Skocz do zawartości

NieR: Automata


amsterdream

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powyżej 20 godzin, tylko tyle było mówione, spodziewam się 30, może 35.

 

P.S

Oby lepiej wytłumaczyli łowienie, bo ludzie znowu nie będą wiedzieli jak łowić :v

Licze ze jak w Drakengard i Nier bedzie kilka zakonczen/sciezek do wyboru.

Opublikowano

Demkiem jestem zachwycony. Jak cały pełniak będzie trzymał taki poziom to zapowiada się rewelacyjna gra. 

 

Poruszanie się postacią jest fantastyczne, gra działa jak marzenie, ciekawe postaci no i te walki z maszynami, a szczególnie bossami. :fsg: 

Opublikowano

Tak, rzeczywscie demo robi mega robote i kojarzy się z MGS R. Podobala mnie się zabawa perspektywą, muzyka i przede wszystkim walki z bossami, a nawet jedna cutscenka była bliska wywolac emolszyn, a  to dobra zapowiedź. Jako gierka będzie kozak, ale fajnie jakby jeszcze fabula się zgadzala.

 

P.S. Mam nadzieje, ze nie

doje.bali jakims grubym spoilerem

, bo koncowka trochę wprawia w konsternacje.

Opublikowano

Ograłem wreszcie demo, nie miałem ciśnienia bo i tak zakup day 1. Muzyka świetna, soundtrack bedzie kozak jak w jedynce. Podobały mi się też zmiany ujęc na 2d i z góry.

Opublikowano

Heh, teraz każda większa gra powinna mieć wędkowanie, serio piszę :)

Nie lubię tej czynności w życiu prawdziwym, ale w grach mnie relaksuje, a strasznie rzadko mam okazję się z tym spotkać (w FFXV jeszcze nie grałem).

Pamiętam jak brakowało mi tego w Red Dead Redemption, tam aż się prosiło o taką możliwość. W Wieśku zresztą też...

Opublikowano

Heh, teraz każda większa gra powinna mieć wędkowanie, serio piszę :)

Nie lubię tej czynności w życiu prawdziwym, ale w grach mnie relaksuje, a strasznie rzadko mam okazję się z tym spotkać (w FFXV jeszcze nie grałem).

Pamiętam jak brakowało mi tego w Red Dead Redemption, tam aż się prosiło o taką możliwość. W Wieśku zresztą też...

To twoje zdanie ja jak nie lubię w realu tak nie lubię w grze. Wolę aby gra miała dobry wątek główny i ciekawe misje poboczne a jak jest tego za dużo to olewam. Teraz w Yakuzie 5 większość pobocznych olałem wcześniej w ffXV też w pewnym momencie mnie to znudziło. Jestem też jednym z nielicznych osób którym bardziej podobają się gry skondensowane dlatego takie dragon age 2 > dragon age 3. Red Dead Redemption też miał za dużo pobocznego syfu w stylu polowania i zbierania które po pewnym czasie nudziło.

Opublikowano (edytowane)

Takie rzeczy są opcjonalne, nikt nie każe ci ich robić, i o ile nie są potrzebne do progresji w gierce, to sam sobie jesteś winny, że je robisz. Tak samo DA3 - olewając głupoty, dostajemy spoko gierkę na 30-40h.

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

Troche Bagonetta, troche Rising troche Contra :P

Jakby nie bylo to takich gier niesamograjow potrzeba jak najwiecej.

Jezeli dlugosc gry bedzie do tego ok to bedzie sztosik.

Steelbook wyglada :banderas: trzeba sie za nim tez rozejrzec.

6ec67dc8c282b323b1197ebbfa1f1082.jpg

Edytowane przez Zetta
Opublikowano

Edycja ze steelbookiem wyprzedana na konsole i gry, tak sam w sklepe cenegi. Ultima niby dalej oferuje, ale tam to wiele osob juz sie na preorderach przejechalo. Nie spodziewalem sie  szczerze mowiac, trzymam kciuki za dobra sprzedaz.

Opublikowano

Małe Q&A z wczorajszego poranka (btw - wydarzenia z demka są gdzieś z połowy gry):

 

 

Originally Posted by Yosuke Saito, Producer of NieR Automata

 

  1. Is there a possibility of a NieR Remaster or Re-Release? "There is a very high possibility if NieR Automata sells like hotcakes, yes."
  2. How long is NieR Automata? "To get to the true ending, the team tells me around 25 hours. For completionists, it'll be around 55 to 60 hours."
  3. Will there be extra costumes? "That's a secret!"
  4. Will there be multiple endings? "Of course, but they won't be unlocked in the same way as the previous game. You'll have to figure out how to get them on your own."

Originally Posted by Yoko Taro, Director of NieR: Automata

 

  1. Please Sum up Automata in one Sentence. "It's the one that's not Final Fantasy."
  2. Has 2B's popularity caught you off guard? "I had no idea she'd be this popular! No idea!"
  3. How will the characters develop over the course of the story? "It'll be something good like all Square Enix JRPGs!"
  4. Will this be the last NieR? "No idea!"
  5. Will you team up with Platinum again in the future? "If SE pays me, I'll do anything they want!"
  6. Do you have a face in there? "More important than that, it's so hot in here I'm about to die!"
  7. Do you have a message for the fans? "I wouldn't expect too much from this game if I were you."

Originally Posted by Takahisa Taura, Designer from Platinum Games

 

  1. Any Updates on the PC Version? "We're working hard on it, but if I said anything, ninjas from SE would try to kill me, so I've got nothing to announce."
  2. Is a Switch Port Planned? "If SE pays us for it, we'll make it - we'll even make it for the super nintendo."
  3. Will there be Easter Eggs in the game? (Like 2B Petting her Pod with the Touch Pad.) "Yes, there will be many like that throughout the game."
  4. Was the Demo part of the game, or seperate? "It happens in the game, but there are events both before and after."
  5. Will Automata switch Genres like the original NieR did? (i.e: Text Adventure) "Yoko-san had to put in another text adventure just because people hated the first one."

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...