Skocz do zawartości

NieR: Automata


amsterdream

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

JEZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU jaka ta gra jest karwa mac D O B R A :banderas:

Plynnosc i responsywnosc w poruszaniu sie jest po prostu niesamowita, soundtrack zrywa pape z dachu, dupa pani robot lepsza od zycia, a system walki zapowiada sie na niezla kose. Ciesze sie ze jednak to kupilem, blisko bylo zebym wyszedl dzisiaj ze sklepu z horizon [xd]. Nawet takie pierdoły jak obsrane menu czy UI sa swietnie zaprojektowane, czytelne, sterylne - idzie w parze z klimatem gry i bez zadnego laga podczas wybierania opcji [serio, wiem ze dziwnie brzmi taka pochwala, ale doceniam kiedy po menu moge sunac rownie gladko i przyjemnie jak po samym swiecie gry].

 

Rok 2017? Ty chory poyebie.

  • Plusik 2
Opublikowano

Człowiek nieprzyzwyczajony do 60 klatek ;/ ale gra nie zawodzi. Muzyka świetna, no ale to było do przewidzenia, skoro soundtrack robił ten sam gościu co w jedynce.

Czy pozniej tez beda te sekcje shoot'em up, czy to tylko na poczatku?

Opublikowano

Póki co dla mnie goty, animacje 2b to mistrzostwo, o tym było już wiadomo po demie ale tutaj dostrzega się dodatkowe smaczki takie jak kilka różnych animacji hopek, czasami różniących się niewielkim detalem, czy dwie animacje wstawania po skoku. Niby pierdoła ale ja takie detale lubię.

Co do skoków to nawet one mogą być trochę skillowe - fajnie można mieszać między dashem, chwytem, rzutem robota i atakiem podczas chwytu aby polecieć dalej.

 

Po jakiś 8 godzinach jedyne co mi się nie podoba, to gorsze synchro niektórych kwestii z tekstem. Zdarza się, że kwestia pojawia się niecałą sekundę po dialogu i nie ma czasu na przeczytanie wszystkiego, może w patchu to poprawią.

  • Plusik 1
Opublikowano

 

No ale jest powód dla którego jest tam brak auto save'a, jak zobaczylem o co biega to klapki z nóg spadły :banderas:

Moglbys rozwinac? Jestem za lasem i falej nie czaje. Pozniej rozwijaja ten watek?

 

 

No raczej jest to oczywiste juz po godzinie gry jakie bylo zamierzenie twórców odnosnie zapisywania stanu gry ;)

 

Póki co dla mnie goty, animacje 2b to mistrzostwo, o tym było już wiadomo po demie ale tutaj dostrzega się dodatkowe smaczki takie jak kilka różnych animacji hopek, czasami różniących się niewielkim detalem, czy dwie animacje wstawania po skoku. Niby pierdoła ale ja takie detale lubię.

Co do skoków to nawet one mogą być trochę skillowe - fajnie można mieszać między dashem, chwytem, rzutem robota i atakiem podczas chwytu aby polecieć dalej.

 

Po jakiś 8 godzinach jedyne co mi się nie podoba, to gorsze synchro niektórych kwestii z tekstem. Zdarza się, że kwestia pojawia się niecałą sekundę po dialogu i nie ma czasu na przeczytanie wszystkiego, może w patchu to poprawią.

 

Mi sie zdarzylo potknąć o wyrwe albo kamien, wiec faktycznie animacji ruchu jest sporo. Piekna gra, soundtrack bedzie zamawiany razem z jedynka.

Opublikowano

Soundtrack to jest takie mistrzostwo, że nie mam pytań. Dajcie linka i zamawiam.

 

Ja pyjerdole, chciałbym żeby Yoko Taro kiedyś zrobił pełnoprawnego fajnala. Ależ to byłby sztos.

Gość Orzeszek
Opublikowano

mały pro tip dla grających, kończcie każde zadanie poboczne przed tknięciem fabuły do przodu ;/ właśnie obejrzałem napisy końcowe, nie spodziewałem się, że gra pęknie tak szybko (7h xd) od jutra sobie zaczne kolejne podejście.

Opublikowano

Narazie zrobilem dwa poboczne, jestem na samym poczatku, mam nadzieje ze kolejne beda ciekawsze. Te w Nier tez byly mocno zroznicowane, jedne lepsze, drugie typowe przynies to i tamto.

Opublikowano

A tak z ciekawosci zapytam, dla tych co byli już w Amusement Park za pierwszym razem.

 

 

Nayebaliscie czołg? Ja nie mialem sumienia jak zobaczylem ze chłopaki sobie jezdza i spiewaja xDDDD

 

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

a nie wiem, dziś albo jutro wieczorem dopiero sprawdze ;3 najgorzej bo nie bylo informacji, że to sie zbiera na finał, zrobiłem zadanie bo było blisko do podskoczenia, patrze quest log a tam czysto i zadania rozpoczete po przekreślane ;/

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

Nie.

walczylem na pustyni z typem a potem trafilem do parku. Chyba ze mowisz o tym w parku? Ominalem go i polecialem na kolejke gorska. Juz sie cofnalem i robie poboczny quest w fabryce z poczatku gry

 

 

 

gra została ocenzurowana

Edytowane przez Shen
Opublikowano

Jezuśku jaka ta gra jest fajna. Podoba mi się że każda misja może być rozgrywana inaczej. Raz masz kamere z tyłu, raz jak w contrze z boku i tak też sterujesz a raz robi się z tego za(pipi)ista strzelanka w powietrzu statkiem. Naprawdę za rzadko widzimy taką różnorodność w grach. Wspaniała gra.

Opublikowano

Od pol godziny sobie leze, slucham muzyczki i łowie ryby przy wodospadzie. Tez pewnie soundtrack sobie sprawie, wspaniala robota.

 

 

Soundtrack to jest takie mistrzostwo, że nie mam pytań. Dajcie linka i zamawiam.

 

Ja pyjerdole, chciałbym żeby Yoko Taro kiedyś zrobił pełnoprawnego fajnala. Ależ to byłby sztos.

 

3 płytowy OST ma wyjść w Japonii 29 marca. Dla USA i EU brak info :/

Opublikowano

Jak macie zaczęte subquesty to na ng+ bedziecie musieli je zaczynać od początku, jedyny wyjątek to chyba ten quest z robocikiem na dachu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...