Opublikowano 8 grudnia 20168 l Czy konta założone na inne kraje działają tak samo jak na PS3? Nie ma żadnych ograniczeń i banów? Bo jak już mi konsola wreszcie przyjdzie to by pograł w święta w demko. Edytowane 8 grudnia 20168 l przez MajorZero64
Opublikowano 9 grudnia 20168 l To demko 22 grudnia ma być dostępne we wszystkich regionach a więc także u nas.
Opublikowano 12 grudnia 20168 l Mam nadzieje, że Platinum da radę, bo ostatni crap w postaci żółwie pożal się boże ninja to był jakiś dramat. Dziwie się, że w ogóle wzieli ten projekt wiedząc, że zrobią go na odwal się.
Opublikowano 12 grudnia 20168 l Platinuma chyba ma więcej niż jeden team bo Kore, Żółwie czy Transformers robili jakieś studenciaki za paczkę fajek, a reszta zajmuje sie Scalebound czy właśnie Nier. Edytowane 12 grudnia 20168 l przez hav7n
Opublikowano 12 grudnia 20168 l Platinum jest niezależnym developerem kontraktowym, bez kontraktów (i ich dotrzymywania) musieli by zwalniać ludzi/zamykać studio. Dodatkowo ich gry nie sprzedają się dobrze, więc czasami muszę się łapać na takie umowy jak te z Activision, czyli mało czasu, mały budżet.Najbardziej jestem ciekaw Scalebound - to budżetowo ich największa gra, przy słabej sprzedaży może być nieciekawie (a sprzedaż prawie na pewno nie będzie dobra, nie dość, że to Platinum, to na konsolę o małym współczynniku graczy lubiących japońskie gry).NieR jest po środku, to dość niszowy tytuł i budżet też będzie proporcjonalnie dostosowany do tego. Jeśli SE będzie zadowolone ze współpracy, pewnie nie skończy się na jednym tytule zleconym.Liczba wydawców nie jest duża, o pracę łatwo nie jest na obecnym rynku gier AAA/AA (w tym drugim najmniej, a to głównie takie gry studio ma w swoim portfolio). Edytowane 12 grudnia 20168 l przez Hendrix
Opublikowano 13 grudnia 20168 l Dlatego dobrze że Nier wychodzi też na pc, a w przyszłości może choć minimalnie zarobi też na x1 i switchu. W tej firmie jest duch dawnego Capcom z czasów VI generacji, gdy byli jeszcze jednymi z najlepszych w branży (przy Devil May Cry, Okami i Viewtiful Joe dlubał Kamiya, reżyserem Vanquish był Ojciec marki RE i reżyser "czwórki"). Słabo by było gdyby takie studio się rozsypało.
Opublikowano 15 grudnia 20168 l NieR: Automata runs at 1600×900 resolution on PlayStation 4 and 1920×1080 resolution on PlayStation 4 Pro http://gematsu.com/2016/12/21-minutes-nier-automata-gameplay-ps4-pro-first-look-two-collaborations-announced Edytowane 15 grudnia 20168 l przez kes
Opublikowano 16 grudnia 20168 l No klasa - B2 chodzi w 50 fps gdy nic się nie dzieje na ekranie, a podczas akcji framerate lata w okolicach 40 fps przy czym potrafi spaść do 30 fps XD Slashery robią świetne, ale ich optymalizacja jest bardzo słaba. Oby w Nier było lepiej, w końcu pod względem oprawy nie ma tam nic specjalnego, a PS4 jest dużo mocniejsze od X360/PS3/WiiU, więc może uda im się pyknąć te 60 fps. Edytowane 16 grudnia 20168 l przez DonSterydo
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Nie będę się kłócil ale spadków do 30 klatek to może przez 40h były ze dwa. Gra chodziła bardzo dobrze i na pewno najlepiej ze wszystkich ich gier.
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Trzeba wziąść pod uwagę, że jest to gra z otwartym światem. Z MGSV się udało, no ale to nie jest gra od Kojima Productions.
Opublikowano 16 grudnia 20168 l Wy te fpsy na oko widzicie czy bazujac na analizach DF? ale co? trzeba nie mieć oczu, zeby nie widziec spadku z ~60fps do 30-40 Edytowane 16 grudnia 20168 l przez _Be_
Opublikowano 16 grudnia 20168 l A jak odroznic spadek pomiedzy 50 a 40 albo 40 a 30? Bo pomiedzy 60 a 30 to zgodze sie, ze kazdy zauwazy. Tych mniejszych spadkow ja nie dostrzegam.
Opublikowano 17 grudnia 20168 l Wiele lat ćwiczeń i treningów. Pierwszy tydzień składa się z 60'ciu przysiadów i co jeden przysiad mówisz na głos jest różnica między 50 a 40. Co tydz odejmujesz sobie 10 aż dojdziesz do 30 i od nowa. Ogólnie myślę, że małe skoki fpsów można odczuć, w wypadku slasherów/bijatyk bez wątpienia.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.