Skocz do zawartości

NieR: Automata

Featured Replies

Opublikowano

Czy konta założone na inne kraje działają tak samo jak na PS3? Nie ma żadnych ograniczeń i banów?  :philosoraptor:  Bo jak już mi konsola wreszcie przyjdzie to by pograł w święta w demko.

Edytowane przez MajorZero64

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Wyświetleń 255 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No ograne, co mogę powiedzieć po 30h, potężne 6+/10.   Może te gra jest dobra ale ja już nie trawię japońszczyzn?   - Cały ten zamysł z route A B C jest o kant ch/uja rozbić, nie w

  • Skończyłem skurczybyka i jeśli mam być zupełnie szczery, to gra nie zrobiła na mnie aż takiego wrażenia, jak na niektórych w tym temacie. Ale powiem też, że nie zrobiła na mnie takiego wrażenia, jak

  • Ależ można shoty strzelać, idealny tytuł dla zwyroli.    

Opublikowano

Mam nadzieje, że Platinum da radę, bo ostatni crap w postaci żółwie pożal się boże ninja to był jakiś dramat. Dziwie się, że w ogóle wzieli ten projekt wiedząc, że zrobią go na odwal się.

Opublikowano

Platinuma chyba ma więcej niż jeden team bo Kore, Żółwie czy Transformers robili jakieś studenciaki za paczkę fajek, a reszta zajmuje sie Scalebound czy właśnie Nier.

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

Platinum jest niezależnym developerem kontraktowym, bez kontraktów (i ich dotrzymywania) musieli by zwalniać ludzi/zamykać studio. Dodatkowo ich gry nie sprzedają się dobrze, więc czasami muszę się łapać na takie umowy jak te z Activision, czyli mało czasu, mały budżet.

Najbardziej jestem ciekaw Scalebound - to budżetowo ich największa gra, przy słabej sprzedaży może być nieciekawie (a sprzedaż prawie na pewno nie będzie dobra, nie dość, że to Platinum, to na konsolę o małym współczynniku graczy lubiących japońskie gry).

NieR jest po środku, to dość niszowy tytuł i budżet też będzie proporcjonalnie dostosowany do tego. Jeśli SE będzie zadowolone ze współpracy, pewnie nie skończy się na jednym tytule zleconym.

Liczba wydawców nie jest duża, o pracę łatwo nie jest na obecnym rynku gier AAA/AA (w tym drugim najmniej, a to głównie takie gry studio ma w swoim portfolio).

 

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Dlatego dobrze że Nier wychodzi też na pc, a w przyszłości może choć minimalnie zarobi też na x1 i switchu. W tej firmie jest duch dawnego Capcom z czasów VI generacji, gdy byli jeszcze jednymi z najlepszych w branży (przy Devil May Cry, Okami i Viewtiful Joe dlubał Kamiya, reżyserem Vanquish był Ojciec marki RE i reżyser "czwórki"). Słabo by było gdyby takie studio się rozsypało.

Opublikowano

Ciekawe jak betonowe będzie to 60fps.

Opublikowano

Jak będzie takie jak w B2 to klasa.

Opublikowano

No klasa - B2 chodzi w 50 fps gdy nic się nie dzieje na ekranie, a podczas akcji framerate lata w okolicach 40 fps przy czym potrafi spaść do 30 fps XD 

 

Slashery robią świetne, ale ich optymalizacja jest bardzo słaba. Oby w Nier było lepiej, w końcu pod względem oprawy nie ma tam nic specjalnego, a PS4 jest dużo mocniejsze od X360/PS3/WiiU, więc może uda im się pyknąć te 60 fps.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Nie będę się kłócil ale spadków do 30 klatek to może przez 40h były ze dwa. Gra chodziła bardzo dobrze i na pewno najlepiej ze wszystkich ich gier.

Opublikowano

Trzeba wziąść pod uwagę, że jest to gra z otwartym światem. Z MGSV się udało, no ale to nie jest gra od Kojima Productions.

Opublikowano

Chyba wziąć.

Opublikowano

Ja widzę na youtubie.

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

Wy te fpsy na oko widzicie czy bazujac na analizach DF?

ale co? trzeba nie mieć oczu, zeby nie widziec spadku z ~60fps do 30-40

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

A jak odroznic spadek pomiedzy 50 a 40 albo 40 a 30? Bo pomiedzy 60 a 30 to zgodze sie, ze kazdy zauwazy. Tych mniejszych spadkow ja nie dostrzegam.

Opublikowano

Wiele lat ćwiczeń i treningów. Pierwszy tydzień składa się z 60'ciu przysiadów i co jeden przysiad mówisz na głos jest różnica między 50 a 40. Co tydz odejmujesz sobie 10 aż dojdziesz do 30 i od nowa.

 

Ogólnie myślę, że małe skoki fpsów można odczuć, w wypadku slasherów/bijatyk bez wątpienia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.