Skocz do zawartości

NieR: Automata


amsterdream

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szkoda tylko, że nie pokazali jeszcze żadnej mechaniki parowania - jeśli takowa by była i była core elementem systemu jak w MGR, na pewno gdzieś mielibyśmy jej przebłysk na jakimkolwiek materiale :frog:

Opublikowano

Ale czemu smutna żaba? Od tego był MGR że opierał się głównie na blokach i parowaniu, tutaj tego nie potrzeba, niech idą w swoja stronę, wystarczająco, że sam system walki wygląda jak żywcem wyjęty z przygód Raidena.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Niestety nie mam czasu teraz ogladac, ale czekam na wasze opinie

 

 

Dobra kawałek obejrzalem, dynamiczna walka, przeciwnicy maja zniszczalne czesci, maja tez pokazac cos wiecej dzis. Jaranko 100%, bedzie goty gra.

Edytowane przez Shen
Opublikowano

No prezentuje się wybornie - systemowo to MGR z domieszką Bayonetty, widać, że jest mocno rozbudowany. Do tego świetny design przeciwników i lokacji. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...