MaiorZero 1 400 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 (edytowane) Czy konta założone na inne kraje działają tak samo jak na PS3? Nie ma żadnych ograniczeń i banów? Bo jak już mi konsola wreszcie przyjdzie to by pograł w święta w demko. Edytowane 8 grudnia 2016 przez MajorZero64 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 Można bez problemu. 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 8 grudnia 2016 Opublikowano 8 grudnia 2016 A u nas kiedy będzie demko? Cytuj
messer88 6 594 Opublikowano 9 grudnia 2016 Opublikowano 9 grudnia 2016 To demko 22 grudnia ma być dostępne we wszystkich regionach a więc także u nas. Cytuj
oFi 2 496 Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 Mam nadzieje, że Platinum da radę, bo ostatni crap w postaci żółwie pożal się boże ninja to był jakiś dramat. Dziwie się, że w ogóle wzieli ten projekt wiedząc, że zrobią go na odwal się. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 (edytowane) Platinuma chyba ma więcej niż jeden team bo Kore, Żółwie czy Transformers robili jakieś studenciaki za paczkę fajek, a reszta zajmuje sie Scalebound czy właśnie Nier. Edytowane 12 grudnia 2016 przez hav7n Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 (edytowane) Platinum jest niezależnym developerem kontraktowym, bez kontraktów (i ich dotrzymywania) musieli by zwalniać ludzi/zamykać studio. Dodatkowo ich gry nie sprzedają się dobrze, więc czasami muszę się łapać na takie umowy jak te z Activision, czyli mało czasu, mały budżet.Najbardziej jestem ciekaw Scalebound - to budżetowo ich największa gra, przy słabej sprzedaży może być nieciekawie (a sprzedaż prawie na pewno nie będzie dobra, nie dość, że to Platinum, to na konsolę o małym współczynniku graczy lubiących japońskie gry).NieR jest po środku, to dość niszowy tytuł i budżet też będzie proporcjonalnie dostosowany do tego. Jeśli SE będzie zadowolone ze współpracy, pewnie nie skończy się na jednym tytule zleconym.Liczba wydawców nie jest duża, o pracę łatwo nie jest na obecnym rynku gier AAA/AA (w tym drugim najmniej, a to głównie takie gry studio ma w swoim portfolio). Edytowane 12 grudnia 2016 przez Hendrix Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 13 grudnia 2016 Opublikowano 13 grudnia 2016 Dlatego dobrze że Nier wychodzi też na pc, a w przyszłości może choć minimalnie zarobi też na x1 i switchu. W tej firmie jest duch dawnego Capcom z czasów VI generacji, gdy byli jeszcze jednymi z najlepszych w branży (przy Devil May Cry, Okami i Viewtiful Joe dlubał Kamiya, reżyserem Vanquish był Ojciec marki RE i reżyser "czwórki"). Słabo by było gdyby takie studio się rozsypało. Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 15 grudnia 2016 Opublikowano 15 grudnia 2016 (edytowane) NieR: Automata runs at 1600×900 resolution on PlayStation 4 and 1920×1080 resolution on PlayStation 4 Pro http://gematsu.com/2016/12/21-minutes-nier-automata-gameplay-ps4-pro-first-look-two-collaborations-announced Edytowane 15 grudnia 2016 przez kes Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 15 grudnia 2016 Opublikowano 15 grudnia 2016 Oby dali jakieś AA. Zresztą demko już w przyszłym tygodniu. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 Ciekawe jak betonowe będzie to 60fps. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 licze na coś klasy żelbetu Cytuj
XM. 11 042 Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 Jak będzie takie jak w B2 to klasa. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 (edytowane) No klasa - B2 chodzi w 50 fps gdy nic się nie dzieje na ekranie, a podczas akcji framerate lata w okolicach 40 fps przy czym potrafi spaść do 30 fps XD Slashery robią świetne, ale ich optymalizacja jest bardzo słaba. Oby w Nier było lepiej, w końcu pod względem oprawy nie ma tam nic specjalnego, a PS4 jest dużo mocniejsze od X360/PS3/WiiU, więc może uda im się pyknąć te 60 fps. Edytowane 16 grudnia 2016 przez DonSterydo Cytuj
XM. 11 042 Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 Nie będę się kłócil ale spadków do 30 klatek to może przez 40h były ze dwa. Gra chodziła bardzo dobrze i na pewno najlepiej ze wszystkich ich gier. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 Trzeba wziąść pod uwagę, że jest to gra z otwartym światem. Z MGSV się udało, no ale to nie jest gra od Kojima Productions. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 Sorry zmęczony po pracy jestem. Mój wrodzony analfabetyzm znów górą. Cytuj
estel 806 Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 Wy te fpsy na oko widzicie czy bazujac na analizach DF? Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 (edytowane) Ja widzę na youtubie. Edytowane 16 grudnia 2016 przez hav7n Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 (edytowane) Wy te fpsy na oko widzicie czy bazujac na analizach DF? ale co? trzeba nie mieć oczu, zeby nie widziec spadku z ~60fps do 30-40 Edytowane 16 grudnia 2016 przez _Be_ Cytuj
estel 806 Opublikowano 16 grudnia 2016 Opublikowano 16 grudnia 2016 A jak odroznic spadek pomiedzy 50 a 40 albo 40 a 30? Bo pomiedzy 60 a 30 to zgodze sie, ze kazdy zauwazy. Tych mniejszych spadkow ja nie dostrzegam. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 17 grudnia 2016 Opublikowano 17 grudnia 2016 Wiele lat ćwiczeń i treningów. Pierwszy tydzień składa się z 60'ciu przysiadów i co jeden przysiad mówisz na głos jest różnica między 50 a 40. Co tydz odejmujesz sobie 10 aż dojdziesz do 30 i od nowa. Ogólnie myślę, że małe skoki fpsów można odczuć, w wypadku slasherów/bijatyk bez wątpienia. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.