Pupcio 18 366 Opublikowano 4 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 kwietnia 2017 Mam nadzieje że dzięki temu chińczyk szybciutko zacznie tworzyć coś nowego Cytuj Odnośnik do komentarza
Masorz 13 193 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 Naprawdę ładne było trzecie przejście, ale bez przesady. Ludzie tutaj hajpowali conajmniej drugiego MGS3 a skończyło się nie aż tak niesamowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza
sushilabel 27 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 Świetna gra. Myślałem, że spuszczanie się nad kolejnymi przejściami jest lekko przesadzone. Strasznie mi się podobał angielski dubbing. Muzykę na długo zapamiętam. Przydałby się jakiś log rozmów żeby móc później wczytać się na spokojnie. Skupienie się na walce plus trwający dialog to już dla mnie za wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 623 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 Szczerze to tez gralem z angielskim, dobrze zrobiony, a czytanie napisow gdy jest tyle akcji jest niepraktyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 ciekawe ile tys. z nich to zasługa steam. oby wynik przełożył się na kontynuację marki, oraz nowe projekty z Platinum. ten gość jest obecnie dla mnie tym, kim dla lat 1998-2005 był Hideo Kojima. Na Steamie 220 tysięcy sztuk. Ale piękny rok. Yakuza 0, Nier i Nioh, wszystko się sprzedało lepiej niż przewidziano. Cytuj Odnośnik do komentarza
Velius 5 698 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 (edytowane) Angielski dubbing to rewelacja, zdecydowanie wole go niz japonski a w 99% gier gram z japonskim VA. Edytowane 5 kwietnia 2017 przez Velius 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 623 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 Drakengard 3 i Nier tez mialy bardzo dobry angielski dub moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 8-4 pracowało nad lokalizacją Automaty więc musiało być dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 843 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 Nawet nie próbowałem jp voice, ale ang potiwerdzam - zaje.bisty. Z resztą jak cała gra, zdecydowanie GOTY tego roku, choc jeszcze przede mną P5, Zelda, Mario i XC2. Cytuj Odnośnik do komentarza
cithall 107 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 (edytowane) Czyli jest duża szansa na remake pierwszego Nier. Wcześniej coś tam chińczyk majaczył, że jak się dobrze sprzeda automata, to zrobią wtedy. Jakby nie patrzeć, 1milion tak niszowej gierki to jest jakiś sukces. Edytowane 5 kwietnia 2017 przez cithall Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 ciekawe ile tys. z nich to zasługa steam. oby wynik przełożył się na kontynuację marki, oraz nowe projekty z Platinum. ten gość jest obecnie dla mnie tym, kim dla lat 1998-2005 był Hideo Kojima. Na Steamie 220 tysięcy sztuk. Ale piękny rok. Yakuza 0, Nier i Nioh, wszystko się sprzedało lepiej niż przewidziano. sprzedaż Y0, patrząc po danych z końca lutego na vgc wypada akurat bardzo marnie. źródło? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 No tak, ale lepiej w porównaniu do poprzednich części. Cytuj Odnośnik do komentarza
mersi 804 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 741 Opublikowano 5 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2017 Chyba najlepsza recka tej gry jaką widziałem. PS. Przed chwilą się dowiedziałem, że można walczyć z wielkim posągiem królika w Amusement Park O_o: Można też walczyć jako 9S. Trzeba zhackować jakąś maszynę, a następnie zrobić to samo z posągiem. :) Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 366 Opublikowano 6 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 kwietnia 2017 No właśnie mnie zastanawiał ten posąg bo zdaje mi się że był on nawet zaznaczony na mapce. A powie mi ktoś co jest za tymi zamkniętymi drzwiami rozsianymi w świecie gry? Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 843 Opublikowano 6 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 kwietnia 2017 Nic, Tylko Easter Egg. Niektórzy spekulują, że windy do dlc, ale na pewno nic takiego nie powstanie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Velius 5 698 Opublikowano 6 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 kwietnia 2017 Skad ta pewnosc ze nie powstanie? W sumie te windy mialyby sens jak sie spojrzy na nazwe robocza dlc. