękową z gry, na początku gra miała nazywać się NieR: Androids, ale były problemy z uzyskaniem znaku towarowego, a słowo „Androids” brzmiało zbyt prosto, pierwszy prototyp gry powstał w lipcu 2014 roku, wiele uwagi poświęcono na krytykę poprzedniej części. Zadaniem Saito jest utworzenie zespołu, który stworzy wspaniałą grę, Saito pamięta, że wielu zagranicznych recenzentów wypominało słabą oprawę graficzną, ale mimo to nie mogli oderwać się od gry, stworzony prototyp miał za zadanie sprawdzenie jak układa się współpraca pomiędzy PlatinumGames a reżyserem Taro Yoko, w związku z grą Yoko postanowił przeprowadzić się z Tokio do Osaki, Taro Yoko zastanawiał się czy nowy NieR ma być jedynie grą akcji. Po rozmowie Takahisa Taura postanowili stworzyć unikalne dzieło, plotki jakby NieR Automata miało być grą na urządzenia mobilne nie ma pokrycia w rzeczywistości. Yako rozważał w przeszłości stworzenie adaptacji NieR na PS Vita, Emi Evans nie pracuje nad NieR Automata, kompozytor Keiichi Okabe i Taro Yoko nie gwarantują wyjątkowości nowej ścieżki dźwiękowej ponieważ nie wiedzą dlaczego ta z poprzedniej gry stała się tak popularna. Mimo wszystko zrobią co w ich mocy by to uczynić, Saito dostał zadanie by muzyka w NieR Automata przypominała tę z poprzedniej części, w niektórych poziomach znajdą się miejsca niedostępne przy zwyczajnym skakaniu - konieczne będzie użycie Pod by się do nich dostać, pomiędzy sekwencjami walki będą sekwencje eksploracji. W przeciwieństwie do zwiastuna w grze nie będzie wyłącznie akcji. Pojawią się elementy przygody, będą dialogi z innych postaciami oraz rozwiązywanie zagadek, Pod będzie latał wokół nas, ale nie będzie się zachowywał jak Grimoire Weiss. Jego zachowanie będzie przypominał raczej GPS, mimo wszystko nie będzie wyłącznie akcesorium zmiany broni można dokonać w prosty sposób, tak samo jak zmiany walki z zwarciu na walkę dystansową. Bronie dystansowe przechowywane są w Pod, granica pomiędzy mrocznym światem a komedią czyni z NieR coś wyjątkowego więc Yoko podobny efekt chce uzyskać w NieR Automata, ale nie zamierza robić drugi raz dokładnie tego samego, na tę chwilę ekipa skupia się w całości na NieR Automata, o możliwym remasterze NieR pomyślą po skończeniu nowej gry, Saito nie może zagwarantować wersji demonstracyjnej, ale chciałby by taka się pojawiła, coś, co wygląda jak bandaż na twarzy YoRHa 2B nie jest opatrunkiem. W rzeczywistości są to specjalne okulary, które wyświetlają przydatne informacje, powód, dla którego nie widzimy oczu YoRHa 2B jest częścią historii więc Yoko nie chce niczego ujawniać. Saito wspomniał, że ma to związek z petryfikującym spojrzeniem Emila z poprzedniego NieR, Yoko wspomniał, że jego ikoniczna maska jest cztery razy bardziej gorętsza niż możemy sobie wyobrażać, potwierdzono, że gra powstaje wyłącznie na PS4, bronie YoRHa 2B nie dotykają jej pleców (unoszą się za nią) spowodowane jest tym, że mają własne pole magnetyczne. Dzięki temu można używać ich jako miecze lub rzucać niczym shurikenami. http://www.pssite.com/news/45700/masa-szczegolow-na-temat-nier-automata.html Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 listopada 2015 Opublikowano 9 listopada 2015 Obłęd, od "może będzie warte spróbowania", do "day 1 purchase" po jednej zajawce Mechanika + klimat = bomba Niektóre ruchy wyglądają na żywcem wyjęte z Bayonetta 2. Cytuj
Gość koosa Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Premiera wstępnie 1szy kwartał 2017 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 4 grudnia 2015 Opublikowano 4 grudnia 2015 Wstępnie to wez (pipi)j z tymi datami z dupy albo dawaj jakies potwierdzenia. Walisz tymi datami w temacie o kazdej grze. Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 1 stycznia 2016 Opublikowano 1 stycznia 2016 Zakup na premiere, to nie moze sie nie udac. Ta sama ekipa odpowiedzialna za muzyke i fabułe, plus gre robia platynowi i juz widac ze walka bedzie duzo lepsza od tej w jedynce. Graficznie tez niezle, czego nie mozna bylo powiedziec o Nier nawet po premierze. Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 Takie filmiki z fanami spotykajacymi się z devami zawsze na propsie. Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 11 kwietnia 2016 Opublikowano 11 kwietnia 2016 (edytowane) Dostaniemy nowe info w ten weekend. Jest też strona internetowa z nową muzyką z gry: http://www.jp.square-enix.com/nier-new/ Polecam... Edytowane 11 kwietnia 2016 przez Figaro Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.