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 741 Opublikowano 7 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2017 (edytowane) Livestream 17 kwietnia z okazji sprzedania 1 miliona egzemplarzy: The stream will have latest information on Nier Automata The stream will feature Yosuke Saito, Yoko Taro, Takahisa Taura, and unknown special guest EDIT: Edytowane 7 kwietnia 2017 przez Ins 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 843 Opublikowano 7 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2017 Yoko Taro? Szanuje jak poje.bany. Obok Hidekiego Kamiya i Shinji Mikamiego pudło najlepszych wschodnich twórców 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Sylvan Wielki 4 553 Opublikowano 7 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2017 NieR: Automata generowała u mnie podobne odczucia co wydany lata temu Dark Souls. Przez 3/4 gry grało się całkiem dobrze jednak czułem zawód, ponieważ oczekiwałem czegoś znacznie lepszego. Dodatkowo grafika choć stylistycznie zachwycała, to technicznie daleko jej do czołówki. Jednak pod koniec pierwszego przejścia całość nabierała wyraźnego rozpędu, by przy okazji NG+(+) zagwarantować sobie miejsce na liście kandydatów do tytułu gry roku. Fantastycznym zabiegiem jest samo NG+(+), gdzie poznajemy historię z innej perspektywy, co ma wpływ na wydarzenia dziejące się na ekranie. Jeżeli przy pierwszym przejściu bohaterka walczyła z bossem, a partnerująca jej postać hakowała terminal, to podczas NG+ zajmiemy się obejściem systemu, a sama walka nas ominie. Oczywiście cześć wydarzeń i miejscówek się powtarza, ale i tak miłym zaskoczeniem będą nowi przeciwnicy w tym bossowie. No i rzecz jasna sama historia. Ta jest wspaniała i podobnie jak w poprzednim NieR oraz Drakengard zakończenie przygody na długo pozostaje w pamięci. Mnie pierwsze przejście zajęło 16 godz. 40 min. można szybciej, jednak warto zaliczać jak najwięcej zadań podocznych. Są rewelacyjne. Spokojnie można Krwawego Barona na emeryturę odesłać i zachwycać się tym co Taro Yoko proponuje. Pochwalić wypada sam system walki. Po cudowny Nioh można było mieć obawy czy ten przedstawiony w Automata godnie zaprezentuje gatunek, ale jest bardzo dobrze. Dynamicznie, niezwykle efektownie przy tym. Co ważne sama gra niezwykle uniwersalnie do potyczek podchodzi. Jeżeli chcemy, to możemy ustawić poziom tak, że padniemy od jednego szlagu. Można też z najnowszego NieR stworzyć coś na kształt samograja, zupełnie tak jak to było z FF XII w późniejszych etapach. Graficznie jest nierówno. Wiele tekstur, jak i obiektów przywodzą na myśl nawet nie poprzednią generację, a erę PS Drugiego. Wystarczy zobaczyć jak tragicznie większość postaci pobocznych się prezentuje. Zdecydowanie nie tak gracz wyobraża sobie grę hulająca w 2k17r. na najpotężniejszej konsoli. Z drugiej strony kombo, które oferuje Pro fHD+60k/s (nie do końca stałe, ale zawsze to coś) wpływa na satysfakcję z walki. Gdy spod ziemi wyskoczy osiem robotów i rozpoczynają z nami balet śmierci, jest na czym oko zawiesić. Podobnie jest z arenami zmagań. Są różnorodne i ciekawe. Od pradawnych ruin, poprzez demoniczne wesołe miasteczko, industrialne placówki, kończąc na pustyni. Pod względem sfery audio nie ma się co specjalnie rozpisywać. Gra ma jedną z najlepszych ścieżek dźwiękowych jakie powstały na potrzeby gier wideo. Same odgłosy walki, głosy postaci są kapitalne. Fantastyczną pozycją jest NieR: Automata. Różnorodna, interesująca, znakomicie brzmi, walczy się przyjemnie, historia potrafi chwycić za serce, rozrywka zapewnia ok. 44 godz. zabawy. Nic tylko grać. 7/10 - grafika; 10/10 - audio; 9/10 - grywalność; 9/10 - ocena końcowa; 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Zetta 3 378 Opublikowano 8 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 kwietnia 2017 Gierka skonczona ze wszystkimi subami. Coz jestem w szoku, ze w dzisiejszych czasach dostalismy tak pelny produkt do naszych lap. Nomalnie powinni pociac na dwa duze platne dlc i by sie tez sprzedalo ku zachwytom wszystkich jakie te dlc cudowne i dlugie... Sama gierka? Rozbudowna i cudowna jak za czasow Szaraka, jedyne co mnie ciekawi to czy P5 przebije mi ta gierke jezeli chodzi o goty. Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 450 Opublikowano 9 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 kwietnia 2017 No i pierwsze przejście za mną, 16h mi zajeło z 40% sub questów, co za klimat bije od tej produkcji, sztos Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 169 Opublikowano 9 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 kwietnia 2017 Nie śledziłem tematu za bardzo od czasu premiery, i przed chwilą rozpocząłem grę trzeci raz i jedyne co mogę napisać to o ku.rwa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Zetta 3 378 Opublikowano 10 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2017 Gierka w 100% skonczona ze wszystkimi endingami, a jest ich tyle co liter w alfabecie W ogole to sie zdolowalem i zakrecilem na maksa bo myslalem przeczytawszy w samej grze dokument o wyznalezieniu partykuly ktora odziela cialo od duszy i wybuchnieciu epidemii wirusa, ze morduje ludzi na ziemi zamknietych w robotach... jednak jak sie okazalo dzieki wyjasnieniom kolegow na party bo nie ogralem niera 1, ze ludzie juz dawno wygineli juz w pierwszym nierze a w robotach drzemie ai ktore sie juz tak uczlowieczylo, ze jest bardzo ludzkie... Co za gierka 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 843 Opublikowano 10 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2017 No, ale spoiler z niera 1 bez uprzedzenia w spoilerze o "dwojce" to mogłeś sobie darować... Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.